עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אני מחפש נגן MP3 חדש אחרי שהאיפוד נאנו שחה במים. ראיתי שיש הרבה המלצות לקנות את ה-D2+ של cowon במחיר של 550, אבל הוא נראה לי קצת עבה מדי. יש לי 2 שאלות: 1. כמה ה-D2 יותר טוב מ-ipod nano חדש שיעלה 650 שקל? 2. מה האיכות של הנגנים של creative? האם אחד מאלו עדיף: Creative ZEN MX FM 8GB ב-400 שח Creative ZEN X-FI2 8GB ב-690 שח

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by liav12,

    היי, התקנתי וינדוס 7, אך הפלאפון לא מסתנכרן לי עם הוינדוס והוינדוס פשוט אומר לי שהמכשיר Unplagged. הדרייברים הותקנו דרך הדיסק המקורי של ה HD, הסתיים בהצלחה אך עדיין לא מתעדכן (גם הפעלה מחדש לא עזרה) יש לכך פיתרון? מישהו יכול לעזור? תודה רבה. עריכה: טוב, באמצע כתיבת ההודעה פתאום הוינדוס נזכר להודיע לי שהוא הצליח לסנכרן את המכשיר תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by shimmi1982,

    שלום חברים, נדלקתי על המוטורולה MILESTONE ואני שוקל לרכוש אותו אבל יש לי כמה שאלות..: המחיר בסלקום הוא הזוי לחלוטין (כלומר המחיר שמופיע "בסדר"- אבל שאר השטויות שדוחפים לך בכוח מבלי היכולת לבטל הופכים את המחיר למגוחך בלשון המעטה). לקנות בחנות פרטית זו אופציה- אבל המחיר שוב בעייתי, ואם ממילא קונים פרטי אז חשבתי למה לא לקנות בחו"ל בזול יותר ולסגור עניין. כאן נשאלת השאלה מה עם עברית? אני טירון בתחום המערכות הפעלה על גרסאותיהן השונות - הממשק לא אכפת לי שיהיה באנגלית, מה שחשוב לי הוא שהטלפון יוכל לכתוב ולקרוא בעברית. השאלות שלי הן כאלה: 1. האם אצטרך לגשת לגורם שלישי בארץ כדי שיוסיף לי את התמיכה בעברית המצוינת? או שאני יכול להוריד לבד "תמיכה" מבלי לבצע כל מיני פריצות מסובכות כ…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by leornadav,

    למי שלא יודע בגירסה הקוריאנית של הפלאפון אפשר להסיר את הסוללה ויש אפשרות להרחבת זיכרון. אז האם אפשר להפעיל LG G2 קוריאני בארץ? למרות שהסוללה היא 2600mH ולא 3000mH בגירסה הנ"ל אני עדיין מעדיפ אותה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by TaMiRn2,

    לא כמו שאפשר להבין בפשטותו אלא הגרב הזאת שמלבישים על האיי פוד... איפה אפשר למצוא כזה בארץ? http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore?productLearnMore=M9720G/B (זה לא בשביל אייפוד...)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by asiko123,

    קראו את החוזה היטב!!! כחוזה כתוב שמותר להם לשנות את תעריפי השיחות בכל עת. עד היום היה אסור להם להעלות תעריפים ללקוח פרטי בהתחייבות. מאז תחילת ינואר אין התחייבויות, לא באורנג' ולא סלקום ולכן זה גם ככה כבר לא רלוונטי. ללקוח עסקי מאז ומעולם הייתה להם אפשרות להעלות תעריפים, גם *בתוך* ההתחייבות כך שמהבחינה הזו לא השתנה שום דבר חוץ מזה שאתה פשוט לא תהיה מחויב כלקוח עסקי ותוכל לצאת. ללקוחות הפרטיים זה קצת יותר באסה. מי שרוצה את החופש זה יופי אבל מי שרוצה להיות מחוייב כדי שלא ישנו לו את המחיר של החבילה כל שני וחמישי - הפסיד. עכשיו יכולים להעלות לו מתי שרוצים.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. מצאתי לעכשיו רק את ה photo editor אבל הבנתי ככה שלאחר עריכה זה מוריד/חותך ברזולוציה ומעדיף שלא יש עוד אפליקציות יותר איכותיות לעריכת תמונות גם בסגנון האינסטוגרם ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. http://www.bgr.com/2012/02/27/samsung-galaxy-s-iii-full-specs-1-5ghz-quad-core-1080p-display-ceramic-case/ אם זה אמיתי זה טירוף.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום , אני מתכנן לקנות galaxy s 3 בארה"ב בקרוב , רציתי לשאול אם מישהו מכיר חברה בישראל (אמינה) שמוכרת אחריות על מכשירי אלקטרוניקה חדשים שנקנו בחו"ל. אני מחפש תקופה של 12 חודשים , לא צריך יותר מזה... תודה רבה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. מיקרוסופט לא עומדת במקום, ובמקביל לשינוי מיתוג שהחברה מתכננת למכשיריה הסלולארים, חלקים ראשונים ממכשירים שטרם הושקו דולפים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%94-%d7%a4%d7%90%d7%a0%d7%9c-%d7%a7%d7%93%d7%9e%d7%99-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%9e/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by tomz,

    אני מחפש נגן אודיו/וידאו לקנות, ההורים נמצאים בארה"ב ולכן המבחר גדול יותר, והמחירים נמוכים יותר. חשוב לי ווליום גבוה, זמן בטריה מכובד ונוחות, החל מהשימוש במכשיר עצמו עד להעברת קבצים אליו. אשמח לקבל המלצות, עד עכשיו ראיתי את ה IRIVER CLIX, שנראה ממש חמוד וקיבל ביקורות טובות, עולה 150-170 דולר בארה"ב, ואני אוסיף את ACCESSORIES KIT, עוד 20 דולר ואולי גם את הCRADLE. אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מכשיר אחר, או לתת ביקורת על המכשיר הזה. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. אהלן.... אני מתכוון לרכוש את גלקסי S2 באחת החנויות שלעיל... למישהו יש ניסיון ישיר או עקיף עם החנויות? אני מחפש בעדיפות ראשונה חנות אמינה עם אחריות טובה... מוכן לשלם עוד כמה מאות שקלים הפרש בשביל לקבל שירות אמין... תודה לעונים...

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. לפני כשבועיים עדכנתי את הגלקסי 3 שלי לרום הרשמי 4.1.2. מספר ימים אחרי החלה תופעה של כאילו הוצאה והכנסה של כרטיס הזכרון בכל מספר דקות. כרטיס הזכרון הוא מסוג סאן דיסק מהיר 64 גיגה בצבע אפור אדום. רוצה לעדכן שאחרי שבועיים של יאוש מצאי כנראה את הבעיה. הבעיה היא בקונקטור של כרטיס הזכרון ובחיבורו ללוח האם במכשיר. מפרקים את הגב ומוצ׳אים את הסים וכרטיס הזכרון, פותחים את כל הברגים הקטנים למעט זה שהכי למעלה היכן שהמצלמהוהכניסה של האוזניה. שולפים את הפלסטיק הפנימי האפור. בצד ימין של כרטיס הזכרון יש קונקטור שטוח שחור שמתלבש בלחיצה על הלוח. שלפו אותו כלפי מעלה ואז הכניסו חזרה חזק כדי שיתפס טוב. סגרו הכל. התופעה חלפה. סיוט, וחרא קונקטור.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Lirans,

    היי עריכה: נשארתי רק עם ה5800. אני מעוניין לקנות את אחד מהמכשירים שמצויינים בכותרת, אבל יש לי כמה התלבטויות: קראתי שה5800 הוא איטי באופן כללי. לעומת זאת ל5530 יש מעבד מהיר יותר שמשפר באופן משמעותי את השימוש. מחיפושים באינטרנט, מתברר של5530 יש בעיות שקשורות לסנסורים שלו וזה גורם למכשיר להיכבות/להיתקע. מעוניין בחוות דעת מכם על 2 הטלפונים האלה, באופן כללי, וגם האם ב5530 באמת ישנן הרבה בעיות והאם הן תוקנו בעזרת שידרוג firmware או פיתרון אחר. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by doker,

    אני שוקל להחליף את הפלאפון שלי אני מחפש פלאפון עד 1500 שקל פלאפון אמין בעל אפשרות הרחבת זיכרון עם כרטיס מצלמה סבירה מסך גדול יחסית אפשרות לשמיעת מוזיקה באוזניות כמובן שיתמוך ברשת סלקום אין העדפה לחברה מסויימת יש למישהו הצעות?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by simla101,

    מממ אוקי..הגיע הזמן לשדרג ת'נוקיה העתיק שלי... הקטע שיש לאבא שלי איזושהי קומבינה משונה שבה הוא משיג איזה טלפון שהוא רוצה מסלקום (אולי למעט הבלאקברי אבל אולי אפילו אותו) עכשיו...מכיוון שלא ידוע לי שסלקום הולכת לשווק את הK800I...אז אני לא יודע כ"כ מה לבחור מצד אחד הבנתי שה-N73 הוא אחלה...אבל עם כל'מני באגים מעצבנים בשימוש יומיומי... מצד שני אין אף טלפון "הייאנד" אחר (אולי ה-W800I אבל אני לא מתלהב ממנו בעיקר מפני שהפיצ'ר הראשי שלו שזה ה-MP3 לא רלוונטי כי יש לי H340) בכל אופן...מה שאני מחפש בפלאפון זה נוחות בשימוש יומיומי (יענו לא ממשק מוטורולה נוראי) ובעיקר מצלמה... יהיה נחמד צלילי MP3 אבל זה באמת סתם בונוס נחמד...

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by eliil1,

    יש כל כך הרבה שמועות לגבי כל מיני דגמים שונים חדשים של HTC , החלטתי לפתוח נושא אחד ולרכז פה את כולם 1. HTC VISION - מצלמה 8 מ"פ ,מעבד דו-ליבתי בתדר 800mhz ,מסך 4.3" ,ואנדרויד 3.0 Gingerbread . למעשה ,זהו המכשיר הראשון הצפוי להגיע עם אנדרויד 3. 2. HTC Olympian / HTC Scorpion - מעבד 1.5Ghz Qualcomm QSD8672 בטכנולוגיית 45nm, אנדרויד 2.2 , מסך WSXGA (1440 x 900) מצלמת 12 מ"פ . צפוי לתמוך ב1080p פלייבק (מן הסתם, עם מעבד שכזה..) *יש גם שמועות שזהו למעשה נטבוק . 3. HTC HD3 - רובכם כבר כנראה שמעו עליו , הדבר הזה יכיל בתוכו מעבד 1.5GHZ , גיגה אחד של RAM , מסך 4.5 אינצ’ AMOLED 1280×800 , מצלמת 8 מ"פ תומך צילום באיכות HD , ווינדוס מובייל 7 , סוללה 1800mah המכשיר צפוי להגיע בא…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. היי, כבר ףתחתי דיון בנוגע מציד רטט אבל אני מבין שאין היענות כי לא נפוץ בשוק מוצר אז שעון חכם. חשוב שאקבל ויברציה בזמן התראה בווטזאפ וכו'. זה סטנדרט לכולם ? כי אני יודע שבסוני אין את זה :/.. בכל אופן עניין הכי מהותי בשיבלי זה הדיבורית בלוטוס ברכב איך דואגים שהשעון לא יגנוב בלעדיות על חיבור הבלוטוס שלי בטלפון כך שהרכב בכל זאת יתחבר אוטומטי ? זה באמת על חשבון ? יש ףתרון.? זה תלוי דגם ?? אני לא כל-כך יודע באיזה מישור להתחיל לחפש את עצמי בתחום. הבנתי שגרמין ז הדיבור. מה יקרה עם הבעיות שלי מול שעון כזה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by yarin153,

    אני מעוניין לסיים את העסקה עם פלאפון ולעבור לאחת החברות הללו שמעתי שהוט מובייל אומנם לא כותבים באתר אבל אני חייב לדבר 500 דק' כדי לקבל את החבילה של ה89 שקל האם זה נכון ? אם כן האם הדבר דומה גם אצל גולן טלקום ?? למרות שאני ישאל את הסוכנת בטלפון אני מעדיף לשאול גם צרכנים במידה וינסו "לערבב" אותי חח תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. טכנולוגיה של חברה צעירה בשם Elliptic Labs מגייסת את הספקטרום העל-קולי לשליטה אינטואיטיבית ונוחה יותר במכשירים החכמים שלכם לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%a7%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%92%d7%a2-%d7%91%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%91/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by 1968boaz,

    האם ה - s4 active אכן נותן עמידות טובה למים אבק ומכות בגוף המכשיר..... ? מתלבט בינו לבין הs3 מה עדיף ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by liorw13,

    שלום, האם כדאי לשדרג אייפון 4s מ-ios5.1.1 לios8 (הגרסה החדשה ביותר) ? המכשיר הינו פרוץ, ישנה גרסה ספציפית של ios8 מומלצת ? תודה רבה לכל העונים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by gkman,

    אני מתכוון לקנות בקרוב סמארטפון חדש. וכרגע מסתמן שאני אקנה את הגלקסי 2 (הגלקסי 3 גדול מידי ומן סתם יקר מידי ומציע יותר ממה שאני צריך.) בין החיפושים ובדיקת המחירים והידיעה על "מלחמת הרומים" שהיה לסאני והחנויות הפרטיות עלו לי מספר שאלות שלא מצאתי עליהם תשובות. סאני תקשורת מוכרת את המכשירים הגלקסי 2 ב3300 כשבזאפ אפשר למצוא אותו ב2400. אם אני קונה את המכשיר מהחנות בזאפ. 1.) איזה רום אני אקבל? האם יש תמיכה מלאה בעברית (גם בתפריטים)? האם הרום הזה רשמי מהחברה? (אני לא רוצה רום לא רישמי) האם הוא חוקי? 2.) חוץ מהבדלי המחירים- יש עוד הבדל שקיים ואני לא מודע אליו? 3.) האם אני יוכל לשדרג את המערכת דרך FOTA או KIES (אני עדיין לא סגור על מה זה KIES)? 4.)האם אני יוכל לגשת לחברת סאני ול…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. דגמי ה-Mi 10 וה-Mi 10 Pro המלהיבים יזכו להשקה עולמית בסוף החודש הנוכחי לכתבה

דיונים חדשים בפורומים