צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
בנתיים אני נמצא אצל 012 לא הכי מרוצה מהיחס מאחר והם הבטיחו לי שיש לי תשתית NGN ודפקו אותי חזק אחכ בכל מקרה עכשיו קבלתי הודעה שיש לי תשתית בבית ואני יכול סוףסוף לעזוב את ה1.5MB עכשיו אני מתלבט אם לעזוב את 012 ולעבור אל 014 אבל אני לא כלכך יודע אם זה משנה POWER NGN באמת עושה את ההבדל? או שזה אותם ביצועים ? בכלל יש המלצות על ספק? אחר אבא שלי עקשן על הקטע של תשתית בזק אז קחו את זה בחשבון תודה על העזרה
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
זה בטוח או לא?.. יש מצב שהוא יגיע שבור?.. ואם כן מה עושים?.
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
הי לכולם אני שוקל לעבור מ-012mobile ל-019, בגלל תוכניות הרבה יותר משתלמות. האם יש כאן אנשים שיש להם נסיון עם 019, ויכולים לשתף? תודה
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אם קניתם מוצר בחו"ל ואתם בונים על מימוש אחריות בחו"ל, דאו לכם שלפי החוקים בארץ, אם מימוש האחריות בחו"ל כוללת החלפה של המוצר (לא תיקון שלו), תשלמו מכס גם על השווי של המוצר המוחלף (בלי קשר אם שילמתם עליו מכס בפעם הראשונה) ואני לא מדבר בכלל על פרוצדורה של הצהרה על מוצרים יקרים...
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן חברה. יש לי כמה שאלות לפני שאני מתקשר לתשתית וספק האינטרנט. הייתי במבצע 100 ב100 של בזק ובחיוב האחרון חייבו אותי ב159 ש"ח. קראתי באיזה מקום שיש חוק שעליהם לעדכן אותי בהעלאת המחיר לפני שהם עושים זאת, האם זה נכון? האם יש דרך בה הם יוכלו להוריד לי את החיוב הזה? אותו דבר קרה לי גם בתשתית ששם שילמתי 30, העלו לי ל79!!!!!! ושם בכלל לא ידעתי שזה "מבצע"!
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! כבר שנה שניה ברצף אני מנסה להתנהל נכון כלכלית ואחרי שקיבלתי תמונה כוללת על ההוצאות שלי, היום אני רוצה לשאול אותכם איך בעצם לצמצם אותם? ואני מדבר איתכם על מוצרים קטנים ופשוטים שכל אדם צורך: מוצרי מזון והיגיינה. אני מחפש אתר ו או אפליקציה שתעזור לי לחסוך את כמות הכסף שאני מוציא על מוצרי מזון והיגיינה. הייתי רוצה אפליקציה שנניח אתה נותן לה רשימת קניות והיא מציע לך איפה כדי לקנות את הרשימה בהינתן אזור מסויים ורדיוס. מצאתי את זה http://www.pricez.co.il/ וזה נראה טוב. אשמח לחוות דעת אם יש פה אנשים שמשתמשים בה. כמו כן אני מחפש שירות שמאפשר להתריע על מבצעים ולקבל קופונים ומוצרים. תודה רבה ושבוע מעולה!
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום , קניתי מEBAY וקיבלתי מספר חבילה מסין אבל איפה שמים את המספר לראות איפה החבילה ?
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי חברים באמריקה, ואני תוהה האם זה משתלם להזמין אליהם חלקים ושהם ישלחו לי אותם בדואר רגיל. נניח, משהו כמו כרטיס גרפי (או קטן יותר כמו SSD), להזמין אותו אליהם הביתה והם ישלחו לי אותו בדואר (רגיל או רשום?). לא בתוך הקופסא עם הקבלה או משהו, רק הכרטיס עצמו. אני תוהה, עוצרים דברים כאלה במכס? למישהו יש ניסיון עם משלוחי דואר בסגנון?
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ביום שישי בערב קרה משהו לאינטרנט הפינג בבדיקות היה מעל 1000 והמהירות עצמה באיזור של מגה מאז זה ממשיך להיות איטי שהפינג חזר פחות או יותר לנורמלי בסביבות 25 אבל המהירות עצמה מתחת ל 10 כאשר אני בחבילה של 40 לעוד מישהו קרו דברים כאלו? לפי דעתי פעם זה כבר קרה לי והייתי צריך לצלצל אלייהם חרטטו לי איזה משהו ובתוך שנייה המהירות המקורית המלאה חזרה נראה לי די ברור מה שקורה מדיניות של פרסום חבילות מחירה של אותן חבילות ואז לאחר חודש חודשיים הורדת מהירות בצורה של מסננת טבעית כאשר מי שבאמת מבחין בהבדלים נדרש להרים טלפון לבזק ולבקש שיסדרו ואז נחשף האחוז האמיתי של מי שבאמת צריך את המהירות המלאה ומי שלא שם לב בזק הרוויחו עליו מעצבן עכשיו אני צריך לצלצל אלייהם שוב פעם חשבתי גם או…
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מחפש חברה חדשה לעבור אליה לאחר זמן רב שאני פראייר של פלאפון שמשלם להם 75 ש"ח לחודש על 5gb שלא מספיקים לי לכלום ואינטרנט מהיר שהוא לא כל כך מהיר. אני משתמש באינטרנט של הטלפון הרבה, מסמכים קבצים סרטונים. והייתי רוצה לדעת מה החברות ה"חדשות" מציעות שיכול להיות לצרכים שלי במחירים נמוכים. לא רוצה לעבור לחברה שמציע אינטרנט, והוא יהיה צולע. כעקרון אני חושב על לעבור לרמי לוי.. אבל אני לא יודע (החברה האחרונה שאני ארצה זו הוט, פשוט כי ככה.. חברה זוועה). יש למישהו ניסיון כלשהו עם חברות וחבילות מסויימות שיכול להמליץ או להשמיץ? תודה.
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני משלם כרגע 84 ש"ח למהירות 10 מגה בבזק ו30 ש"ח אצל הספק בז"ב האם אלו מחירים טובים לדעתכם ? פשוט יוצא לי לראות הרבה אנשים שמשלמים פחות אז רציתי לשאול )
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שדרגתי את המהירות ונתבקשתי ללכת לקבל מבזק סטור ראוטר \ מודם ב"חיוב זיכוי" מלא. וידאתי שהזיכוי הוא אכן זיכוי מלא על סך 25 שקלים בחודש למשך שנתיים. כשניגשתי לבזק סטור בסניף ראשל"צ אחת המוכרות חיפשה את המנוי שלי, לקחה את הראוטר, שמה בשקית, הוציאה קבלה ובירכה אותי ביום טוב. כששאלתי אותה אם הזיכוי הוא אכן זיכוי מלא היא אמרה שלא ואני מקבל זיכוי של 15 שקלים בחודש. (תשלום של 10 שקלים בחודש למשך שנתיים = 240 ש"ח מהכיס שלי) כשציינתי בפניה שלי אמרו בטלפון שהזיכוי על הראוטר יהיה מלא המשפט הבא שיצא מהפה שלה היה "אוקיי בוא אני אשנה לך את הקבלה" שיטת מצליח טהורה. אני נגעלתי
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי משפחה בארה"ב אבל אני לא רוצה להטריח אותם עם הקניות עצמן, האם אני יכול לקנות מוצרים באמאזון ולבחור את כתובת המשלוח שלהם? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי, i-parcel שלחו לי מייל, שבו הם מבקשים ממני מספר ת.ז וטוענים שהם לא יוכלו לשלוח לי את החבילה בלעדיו מארה"ב. הבעיה היא שהזמנתי את המוצר מאמזון גרמניה.. הארות ?.
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מניח שכבר נתקלתם במושג "תרחיש עלטה" או הפסקות חשמל עקב עומסים שיהיו במקרה של פגיעות בתשתיות החשמל. לאחרונה עשיתי מחקר שוק לגבי תחנות כוח ניידות, מכשיר שמשלב סוללות ליתיום־ברזל־פוספט (LiFePO4) עם ממיר מתח Inverter שמספק חשמל AC. כמובן יש כמה שיקולים, האם באמת אני צריך מכשיר כזה? ולכמה זמן הוא יחזיק במקרה של הפסקת חשמל. לאילו מכשירים חיוניים אצטרך לחבר אותו, למשל מקרר? רציתי לשמוע מעוד אנשים מה הם חושבים ומה השיקולים שלהם במקרה כזה. דבר נוסף, יצרתי את הדיון בפורות צרכנות כי מסתבר שהמוצרים אוזלים מהמלאי עוד בטרם הספקתי לעשות מחקר שוק עליהם ברשת. ויש מכשירים שהמחיר שלהם בארץ כפול ומכופל מהמחיר שלהם בחו"ל. כרגע המותג Ugreen עם עלות-תמורה סבירה…
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברה אני מעוניין למכור את המחשב שלי ולקנות מחשב נייד במקום המפרט שלו הוא : מארז : NZXT H440 RED\BLACK נרכשו מאווררים נוספים וRED LED SLEEVE KIT מעבד : I5 4590 קירור Corsair Hydro H90 לוח אם : ASUS H97 PRO GAMER כרטיס מסך : Asus GTX970 STIRX זכרונות : 16GB של: [Corsair Vengeance 8GB XMP 1600 [2X4GB] + [G.SKILL Ripjaws Series 8GB [2 x 4GB נפח : Samsung SSD Evo 840 120GB Seagate Desktop HDD ST2000DM001 2TB ספק כח Seasonic X-650W מודולרי מלא אשמח לעזרתכם בהערכת שווי המחשב למכירה !
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הבעיה התחילה לפני שבועיים אודה לכם אם תוכלו לעזור לי. תיאור הבעיה: כל מוצר שאני מעוניין להזמין הוא לא נותן גם אם בדף המוצר רשום שהמוצר נשלח לישראל, וכאשר אני מגיע לעגלה אני מקבל את השגיאה Some of the items in your order cannot be shipped to the selected address. Please select a new address to see your estimated order total. בשנה האחרונה הזמנתי מספר רב של פעמים מאמזון, לא ביצעתי שום שינוי בחשבון ומשום מה התחילה הבעיה, אדגיש שהבעיה מופיעה בכל מוצר שנאי מנסה להזמין ובכל האמזונים.
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי תשתית 100mb של הוט ואני רוצה לעבור לספקית HotNet. ראיתי שכל המהירויות אצלהם זה ב20 שקל כולל ה200mb.. אז חשבתי על זה ואני שואל את עצמי למה שלא כל אחד ייקח את ה200 מגה ב20 שקל אפילו שהתשתית שלו היא פחות מזה? הרי זה אותו מחיר ולפגוע זה לא יכול.. אשמח להסבר
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מעוניין לרכוש מברשת שיניים חשמלית. מבקש המלצה לדגם מסויים או אפילו הפניה לאתר שיכול להמליץ על כך. תודה לכל עונה
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ה galaxy s8 חזר מתיקון, וזה המצב של אטימות המים. מדבקות אטימות למים עולות דולר אחד! אפשר לומר בעדינות שהטלפון לא עמיד במים יותר. דעו לכם זאת כאשר אתם שולחים את הטלפון לתיקון.
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
- 1 follower
-
-
נכון לרגע זה הדולר הוא 3.8 _ והאירו הוא 4.1. מדוע חנויות ורשתות מחשבים וחומרה לא מורידיות מחירים בהתאם? לדוגמא כרטיס מסך ASUS GTX1080 ROG שעולה באמזון 630$ (ז"א 2394ש"ח לפני מיסים) עולה באייבורי 4090ש"ח _ למה לכל הרחות? גם מי שלא יודע חשבון רואה שזה כמעט 100% יותר ! אז למה? תמיד אני צריכה להפסיד כסף? אפילו אצל אחד היבואנים (שמעדכן את מחיריו לפי הדולר ולפני המע"מ המחירים נושקים ל 90%-100%) נמאס כבר מחליבה הזו לכל הרחות.
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לרכוש מסך מחשב משולב טלוויזיה. כלומר מעוניין במסך מחשב לטובת עבודה במחשב (עובד מהבית) שיש לו תמיכה גם לראות טלוויזיה, שיהיה אפשר גם להעביר אותו לmode של טלוויזיה ולראות HOT. תקציב עד 2000 ש"ח. גודל מסך עד 29'' מישהו מכיר מוצר כזה שעובד ? באיכות טובה? תודה איל
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מחפשת מתנה מסך מחשב מתנה למישהו שמשחק הרבה משחקי מחשב, אבל המחשב עצמו בן כמעט 4 שנים. לא גדול יותר מ-24 אינטש. לא צריך שיהיה 4K כי גם ככה המחשב לט תומך אבל כן מחפשת משהו באיכות טובה שלא יעייף את העיניים והגרפיקה תהיה טובה. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מחפש טוסטר לחיצה מומלץ היה לי את הפשוטים בלבן שמתו מהר מידי יש למישהו כאן טוסטר בעל משטחים נשלפים, והאם זה נוח?
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
החוק כרגע אומר שניתן לבצע יבוא אישי של עד 30 פריטים במידה ועלות הזמנה היא עד 1,000 דולר. השאלה שלי היא: האם זה כולל את עלות המשלוח עצמו או רק את עלות הפריטים? המע"מ? מכל הכתבות שקראתי, זה לא ברור בדיוק איך זה עובד. האם מישהו יודע בדיוק? וספציפית, אני מחפש לקנות מספר גדול יחסית של כוננים קשיחים, משומשים. עלות הכוננים מעט יותר מ-900 דולר, אבל אם כוללים את עלות המשלוח, המחיר עובר את ה-1,000 דולר. עכשיו ברור לי שצריך לשלם מע"מ, אבל לא ברור לי אם הזמנה כזו תכנס תחת ההגדרה של יבוא אישי או לא. מישהו יודע לתת תשובה חד משמעית?
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-


