עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. שלום, אני מתכנן ב"ה לקנות מכשיר נקסוס מחו"ל מ expansys השאלה שלי היא כזו- בהנחה שאומר לחבר להביא לי משם- ונניח שיהיה לו שבוע שבועיים עם המכשיר- 1. האם עדיף שיקנה ישירות מהחנות של גוגל בתוספת של נגיד 30$- כי זה יותר אמין? גוגל נותנים שנה אחריות אם אני לא טועה, בUSA, זה שוה משהו פה בארץ? וEXPANSYS נותנים גם Warranty: Manufacturer One Year האם זו שונה או כמו גוגל? 2. מה כדאי שחבר שלי יבדוק לי כל עוד הוא שם- רק שהמכשיר עובד ובמצב חדש וכו' או שכדאי לי "להעמיס" עליו ולאמר לו שגם ינסה להוריד עדכוני ICS מגוגל דרך האינטרנט וכו'... ו\או עוד דברים שכדאי לבדוק כל עוד הוא שם בארה"ב? 3. האם פה בארץ אוכל להוריד עדכונים לאנדרואיד חופשי [דרך האינטרנט במכשיר] ולא צריך שזה ייעשה שם פיסי…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by liorn,

    שלום! רציתי לדעת מה ההבדל בין MICROSD רגיל לבין גירסאת ULTRA2 בגדלים של 2GB ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. ניתן להטעין טאבלט ברכב ע"י ממיר מצת ל USB , או שזה עלול להזיק?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/one-m9-plus-%d7%94%d7%a4%d7%90%d7%91%d7%9c%d7%98-%d7%a9%d7%9c-htc-%d7%a2%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. ברשותי הטלפון sony xperia s והפלאפון איטי, לרוב בגלל חסרון ברם (מעבד:2 ליבות בתדר 1.5 , וג'יגה רם , מאיץ גרפי:adreno 220 - החומרה הזאת אמורה לספק ביצועים גבוהיים מאוד , והיא כוללת כמות גדולה יחסית של רם ). על פי הכתבה שיצאה לא מזמן באתר אני יכול להבין איך ליפרוץ את המכשיר אבל אני צריך הצעות לרום יציב ומהיר !!! ושמישתמש בפחות רם כמובן ... ואם זה לא טירחה בישבילכם תעזרו לי להגביר את יציאת הaux של האוזניות ... לפחות ב25% (זה פחות חשוב) תודה לעוזרים !!!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. [ ] שלום יש לי גלקסי 3 i9300, נהרסו לי האוזניות המקוריות שלו, והאוזניות לספורט של סוני הלכו להם לאיבוד [ ] אני מחפש אוזניות שבאות עם שלט שיש בו לפחות את הפונקציות שהיה בשלט המקורי של הגלקסי 3, בתקציב של 100$ אם זה מחול, ועד 300-350 שקל אם זה בארץ [ ] אם יש לכם דוגמא לאוזניות in ear, ודוגמא לאוזניות שמתאימות לספורט שיש להם תפיסה טובה על האוזן כמו שהיה בסוני תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אורח אורי כרמי
    Started by אורח אורי כרמי,

    הסמארטפון המוביל של ASUS הגיע אלינו לביקורת מקיפה. בואו לראות כיצד הוא מוכיח שלא צריך ליהיות סיני בכדי לכבוש את ההמונים לכתבה: http://hwzone.co.il/האאוטסיידר-שגרם-לנו-להתאהב-asus-zenfone-2-בביקורת/

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by UnwiZ,

    בעבר המחשב שלי העביר בקלות את כל השירים מהאייטונס לאייפוד (למרות כמה קשיים מעצבנים שחוזרים תמיד למשל שלפעמים המחשב מחליט שהוא לא מזהה בערך חצי מהפלייליסט שלי...), והיום כשאני בא להעביר שירים מהאייטונס לאייפוד (שם את זה בפלייליסט שהאייפוד אמור לקלוט ואז לוחץ Sync "My iPod" זה מעביר לי רק 20 שירים במקום ה160 שלי! יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה??

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Matan Damti,

    שלום, אני מעוניין לרכוש asus zenfone 5 lte הדגם של ה16gb עולה 200 שקל יותר מהדגם של ה8gb השאלה היא האם עדיף לקנות את הדגם של ה-8 ולהוסיף לו כרטיס זיכרון (יש לי כבר אחד) או בכל מקרה ללכת על הדגם של ה16gb (שמעתי שזה יקל על המכשיר ולאורך זמן זה ישתלם)?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by dorlt,

    אני אני עובד בעוד כמה ימים לסלקום ויש להם מבצע עכשיו. אני מתלבט בין שלושה מכשירים E65 6120C 6500(לא סליידר) אני תלמיד תיכון (זאתמרת בן 16) ואני מחפש פלאפון עם מצלמה ורזולוציית מסך טובה וכמה שיותר אפשרויות מכוסות וMP3 איזה מהם כדאי לי?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. תגובה רשמית של חברת הענק מודיעה על הפסקת הייצור של הפאבלט אחרי רצף בלתי נגמר של תקלות בטיחותיות חמורות לכתבה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אני רוצה לקנות מכשיר שיאומי ( redmi note 4 pro 4gb ) איך אני יכול לדעת שמדובר ברום גלובלי רשמי ולא ברום גלובלי קומבינה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. שלום חברים.. קניתי כרטיס קול חיצוני של קריאטיב 5.1 שמתחבר למגברים, כרגע עובד עם לפטופ.. לא הכי נוח רציתי לקנות טבלט עם ווינדווס 8 ולשתול אותו ברכב.. לטאבלטים האלה יש יציאת usb, רציתי לדעת אם אפשר להתקין את הכרטיס קול על הטבלטים האלה.. תודה מראש על העזרה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Adun,

    שלום, המכשיר שלי, גלקסי 3, 4.4.4 CM11, לא מתחבר לUSB למחשב. המחשב אומנם משמיע צליל התחברות, והנייד נטען, אבל אין לי במחשב שלי את האפשרות להיכנס לזיכרון הפלא ולהעביר\להוציא קבצים... איך אפשר לסדר את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. לאחר מספר הדלפות על סמארטפון סלפי מבית HTC, החברה מציגה את סמארטפון ה-Desire Eye עם מצלמה קדמית ואחורית של 13 מגה-פיקסל ואת ה-\"HTC RE\", מתחרה טיפה שונה לשוק מצלמות האקסטרים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%9c%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%9e%d7%95%d7%aa-htc-%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%a4%d7%aa-%d7%a1%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%94-%d7%9c%d7%92/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by ביצה,

    היום ראיתי ב-GSMARENA תמונות על המכשיר המדובר לפי gsmarena ה-PSP טלפון כולל מסך מגע, מקשים פיזים למשחק המוכרים, משטח מגע בחלק התחתון, מעבד קוואלקום 1GHZ וירוץ על אנדרואיד ג'ינג'רברד. נראה לי מכשיר מעניין. http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_playstation_phone_leaks_mobile_gamers_rejoice-news-2028.php

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. דגם משוכלל במיוחד של הסמארטפון המשתלם נמצא בדרכו אל החנויות לכתבה

  18. המכשיר הכי דק שיצרה סמסונג נחשף רשמית, עם כל הפרטים להם ציפינו וגם תג מחיר שעדיין נותר אפוף מסתורין לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הכי-דק-בקוריאה-סמסונג-חשפה-את-ה-galaxy-a8/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. היי, יש לי תלושי שי לאמזון וחבר שמביא מארה"ב, אני חושב לקנות גלקסי S4 מאחד הקישורים הבאים, אבל לא יודע מי מהם מתאים לכל הרשתות בישראל: http://www.amazon.com/gp/product/B00CIZFK9G/ref=cm_cd_asin_lnk http://www.amazon.com/gp/product/B00BV1MVJ0/ref=gno_cart_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A2NRA1VO2B7B2X בקישור הראשון יש I9505 שזה 4G/LTE, ובקישור השני יש I9500 שזה 3G. בישראל מוכרים את שניהם, כשה-4G זול יותר. איזה מהם יתאים לכל הרשתות בישראל? אם שניהם, האם עדיף לקנות 4G לתאימות עתידית? עריכה: מההשוואה שיש כאן, אני מסיק שיש בעיה רצינית עם חיי סוללה לשיחות ב-I9505, על אף או מפני שיש לו כפליים ליבות לעומת I9500. זה לא בא בחשבון... אשמח גם להמלצה על קייס טוב לגלקסי S4 מהמבחר …

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by MicroSpecs,

    ברצוני לקנות לוח גראפי של WACOM , דגם Intous 3 ואני מחפש מחירים הגיוניים לקנייה. תודה מראש =>

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by gtabak_37,

    חיפשתי בכל הרשת ולא מצאתי כלום, גם לא באתר של MIO אשמח אם תעזרו גל

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by eliom,

    מה עדיף לקנות אייפון או גלקסי שהם יותר יקרים.או סמארטפון של לנובו ואלפון שהם יותר זולים משמעותית. ומה ההבדל בינהם למה הם יותר זולים תודה.

  23. Started by Amit BL,

    הקיצר בדיוק קנינו לאמא שלי סמארטפון וחשוב לנו שלפלאפון יהיה עברית, מה בנוסף שכל החרא שיש על הרום המקורי יעלם, כנראה נתקין לה פיילוטx או wanamlite, בכל מקרה, איך אני מגבה את הרום העכשווי?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by bagetrek,

    שבוע טוב אנשים אני מעוניין לשמוע ממי שיש לו ניסיון עם לומיה ( באופן כללי ) מע"ה , אפליקציות ( אני יודע שאין הרבה ..אני סה"כ צריך GPS , ווצאפ ופייסבוק ) , יציבות מע"ה , באגים , קריסות וכו' כל מה שקשור למע"ה איך היא רצה באופן כללי ואיך היא ב 1020 אם למישהו יש ניסיון עם זה .. אני מאוד התרשמתי לטובה מהמצלמה של המכשיר הזה - ( יש לי גלאקסי 4 ואני מבואס פצצות ממנו מבחינת צילום זה מה ש 90% אני עושה במכשיר ) ואחת הבעיות הקשות שיש לי באנדרואיד זה "מקלדת" - לא משנה איך מתי וכמה אני כותב ובאיזה מהירות - תמיד אבל תמיד יצאו שגיאות ! נסיתי 1001 סוגי מקלדת - די חאלס המע"ה הזאת מטומטמת מידי !! בזמנו היה לי אייפון 4 - ואלה ההקלדה המהירה שם עבדה פיקס ומאוד מדוייקת ( אני לא יודע איך זה ה…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by natee,

    שואל בשביל חבר, שקנה אייםד מיני 5 והטעינה איטית בשבילו. יש כמובן מטען מהיר של אפל, שמצריך גם רכישה במקביל של כבל תואם, סיפור יקר. האם יש מטען מומלץ אחר? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים