עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by ngc224,

    שלום ! אני טס לאיטליה בזמן הקרוב ורציתי לקנות iPhone XS Max ב Apple Store האיטלקי. השאלה אם בחנות אפל הרשמית נותנים אחריות בילאומית והאם iDigital בארץ תכבד את האחריות הזו ?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by yakirsh4,

    שלום, אני רוצה לקנות אוזניות חדשות של חברת astro מדגם a40 (דגם 2013) הבעיה היא שלא מצאתי את זה בשום אתר שאני מכיר ואפילו לא בebay כמובן שבארץ אין מה לדבר בכלל האופציה היחידה שמצאתי היא לקנות את המוצר דרך amazon או דרך האתר של החברה ולשלוח את המוצר דרך החברה הזאת http://usa.buy2.co.il/Buy2USA/Shopping הבעיה היא שאחרי עלות משלוח ומיסים יצא לי עלות כוללת של 1450 למשלוח דרך הים (שיקח שבועיים-חודש) או 1550 למשלוח דרך האוויר (שיקח שבוע) אין לי בעיה להתפשר על זמן המשלוח אבל גם 1450 זה יחסית יקר למוצר שעולה 250$(960 ש"ח) רציתי לדעת אם אתם מכירים אתר שמוכר את הדגם של האוזניות האלא ועושה משלוחים לישראל או חברה שעושה משלוחים לישראל ולוקחת פחות כסף תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 3.7k צפיות
  3. Started by יוליוס,

    שלום לכולם. היינו לפני שבועיים בחופשה באילת. במהלך החופשה( 22.7)ביקרנו בקניון הקרח , ובני רכש מחנות מחשבים משחק מחשב פיפא 2013באריזה סגורה ב 240 ש"ח. כאשר חזרנו מהחופשה (25.7 גרים בקריות) ובני רצה להתקין את המשחק ,התברר שהקוד שמופיע בתוך האריזה כבר השתמשו בו ולא ניתן בלי זה להתקין את המשחק. התקשרנו לחנות והפנו אותנו ליבואן שיאפס את הסיסמה. בשיחה עם היבואן ביקש שנשלח לו צילום הקבלה וצילום הסיסמה שלא עובדת. לאחר שלחנו לו, אמר שצריך להמתין מספר ימים כדי שיבדוק עם היצרן בחו"ל. עברו כבר 10 ימים, היבואן מורח אותנו וכעת אומר שאין מה לעשות. החיוב בכרטיס אשראי יורד רק ב 10 לחודש. האם ניתן לבטל את הקניה ושלוח את המשחק בחזרה לחנות באילת ? לא ייתכן שילמנו על מוצר (מתברר שבקריות …

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by orelh94,

    אהלן, יש לי PS4 בעל משתמש בריטי, זאת אומרת שדרכו אני לא יכול לקנות משחקים בצורה דיגיטלית. יש את האופציה של אמאזון והמחירים שם דומים למחירים בPS STORE, הבעיה היא שזה מamazon.com ולכן אני לא יודע אם הקוד יתפוס גם למשתמש הבריטי. למישהו כאן יש ניסיון עם זה ויוכל לעזור?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by yp3,

    ראיתי הצעה מעניינת לנוט 3 באיביי: http://www.ebay.com/itm/291162521315# על פניו זאת נראת הצעה מפתה. אבל לבחור הזה יש מעט מאוד פידבקים, אולם מצד שני הוא TOP RATED. מה אתם אומרים? דרך אגב, אמורה להיות בעיה עם הדגם הזה בארץ? תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 5.1k צפיות
  6. אז ככה קניתי בבלאק פריידי SSD אני לא מרכיב אותו מסיבות אישיות . האם אם הSSD יתברר כפגום ,לא תהיה לי אפשרות להחליף אותו דרך אמזון עצמם?(לא מימוש אחריות יצרן ) בנתיים לא עבר חודש נראה לי מהקניה . אם יש מגבלת זמן ,ואני יעבור אותה , האם ברגע שאחליט להרכיבו , אני יצלם תיעוד עם תאריך שאני פותח את האריזה רק עכשיו ואז אצור קשר עם אמזון לדעתכם יעזור? פשוט הבנתי שאמזון מאוד גמישים . אין לי אפשרות כרגע לחבר אותו .. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. ניסיתי לבטל דרך איביי ופייפאל ולא ניתן ליצור איתם קשר כי זה כותב שלא קניתי את המוצר למרות ששילמתי וירד בפייפאל. מה אני עושה במקרה כזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  8. לפני חודש הייתי בארה"ב וקניתי זכרון שעכשיו מתברר לי שהוא לא מתאים למאוורר CPU שלי... הזכרון שקניתי במיקרוסנטר הוא: CORSAIR Vengeance 16GB (2 x 8GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Desktop Memory Model CMZ16GX3M2A1600C10 והמאוורר שכבר היה לי לפני זה הוא: Noctua NH-D14 רק עכשיו אני רואה שבאתר של נוקטואה כתוב שהם לא תואמים אבל אני לא יודע איך אפשר להחליף מוצר שקניתי בארה"ב כי אני לא מתכנן לטוס שוב בזמן הקרוב... למישהו יש נסיון עם זה ויודע מה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  9. קניתי בפלונטר, התאכזבתי מהשירות ונשארתי עם פלונטר לפני כחמישה חודשים קניתי בפלונטר חלקים - לוח אם Asus B250 Mining Expert (אחריות 3 שנים) + מעבד i5-7500 (gen7) (יד שניה) + זיכרון 2x 8GB DDR4 266 + מאוורר למעבד - בשביל מחשב כרייה. מבחינתי זה כל המחשב כי המחשב עבד אצלי פרוס על השולחן (ללא מארז) ובנוסף לחלקים אלה הייתי זקוק רק לספק כוח, צג, מקלדת ו- Disk-On-Key כדי להפעיל אותו, אותם יש לי בשפע ולא צריך לקנות עוד. לפני כחודשיים המחשב מת. בפלונטר אמרו לי להביא את הכל לבדיקת טכנאי במעבדה שלהם וכך עשיתי. כשבוע מאוחר יותר התקשר אלי וויטלי, דיבר לא ממש בנימוס, ואמר לי שבאסוס לא יכולים לתקן את הלוח, אין להם לוח חליפי ולכן החזירו לפלונטר את הכסף. מה שנשאר…

  10. אהלן, הגעתי במקרה לאתר הזה http://www.ldngrabhire.co.uk/ חפשתי לקנות נעל מסוימת... מצאתי אותה שם, מודה שהאתר נראה מחשיד מאוד... אבל אכשהו זרמתי... גיהצתי 250 שקל, הזמנתי וחשבתי לעצמי אחר כך שכנראה הלך הכסף ולא נקבל כלום. הגיע דווקא חבילה בסוף, דגם זיוף של נייקי בלי חבילה, שאפילו לא קרוב למה שהזמנתי. שלחתי מייל ולא עונים... יש משהו שאפשר לעשות עם דברים כאלה ? יש למי לפנות בכלל ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. רוצים לתת לי מסך מחודש וישן. האם לתבוע מהחנות מסך חדש? או להפנות טענות לDELL? שלום, קניתי לפני כשבוע+ בהמלצת הפורום מסך מחשב. המסך הוא של DELL. הדלקתי את המסך והכל עבד. כעבור יומיים-שלוש לפתע הופיע קו אדום באמצע המסך. פניתי לTMS והם אמרו לי שזה לא קשור אליהם אלא לDELL ואני צריך להתקשר אליהם. התקשרתי לDELL- הנציג אומר לי שהם יחליפו לי את המסך במסך מחודש. מסך מחודש הוא א) מסך ישן יותר. כך שהוא יתקלקל מהר יותר ממסך חדש כמו שאני רכשתי. ב) מסך שיש בו יותר סיכוי לבעיות ממסך חדש. בשוק החופשי מחירו של מוצר מחודש הוא כמובן נמוך יותר משל מוצר חדש. הדבר הזה נשמע לי לא הוגן בכלל. שילמתי אלף שקל בשביל מוצר חדש ורוצים לתת לי מוצר משומש. מה עלי לעשות? האם להפנות את האצבע המאשימה כלפי T…

    • 64 תגובות
    • 11.6k צפיות
  12. אני מחכה כבר חודש נראלי ולא מגיע ואז סתם נכנסתי לבדוק והופ קשמו אזהרה מה זה אומר כי האנגלית שלי חצי קלאצ' ולא הבנתי כלכך.

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by aviv00,

    וקיבלתי חצי מהכמות שרכשתי הבעייה היא שהמוכר שינה את הכמות לאחר הקנייה לכמות שכרגע שיש לי [ אני לא יודע איך זה אפשרי ???] אבל ברגע שאני נכנס לדיווח על המוכר רואים שרשום את הכמות שקניתי מה כדאי לעשות בנידון ? זה כמו רמות ? HACKING ? לא? איך אפשר לדווח על ה HACKING

  14. קניתי 2 יחידות של סוללות נטענות לטלפון אלחוטי. כל אחת עלתה 2.98$, ושתיהן 5.96$. היום קיבלתי אותן, אבל במעטפה כתוב מחיר אחר. כתוב שכל אחת עולה 1.57$ ושתיהן 3.14$. אמנם מדובר בסכומים זעומים למדי, אבל סתם מעניין אותי למה זה שונה, והאם זה לגיטימי לפנות למוכר ולברר על כך.

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. קניתי מוצר מאיביי ב-13/11 מהמוכר הזה http://myworld.ebay.com/digitalskys_sz?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1181 לפני כמה ימים שלחתי לו הודעה ושאלתי מה קורה עם המוצר, מתי הוא אמור להגיע. זו הייתה התגובה: Dear Customer, Thank you for your support!This project to give you the inconvenience, we express our most sincere apologiesAs of today the project is still not received, we are worried that this project is missingWe give you a full refund, or new to send a project.You choose?We are honest seller, we are sincere, we are not a liar!Your satisfaction is our principle of servicePlease be assured that we will not let you have any economic losses, we will provide you 100% satisfactio…

  16. שלום אנשים רציתי לשתף אתכם בחווית קניה שהיתי לי בחנות KSP בנתניה ולשמוע את דעתכם האם מדובר ברכישה תקינה? ניגשתי לחנות עם מפרט שלם ביקשתי להזמין לפי המפרט הנציג הכניס את המפרט למחשב ביקש 200 שח מקדמה שילמתי לו שאלתי אותו אם חסר משהו והאם המפרט ניראה לו תקין הוא אמר שכן אפילו החליף חברה של הזיכרון והמליץ לי לקחת ספק כוח חזק יותר הקשבתי לו ויצאתי מהחנות לאחר כ3 ימים צילצלו אלי ואמרו לי שהלוח לא מתאים בגודלו לכרטיס מסך (כמובן שאני לא מבין בזה כלום) שאלתי מה צריך לעשות הם אמרו שלהוסיף 75 שקלים ולקחת לוח אחר לכן הקשבתי להם ואישרתי להם לשנות גם את הלוח אם מהמפרט המקורי לאחר 9 ימי עסקים מרגע ביצוע הרכישה בחנות המחשב היה מוכן צילצלו אלי לקחת את המחשב הלכתי לקחת את המחשב שילמ…

    • 100 תגובות
    • 19.7k צפיות
  17. קניתי מחשב בסקיי פי סי לפני שנה וחצי ורוב הרכיבים עדיין באחריות עכשיו כשהם נעלמו אני לא יודע אם יש לי עדיין אחריות אני מנסה להשיג אותם בטלפון ללא הצלחה, האם מישהו יודע משהו שיכול לעזור? האם היבואנים ייקחו אחריות? אולי יש חנות אחרת שתסכים להגדיל ראש ולטפל באחריות מול היבואן? ברור לי שיש עוד אנשים באותה בעיה, בואו נפתור את זה... מדובר ברכיבים שבהחלט מתקלקלים (כוננים קשיחים, כרטיסי מסך וקול, זכרונות, מעבד, מערכת קירור... למעשה כל המחשב פרט למארז)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. מי שזוכר זוכר אבל קניתי לפני 6 חודשים מיטת ספר בחנות די ארקה והיא לא הגיע, אחרי כחודשים ביטלתי את העסקה...(על פי תנאי החוזה) חפשתי וחיפשתי מיטת ספר נוחה במקום אחר ומצאתי בחנות בשם "מגה סלייפ" בראשון לציון MEGA-SLEEP... הזמנתי הגיע בזמן. עכשיו המיטה היא מיטת ספר...לא ברור לי אבל הבסיס שלה כבד מאד, הרבה יותר מהמיטה ספר הישנה שלי, ולדעתי הרבה יותר מאשר בחנות. המזרון לא בידיוק תואם את המזרון שהיה בחנות(ויסקו) למרות שהיא דיי נוחה, הלילה ניראה עד כמה נוח אם בכלל... אבל בד הכיסוי התפור למיטה. יוצאים קיפולי עודף באמצע כאשר המיטה נמצאת במצב ספר, בצורה קצת חריגה. מצד אחד זה הגיוני שיהיו שאריות, אבל בחנות לא היה בכלל שאריות כאלה גדולות או שבכלל לא היו אז מה עושים? לא מבין מה הבעיה …

    • 82 תגובות
    • 29.3k צפיות
  19. Started by Coldmetal,

    שלום לכולם, קניתי ספק כוח למחשב מחברה שככל הנראה כרגע, פשטה רגל\נסגרה ללא הודעה. לחברה קוראים זד מחשבים\סקיי פי סי. לפני כה שבועיים הייתה הפסקת חשמל והספק הפסיק לעבוד, נתתי להם את הספק והם אמרו שהם ישלחו את הספק ליבואן וייצרו איתי קשר כשיחזור. שבוע עבר ולא חזור אליי וכשניסיתי להתקשר לא היה מענה, האתרים שלהם לא עובדים וכשהגעתי לשם היום המקום היה סגור והאנשים שעובדים מסביב להם אמרו שהם פשטו רגל. כמו שאני רואה את זה, יש מצב שהספק שלי כבר נשלח ליבואן אבל ליבואן אין שוב דרך לחזור אליי כי בטוח שאין לו את הפרטים שלי אלא של זד. או שזד פשוט לקחו את הספק ונעלמו. אני צריך לברר איזה יבואנים פה בארץ מייבאים ספקים של seasonic ומה אפשר לעשות אם הספק שלי לא נשלח ליבואן בכלל? זהו? נדפקתי …

  20. היי, הזמנתי רחפן דרך DHL, וכשהגיע לארץ הם ביקשו אישור משרד התקשורת + אישור של רת"א (רשות תעופה אזרחית). שלחתי להם את האישורים, ועכשיו כדי לשחרר אותו הם מבקשים ממני 500 שקל קנס בגין דג"ע. חיפשתי מה הפירוש ואני מבין שזה ראשי תיבות של "דוח גילוי עבירה". האם יכול להיות שבגלל שהם ביקשו ממני לספק להם אישורים, הם יכולים לגבות ממני סכום כזה? הרחפן עלה 500 שקל ועכשיו אני צריך להוסיף 500 שקל על השטות הזאת. מישהו נתקל בזה? איך אפשר להוריד אותם מזה?

  21. Started by eranir,

    לאחר סיום "תקופת המבצע" בגולן, קפץ לי המחיר ל-99 שקל לחודש בלי ששמתי לב. עפ"י החוק החברה מחויבת לעדכן את הלקוח 30-60 יום על שינוי המחיר המסתמן. גולן עושה את הדבר בחשבוניות החודשיות, רק שאלו אינן נשלחות אל הלקוח, אלא יש לצרוך אותן באופן אקטיבי דרך חשבון המשתמש באתר החברה. אשמח לדעת אם למיטב ידיעתו המשפטית (לא ספקולציות ודעות) של מישהו כאן הדבר עונה על תנאי החוק.

  22. Started by WiSe-Man,

    היי לכולם. אני פה בפורום כבר הרבה זמן, פעיל לפעמים יותר או פחות בעיקר אוהב לקרוא. כבר עשרים שנה בתחום המחשבים והאינטרנט ונהנה מאוד לקרוא פה ולקבל המלצות. אחיין שלי הזמין בהמלצתי מחשב מ TMS ובהמלצת מפרט של חברי הפורום. המחשב הגיע היום כשכרטיס המסך לא מורכב והם מדריכים איך להרכיב אותו בטלפון. מסתבר שזה קורה כבר חמש שנים לטענתם, שמחשב מוזמן מגיע עם כרטיס מסך בנפרד ומדריכים לקוח איך להרכיב אותו. 1 אני למשל פעם ראשונה שומע על זה. איך בדיוק בן אדם שלא מבין במחשבים אמור להרכיב כרטיס? לא כל הרוכשים הם אנשי HWZONE שזה שטויות בשבילם להרכיב אותו 2 מה בנוגע לאחריות? לקוח שלא מבין דחף יותר מידי חזק, השד יודע…

  23. Started by wrecker,

    אני וגיסי מחפשים לקנות שני מחשבים למשחקים עד3K כל אחד. נשמע משימה פשוטה? כנראה שלא. (ללא הארדיסק ) הגענו לחנות אייבורי, חיכינו בתור 20 ד' והגענו לנציג. כבר הרגשה מזלזלת, מה אתם רוצים? הסברנו דרישות, חלק מהמפרט היה לוח H61 וכ.מסך GTX630... אני יש פתחתי עיניים ואמרתי איך יכול ליהיות?! 630 למחשב למשחקים?! למה? .. ההסבר - כי זה מה שנכנס בתקציב! אני דרשתי כמובן להכניס לפחות GTX650! המוכר התחיל לצחוק ולהגיד לי שזה כרטיס מעל 1300-1400 שקל דרשתי שיבדוק.. אומר לי נכון צודק, יש לך.. עכשיו לוח H77.. מפתאום זה לא נכנס בלה בלה בלה.. אה אוקיי יש לך. בין היתר נכנסו משפטים של "תקנה אל תקנה לא מאיכפת לי" בקיצור חוסר מקצועיות הלכנו. נסענו לKSP לבדוק הצעת מחיר - כמות האנשים שהייתה …

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.