עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4186345,00.html כולל לי. מ69 בחודש ל79 במנוי אחד ומ25 ל29 בחודש במנוי שני. מה כדאי ואפשר לעשות?

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. Started by mrraz,

    לפני מספר ימים הזמנתי מוצר בחנות אינטרנט החנות פרסמה משלוח בגוש דן עם שליח מהיר רק 15 ש"ח מאחר ואני גר ברמת השרון התאים לי והזמנתי אחרי שעה אני מקבל טלפון מהחנות, מספרים לי שרמת השרון לא בגוש דן לכן אני לא יכול להכלל בהצעת השליחות המהירה. אני יושב עם הבנאדם באינטרנט ומראה לו שרמת השרון כן בגוש דן. והוא אומר אני מעביר את זה לבוס. כמה דקות ואני מקבל טלפון מהבוס שמסביר לי שרמת השרון לא באיזור החלוקה ולא איכפת לו שזה בגוש דן. התעצבנתי ואמרתי לו תבטל את ההזמנה. ההוא אומר אין בעיות, בוטלה. אחר כך חשבתי, רגע, מצאתי אותם בזאפ אז נתלונן בזאפ. נתתי חוות דעת שלילית והסברתי למה. שעתיים עוברות ואני מקבל שיחת טלפון מהחנות תשמע, לא הבנת, לא קראת טוב, אני כן מוכן לשלוח אליך באותם התנאים …

    • 25 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. היי, לאחר שיחה עם קיריל, הוסכם שאם נארגן לפחות 7 אנשים לקניית הרמקולים עד היום בשעה 24:00, נוכל לקבל אותם במחיר של 599 ש"ח כולל משלוח עד הבית. אז קדימה, מי שרוצה- להתפקד. משתמשים שמעוניינים להצטרף לקנייה נכון לרגע זה: 1. yoni_h 2. XTZ-Mike

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. Started by ori1,

    אבד לי מטען סמסונג N150 ההספק שלו הוא 19V 2.1A רציתי לברר על מקומות שמוכרים בזול דברים כאלו, או יד שניה. אם יש למישהו מושג אשמח לשמוע תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. Started by mormor88,

    ערב טוב, מסיבות כאלה ואחרות החלטנו להעביר את מקום מגורנו לאילת. הבנתי ששם שתיית מים מהברז היא לא כל כך מומלצת. א' האם זה נכון? ב' אשמח לקבל הצעות לבר מים איכותי, טעים ולא מגושם מדיי, הכוונה שישתלב עם ה"נוף" המטבחי. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. תשתית כיום: בזק - 30 מגה - 60 ש"ח יהיה: בזק - 50 מגה - 120 ש"ח (כן, המחירים עלו מאד ולא ניתן להוריד אותם יותר. וכשהתקשרתי להוט..) הוט - 30 מגה - 110 ש"ח + 230 ש"ח התקנה (WTF?!) ספק כיום: בזק בינלאומי - 30 מגה - 30 ש"ח יהיה: אשאר כנראה באותו ספק עם שדרוג ל 50 מגה באותו המחיר. אתקשר לקשרי לקוחות מחר לוודא את זה. שמעתי שיש כאלה שקיבלו עלות 20 ש"ח לכל המהירויות. מישהו יכול לאשר? אשמח אם תשתפו את העלויות שלכם!

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. מחשב נקנה לפני 21 חודש בחנות אחת, הרכיבים נבחרו על ידי, והמחשב הורכב ע"י החנות המוכרת. כל הרכיבים איכותיים, כולל הלוח- אם שבחרתי באותה עת. הלוח לא ברף הגבוה ביותר מבחינת מחיר, אבל ברף גבוה מספיק של קרוב ל- 1000 ש"ח בזמנו. הלוח כלל פיצ'רים שונים שאני צריך, כולל חריצי הרחבה ספציפיים ומיקומם, כדי שיתאים לכרטיסים נוספים שיושבים עליו. הסוקט היה 1156 ( 1155 עוד לא שווק בזמנו ) וכנ"ל המעבד שנקנה עם המחשב. הלוח עדיין באחריות, תקול לאחר שנבדק בחנות המוכרת. לוח זהה לא זמין, לא בארץ ולא בחו"ל. חלופה בודדת זמינה לאותו סוקט, נחותה משמעותית, ולחלוטין לא באה בחשבון מבחינתי. תיקון- לא אופציה. מה נשאר? מעבר לסוקט 1155. שתי בעיות: 1. אין חלופה מושלמת זהה, אבל יש מספר קטן מאד של חלופות שאוכ…

  8. לגבי ה30 מגה הבנתי שהמחיר הוא 29 בשימור... כמה אפשר להוריד אותם בנוגע לתוספת חבילת גיימר(משיטוטים בהודעות באתרים בשונים ברשת מלפני כמה חודשים הבנתי שאפשר להוריד אותם ל10 שקל...זה עדיין תקף ?) ? תודה לעונים

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. Started by lior777,

    שלום רב, הלכנו לקנות מקרר מרשת חשמל כלשהי שהנציג אמר לי שתוך חודש יהיה אצלי אך לא התחייב בטופס הזמנה ולמעשה עבר יותר מחודש וגם בשיחה עם היבואן נאמר לי שבכלל הם לא קיבלו את ההזמנה מהחנות בכלל....הזוי! האם אני רשאי ללכת ולבטל את העיסקה? ואם כן האם יחולו דמי ביטול?

    • 13 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. הזמנתי חבילה לפני כ-35 יום ועד עכשיו היא לא הגיעה. בשתי ההזמנות הקודמות שלי החבילות הגיעו תוך שבועיים. דיברתי עם נציגה שלהם בצ'אט והיא אמרה שרק אחרי 60 יום אני צריך ליצור איתם קשר ואז הם פותחים חקירה, אבל זה לא מבטיח שאקבל את כספי בחזרה. לכן חשבתי לפתוח מחלוקת בפייפאל כדי לבטח את עצמי במקרה שלא אקבל את החבילה, וגם כי ניתן לעשות זאת רק תוך 45 יום ולא 60. האם מקובל לעשות זאת במקרים כאלו? אגב, נראה לכם שיש קשר לבלגן שקורה בזמן האחרון עם הדואר?

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. Started by ballcall2,

    אני מתכוון למכור מצלמה שלי, ששווה כמה אלפי שקלים. עכשיו, אני מתלבט באיזה אמצעי תשלום לבקש מהקונה העתידי לשלם לי: הכי נוח היה מזומן, אבל אני מבין שחלק מהאנשים לא יתלהבו לשלם אלפי שקלים במזומן; עוד אופציה זה העברה בנקאית; אופציה נוספת היא פייפאל; אני מחפש את הדרך שתהיה נטולת כמה שפחות עמלות, שתהיה בטוחה וכמובן נוחה לשני הצדדים.

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. נגמרה לי חבילה של 40 מגה אצלם, אז שידרגו לי בתוספת של כמה שקלים ל100 מגה. קיבלתי מסמך ומופיע בו בין היתר מה שמופיע בתמונה שצירפתי. אני מבין נכון? אסור לי לעבור את ה-65 ג'יגה? קודם כל חוצפה שהם לא מציינים את זה בטלפון, דבר שני זה תמיד היה ככה בחבילות שלהם?? אני מרגיש מוגבל כמו בגלישה בסלולר

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. https://www.youtube.com/watch?v=d1wo1h12Lgw אובכן, תקנו כל עוד אתם יכולים ! כי, גם המעבדים הולכים להתייקר בצורה שעוד נתגעגע לשיגעון מחירי הזכרונות ... או בקיצור, העולם מתחרפן סופית !

  14. Started by tendo,

    היי, שלום לכולם, מראש אני מודיע אין לי פה שום דעה נגד או ניסיון ליצור כל דעה שלילית אלא רק שאלה בנושא מסויים. לפני כשנתיים וחצי שידרגתי את המחשב שלי דרך TMS (ע"פ המלצות בזמנו פה בפורום) בלוח אם מעבד וזכרונות חדשים. למי שרלוונטי הדגמים: Msi Z77A-G45 Intel I5-3570K Corsair Venges 4GB*2 1600MHZ לפני כמה חודשים התחילו לי מסכים כחולים רנדומלים אך בשל חוסר זמינות לא יכולתי לקחת את המחשב לבדיק. לפני כמה ימים הגעתי למחשב- אני בא להדליק ורואה שהלוח מרסט את עצמו. כמו כל אדם הגיוני, ניסיתי לרסט את הביוס וכזה לא עבד- לקחתי ל TMS. לאחר בדיקה של כמה דק' ע"י הטכנאי, הראה לי הבחור כי ישנו קבל מפוצץ בלוח אם- משו שאני בעצמי לא שמתי לב אליו כלל. הסברתי לבחור כי הלוח באחריות אך באותו רגע נאמ…

    • 4 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. Started by ngc224,

    שלום ! פעם כשרכשתי מוצרים ב EBAY היה אפשר לראות את המחיר של המשלוח ב Shipping and payments ואפשרות לשנות את המדינה והכתובת שעליה אתה רוצה לשלוח. היום אני רואה רק את ישראל ולא יכול לשנות את המדינה ב Change country. האם זה אצל כולם ככה ואיך אפשר לשנות את זה ?

    • 4 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. שלום לכולם. לאחרונה הזמנתי זוג נעליים מאמזון בכוונה לשלוח אותם דרך השירות של buy2. היום, כאשר החבילה הגיעה מחסנים שלהם, די הופתעתי לגלות כי עבור שילוח אווירי של החבילה הם דורשים לא פחות מ-40 דולר. לפי מה שכתוב באתר שלהם, המחיר הסופי נקבע ע"פ המשקל הפיזי או הנפחי, הגבוה מבין השניים. המשקל הנפחי של החבילה הוא כ-1.5 ק"ג. פה רשום כי עבור 40$ משקל החבילה צריך להיות 2 קילו. בדף המתפאר לשלוח נעליים במחיר של 20$ רשום: גם לפי המחשבון שלהם באתר רשום כי המחיר הסופי הוא 20$. מישהו יכול להסביר לי מה אני מפספס פה?

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. כן, כן ! מה שקראתם. https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3768538,00.html

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. מדובר במכשיר Newman N1 (או Freelander I10 כך המכשיר שלי היה ממותג. או אפילו ZTE V970 אם תרצו, מכשיר 99% זהה) המכשיר נקנה בקיץ מהחנות Antelife דרך מוכר שלהם בAliExpress כיוון שהיה לי שם קופון 10$. אולי חלק גם נתקלו בחוות דעת שכתבתי כאן על המכשיר, שבסך הכל הייתה מחמיאה, מכשיר לא רע במחיר טוב מאוד. את המכשיר הזה קניתי למעשה בעיקר בגלל המותג שעומד מאחוריו כיוון שהנסיון מלמד שמכשירים אלו לרוב טיפה איכותיים יותר, בעלי תמיכה טובה יותר (רומים, עדכונים וכו'), בעלי קהילה גדולה יותר, ובין היתר יש סיכוי כלשהוא לשירות ואחריות לעומת מכשירים ללא בית, מה שמתגלה קצת בעייתי. המכשיר פעל כחצי שנה. ישר כשקיבלתי אותו ביצעתי רוט והתקנתי רום נקי יותר (מבוסס על המקורי פשוט עם כמה תיקונים קטנים וה…

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by Access Denied,

    יכול להיות שזה לא המקום האידאלי לזה, מישהו יודע אם יש סכום מינימלי להפרשות לביטוח מנהלים? או אם פתחו לי אחד בעבר יכולים לסגור או להרע תנאים במידה וההפרשות יורדות לסכום נמוך? אשמח לתשובה או הכוונה אם מישהו יודע.

    • 27 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. אני מנוי של הוט (תשתית אינטרנט בלבד). עברתי דירה היום. בדירה החדשה גם כן יש תשתית, שכן לדייר הקודם היה טריפל. חיברתי את המודם בדירה החדשה בלי להתקשר בכלל להוט, והכל עובד. התקשרתי לשירות הלקוחות של הוט רק בשביל לעדכן את הכתובת. כאן מתחילה הסאגה: מסתבר, שעל הזכות להשאר לקוח של הוט בכתובת חדשה, אני צריך לשלם 150 שקל. על מה ולמה? על ביקור טכנאי. שיעשה מה בדיוק, שכן כבר קיימת תשתית והכל עובד? לא יודעת, הוא צריך לחבר שם משהו בשביל להעביר את השירות לכתובת החדשה. אבל הניתוב הרי בכל מקרה אוטומטי וכל לקוח מזוהה לפי המודם שלו, בלי קשר למיקום החיבור? שתיקה רועמת. כרגע המצב הוא שאני עדיין רשום בכתובת הישנה, אבל יש אינטרנט כרגיל בכתובת החדשה. אני רק שואל, ליתר בטחון - יכול להיות שאני…

  21. Started by captaincaveman,

    אני יודע שאפשר למצוא את מחירי החבילות השונות (לפעמים) באתרים הרלוונטיים, אבל הרבה פעמים אנשים משיגים מחירים טובים יותר אחרי דין ודברים עם נציג החברה. יהיה נחמד לדעת דרך מי אתם מחוברים (תשתית + ספק), באיזו מהירות וכמה אתם משלמים (לתשתית ולספק). אני אתחיל: 10MB בזב"ל (עם גיימר) - 44.90 + 12 עבור הגיימר בזק 70 ש"ח סיכום: תשתית ------- הוט: 12MB במחיר של 59 בזק: 10MB במחיר של 68 5MB במחיר של 50 ספק ---- בזב"ל: 10MB במחיר של 29.9 12MB במחיר של 38.8 012: 12MB במחיר של 34.9

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  22. Started by Boris_yo,

    לא סובלים אתם הודעות פרטיות? אז כמו שרציתם, אני פתחתי את השרשור. יש מטען USB ומשטח קירור למחשב נייד ששילמתי עבור הזמנתם במזומן ברשת מחשבים אייבורי ואחרי שבוע שמשלוח עוד לא הגיעה, החלטתי ליזום קשר עם מרכזייה והתברר שרק משטח בכלל לא נמצא אצלהם למרות שלפני קנייה הוא היה מופיעה באתר שלהם. נציגה התחילה להציע לי מותגים אחרים ואמרה שהם יותר יקרים ביחס למשטח שרציתי. אמרתי לה לתת לי לבדוק ואחרי לדבר איתי. בדקתי ולא מצאתי שום דבר שיעניין אותי ואמרתי לה את זה וגם את הסיבות למה אני חייב משטח שרציתי בהתחלה. עדיין היא ניסתה להציע לי משהו אחר, שאלה עוד פעם אם מצאתי משהו שיעניין אותי ובסופו של דבר אמרתי לה שאני לא מעוניין עוד פעם. אז היא אמרה שתבדוק אפשרות להזמין יחידה אחת של משטח שאני ר…

    • 13 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. Started by rimik,

    שלום, אני פותחת נושא זה היום, גם כדי לשתף אתכם בחוויה אישית, גם לשמוע הצעות להמשך פעולותיי וגם להזהיר מפני הבאים שיתקלו באותה הבעיה כמוני. בחודש ספטמבר רכשתי מחשב נייד LENOVO G570. המחשב עבד מצוין והכול היה בסדר, עד שלפני קצת יותר מחודש הוצאתי אותו מהתיק ועפו ממנו 2 ברגים. חשוב לי לציין כי הוא מעולם לא נפל לי, כנראה שהיתה איזשהי בעיה בייצור. עקב הנפילה של הברגים, כשפתחתי את המחשב הפלסטיק שלמעלה עלה למעלה ונתקע, מה שגרם לבעייה כשרציתי לסגור את המחשב. מייד יצרתי קשר עם LENOVO, הם אמרו לי שאכן יש לי אחריות לשנה, ואין בעיה שאני אשלח להם את המחשב דרך UPS ותוך 5 ימי עסקים המחשב חוזר אליי מתוקן. ב23.11 שלחתי את הלפטופ דרך UPS. כמובן שאף אחד לא טרח ליצור איתי קשר, לאחר כמה ימים…

    • 26 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. אחרי בערך שנה של שימוש הארד דיסק 1 טרה הפך לבלתי אפשרי לקריאה וכתיבה ונכשל במבחנים והלך טרה של מידע הבאתי אותו ל KSP אמרו ששלחו אותו ועכשיו אחרי שבוע הביאו לי אחד אחר אותו דגם שכתוב עליו שהוא refurbished את האמת זה לא אני עשיתי את הפרוצדורה אלא אבא שלי האם זה המקסימום שההליך מציע? כי זאת אפשרות ממש מעליבה ולא מספקת הרי קניתי מוצר תקין עם אחריות ואני מעוניין או במוצר חדש זהה או במוצר חדש אחר שווה ערך לא מעוניין במוצר refurbished שמבחינת האמינות שלו אני לא הולך לשים עליו שביב של מידע יקר ערך האם זה ההליך המקובל או הליך בולשיט מקובל של חנויות מחשבים ומה כדאי היה לעשות היה אפשרי לקבל זיכוי לקנות מוצר אחר או משהו בסגנון ?

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. כרגע התקשרתי לתמיכה טכנית של הוט לטלויזיה, המענה הקולי אמר לי שיש לפני 335 שיחות בהמתנה!!!

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים