בר מים- המלצה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בר מים- המלצה


mormor88

Recommended Posts

ערב טוב, מסיבות כאלה ואחרות החלטנו להעביר את מקום מגורנו לאילת.

הבנתי ששם שתיית מים מהברז היא לא כל כך מומלצת. א' האם זה נכון? ב' אשמח לקבל הצעות לבר מים איכותי, טעים ולא מגושם מדיי, הכוונה שישתלב עם ה"נוף" המטבחי.

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבר הזה -

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=695334

עם תוספת הפילטר הזה -

http://www.filtershop.co.il/?p=130

עובד אצלי כבר 4 שנים, עדיין כמו חדש. אין טעם לוואי למים (ישירות מהברז יש), מים טעימים. לא תלוי באף חברה, לא מוגבל לחלקים מסויימים (ניתן לשים איזה מסננים שרוצים). מומלץ להחליף מסנן אחרי 6-12 חודשים (תלוי בשימוש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, תודה!

שנית כל, לפי התשובות אני מסיקה שאתם לא ממליצים לשתות מים מהברז וכדאי לבדוק את האופציות השונות המוצעות לברי מים/מים מזוקקים וכו'.

ADIZ היקר, נכנסתי לקישור שצירפת, קצת קשה לי ללכת על ה"משהו הלא מוכר", אני מאמינה לך שהמים איכותיים אבל במקרה של תקלה, מסנן או משהו כזה אני מעדיפה שתהיה חברה שתוכל לתת לי את השירותים הללו.

זינגר, לגבי אלקטרה בר גם שמעתי אבל שוב, הם מותג חדש יחסית נכון? זה שוב אותו סיכון...

בבית של הוריי יש מתקן של מי עדן (הגדול, על הרצפה) ואת האמת המים שלהם מאוד טעימים, זה מצחיק כי הילדים שותים אך ורק שם מים, בבית הם לא נוגעים. אולי שווה לשקול את האלטרנטיבה הזו? אתם יודעים אם יש להם מיני ברים שפחות בולטים לעין או רק את הבר מים הרצפתי שקיים שנים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי, עדיף מתקני מים שהמים בהם לא עומדים. שנית, עדיף מתקני מים עם נורה אולטרה סגולה (להשמדת החיידקים) מה שמשאיר (לפחות לפי מה שאני יודע) כרגע רק את האלקטרה ואת התמי 4. אצל הורי יש את התמי 4 והם מרוצים ממנו. לדעתי לכי עם מי שמציע לך הצעה טובה יותר מבין השניים הללו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני יודעת זה נכון, דודים שלי גרים באילת והם באמת אף פעם לא שותים מים מהברז. בכל מקרה, עזבי רצוי או לא רצוי - למה להסתכן? תעשי בר מים, היום לכולם כבר יש וזה לא כזה סיפור. לנו יש את המתקן של מי עדן ששים על השיש, שהבסיס שלו עשוי מחרס... זה נורא יפה והמים טעימים מאוד. זה עושה יותר חשק לשתות, וגם זה משהו נכון? :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...