גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
עלתה בראשי שאלה. למה אין פה אף אחד שמזכיר את HTC ? הרי יש להם הרבה מכשירים שכנראה הולכים להצליח, כמו HTC HERO ואני אישית חושב על ברצינות. מה דעתכם על החברה? ועל המוצרים שלהם?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, רכשתי פלא' בארה"ב, מדגם גלאקסי S3 של חברת מטרו-פיסי-אס שעובדת עם תדרי CDMA בלבד, אמנם יש לו מיקרוסים, אבל בנתונים לא מוזכר GSM בכלל, הוא פתוח לשאר חברות אבל הבנתי שהוא עובד רק עם LTE. מישהו מוכן להסביר לי האם ניתן ואם זה מסובך אז איך, להשתמש בו לאורנג'? לא צריך פירוט SIM UNLOCK, רק האם אחרי זה הוא יפעל באורנג' או לא. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, יש לי בעבודה Cisco 887W שהוייפיי שלו מעולה אבל , הTRANSFROMER בכלל לא רואה אפילו את הSSID ע"מ להתחבר ! בנוסף לזה יש לי בעיה חמורה עוד יותר , אני יכול להפוך את האייפון שלי ל"נתב" WIFI כדי לגלוש עם מחשב נייד דרך הדור שלוש. וכל מחשב או פלאפון יכול להתחבר אליי , והTRANSFORMER שלי בכלל לא רואה את הSSID שאני יוצר. עכשיו קראתי איפהשהו שלאנדרואיד בחלק מהגרסאות יש בעיה עם AD-HOC , שהוא לא תומך. מישהו מכיר על מה מדובר ומכיר פיתרון לTRANSFORMER ? ואם לא - מישהו יכול להפנות אותי לפורום שאני אשאל בו באנגלית אפילו ???? * יש לציין שביצעתי את העדכון האחרון הזמין + אני מתחבר לכל רשת אחרת עם אותה הצפנה , וגם הפלא שלי משדר SSID ללא הצפנה כלל.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי אייפוד ננו מהדור הראשון ושמעתי שיש אפשרות לצפוךת בו בקבצי mp4 יש למשהו מושג איך עושים את זה? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית הגדולה פתחה רשמית את אירועי תערוכת Computex, כמדי שנה, עם מבול של מחשבים חדשים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה. לפני שנה וחצי קניתי surface RT. מצב מעולה אין שריטה אחת. בא עם כיסוי. 1. בכמה לדעתכם אוכל למכור אותו? 2. איפה למכור אותו? יד 2? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, ממיר הסרטים שמגיע עם הנגן מוציא את כל הסרטים מסנכרון. האם קיימת תוכנה מומלצת במקומו?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי LG G3 ו-iPhone 6S.אני לא מהפאנבויס שמתחבר לדבר אחד או לשני. לצורך העניין יש לי גם מחשב גיימינג עם GTX970 וכל קונסולה אפשרית (רק כדי לחזק את הטענה).עכשיו לשאלה.זה נכון שחומרת אייפון קצת יותר מעודכנת וחדשה יותר אבל גם ב-G3 החומרה לא אמורה להתאמץ.אני לוקח את 2 הסמארטפונים ב2 הידיים ונכנס בכל אחד בו זמנית לאתר egged.co.il (כי בו אני לרוב משתמש כדי להתעדכן באוטובוסים בגלל שאני נוסע בהם כל יום הרבה).עכשיו, על אותה הרשת, באנדרויאד האתר לא רק שנטען איטי יותר, אלא גם מקרטע (freeze-ים של כמה שניות על כל פעולה).באייפון מצד שני הכל מתבצע תוך כמה מילי שניה (ms).עכשיו אני לא רוצה לפתוח פה דיון מי טוב יותר ומי לא. אני רוצה להבין למה מערכת אנדרויאד (דפדפן רשמי) מתקשה לטעון אתר.אם ג…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי X5 והוא עובד טוב עם המחשב והכול.. אני מחבר אמפי קטן כזה 1 GB וכול פעם שאני מחבר אותו למחשב הוא כאילו ניכבה. האמפי ככה עובד מצויין. אני חושב אולי משו מקצר אוו שהחיבור נדפק.. יש למישו פתרון ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, האם חנות האפליקציות של סמסונג מיועדת גם לגלקסי S? קראתי שבחנות של סמסונג יש 13 אלף אפליקציות אך בקישור לחנות בגלקסי S אני רואה כמה בודדים בלבד. נכנסתי לאתר של סמסונג ושם אפשר לבחור רק מכשיר WAVE. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הטאבלט הוא מתנה לאבא שלי ולכן הוא צריך להיות לפחות 10" כדי שיהיה קל לעבוד איתו. דרישות נוספות: 1. מערכת אנדרואיד לפחות גרסה 4.0 2. עד 1000 ש"ח (גג גג 1100 ש"ח) 3. רצוי מחברה יחסית מוכרת (כי יש אינסוף מכשירים שמריצים אנדרואיד) 4. רצוי מאוד שיהיה לו מעבד טוב ומצלמה טובה (נראה לי שלפחות מעבד כפול ליבה) תודה רבה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, אני רוצה לשדרג את הZUNE 30 שלי או את הפלאפון שלי. אני מפש פלאפון או PMP שמנגנים DIVX ויש להם TV OUT. כתוביות זה + גדול גם WIFI + דפדפן יעזור מאד. מה האפשרויות שלי?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אם אני מביא אייפון שנרכש ברשת פלאפון הוא יעבוד עם סים של אורנג' או הם חוסמים?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי 3 מצלמות Xiaomi MiJia 360° מgearbest. המצלמות מגיעות עם מנואל בסינית, הורדתי את האפליקציה ואני לא מצליח להתחבר למצלמות. יש רעיון למישהו?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מכשיר הדגל המשתלם הבא של היצרנית הסינית הצעירה יגיע ככל הנראה ב-14 ביוני, ובינתיים אנחנו נהנים מירידת מחיר של 50 דולר עבור צמד הדגמים שלה משנה שעברה קיצוץ במחירים היא לרוב אחד מהסימנים הברורים ביותר לכך שדגם עדכני יותר נמצא בדרך, ויש עניין לדלל את המלאים הקיימים – ולכן נראה שאנחנו מקבלים עתה סימן נוסף לכךשה-OnePlus 3 המסקרן נמצא ממש מעבר לפינה, כשגם ה-OnePlus 2 וגם ה-OnePlus X מקבלים קיצוץ במחיר הרשמי שלהם. ה-OnePlus 2, בגירסת ה-64GB שלו, זמין מעכשיו באתר הרשמי של היצרנית בעבור תג מחיר של 300 דולר בלבד, לעומת 350 דולר קודם לכם ו-390 דולר בהשקה – מה שהופך אותו לעסקה מעניינת מאוד, אפילו אם לוקחים בחשבון את שבב ה-Snapdragon 810 הלא-ממש-אידאלי שבו. הוזלה משמעותית עו…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הדרישות שלי לנגן הן: 1. רדיו מובנה. 2. תומך עברית . 3. ממשק ועיצוב יפים. 4. מסך לא קטן יותר מידי (שלא יוציא את העיינים :-) תודה לעוזרים . ההתלבטות שלי כרגע היא בין U10 של IRIVER לבין U3 של IAUDIO. אשמח לשמוע חוות דעת נוספת.. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי Sony Xperia Sola והחלפתי מערכת הפעלה כבר פעמיים אבל לא הייתי צריך להתעסק מעולם עם KERNEL. עד עכשיו פשוט הלכתי לפי הוראות של ROMים שונים, הייתי צריך להתקין ריקברי ואז ישר את ה-ROM. לפי מה שאני מבין ה-KERNEL כבר כלול ב-ROM ולכן לא הייתי צריך להתקין אותו. השאלה היא האם אפשר להתקין KERNEL אחר שישפר את ביצועי המכשיר (שהוא איטי ברמות מטורפות) ואם כן אז איך אפשר לדעת אם זה KERNEL שמתאים ל-ROM? האם אפשר לקחת KERNEL של JB ולצרוב אחרי שהתקנתי ROM מבוסס על ICS? מה יקרה למכשיר במצב כזה? האם אפשר להתקין KERNEL של CM על ROM שהוא לא CM?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסמארטפון הכי זול של היצרנית הסינית הופך לזול עוד יותר לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94-redmi-2a-%d7%a9%d7%9c-xiaomi-%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%91%d7%9b-300-%d7%a9%d7%97/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מאפיינים רצויים: - מבוסס זכרון פנימי. - איכות הקלטה גבוהה + מיקרופון פנימי מעולה + אפשרות לחיבור מיקרופון חיצוני. - סוללה חזקה. - רדיו פנימי. - ממשק משתמש נוח ואינטואיטיבי. - עיצוב יפה. - לא חייב להציג ווידאו. - עד 500 ש"ח. תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המכשיר החכם הטאיוואני הבולט התורן נוחת, עם ארבע מצלמות וציון מרשים ממומחי האתר DxOMark, מחיר נמוך מהמשוער ומסך שמוותר על הסגנון של ה-iPhone X לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם. המכשיר המדובר sgs3 16gb white rom : firefds v15 odin version after full wipe מהיום התחילו לי 2 תקלות ממש מוזרות: 1. מידי פעם (בערך כל כמה שעות) הmicrosd עושה לי unmout&mount והוא מתריע שהיה שגיאה. לפעמים הבעיה יותר חמורה שהוא לא מצליח לעשות לו mount הדגם של הכרטיס זה : sandisk mobile ultra 200x micro sdhc uhs-i 32gb class 10 עשיתי חיפוש בגוגל ראיתי תוצאות ב xda והרבה מדברים שמה שלאחר זמן מה זה קורה להם ניסיתי לעשות לו פורמט ל fat32 אך הפרמוט נכשל משום מה ניסיתי גם מלא וגם מהיר הכרטיס נרכש ב6/11/12 מ ksp בראשון לציון יש לי אחריות לכל החיים על הכרטיס אפשרי להחליף אולי לחברה אחרת ? מישהו נתקל בזה ויודע מה לעשות? 2. מהיום התחילה לי עוד בעיה שקור…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלם חברים, אני מבקש את עזרתכם בבחירת מכשיר. אני מחפש משהו יחסית קטן, כלומר בגודל של אייפון בערך, ואם אפשר רזה יותר וקל יותר...מצויין. אין הגבלת תקציב, אבל כנראה שזה כן יצטרך להיות מכשיר שנמכר בארץ. אני צריך אותו בעיקר לצורך קריאת מיילים, ואולי אינטרנט מזדמן. מאחר ויש לי נטיה להפיל את הטלפון שלי בערך פעם בשבועיים, אני מניח שכיסוי סיליקון יהיה חובה, מה שעושה מהמכשיר עוד יותר עבה וזה מבאס. חשבתי על ה-Defy+, אבל הוא נראה לי קצת שמן מידי, ואני חושש שמאחר ואני מחליף מכשירים רק כשהם מתפגרים (אני עם נוקיה 3120 קלאסיק :-) היום), הוא גם יהיה עגלה לא עוד הרבה זמן. דבר נוסף שחשוב הוא דירוג קרינה נמוך כמה שאפשר. המליצו לי על סמסונג או HTC, אבל אני לא מוצא מכשירים מתאימים. האם כל מכשיר…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


