גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%97%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9c-kyocera-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%92%d7%9e%d7%99%d7%a9-%d7%a9%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8-%d7%9c%d7%a2%d7%a0%d7%95%d7%93-%d7%a2/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אמא שלי קנתה את הפלא הזה לפני כחודשיים היא לא ממש אוהבת אותו כי היא לא כזה אוהבת אTOUCH בצבע וורוד וחשבתי לקחת אותו לכמה חודשים פלא חמוד =] רק שיש בעיה אם מישו יכול לעזור... תמונות : איפה אני יכול להשיג לקנות והאם זה בכלל אפרי לקנות את הפאנל האחורי לפלאפון הזה? כאילו את הסוגר לסוללה? שיהיה רגיל? בלי העור הוורוד בצבע כסף? שחור? משו יותר גברי חחחח יש לי סוני אריקסון Z61OI ומן הסתם שזה פלא יותר טוב אז בכיף אני אלך איתו רק בלי העור הוורוד הזה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמה מגה פיקסל יש לאייפון החדש? ואיזה מצלמה יותר טובה שלו או של N82 ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה טלפון עדיף? או שבכלל יש המלצות לטלפונים אחרים ברשת סלקום, אבל לא סימסיאן חוץ מ6120 בעיקר למוזיקה, רצוי סוללה חזקה כמה שניתן וספיקר/רמקול חזק ואיכותי. תודה מראש ערן
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יצרניות המכשירים משיקה רשמית את ה-Droid Turbo, אחיו המוקטן של הנקסוס 6 שמציע גם סוללה בקיבולת אדירה - אך גם בלעדי למפעילה האמריקאית Verizon, לפחות לעת עתה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%95%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%94%d7%a0%d7%a7%d7%a1%d7%95%d7%a1-%d7%a9%d7%94%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%96%d7%a7%d7%95%d7%a7/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברה, אני גר בצפון, בקריות ליתר דיוק. לאחרונה נשבר לי המסך של מכשיר הנאנו אייפוד דור 3 שברשותי ואני מעוניין לתקנו בבהילות. איפה אוכל לתקנו ובאיזו עלות משוערת? אשמח אם מישהו יעזור לי.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאני שם תמונה מהמחשב לנגן זה לא עובד יש תוכנה כמו iriverter מי שמכיר לתמונות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.pandawill.com/freelander-wi10-wifi-mobile-hard-disk-500g-for-iphone-android-smart-phone-devices-p68120.html מצד אחד זה ~650 ש"ח לדיסק חיצוני של 500G ממותג סיני (כמעט פי 2 מדיסק רגיל כזה בארץ) מצד שני, עם בטריה, חיבור אינטרנט + WIFI...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דל מציגה את טאבלט ה-Dell Venue 11 Pro שינסה להתחרות בטאבלט מבית מיקרוסופט עם מעבד Core M מדור ה-Broadwell החדש לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%98%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%98-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%99%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%94-%d7%91-surface-pro-3/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
נציג רשמי של החברה יצא בהצהרה על מכירות מלהיבות של מיליון יחידות בתוך חודשים ספורים עבור הדגם המתקפל היוקרתי - ועכשיו יש לנו הכחשה רשמית עבור הנתון לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
האם כדאי לקנות אייפון 3GS בגגל המחיר שלו 1200ש"ח איך האייפון הזה האם תהיה לו תמיכה בהמשך עוד שנה שנתיים.... תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב בגלל שאני אשמח להשתדרג לאנדרואיד התחלתי להסתכל על השוק, אני אוהב טלפונים קטנים, כאלו שיושבים בכיס בכיף, עכשיו יש לי סליידר של נוקיה ואני באמת נהנה מחוסר הגודל שלו. אני לא לחוץ לקנות כרגע (אולי תתאפשר הבאה מארה"ב בעתיד) אז אני יכול לחכות לדגמים עתידיים ראיתי מכשירים כמו htc aria לדוג' והwildfire, איך הם ביחס לאחרים הגדולים? (הARIA נשמע מפתה אבל אני רואה שהוא לא מופיע בשום מקום) ואם יש משהו ששווה לחכות כמה חודשים זה גם אפשרי
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ראיתי שהגלאקסי טאב 10.1 3G כבר הגיע לאירופה,אבל בארה"ב יש רק את גרסת הwi-fi. מתי הוא אמור לצאת בארה"ב? והאם אפשר להכניס כל כרטיס SIM למכשיר כדי לגלוש באמצעותו? יש לי נטסטיק של פלאפון,ובתוכו כמובן יש כרטיס SIM,אם אכניס את הכרטיס לטאבלט אוכל לגלוש באמצעות חבילת הגלישה שלי? ומה בנוגע לכרטיס הסים של המכשיר הסלולרי שלי(דור שלישי כמובן)? ועוד שאלה - יש סיבה להשקיע הון תועפות בגרסת 32GB? הרי כרטיסי SD של 32GB עולים גרושים,אז אפשר להסתפק ב16GB,לא?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לילה טוב וסופ"ש נעים רכשתי סמסונג ספיקה,מכשיר נחמד עם מערכת הפעלה אנדרואיד אני מאוד מרוצה מהטלפון,אני לומד אותו לאט לאט יש לי שאלה בקשר לנגן מוזיקה: כבר הכנסתי שירים לכרטיס זכרון הנגן מחולק לארבעה חלקים: אלבומים,אמנים,רשימות השמעה ושירים הכנסתי את כל השירים לרשימת השמעה ומשם אני שומע שירים אך בשלושה החלקים הנותרים אין לי שירים למשל אני רוצה לפי אמנים אז באמנים אין כלום איך אפשר לחלק? ניסיתי עם התוכנה של סמסונג: samsung new pc studio אך גם לא הצלחתי,האם מישהו יכול בבקשה לעזור לי? תודה רבה ליאור
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אנו גאה לשתף אתכם במחקר שפורסם אתמול הקובע כי האייפון ברשת פלאפון הינו המהיר ביותר בעולם. פרסום זה מוכיח פעם נוספת כי יש לנו את הרשת המהירה ביותר גם בהשוואה בינלאומית. המחקר נערך ע"י חברה אמריקאית אשר בחנה את מהירות הגלישה באייפון ב-104 מדינות ברחבי העולם. אנו מאמינים שגם בעתיד נמשיך להוביל את השוק ולעמוד בראש החזית הטכנולוגית ומודים לכולכם על תרומתכם לפעילות. למידע נוסף אודות המחקר שפורסם הינכם מוזמנים להיכנס לקישור הבא- http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=am20110220_45784
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, מחפש מכשיר סלולרי זול לאמא שלי. דרישות: 1. אנדרואיד... 2. ידידותי למשתמש 3. עמיד וחזק ביחס למחיר 4. כמובן תכונות בסיסיות שיש בכל אנדרואיד - יוטיוב, וכו' - שייפעלו בצורה סבירה. 5. מסך בגודל סטנדרטי עדיף. תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה חשוב לי? אנדרואיד מסך 6+ לא סמסונג edge, איכותי הכי חזק שיש מבחינת מעבד רמקול טוב וחזק סוללה חזקה עדיף ל4000+ לא סיני עדיף wifi ax סלולר תומך דור 5 אם יש כבר זכרון 6 גיגה פלוס מצלמה לא חשוב. שיהיה סקסי, דק קל ומסך בלי שוליים. יש לי את ה סמסונג 8 והוא סביר. משמש בעיקר לשליטה מרחוק על מחשבים, הודעות, שיחות, עבודה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, יש לי כרגע 1000 ש"ח, וחשבתי לעצמי מה אני יעשה איתם : נכון להיום יש לי: נגן - sansa e250 טלפון- SE K800i והאמת היא שאני לא נמצא בבית הרבה.. רק בסופ"ש, ואני מחפש משהו להעביר איתו את הזמן, חשבתי לכיוון PSP , מה אתם אומרים ? כדאי?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה עדיף? לקנות עכשיו פלאפון ב1000 שקל בערך (כמו Nokia 6120 ) או לחכות חודשיים שאני אטוס לקנדה ולקנות שם פלאפון הרבה יותר טוב בתוספת מחיר קטנה (אולי iphone או מה שיחשב טוב אז) תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לצערי הסלולרי שלי נפל באזור סלעי, והצליח להיסדק. לדעתי, נפגעה הזכוכית החיצונית של המסך, וגם ה-LCD שמתחתיה (כיוון שאני רואה דליפת צבע בסדקים שנוצרו). כמו כן, החל מנקודת השבר ומטה, מסך המגע אינו מתפקד. (להוציא את שני הלחצנים התחתונים) אני משער שמדובר בהחלפה של המסך - מישהו יודע כמה דבר כזה צריך לעלות ואיפה כדאי לי לעשות את זה? (האם חשוב לעשות את זה אצל היבואן המקורי, וכמה זה יעלה אצלו?) אלא אם זה ממש פשוט, ואני מנחש שזה לא, אעדיף שלא לבצע את התיקון בעצמי, ולהיעזר במעבדה. (רשמית או לא רשמית)
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להקליט הרצאות למחשב כפי שמופיע באתר www.gool.co.il, השאלה שלי היא איזה ציוד אני צריך והאם טאבלט יכול לספק את הסחורה. אני מחפש הרבה זמן את התשובה אז אשמח אם תעזרו לי, תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם מישהו מכם שמע או יודע משהו האם אפל מתכננת להוציא עוד פלאפון? אם כן, אשמח לפרטים... תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
דור 3 בסיסי - אורנג' היא לא מחפשת היי אנד אבל היא צריכה שיהיה פונציוקנלי
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


