עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. האם יש תחנות דלק בארץ שניתן לשלם שם בעזרת PayPal?

    • 0 תגובות
    • 967 צפיות
  2. Started by ori rahamim,

    שלום שבוע שעבר נשרפה לי הטלויזיה בבית של akai ממש עלתה באש ברגע האחרון עצרתי את זה עכשיו דיברתי עם השירות לקוחות לקחו תטלויזיה אמרו לי נחליף לך בחדשה במקום 42 ניתן לך 49 בשווי 2000 ואמרו לי רק תחתום על מסמך שאתה לא תובע אותנו השאלה שלי עדיף לחתום או שאני צריך פיצוי יותר רציני זה לא שהיא היתקלקלה ובאמת תביאו חדשה וסבבה הטלויזייה נשרפה מעצמה ולמזלי זה לא קרה בלילה זה לא סתם אשמח לשמוע תגובות בעיניין

    • 0 תגובות
    • 967 צפיות
  3. אני רוצה להזמין מכונת תספורת חדשה מהאינטרנט וקצת חושש לקבל חתול בשק. האם יש צורך לחטא או לנקות בצורה מיוחדת מכונת תספורת חדשה לפני שמתחילים להשתמש בה ( אשתמש בה גם על אפס בחלק מהאזורים)?

    • 0 תגובות
    • 966 צפיות
  4. רוצה לשלוח חבילה קטנה שמכילה: מעבד,לוח,זכרונות, SSD, ואולי עוד כמה דברים קטנים. העיקר לא לקנות בארץ, ולא אכפת לי מהאחריות. אז מה צריך לשלם במכס? ואם אני שולח את זה מתנה? איך מי ולמה?

    • 2 תגובות
    • 966 צפיות
  5. Started by RealOG,

    אני רוצה למכור את המחשב שלי ואשמח לחוות דעת כמה הוא שווה? i5-4460 3.2GHz GTX 970 8GB RAM asrock b85m WIN 10 PRO HDD של טרה וSSD של 120 גיגה ANTEC GX700 CASE

    • 1 תגובה
    • 965 צפיות
  6. אין לי מלים. אני מבין שבשבת יש עומס, אבל עד כדי כך? האינטרנט פשוט לא זז. אפילו תמונות באתרים לא נטענות.

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  7. רשת חנויות המחשבים הגדולה הנוספת של ישראל פצחה בקו של מבצעים משלה, למשך שלושה ימים בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/מבצעי-black-friday-עכשיו-גם-ברשת-אייבורי/

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  8. Started by orei,

    היי שלום לכולם, אני רוצה להזמין כרטיס פנימי ל Bluetooth ו wifi ואני לא בטוח אם יאושר להכניס אותו לארץ. זה המוצר: https://www.amazon.com/PC-Hackintosh...ustomerReviews אם מישהו מבין בזה אשמח לעזרה או להפנות אותי למקום שמפורטים הקישוריות המותרת גם אשמח. תודה ושבוע טוב

    • 0 תגובות
    • 964 צפיות
  9. בקרוב אני יהיה אבא לתאומים. טיילתי בחנויות באינטרנט וראיתי כל מיני סוגי מיטות ושידות ומזרונים בהפרשי מחירים גדולים. רציתי לדעת להבין ואולי להשכיל יותר בנושא האם מזרונים "אורטופדים" קיימים? או שזה סתם בשביל להלחיץ תקונים ולהדביק מחיר ולהגיד מזרון אורטפד . ראיתי מזרונים מחוזקים ב 350 עד 1500 ...ובקשר למיטות האם יש הבדלים ניקרים בין החברות משכל. סגל. שניר בבה. ועוד...או שהכל זה להגיד מוצג ולשלם יותר...לכולם יש תו תקן ישראלי.

    • 1 תגובה
    • 964 צפיות
  10. Started by omerha,

    אני מעונין להתחבר לבזק עבור תשתית. המחירים גבוהים והם דורשים התקנה ו100₪ עבור מודם. יש פה איזה סוכן מכירות בפורם שיכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 964 צפיות
  11. ראיתי בעמוד הראשי את הכתבה אודות חנות מסוימת שמכרה דיסק שנהפך תקול והיה בעיה במימוש אחריות. לצערי יש חנויות (אפילו כאלו שנחשבות למוכרות ציוד "פרימיום") בארץ שמוכרות בלי להניד עףעף ציוד משומש כחדש. מכיוון שאפילו חנויות "איכותיות" *אהמ אהמ* עושות זאת, ממליץ כשקיבלתם דיסק "חדש" תבדקו עם תוכנת ניתור של פרמטרים של S.M.A.R.T. (ניתן לבדוק בכל דיסק שלא בתצורת RAID) כמה זמן הדיסק היה בשימוש (יש מונה בשם POWER ON או דומה). דיסק חדש אמור להגיע עם מספר אפסי ולא כמה זמן של כמה שבועות שימוש... ד"א החנויות הללו לרוב עובדות על שיטת המצליח, אם נתפסות יש להם שלל תירוצים או שבחלק מהמקרים הם אפילו לא מנסים (ופשוט מוכרים את הציוד ללקוח הפרייאר הבא שלא יבדוק). מי יתן וכל החנויות הנוכלות הללו י…

    • 0 תגובות
    • 964 צפיות
  12. לפני כחודש הזמנתי כרטיס מודם סלולרי ללפטופ. מדובר על דגם דיי ישן שאמור לעשות את העבודה ונמכר באיביי באזור ה 17$ . יומיים אחרי, קיבלתי אישור שהוא נשלח אלי וגם פידבק חיובי על העסקה. הכל טוב ויפה. לפני יומיים, קיבלתי סוף סוף את הכרטיס. נראה משומש בצורה סבירה אבל זה לגמרי לא מפריע לי, אפילו שהוא תואר כחדש : http://www.ebay.com/itm/Unlocked-Dell-5530-Eircsson-F3507G-GPS-HSDPA-WWAN-3G-MINI-PCI-E-Wireless-Card-/130716478968?pt=US_Internal_Network_Cards&hash=item1e6f4f2df8 לא אותו מוכר אבל בדיוק אותו תיאור "100% brand new and high quality" התקנתי אותו במחשב ומערכת ההפעלה (פדורה לינוקס) שמגיעה עם דרייברים מתאימים מיד זיהתה אותו. בהתלהבות רבה מיקמתי כרטיס סים במקום הייעודי שלו…

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  13. עוד מוצר חדש של היצרנית הטאיוואנית הוא אולטרבוק במשקל של 900 גרם בלבד, שאמור להיות מתחרה מובהק ל-MacBook של אפל הערכנו מבעוד מועד שאסוס תגיע לתערוכת Computex בשוק הביתי שלה כשהיא יורה בכל התותחים שיש לה, וזה אכן מה שקרה. החברה נתנה את אות הפתיחה לתערוכת החומרה הבולטת ביותר בתחום ועשתה זאת עם מבול של מוצרים חדשים ומעניינים – כולל מחשב נייד אחד שנקרא פשוט ZenBook 3 ומאיים לגנוב מאור הזרקורים של דגם Book פופולרי אחר בשוק, ה-MacBook החדש של אפל, שהושק בשנה שעברה לאחר הפסקה של מספר שנים. ה-ZenBook 3 כולל מסך IPS בגודל 12.5 אינץ' וברזולוציה של 1080p, עם חיפוי Gorilla Glass 4 ושוליים דקיקים שמסייעים לגודלו הפיזי להיות צנוע עוד יותר ממה שמצופה מנייד בקטגוריית הגודל הזו,…

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  14. האם יש דרך לרכוש מאתר Newegg ולשלוח לארץ (למי שנמצא בארץ)? אני מכיר מספר דרכים שרק אחת מהן עדיין עבדה בשנה שעברה (פייפאל הכנסת כתובת אמריקאית של Shipito בעת התשלום), אך כנראה שכבר לא עובדת, האם יש למישהו ניסיון בקנייה משם לאחרונה?

    • 7 תגובות
    • 962 צפיות
  15. האם ידוע לכם מה הפרוצדורה של ייבוא רחפן מחו"ל? הבנתי שאם הוא עוצר במכס, צריך להשיג ולחתום על כל מני טפסים של משרד התקשורת לאישור הרחפן, ולפעמים קשה להשיג אותם ובזמן הזה המכס גם גובה עמלות על אחסון המוצר. אז השאלה שלי היא אם מזמינים מאיביי רחפן דרך תכנית ה Global shipping program, האם יש סיכוי שאצטרך לשלם עוד עמלות מעבר למה ששילמתי במעמד הרכישה? והאם עדיין אצטרך למלא טפסים וכו', או שהם עושים זאת עבורי? Sent from my SM-G930F using Tapatalk

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  16. Started by Track,

    קראתי את זה עכשיו בוואלה. http://tech.walla.co.il/?w=/4/1882687 זה אומר לכם משהו?

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  17. החנות המקוונת מציעה כרטיס הרחבה למכשירים החכמים שלכם עם מהירות טובה ונפח נדיב מאוד במחיר ללא תחרות זוכרים את המבצע על כונני ה-microSD של חברת PNY האמריקאית עליו סיפרנו לפני קצת יותר מחודש? ובכן, הוא חוזר עכשיו – והוא משתלם עוד יותר. כונן ההרחבה הזעיר, בנפח של 128GB ועם תמיכה בתקן ה-UHS-1 למהירויות העברת מידע של עד 60 מגה-בייט לשנייה,זמין כעת לרכישה באמאזון בעבור כ-44 דולר בלבד כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל – כאשר בשילוב עם רמת הדולר הנמוכה יחסית נכון לעכשיו עלות זו מתורגמת לכ-170 ש"ח, אשר זולה ב-60 ש"ח לפחות מכל כונני ה-microSD באותו הנפח שראינו כאן בארצנו הקטנה. משתלם בהחלט – במידה ואתם זקוקים לכל כך הרבה נפח אם אתם מעוניינים באמצעי שירחיב…

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  18. Started by Vlad3,

    ידוע לכם על מבצעים שיש היום ברשתות או בחנויות?

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  19. Started by radar,

    שלום לכולם באתר של Lenovo בארה"ב, המחירים הרבה יותר טובים מהמחירים של Lenovo בארץ, (לפעמים עד כדי מחצית מהמחיר בארץ) וכאילו זה לא מספיק, באתר של לנובו יש הרבה פעמים גם מבצעים, שמורידים את המחיר אפילו עוד יותר.. אם נרשמים לאתר, אפשר לבחור כתובת רק בארה"ב, לא בשום מדינה אחרת בעולם. אני מניח שאם אכניס כתובת של אחת מחברות השילוח שמקבלות את החבילה בארה"ב ומעבירות אותה לארץ, זה יעבוד, אבל השאלה אם lenovo.com יקבלו כרטיס אשראי בינלאומי, שהונפק בישראל, ולא בארה"ב..? האם למישהו יש נסיון עם קנייה מ-lenovo.com? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  20. Started by tommyarica,

    שלום לכל העוזרים, יש לי מחשב Microsoft surface pro 6 שנקנה לפני 4-5 שנים, מעבד i5. RAM 8 GB. windows 10. נקנה ביחד עם מקלדת מותאמת שמתחברת פיזית למחשב ועט microsoft slim pen במחיר כולל של 9500 שח. כולל גם מדבקת מסך ומטען. איך אוכל לתמחר את המחשב הזה כיום? עובד תקין לחלוטין, פשוט לא מתאים לצרכיי יותר עכשיו לאחר שסיימתי את התואר ואין לי צורך במחשב שהוא גם מחברת. תודה רבה !!

  21. http://m.super-pharm.co.il/heb/campaigns/coupon_sales/?uk=c2250bac6a868baa4daf421fc74a2eae

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  22. שלום, רציתי לספר לכם על "החוויה" שלי עם ABS,יבואנית מנפרוטו (ועוד) בישראל. לפני כחודשיים בערך נשבר בחצובת Manfrotto שלי חלק מתכת קטן בעמוד האמצעי שגורם לחיבור לא טוב בין ראש החצובה לעמוד עצמו,דבר זה גרם לרעידות רבות וחוסר יציבות ראש החצובה. (וכמובן חוסר בטיחות - המצלמה יכלה ליפול) החצובה בת יותר משנה,ככה שאין לי עליה יותר אחריות. נסעתי לת"א ל ABS כדי שיתנו לי הצעת מחיר. נאמר לי שיש צורך להחליף את כל העמוד המרכזי כיוון שהחלק השבור לא נמכר בנפרד. העלות: 120 שקלים. הסכמתי (לא שהייתה לי ברירה אחרת) שאלתי מתי יגיע החלק - נאמר לי שבספטמבר. (זה היה בתחילת אוגוסט). בסדר,חיכיתי. התקשרתי אליהם בתחילת ספטמבר ונאמר לי שיש עיכוב קל עם המשלוח ושיצרו איתי קשר. עברו מעל ל 20 יום - לא יצ…

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  23. תעשו אחד ועוד אחד .... https://mobile.mako.co.il/nexter-news/Article-5ae6b5eb20e4a71026.htm

  24. Started by card,

    שלום כשנכנסים לאתרים הסיניים, אפשר למצוא המון טלפונים סלולריים, אבל עוד אף פעם לא ראיתי טלפון אלחוטי רגיל - לבית. מישהו נתקל בכזה דבר? תודה card

  25. איפה ניתן לקנות בארץ מתאם Molex to 8 pin לכרטיס מסך?

    • 1 תגובה
    • 959 צפיות

דיונים חדשים בפורומים