גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום, הכוונה היא לחבר את המכשיר למסך '42 FHD עם מערכת רמקולים נפרדת. חשובים לי הדברים הבאים: # מחיר - עד 1400 ש"ח (במחיר הזה אני יכול לקנות מחשב נייד שיענה על כל הדרישות - אסוס X101CH - בו לי את כל הבונוסים של מערכת ניידת לחלוטין לנסיעות וכו') # אינטרנט מלא ע"י wifi: לבדוק דואר, יוטיוב, פייסבוק וצפייה ישירה כמו גם סתם לגלוש באתרים (עדיף גם מצלמת רשת לשיחות סקייפ). # תמיכה מלאה בווידאו FHD על כל הפורמטים המקובלים כיום ב- 1080. # חיבור HDMI. # כניסה לדיסק נייד חיצוני. # מקלדת ועכבר אלחוטיים. # שקט, לא מתחמם וחסכוני בחשמל (פועל ללא הפסקה, כנראה בתוך ארון סגור) שמעתי שיש מכשירים מבוססי אנדרואיד כגון FASTGO MK802 שיכולים להתאים - האם הם עונים על הנ"ל? אילו אופציות אחרות קיימו…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש אוזניות BLUETOOTH (עדיפות גדולה לשתי אוזניות אבל אם אין מה שאני מחפש במחיר שאני צריך אז אפשר גם אוזניה אחת) שתוכל להסתנכרן עם המחשב. שכל הסאונד של המחשב יישמע דרך האוזניות. לצורך העניין חשבתי להזמין מיני דונגל מDX שלא יתפוס לי הרבה מקום מאחורה ואני אוכל עדיין להצמיד את המארז לקיר. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16229 ראיתי באינטרנט את המוטורולה HT820 - בזאפ אצל חלק מהמגיבים האוזניה עבדה מצוין עם המחשב אבל ראיתי שהרבה אנשים הסתבכו איתה והיא לא עבדה. בנוסף היא קצת חורגת מהתקציב שלי (עד בערך 150 שקל) אבל ראיתי אותה בEBAY בערך בסכום הזה. תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם. ברשותי נגן COWON A3 כבר חצי שנה, הכל עבד פרפקט עד אתמול. העברתי אליו קבצים מהמחשב ופתאום הוא כבא. כשניסיתי לפתוח אותו הוא הראה מסך לבן ולא נדלק, גם הנורה האדומה בצד לא נדלקת. ניסיתי לחבר למחשב, למחשב ולחשמל, רק לחשמל ועדיין אותו מסך לבן. ניסיתי כמה פעמים ללחוץ על ריסט וזה גם לא עזר. קראתי בעיה דומה באיזה פורם אבל אני לא מוצא את התראד, חיפשתי שעות ולא מצאתי אותו, זה נראה לי היה על גן D2 והפתרון מוצלח מאוד. תודה לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה די ברורה, אני רק אציין שאני שואל בכלליות לגבי הבדלי המחירים בין הארץ לסינגפור. האם יש משהו שממש שווה להביא משם? (נגיד נגן MP3 או GPS)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4002243,00.html
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברת Mediatek ממשיכה להרחיב את ההיצע המתקדם שלה עם צמד דגמים חדשים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אפליקציה חדשה וחדשנית בשם PhotoMath סורקת ופותרת משוואת בשמכם לכתבה: http://hwzone.co.il/photomath-%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%9c-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%9e%d7%9e%d7%aa%d7%9e%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%95%d7%9e%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%a0%d7%95/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נסו באחריותכם המלאה ! (אצלי זה עובד יופי) http://anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=41134
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי לפני 3 שבועות אייפוד 30 ג'יגה שחור ואני נורא מבואס מכל הקטע של התכנה התכנה שבאה עם האיפוד ITUNES איטית ומעצבנת ואני לא כלכך מבין אותה אני לא מבין לדוגמה למה קבצים מסויימים היא לא רוצה להוסיף לרשימה מדובר בMP3 ובעיקר סרטים בפורמט AVI תוכנה מגעילה וממש מציקה איזה קבצים של וידאו האיפוד תומך? איזה תוכנה טובה יש בשביל להמיר קיבצי AVI לקבצים שנתמכים ע"י האיפוד תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אתמול הוזמנתי לקבוצת מיקוד של סלקום/אורנג' לגבי יבוא ותמחור של OGO בארץ. שאלו אותנו מה אנחנו חושבים שחסר לו ניידות וכו וכו', בלבלו לנו את הביצים קצת, ואז הציגו לנו דף עם נתונים ושאלו אותנו איך אנחנו מתרשמים ממנו. מן הסתם מדובר בקבוצה של סטודנטים - לסיעוד, עיצוב ראית חשבון - ניסו להבין מה אנחנו חושבים על מכשיר מסוג זה. ההדיוטות התלהבו, אני קצת פחות. איפה WIFI? איפה רזולוציית מסך? מה המשקל? מצלמה? מה אין? איפה מערכת ההפעלה? זאת אומרת שאין יישומי צד שלישי? ולא קיבלתי אף תשובה מהגברת שהנחתה את הקבוצה. ואז הביאו לנו את המכשירים.... בואו ואסביר לכם את זה ככה: זה לא טלפון. למעשה זה מכשיר מבוסס GSM, כנראה UMTS, שכל מה שהוא יודע זה להתחבר לאינטרנט הסלולארי, ולהפעיל ICQ ומסנג'ר. יש…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות MP4 שיקרא וידאו תמונות ויהיה רדיו מובנה קיבולת 2GB ומחיר עד 450 ש"ח חייב תמיכה בעיברית מלאה(שירים בעיברית יהיה בעיברית ולא בג'יבריש) ורוסית(כנ"ל) וכמובן אנגלית... מסך מינימום 1.5 אינץ' ID3 TAG ועדיף(אם זה טוב) שיהיה תוכנה שממירה קבצים לפורמט מתאים וקטן יותר רצוי שיהיה עם סוללה נטענת אוזניות ויהיה אפשר להטעין את הסוללה דרך המכשיר... לא חובה: שיקרא תמונות ושיהיה רדיו מובנה עדיף: אוזניות, נרתיק נסיעה שאלה בקשר לדבר מסויים: מה עדיף USB2 או כבל? אממ אם שכחתי לציין משהו תכתבו תודה לכל התגובתיים
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סדרת Deus Ex קופצת אל עולם המובייל, משחק Final Fantasy חדש ועוד הפתעות מעניינות ממתינות לכם בחנות האפליקציות שלכם באנדרואיד וגם באייפון לכתבה
-
שלום לכולם, אני צריך מכשיר פלאפון וגם מכשיר MP3, וראיתי את ה-NOKIA 6131, ראיתי שהוא גם נגן MP3, ושיש לו אפשרות לכרטיס זיכרון, חשבתי האם זה כדאי לקחת את הפלאפון + כרטיס זיכרון 2 גיגה ? אני מחפש איכות קול סבירה, כך שאם הפלפאון מספק את זז, זה בסדר מבחינתי, ועוד משהו נוסף, האם אני אוכל לחבר את הפלאפון לרכב ולשמוע את קבצי ה-MP3 מהרדיו ? תודה מראש לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם זה פתוח לכל הרשתות? איך אפשר לדעת אם זה פתוח לכל אם אני קונה בחנות פרטית, המוכר בעצמו לא ברור לו? מישהו יודע איפה אפשר לקנות את זה בזול?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע עם בדור החדש עדיין יש את אותם הבעיות עם המסך? וגם האם יש מתחרה אמיתי ל8 ג'יגה בכזאת אריזה קטנה ב250$? האם האלטרנטיבות יותר טובות?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היצרניות מהמזרח ממשיכות לצמצם את הפערים הטכנולוגיים בזריזות מרשימה Ulefone היא חברה שרחוקה מלהוות שם שגור בפיו של חובב הגאדג'טים הממוצע, אך נראה שיש לה שאיפות גדולות להמשך הדרך שעשויות לשנות את המצב הזה. עתה, היצרנית הסינית הזו משיקה את סמארטפון ה-Future החדש שלה, שמתפאר בכך שהוא מציע מסך "ללא גבולות" בעלות של כ-240 דולר בלבד. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%A4%D7%AA%D7%A2%D7%94-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9F-%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%94-ulefone-future-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A2-%D7%9E%D7%A1/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלושה מכשירי ביניים חדשים במחירים של בין 600 ל-1,000 שקלים יכולים להתאים לכל אלו שנוטים להשמיד את הסמארטפונים שבבעלותם בקצב מהיר לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
סמארטפון ה-Honor 6X החדש כולל צמד מצלמות ראשיות, מעטפת מתכתית ושבב עיבוד עדכני במחיר התחלתי של פחות מ-150 דולר לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
האם ישנה האפשרות להמיר את ההרדדיסק באייפוד שלי מfat32 לntfs? או פשוט לפרמט, ולהתקין את "מערכת ההפעלה" של האיפוד מחדש?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, היום אני עם S1 של סמסונג וכנראה נפלתי על מכשיר דפוק כי מאז שאני זוכר אותו הוא עושה בעיות. ניסיתי הרבה רומים שונים (היום אני עם CM) והמכשיר פשוט איטי, קורס ולא מגיב. חוץ מזה שהוא נפל כמה פעמים וכנראה נדפק ולכן אני שוקל להחליף טלפון. התקציב הוא נגיד עד 2200 ש"ח. לכאורה, תגידו שנקסוס 4 הכי מתאים. נכון, אבל יש לו מסך 4.7" ומצטער זה כבר לא טלפון, זה כלי שאפשר להרוג איתו בן אדם. מבחינתי המסך הכי נורמלי זה 4.3" אולי אולי 4.5". אבל 4.7" ומעלה זה כבר הגזמה (במיוחד אם חוץ מהמסך יש עוד את הפלסטיק מסביב שמחייב אותך לרכוש תיק נפרד לטלפון). אז כמו שאמרתי, התקציב הוא 2200. מסך לא יותר מ 4.5", עדיפות לאנדרויד נקי. אשמח להמלצות. תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נתתי את המכשיר לבדיקה במסגרת האחריות עקב בעיות סוללה, במכשיר היתה מותקנת גרסה 2.3.3 עם עיברית(כולל ממשק). המכשיר חזר אלי עם 2.3.5 עם ממשק באנגלית ותמיכה בכתיבה בעיברית, יותר מאוחר גיליתי שSMS שנשלחים בעיברית מתקבלים בצד השני בג'יבריש. יש משהו שאפשר לעשות בנושא לפני שאני שולח שוב את המכשיר?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כבר בפברואר אורנג' הבטיחו להשיק את HD2 , אבל ..נאדה.. אולי הם דחו את מועד ההשקה ואני פשוט לא מעודכן? מישהו יודע/שמע?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


