עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. מסכי Infinity-V וסוללות בקיבולת נדיבה מאי פעם מצפים לנו במשפחת ה-Galaxy M לכתבה

  2. Started by winds,

    אפל עושה זאת שוב. הנה הסרט על iPhone

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Demagh,

    יש ברשותי פלאפון מדגם 3100 של נוקיה (צביקה פיק). המכשיר לא מזהה שום כרטיס סים, לא של סלקום ולא של אורנג'. איך אפשר לבדוק אם הוא מקולקל או סתם חסום?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by HuGeMouTh,

    בהתחלה רציתי לקנות את ה TEAC אבל שמעתי עליו דברים לא כל כך טובים (אני לא יודע עם זה נכון) והשאלה שלי היא איך ההקלטה של הסנסה כי אם היא טובה אני יקנה אותו כי זה יוצא לי יותר זול.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by shovel_xxx,

    יצא עידקון חדש ל K610I ?!!? כי יש לי טיפה באגים ( יש לי את הפלאפון ככה חודש חודש וחצי ) ד"א סוף סוף קניתי GB חחח משתלם לקנות GB ב 230 ש"ח של SANDISK?!?!

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by FordF13,

    יש לי תקציב של עד 600 שקל ויש סניף שקרוב לבית שלי חצי חינם FRE ויש להם 2 טלפונים אחד של סמסונג S5360 ואחד של LG L3 E400 http://www.fre.co.il/sg_product~999999914006~41~102.htm http://www.fre.co.il/pl_product~999999913776~41~103.htm מה יותר טוב ? בבדיקה שלי ראיתי שמהירות ההורדה של הסמסונג 7.2 לעומת ה LG שהיא 3.6 המסך של הסמסונג 256K צבעים וה LG הוא 64K הזיכרון הפנימי של ה LG הוא 1GB והסמסונג הרבה פחות , אני צריך עזרה תודה אני לפני קניה וזה חשוב לי.\ נ.ב. אני צריך את זה בעיקר ל GPS WAZE וכאלה... והוצאת שיחות פחות אינטרנט ואפליקציות .

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by liav12,

    אהלן, אני מחפש משחקים קצת ל HTC HD, מישהו יודע איפה אני יכול למצוא? עשיתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי שום דבר... תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. המכשיר החכם המתקפל הראשון הוא זה שמוביל את המתקפה עבור היצרנית הקוריאנית לשנה הנוכחית לכתבה

  9. Started by danh2,

    טוב אז ככה אני בעיקרון הולך להתחיל מנוי חדש בסלקום או אורנג' במסלול חיילים עכשיו זה הולך ככה : סלקום: יותר יקרים במנוי החודשי על הטלפונים עצמם, לדוגמא מכשיר שעולה עצלם 44 ש"ח לחודש עולה באורנג' 29 ש"ח המבצע שלהם לחיילים זה 39' אגורות לדקה לכל הרשתות. אורנג' הטלפונים יותר זולים במחינת תשלום חודשי. המצבע שלהם לחיילים הוא 44 אגורות לדקה הראשונה ואחרי זה 28.7 אגורות לדקה, לכל הרשתות. עכשיו נראה שאורנג' יותר טובים אבל איך השירות של שניהם והקליטה והאיכות דיבור ובעיקרון מה עדיף במחינת חברה? ועוד שאלה, אם זה אותו מכשיר בסלקום ואורנג' אז זה בסופו של דבר אותו מכשיר, כאילו הם לא משנים בוא איזה משהו...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אני שוקל לקנות את ה defy plus, אני מניח שהוא מגיע בגרסא ישנה של אנדרואיד. האם יש עדכון רשמי לגרסא שלו, ואיזה גרסא הכי חדשה ניתן להתקין (מבחינת עדכון רשמי) על המכשיר ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by freesoul23,

    סרטון שצילמתי: https://plus.google.com/photos/110127684062374356586/albums/5847840760425221297/5847840762607610914?authkey=CIjVmJn80LHsyAE הגרסה שהם שחררו היא preview, רוב הדברים לא עובדים בה, היא מאוד באגית ועם לאגים. מה שהכי חסר לי זה כפתור ה-back של אנדרואיד. הגרסה המלאה תשתחרר רק לקראת סוף שנה/שנה הבאה, ככה שיש להם עוד הרבה זמן לתיקונים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by loniakuz,

    היי, אני מעוניין לקנות הטאבלט הזה: Lenovo IdeaTab S6000 לשימוש בסיסי ביותר והוא מגיע עם מערכת אנדרואיד 4.2 ייעודית ויש לי כמה שאלות: 1. הם כל האפליקציות מהגוגל פליי יהיו זמינות לי? 2. האם ניתן יהיה להשתמש באפליקציות כגון WAZE ו *** למרות שאין במכשיר רכיב GPS? 3. האם יש למישהו מכם נסיון עם הטאבלט הזה והוא יכול להגיד לי אם הוא טוב או לא... תודה רבה מאוד!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. אהלן חברים, הייתי השבוע אצל חברת הסלולר שלי וקיבלתי מהם הצעה טוב למדי שבה אני גם יכול לקחת כל מכשיר שארצה. כמובן שהנציג התפלא שלא רציתי אייפון והתעקשתי על גלקסי. לצערי, אין להם אותו כרגע במלאי והצפי הוא שיהיה רק בשבוע הבא או אפילו רק יותר מאוחר. העניין? לא בטוח שהנציג יוכל לתת לי את אותו דיל החל משבוע הבא, אני יודע שזה משהו שהם תמיד אומרים, אבל במקרה הזה זה כנראה גם תקף למדי כי הוא באמת בא לקראתי בתנאים שלה. ניתנה לי האפשרות לקחת את מוטורולה Defy שאומנם על הנייר נראה מכשיר די טוב (ואני בכלל לא מתייחס לעניין העמידות שלו לכאורה) אך מכיוון שאין לי שום היכרות איתו אני מאוד מהסס עליו. לא מכיר אף-אחד בעל המכשיר הזה ולכן פה זה נראה כמו מקום טוב לשאול. איך החומרה שלו לעומת גלקסי?…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by hardgore1,

    ל LG G3 אילו סוגים יש? מה נחשב טוב? מה פחות? .. תודה

  15. החברה המתקאמבקת מצליחה להפתיע אותנו פעם נוסף, באמצעות ה-SpeakerHat שעושה בדיוק את מה שהשם מעיד עליו לכתבה

  16. Started by dog,

    הטאבלט החדש לשל לנובו שבניגוד לקודמו ( 700) בא עם מעבדי i . כרגע נמצא למכירה רק בקספ וחסר אצלם דגם מסוים אותו אנו מעניינים לקנות. מדובר בדגם עם i7 , 16 גיגה ראם ו 512 דיסק ssd. http://www3.lenovo.com/us/en/tablets/windows-tablets/miix-series/Lenovo-MIIX-720-12IKB/p/88IPMX70799 קספ הביאו מדגמי ה 16 גיגה i7 רק כוננים של 256 ו 1 טרה. כרגע המכשיר הזה עדיין לא מופיע בשום חנות אחרת בארץ. בהפצה הרשמית בארהב, שגם היא החלה ממש לא מזמן, יש את דגם ה 500 גיגה. התקשרתי למה נקרא " לנובו ישראל", לנסות לברר אם ומתי מתוכנן להגיע הדגם הנל, אבל מסתבר שהם רק מעבדת תיקונים ולדבריהם אין להם על מידע על נושאים כאלו. בכלל, כל הייבוא של לנובו לארץ נראה כמשהו קצת לא מסודר. …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Shay0600,

    חשבתי שזה אותו הדבר..

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אסוס מקווה לבצע קאמבק בעולם המכשירים החכמים עם דגם מתקדם בעל מצלמה בתצורה מיוחדת וסוללה גדולה יותר מזו של כל המתחרים לכתבה

  19. אני יתחיל מזה שקראתי בוואלה כתבה על אופרה מיני החדש גרסא 4. הורדתי, התקנתי. והתחלתי לגלוש. היום אני מתקשר 444* ובודק מה מצב החשבון שלי (אני בסלקום) ונאמר לי שאני צריך לשלם 50 שקל על אינטרנט(גלשתי 5 פעמים). הענייין שיש לי חבית דור 3. אחרי שהנציג הסביר לי ולא נתן לי זיכוי אלא הטבה, 90 דקות חינם. ההסבר שלו שגלשתי בWAP ולא בפורטל של סלקום. השאלה האם יש איזושהי דרך לגלוש באופרה דרך חבילת דור 3, ולא דרך WAP?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by cool_g,

    מישהו יודע מתי פלאפון או אורנג ישיקו את הנוקיה X6? הוא נראה מכשיר מדהים לא כן?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום לכל דוברי הגרמנית כתבה קצרה ומעניינת על המסך של אייפד 2: http://www.benm.at/2011/02/02/ipad-2-display-seriennummer-verat-spezifikationen/ אשמח אם תוכלו לומר לי במה מדובר...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by xMoniT,

    יש לי Galaxy S3 וגם Lenovo S930 היום ב Galaxy S3 שהוא עם 2,100 נפח של סוללה הוא היה עם 37% ושמתי אותו לטעינה במטען (לא מקורי) של 2.1A והוא תוך 10 דקות עלה ל- 53% מ- 37% עם ה- Lenovo שהוא עם 3,000 נפח סוללה היה עם 50% סוללה והמטען של 2.1A לא משפיע על המהירות הטענה שלו מה יכול להיות הגורם שהוא לא נטען גם מהר כמו ה- Galaxy S3 ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by yaloner,

    שלום לכולם, אני אמור לעבור היום מה-SGS שלי ל-SGS2. יש למישהו איזה מדריך איך לעשות את המעבר חלק ככל האפשר מבחינת זכרונות, אפליקציות, מדיה וכו' ? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by meirdor,

    שלום, ידידה שלי טסה חודש הבא לארה"ב ואני ביקשתי ממנה לקנות לי פלאפון חדש . אני מחפש סמרטפון עד 500 דולר...יש לי כמה שאלות: 1.האם פלאפון מארה"ב של AT&T או של אחת החברות האחרות(וריזון) ניתן לפריצה או שחייבים פלאפון unlocked כלומר ,פרוץ? 2.איפה ניתן לרכוש את הפלאפונים האלו חוץ מאמזון,בסט ביי וחנויות האינטרנט האלה,לא נראה לי הגיוני שהמחירים יהיו גבוהים יותר בארה"ב מאשר באיביי כולל משלוח 3.ואולי אחת השאלות החשובות ביותר איזה מהפלאפונים הכי כדאי לקנות: א.נקסוס 1 ב.htc desire ג.htc legend ד.samsung galaxy s ה.iphone 4g ו.בלקברי סטורם 2 שהוא גם הכי זול אני רוצה לציין שאני סטודנט ,והכי חשוב לי זה גלישה באינטרנט אז שתהיה חווית גלישה,שלא יהיה מפלצתי מבחינת הגודל וכמובן שלא יישר…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by IlyaN,

    שלום לכולם, יש לי מטען AC מנגן קודם שהיה לי (ג'נרי), אני רוצה להשתמש בו כדי להטעין את האייאודיו 7 שלי מהחשמל. ספק' הDC שלו הם כאלה: DC5V+-10%, 200-300mA. האם זה בטוח להשמש בו עם הנגן, יש אפשרות שחיי הסוללה ייפגעו בגלל זה? ואם יש מישהו עם המטען AC המקורי אז שירשום בבקשה את הספק' שלו. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים