גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
בשעה טובה קניתי את ה6280 ( רציתי את ה N73 אבל לא היה במלאי של אורנג' :( איזה מזל יש לי בלגן ) בכל זאת קניתי את המשכיר הזה עכשיו חיפשתי איך להפעיל את המצלמה הקדמית של המכשיר אבל לא מצאתי מישהו יודע פה איך מפעילים אותה??
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עכשיו השאלות :-) : 1. איך אני יודע מה הגירסת תוכנה שלו והאם כדאי להתקין את האחרונה ביותר , אם כן אז מאיפה? 2. מאיפה ניתן להוריד אפליקציות חינמיות למכשיר? זהו בנתיים תודה..
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סוני ארקיסון הכריזה לא מזמן על Z558 עם מסך מגע ;D למפרט: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_z558-1723.php ----------------------------------- נוקיה הכריזה היום על סדרת מוזיקה חדשה שהיו בה שלושה פלאפונים (אולי בעתיד יותר) 5300 XpressMusic 5200 ו 3250 XPRESSMUSIC. סדרת XpressMusic כנראה התשובה של נוקיה לWalkman של סוני אריקסון. הסדרה החדשה תציע כפורי מוסיקה לשימוש מהיר וקל לשלוט בתכונות המוזיקה. הסדרה ימכרו עם Nokia Music Manger Software שבקלות איתה תעבירו שירים בין המחשב לפלאפון. ספינת הדגל של הסדרה הוא כמובן 5300, איתה יבוא כרטיס microSD FMRADIO ומסך של 2 TFT עם רזולוציה של .QVGA מצלמה של 1.3 פיקסל, תמיכה ב EDGE,GPRS בלוטוט USB וימכר ב 250 יורו לפני מיס…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום כולם פעם ראשונה שלי כאן נחמד לראות שהפורומים שפה למטה גם פעילים ;D בכל אופן יש לי כרגע נגן Iriver מסדרת H הישנה 20GB הוא ממש אחלה ושירת אותי בכלל לא רע, עד שקניתי לאחי Ipod Touch והבנתי שהריבר שלי קצת איטי והאיכות שמיעה שלו די מעאפנה רציתי לדעת איזה נגן אני יכול לקנות שישפר לי את החווית שמיעה אני משתמש בנגן די הרבה בעבודה כשיש הרבה מה לעשות וכי אף פעם אין שירים טובים ברדיו ראיתי באיביי את הנגן הבא ורציתי לדעת מה אתם חושבים עליו Iriver Clix Gen 2 http://cgi.ebay.com/Brand-NEW-iRiver-Clix-8-GB-Gen-2-Rhapsody-Mp3-player_W0QQitemZ130245493695QQcmdZViewItem?hash=item130245493695&_trkparms=72%3A1076%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318 ומה כדאי יו…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן למי שמעוניין בזק מציעים את הטאבלט הנ"ל , acer iconia a500, ב-30 * 36 תשלומים. זה יוצא כ-1000 שח. לעומת המחיר בחוניות ב-2400 ומעלה. הציפיות שלי ממנו הם צפיה בסרטים , גלישה מרובה באינטרנט , כתיבת עבודות ומסמכים קצרים. חשוב גם שהכל יעבוד מהר וחלק ללא תקיעות וקירטועים למניהם. איך הוא? כדאי לקפוץ על זה?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום היום קיבלתי ZEN VISION חדש, התחקנתי אותו וחיברתי לפי ההוראות. לאחר ההתקנה איתחלתי את המערכת ואז הנגן התחיל להטען ואחר כך נדלק אבל המחשב רושם שיש בעיה עם הדרייבר ולא מזהה אותו טוב(יש תמונה). אחרי שכיביתי את הנגן, אחרי זמן מה הוא גם הפסיק להיטען(נורת הכיווי נכבתה) ולא נדלק יותר אז עשיתי ריסט לנגן. ניסיתי את התהליך הזה כבר כמה פעמים מהצהריים וזה עושה כל הזמן אותו דבר. מה אני לא עושה טוב? מה יכול לגרום לזה? בבקשה תענו לי אני כבר מת להפעיל את החיה הזאת וזה מבאס רצח נגן חדש ואנלא מצליח הפעיל.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תתפלאו - מדובר בחברה ישראלית.... פלאפון. http://www.betanews.com/article/Look-no-further-the-worlds-fastest-iPhones-are-in-Israel/1298081728
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש סמארטפון ב3000+- שקל. עדיפות למערכת הפעלה אנדרואיד. אין צורך להריץ אפליקציות כבדות (משחקים).
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי ברצוני לדעת אם וכיצד ניתן לחסום אינטרנט שעולה כסף, [ לא WI-FI ] דרך המכשיר או באמצעות תוכנה מסויימת שניתן להוריד. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לצד האייפון המוזל, באפל חשפו גם אח קטן למכשיר ה-iPad Pro האימתני, אשר יירש את קו הטאבלטים הראשי של החברה עם תג מחיר מוגדל כמו ההשקה של האייפון החדש והמוקטן, גם השקתו של ה-iPad Pro החדש והמוקטן, אשר מחליף את ה-iPad Air 2 (וככל הנראה מוציא את המותג 'iPad Air' כולו לגמלאות), לא ממש הפתיעה אותנו – ותאמה באופן די טוב את מה שדיווחו ברשת במהלך השבוע החולף. למרות זאת – הטאבלט החדש של אפל הוא מכשיר מרשים מאוד, אשר מתיימר לשלב את הטוב ביותר מאחיו הגדול יחד עם המיטב שקיבלנו במכשירי האייפון העדכניים של החברה. ה-iPad Pro החדש (שאותו נצטרך להתרגל לכנות iPad Pro 9.7) מציע מימדים זהים לאלו של ה-iPad Air 2, עיצוב זהה כמעט לחלוטין ומסך IPS באותו גדול של 9.7 אינץ' ובאותה רזולוציה …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם האם מישהו מכיר חנות באזור חיפה שמוכרת מסגרות דיגיטליות? אני צריך חנות שאפשר לבוא לקנות ולקחת ולא אתר אינטרנט שבו צריך לחכות למשלוח. תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם 8), עוד חודש אני מתגייס והחלטתי להתחדש בפלאפון חדש. עד היום היה לי פלאפון telit לא מתקדם במיוחד. החלטתי שאני רוצה לרכוש פלאפון דור 3 מתקדם. אני בחברת פלאפון ולאחר בירור במכשירים שהם מציעים הבנתי שאני לא רוצה להישאר בחברה גם כי המכשירים שם לא משהו וגם המחירים לא משהו לעומת הסחורה שמקבלים. ביררתי גם בחברות סלקום ואורנג' ונראה לי שאני אעבור אל אחת מהחברות הללו (נוטה יותר לאורנג') במיוחד שיש את הקטע עם השמירה של המספר הקודם. הסתכלתי על כל המכשירים שיש. מאוד מאוד התלהבתי מהמכשירים של sony ercsson. העיצוב שלהם פשוט יפה וגם מה שיש בפנים מעולה. תראו אני לא פריק של פלאפונים, ואינטרנט וGPS זה דברים שלא ממש מלהיבים אותי. מה שחשוב לי שהנגן יהיה יפה, שתהיה בו מצלמה טובה (…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, הסוללה בגלקסי S2 שלי בת שנתיים וחצי וכבר לא סוחבת. חוץ מזה, היא 1650mAh והבנתי שיש באותו גודל 1800mAh, לאו דוקא מקורית. חשבתי לשדרג את הטלפון, אבל התקנה של רום + לאונצ'ר Cheetah גרמה לו לרוץ מאוד חלק. הבעיה היא רק התרוקנות מהירה של הסוללה, אני מניח שזה מפני שהיא ישנה. תוכלו להמליץ לי על סוללה חדשה שתסחוב היטב יום של שימוש די צנוע, בעיקר שיחות ומעט גלישה? לא משנה אם מהארץ, מאיביי, מאמזון, מדיל אקסטרים וכו'. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך לבחור לאבא שלי סמארטפון למתחילים. הוא בן 75 והיה עם נוקיה 9210 בשנים האחרונות... אני אמנם חסיד גדול של אנדרואיד, אבל יש לי תחושה שאייפון הוא יותר ידידותי למשתמש הפשוט. האם התחושה הזאת מוצדקת?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד 1000-1500 שח , מתאים גם לניווט - איכותי וחזק עמיד בתנאי שטח לא למשחקים עדיפות תומך בסים.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך להתקין לו עברית אבל אין לי גישת רות להתחיל את התהליך הוא לא מחובר לאף חברה קניתי בתאילנד ככה שהדברים לא מזוהמים בתוכנות של חברות הסלולר רק גישת רות אין לי למי שלא יודע הוא אנדרואיד 2.1 למרות שאמור לצאת לו בעתיד שדרוג ל2.2
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
בלוגרים נורבגים מציגים לנו את מה שנראה כמו ההתחלה של גרסה חדשה לשירות המסרים המיידיים \"WhatsApp\" (היום בבעלות פייסבוק) - הפעם עבור דפדפנים לכתבה: http://hwzone.co.il/whatsapp-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91-%d7%92%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%a4%d7%93%d7%a4%d7%9f-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%a3-%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%9b%d7%9d/
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, יש לי אייפון 4 עם מערכת 4.1 איך אני יכול לדעת אם הוא סימפרי מבלי לחבר אותו לכרטיס סים אחר ולבדוק. כמו כן קניתי אותו בחברת פלאפון לפני 4 או 5 חודשים... תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אבא שלי קיבל מהעבודה סלולרי Samsung S5620, שיחקתי איתו קצת והוא ממש מוגבל\: אני לא מוצא בשבילו APPS ולא THEMES.. יש אפשרות להוריד APPS וTHEMES למכשיר הזה? יש אפשרות לגלוש באינטרנט של המכשיר דרך הPC שלי?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בדיוק כשכבר חשבנו שכולם וויתרו על הרצון לשלב בין גיימינג "רציני" לגלישה ברשת ולביצוע שיחות - מגיעה חברה בשם Snail Mobile ומוכיחה אחרת לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, ראיתי שהנגן Archos 104 עם ה-8 גיגה זיכרון FLASH הגיע ארצה, איך הנגן הזה מבחינת איכות קול ואיכות מוצר ? האם הוא ברמה של חברות מסדר גודל של IRiver ו- IAudio ? http://www.usbid.co.il/viewproduct.aspx?product_id=234&category_id=6 תודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לפני קנייה של מכשיר GPS וכנראה שאלך על ה- MOOV 300 . רציתי לדעת אם ברגע שאני רוכש אותו הוא מגיע עם מפות מעודכנות? אם לא אז האם ניתן לעדכן את המפות דרך האינטרנט בחינם? ןגם אשמח לקבל חוות דעת על המכשיר או המלצות למכשירים עדיפים באותו סדר גודל של מחיר. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי נייד של נוקיה מדגם 2730. אין לו GPS,אבל יש לי סטיק של הולוקס,שמאפשר לו לתפקד כ-GPS. אני מחפש תוכנה חינמית,שלא דורשת חיבור לאינטרנט.(אני יודע של-NOKIA יש תוכנה כזו,אבל לצערי הרב,אין עדיין מפה של ישראל) תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


