עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אהלן אז החלטתי להצטרף לחגיגת ה 4K אני מעוניין בעזרה במציאת טלויזיה שמתי את העיניים שלי על LG 49SJ800Y אבל הבנתי (לא במאה אחוז, אלא מדיווחים מעטים) שיש בעיה בגוון השחור במרכז המסך ומסביב לכתוביות בחלק מהמסכים אז החלטתי להיעזר בכם. אם מישהו מכיר את הטלויזיה או את הדיווחים על הבעיות אשמח אם יוכל לרשום ביקורת קטנה ויאמת/ישלול את הבעיה תקנו אותי אם אני טועה, הבנתי שהדגם LG SK7900 מאוד דומה לקודם שהזכרתי, לא הבנתי מה השוני בינהם אז ככה: אך ורק סמסונג או LG! לא טלויזיה כעורה, רק שטוחה ************אך ורק מעמד מרכזי************ התקציב הוא 4,000 (קניה רק בארץ) חריגה- מעט יחסית (נתון לשיקולכם), במידה ויש טלויזיה בתוספת קטנה יחסית שממש שווה את התוספת. גם אם מצאת…

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. מישהו יודע אם זה אפשרי ואיך?

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by aviv00,

    וקיבלתי חצי מהכמות שרכשתי הבעייה היא שהמוכר שינה את הכמות לאחר הקנייה לכמות שכרגע שיש לי [ אני לא יודע איך זה אפשרי ???] אבל ברגע שאני נכנס לדיווח על המוכר רואים שרשום את הכמות שקניתי מה כדאי לעשות בנידון ? זה כמו רמות ? HACKING ? לא? איך אפשר לדווח על ה HACKING

  4. מישהו יודע אם קיימת חנות שתמכור מכשיר שכזה בדואר גוביינא? ועוד יותר חשוב, עד 2800 שקלים?

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. אני נוהג להזמין באינטרנט מוצרים כבר מספר שנים אך אמאזון תמיד נותרה בתעלומה בעיניי. אני אודה לכם אם תוכלו לעשות לי סדר ולענות על מספר שאלות מה ההבדלים בין amazon uk/de/com ? אמאזון עושים או לא עושים משלוחים לארץ? אוש שרק למוצרים מסוימים אם כן האם יש עלות נוספת או פרצדורה כלשהי שצריך לדעת עליה? אני תמיד הנחתי שהם עושים משלוחים, אם כן למה אנשים משתמשים בחברות שילוח חיצוניות? במידה והם לא עושים איזה חברת שילוח נחשבת לאמינה? אשמח לקבל עוד מידע על אופן ההזמנה ועל מה צריך לדעת לפני שמזמינים לשם תודה

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by shlomi1234,

    הי חברים , רציתי לשמוע מה דעתכם על רכישת חומרה יד שנייה בכלליות , צדדים חיוביים שליליים , ניסיון עבר אישי שלכם. אני מניח שבצדדים חיוביים בגדול אפשר לכלול את : * יחס מחיר ביצועים טוב יותר בצד השלילי אפשר לכלול את : * בלאי ראשוני שאינו ידוע לעיתים * אחריות קצרה יותר , אם בכלל * סיכון כללי שמשהו ברכיב לא תקין * תשלום מזומן ללא תשלומים לעולם לא רכשתי חומרה יד שנייה בארץ , אך שמתי לב שהמוכרים לרוב נוקבים במחירים לא נמוכים , בטח בהתחשב בסיכונים שנקבתי למעלה. אשמח לדעות בנושא.

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%9c%d7%95%d7%a0/

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. אהלן, רציתי להודיע לכולם שהצלחתי לבטל את חבילת השימוש בדור השלישי לחלוטין. כרגע יש לי רק חבילת גלישה בפורטל של סלקום בחינם. אז בפעם הבאה שהם אומרים לכם שאי אפשר לבטל חבילות גלישה/שימוש בדור 3 או שחבילת גלישה בפורטל בלבד עולה כסף, תדעו שזה בולשיט.

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by bennykz,

    הי, יש לי שעון יקר (אומגה) שקיבלתי במתנה לפני 10 שנים. השעון התקלקל וקרוב משפחה שהגיע מחו"ל לקח אותו לתיקון בחו"ל ושלח לי אותו חזרה ב FEDEX. עכשיו הם הודיעו לי שאני צריך לשלם עליו מכס או מע"מ. סיפרתי שזה משומש והם ביקשו חשבונית להוכחה, אבל אין לי. מה אפשר לעשות? בני

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. הי לכולם אני הולך לקנות בקרוב לפטופ, וכל הדגמים שהסתכלתי עליהם נמכרים גם בארץ וגם ב-amazon.com. האם יש הבדל באחריות שאקבל אם אקנה לפטופ בארץ לעומת מ-amazon.com? (צריך לציין שבמקרה של קנייה באמזון, אז אמזון היא גם האתר, וגם ה-Seller, אני לא אקנה מהמוכרים האחרים שמשתמשים באתר) מקווה שלמישהו יש נסיון תודה

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. שלום לכולם. אני רציתי לרכוש שולחן מתקפל Table Mate בעיקרון לניוד עם מחשב נייד ועבודה נוחה יותר בבית שגם ניתן לציין ששולחן זה הוא לא רק לכוונה זאת אך גם ניתן לסעוד עליו, לקרוא עיתון ומה שלא... אולם ראיתי ביקורות לרוב שליליות לגבי מוצר זה גם באמזון ארה"ב וגם באמזון בריטניה איפה אנשים אומרים שיש מוצרים חיקויים עם רמת איכות נמוכה מאוד. חלק גם אומרים שאיכות ירדה ואחרים אומרים שעדיף ללכת על דגם אחר - Table Mate II. האם מישהו קנה מוצר הנ"ל ומרוצה ממנו?

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by matu89,

    התקשרו אחיי מסלקום TV בהצעה מפתה לטריפל ( טלויזיה 3 ממירים אינטרנט 40 מגה כולל ספק , וקו טלפון ) , אני לא אוהד להוט של תכני הוט/יס והתכנים שם יספיקו לטעמי . האם 40 מגה אינטרנט יעבוד טוב עם 3 ממירים ולפטופ שגם יגזול נרוחב הפס ? האם מישהו מחובר אליהם ויכול לתת דעה ? תודה . Sent from my HTC One S using Tapatalk

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  13. בדקתי בכמעט כל החנויות שאני מכיר ולא ראיתי אפילו מארז אחד שלהם בארץ

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by k534d,

    עקב המצב עם המשלוחים אני לא יכול להזמין, ואשמח לדעת אם יש בארץ חנות אשר מוכרת Thermal Grizzly Kryonaut

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. כשאני מזמין דרך אתרים בריטיים, ASOS למשל, זה שואל אותי אם להמיר את השקלים לליש"ט דרך פייפאל או דרך חברת כרטיס האשראי. מה יותר משתלם לי לבחור? תודה רבה!

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. היי, אני רוצה למכור את המחשב של אח שלי לבקשתו, אשמח אם תוכלו לתת שיערוך לתמחור של המחשב כיוון שאיני מבין דבר במכירות יד2 של מחשב אלה הם הנתונים שקיבלתי מאח שלי: Intel i5 8400 Arctic Freezer 7 pro Z370xp spi motherboard Corsair vengence 16gb 2400mhz Samsung ssd 870 evo 500gb Hdd st500dm002 Nvidia geforce gtx 1070 Corsair rm 850x Zalman r1 case אודה לעזרתכם!

  17. Started by alps,

    היי אני מעונין לקנות מקרר אמקור, באיזור ה- 500-600 ליטר, 2 דלתות. ראיתי את המקרר AM625 : http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=876951 במידה ויש למישהו נסיון איתו אשמח לשמוע את חוות דעתו תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by ego1,

    נתקלתי באשכול ישן אשר דן בעניין הפרסום בנענע10 ו-ynet, המתאר מספר מיקרים של בעלי אתרים אשר נפלו קורבן להונאת הפירסום של אנשי המכירות בחברות הנ"ל. עקב חוויה זהה והחלטה אמיצה להילחם בהונאה מתמשכת זו בבתי המשפט החלטתי לפתוח אשכול חדש בנושא ולנסות לאתר קורבנות נוספים על מנת לרכז מקסימום יכולות ומאמצים למלחמה נגד הונאת החברות שלא בוחלות באמצעים. הסיפור התחיל כאשר קיבלתי טלפון מאדם בשם אריק דבוש אשר הציג עצמו כנציג מכירות של אתר נענע10 ו-ynet, אריק דבוש הציע לי חבילת פירסום משולבת באתר נענע10 ו-ynet אשר תכלול חסות לפורום לתקופה של מספר חודשים והופעה במקומות הראשונים במנועי החיפוש של נענע10 ו-ynet, צויין והודגש בשיחה כי אזכה לכמות עצומה של עשרות אלפי חשיפות בחדשות ואלפים רבים של…

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by naor100,

    שלום, אני מעוניין לרכוש משם מסך של אסוס. השאלה שלי, איך הם מבחינת אחריות? הם כמו אמזון? או שיעשו לי בעיות? ומה יקרה במידה והמסך יגיע עם פיקסלים שרופים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. מאז שהום סלולר נכנסו לתחרות סלקום הורידו את מחיר הטוקמן מ1.15 ל-25 אגורות (בדקתי אחרי שיחה של פחות מדקה למכשיר סלקום) לפני זה הם קרעו במחירים. כמעט לא דיברתי בטוקמן והחשבון צנח מ-50 שקלים ל-0 בלי סיבה ברורה. לא עוד! אני מחכה עד שהטוקמן שלי יגמר ואז אני עובר להום סלולר.

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by BambaCore,

    שלום! אני רוצה להזמין אבקת חלבון מהאתר ויטה קוסט, וזו הפעם הראשונה שאני מזמין מוצר מחו"ל יש לי מספר שאלות, אשמח אם תוכלו לעזור לי: 1. איזה משלוח לבחור? DHL Global Mail- estimated delivery in 8 to 20 business days או: DHL Priority Mail- estimated delivery in 5 to 10 business days התוספת במחיר זניחה. ההתלבטות היא כי שמעתי שמשלוחים כמו UPS נעצרים במכס ויש עמלות שחרור גבוהות. 2. אני רוצה להזמין בעזרת כרטיס ויזה נטען של הדואר. ראיתי באתר שלהם שיש כמה כרטיסים כאלה: http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/visa_debit_cards?OpenDocument איזה כדאי לי לבחור?

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. מידע חדש מספר לנו על תוכנית של חברת הענק להתחיל במיזם פרסום מקומי בחודש הבא - ולפתוח את שערי האתר האמריקאי שלה לעסקים מישראל מיד לאחר מכן לכתבה

  23. Started by vegan,

    לא רלוונטי.מבקש למחוק

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  24. Started by pantera,

    קניתי מקרר ב 4000 שח ולאחר יום עוד לפני שקיבלתי אותו ביטלתי את העסקה טלפונית ונאמר לי שעליי לשלם דמי ביטול על סך 100 שח ועוד את הסכום סליקה שחברת האשראי גבתה מהם שזה יוצא 190 שקל ביחד (הם אמורים להוכיח שלקחו מהם סכום כזה חברת האשראי) חשבתי שהכל בסדר עד שלאחר חודש ירד לי תשלום על סך 1000 שח מהם, התקשרתי ואמרו שהיתה אי הבנה ושהייתי צריך להגיע לסניף לבטל שזה לא נכון.... בכל אופן הגעתי לסניף שילמתי את הדמי ביטול ועבר כבר 9 ימים ועדיין לא טיפלו בזה שלפי חוק חייבים להחזיר את הכסף ולבטל עיסקה לאחר 7 ימים. אז אם אתם צרכים מוצר חשמלי בבקשה תזהרו מהם כי הם נחמדים עד שאתה קונה ואחר כך אין עם מי לדבר במיוחד אם אתם מבטלים עסקה.

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by dudilevi,

    קיבלתי לפני כמה ימים הודעת SMS להגיע לפשרה עם מישהו שאני מסוכסך איתו כספית בעזרת מערכת/אתר שנקרא קונפליקט. מישהו יודע מה זה ? מצ"ב צילום מסך הנייד של ההודעה שקיבלתי.

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים