עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by yotamoo,

    היי אני לא בטוח אם זה לפורום הזה אבל בכל זאת לפני חודשיים קיבלתי איי פוד חדש מארה"ב (הקלאסי 80 ג'יגה). הבעיה הייתה שכשאני מחבר אותו למחשב הוא מזדהה אבל לא כנגן MP3 אלא כמשהו לא בור ואז הiTunes לא זיהתה אותו ולא יכולתי להעביר שירים. זאת ועוד - הסוללה שלו הייתה נגמרת אחרי שעה למרות שהטענתי אותו לילות שלמים. בכל אופן הלכתי לנציגות בראש העין, חיכיתי חודש וקצת לקבל אחד חדש וראו זה פלא - קיבלתי עוד אחד עם אותה בעיית זיהוי (בלי בעייה בסוללה, עדיין). בכל אופן אני מתחיל לחשוב שאולי הבעיה אצלי. אייפודים של חברים עבדו אצלי טוב אבל לא ניסיתי את שלי במקום אחר, לא חושב שצריך. כרגע המצב הוא כזה - הiTunes לא מזהה את האייפוד שלי, המחשב מודיע לי (ברגע החיבור) שהייתה בעיה בהתקנה והכי מוז…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by ramila,

    אני רוצה להוריד סדרות ולראות אותם בטלויזיה והבנתי שיש אפשרות לקנות סטרימר ואז אפשר לראות בטלויזיה כל מה שמורידים. ראיתי כמה דגמים של סטרימרים נגני מדיה SanDisk באתר של אייבורי מחשבים ורציתי לדעת אם זה מתאים גם לטלויזיה כי הם מציינים שזה רלוונטי להזרמת מידע לטאבלטים, סמארטפונים ומחשבים. מישהו מבין בזה? חוץ מזה יש שני דגמים: 32GB ו-64GB . האם מספק ה-32GB? זה פער של משהו כמו 100 ש"ח ביניהם. ואם זה לא הפתרון למה שאני מתאר, מישהו יוכל לכוון אותי למה צריך לקנות?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by zglazer,

    אני יהיה שבוע הבא בפרנקפורט וחשבתי לרכוש שם למישהוא יש המלצה על חנות זולה ומ הכי משתלם לקנות באזור ה 400 דולר תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Kidney_stonE,

    http://www.iphones.co.il/wordPress/ @ http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=22227 & עברית... http://www.handy.co.il/article.aspx?article_id=23 וקצת IPHONE MAGIC

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מצאתי באינטרנט אבל ביחד עם משלוח זה יוצא יקר איפה יש בארץ סוללה כזאתי 3.7 Volts 2800 mAh

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by kalda01,

    המכשיר נרכש אתמול. טענתי עד שהגיע ל100% ובלילה השארתי ללא טעינה מחובר לרשת. בבוקר מראה 100% ובהגדרות תחת סוללה מופיע "אוסף נתונים, אנא המתן" זו תקלה ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by יואבה,

    שלום, אני מעוניין לקנות לאבי קוצץ שערות אף באיביי. המוצר עולה כ-25$ (משלוח חינם). מכיוון שהמוצר עולה פחות מ-50$ - האם בטוח להזמינו? או שיש סיכוי שהוא ייעצר במכס ואצטרך לשלם מסים/שחרור מהמכס? תודה, יואב.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by gtx980sli,

    יש ברשותי 5 סוללות של פלאפונים . כולם 3.7 v יש למשהו רעיון יצירתי כיצד להשתמש בהם? ( ליצור סוללה למכונית על שלט או משהו בסגנון ) ואם למשהו יש רעיון הוא יכול להדריך אותי כיצד לבצעו? או שאפשר ליצור מהם מטען נייד לסמארטפון שלי? למשהו יש רעיון איך ליצור את זה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by ConRoe X Fire,

    If you have accidentally felt that you may be riding the tech wave with your super latest high tech gadget, Nokia might just be able to prove you wrong. Nokia Research Center and the University of Cambridge (UK) have put a lot of effort into creating the Morph. The Morph is mobile handset indeed, but there's more to it. It's a nanotechnology-driven concept device, which is on display at the New York Museum of Modern Art for a taster of the time when today's super gadgets will be museum exhibits of prehistoric knowledge. The Morph is a concept that shows what nanotechnology can bring to mobile devices: flexible materials, transparent electronics and self-cleaning surfa…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Black_Citadel,

    נמכר איפושהו בארץ? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by mashas,

    היי, רכשתי לפני כחודשיים נגן cowon d2 מאוד מרוצה ממנו בינתיים. רכשתי גם כן נרתיק בשבילו מעור שנסגר מלמעלה. ראיתי שיש המלצות על מגן מסך בנוסף לנרתיק. אז אני מחפשת המלצה על מגן מסך כזה, ראיתי שיש של cowon בבאג הוא עולה 60 ש"ח. השאלה אם אין אותו במקום אחר זול יותר? וראיתי שיש ב dealextreme במשהו כמו 2 דולר, האם למישהו היה ניסיון איתם? זה תוצרת סין אמנם זול אבל אולי עלול לפגוע איכשהו במסך.... כמו כן ראיתי אתרים של רק מגני מסך ושם יש טווח מחירים החל מ 25 דולר , 15 , 10 וכו'. עוד, מה צריך לחפש במגן מסך שיהיה במפורש רשום נגד שריטות מה עם נגד השתקפות? איזה סוג רצוי אחד דביק או מהסוגים ששמים עם מים וסבון? מדובר כמובן על מסך מגע.... תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by mazoneli,

    רכשתי את האוזניות הנ"ל עבור המכשיר הנ"ל משום מה לפעמים בזמן שאני שומע מוזיקה יש הפסקות של כמה שניות, כמו שדיסק "קופץ" זה ממש מציק. יש למישהו מושג ממה זה יכול להיות ?, או איך אפשר לפתור את זה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. חילופי הדורות במשפחת הסמארטפונים הטאיוואנית ממשיכים, כאשר ה-M9 מחליף את ה-M8 מלמעלה וה-M8s - מלמטה. האם זה המכשיר שיביא את הגימור היוקרתי להמונים? לכתבה: http://hwzone.co.il/htc-one-m8s-%d7%9b%d7%a9%d7%9e%d7%a2%d7%98%d7%a4%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%aa-%d7%a4%d7%95%d7%92%d7%a9%d7%aa-%d7%91%d7%97/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by UV1,

    היי לכולם, אני מתכוון לקנות אייפד 3 יש כמה דגמים ואני לא יודע על מה ללכת. לא רוצה להתקמצן על כמה מאות שקלים ושזה יתברר כמקח טעות. התקציב עד 3000 +- לא חייב לנצל מה שצריך לבחור (חוץ מצבע) זה נפח 16 32 64 וגם בעל G4 או לא השימושים שלי יהיו בעיקר גלישה, הצגת תמונות, סרטים, מוסיקה (יש הרבה כמה מאות ג'יגות ב FLAC) וקצת משחקים ואפליקציות למינהן. מבחינת נפח 16 ג'יגה זה כלום זה לא בדיוק מאפשר איחסון משמעותי, אבל גם 64 זה לא המון. האם ניתן לחבר כונן חיצוני? מבחינת גלישה סלולרית - זה מאפשר גלישה בכל מקום אבל אני לא מתכוון לקנות חבילת גלישה מחברת סלולר כרגע. השאלה היא בעצם האם בכל זאת להשקיע עוד כמה מאות שקלים בשביל האופציה העתידית? אני מבין שאפשר לגלוש בכל מקרה על ידי …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. הכירו את המכשיר החדש-ישן של LG, שינסה לשדרג את מעמדו של ה-V30 בין ספינות הדגל המודרניות לכתבה

  16. אני עובד במוקד. ויש לי "מדונה" שזה כמובן אוזניה עם מיקרופון, חיבור RJ של טלפון אמריקאי.. הייתי מעוניין להפוך אותה לאלחוטית או לרכוש אפילו אחת שהיא אלחוטית....היש מתאם כזה או אוזניה כזאת ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Proteous,

    יש ברשותי מכשיר sansa m240 , המכשיר אצלי פחות משבוע , עד עכשיו עבד נהדר , עכשיו משום מה אחרי שהוא נדלק הוא נשאר עם המסך הראשון ולא מאפשר לנגן שום דבר ולא מאפשר לי חיבור למחשב ... יש איזה דרך לאפס אותו ? או פיתרון שמישהו מכיר ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. אהלן. יש ברשותי נקסוס 4 ואני רוצה להתקין cyanogenmod. בשביל זה צריך לעשות BOOTLOADER UNLOC וכתוצאה מכך כל המידע שלי יימחק!! ראיתי וקראתי על הרבה תוכנות מסובכות ולא נוחות. אני אשמח להמלצה על תוכנה פשוטה שפשוט תיקח את כל המידע שיש לי על הטלפון תשמור אותו כקובץ אחד (דומה לWimdows image) ואז תתקין אותו חזרה לאחר מכן. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. בקישור - http://www.amazon.com/b/ref=nav_sap_mas_14_11_14_Nov_Bundle?ie=UTF8&node=10221878011

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום, ברצוני לרכוש נגן בתחום מחיר של 1000 שקלים, עם תנודות מעלה ומטה. מה אני מחפש: - איכות שמע - מעל הכל - תפריט נוח, מעבר קל בין אלבומים, כמות שירים גדולה וכו'. - מומלץ מסך מגע אך לא חובה. - שלא יהיה בומבסטי (מבחינת ממדים) מדי ועם זאת שלא יהיה קטן מדי, במיוחד בעובי. - משקל, לא קריטי. שמעתי רק דברים טובים על המוצרים של cowon, אך אני לא בקיא בדגמים ולא סומך על cnet. תודה לכולם ושבת שלום!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by alexbmw,

    ראיתי שהפלאפון הזה מאוד פופולארי בארה"ב אבל אני עדיין לא מבין למה הוא דיי גרועה יש לו רק מצלמה 1.3 ורק בדור העכשיו הוא קיבל נגן mp3 שזה עצוב שפלאפון כל כך מוצלח (מבחינת מכירות כמובן ) לא היה עם mp3 עד עכשיו . ולמה אין אותו בארץ ? ביגלל שהוא רק של t mobile או שהוא לא ניתן לפריצה ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by lesForce,

    שלום לכולם קניתי לטיול מצלמה חדשה - KODAK M340 . ועכשיו כשאני מחבר את המצלמה היא לא עובדת כוכנן נשלף. ז"א שאין תיקיה עם כל התמונות ב-"המחשב שלי" וניתן לראות את התמונות רק דרך התוכנה. כשמחברים אותה, המצלמה עובדת כמצלמה ולא ככונן נשלף (בניגוד למצלמות האחרות שהיו לי שכן פעלו ככונן נשלף ופשוט כשהיו מחברים אותם הייתה תיקיה כמו בDOK ) אני רוצה להגדיר את המצלמה ככונן נשלף-איך ניתן לעשות זאת? אם ניתן בכלל...? הסיבה לכך היא שבטעות אח שלי לחץ על הכפתור DEALTE ALL PICTURES , והיו לי שם כ-400 תמונות מהטיול לצרפת , שמאוד חשובות לי , והתקווה האחרונה שלי היא לנסות תוכנות של שיחזור, הבעיה שאני לא מוצא כיאלו את התיקיה שממנה אני רוצה לשחזר... תודה רבה מראש...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by p1nHas,

    לא קיבלתי איתו כבל USB , אלא קורא כרטיסי זיכרון ( שהכרטיס שיכול להיכנס אליו הוא גדול הרבה מהכרטיס זיכרון שבתוך הפלאפון ) מה עושים ? תודה..

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by .nimiking.,

    אני צריך שיהיה לו נגן טוב, מצלמה איכותית ועדיף גם מקשים נוחים. התקציב בכותרת... תודה ויום טוב

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. דגם תקציבי חדש במותג הפופולרי מהעבר אמור להציע כוח עיבוד סביר עם סוללה נדיבה לכתבה

דיונים חדשים בפורומים