צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מעוניין להזמין פלאפון מחו"ל, יש אפשרות להזמין אותו כשהוא משומש ? כלומר, הוא חדש והכל אבל הבעלים השתמש בו יומיים (לפי מה שרשום) אבל המצב שלו טוב והכל .. יכניסו אותו לארץ ?
-
- 2 תגובות
- 998 צפיות
-
-
קניתי מוצר מאיביי ב-13/11 מהמוכר הזה http://myworld.ebay.com/digitalskys_sz?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1181 לפני כמה ימים שלחתי לו הודעה ושאלתי מה קורה עם המוצר, מתי הוא אמור להגיע. זו הייתה התגובה: Dear Customer, Thank you for your support!This project to give you the inconvenience, we express our most sincere apologiesAs of today the project is still not received, we are worried that this project is missingWe give you a full refund, or new to send a project.You choose?We are honest seller, we are sincere, we are not a liar!Your satisfaction is our principle of servicePlease be assured that we will not let you have any economic losses, we will provide you 100% satisfactio…
-
- 1 תגובה
- 998 צפיות
-
-
יום החגיגות הגדול של רשת הקמעונאות החל, ואנחנו עושים לכם סדר ומציגים את המבצעים הרלוונטיים ביותר במקום אחד כמובטח, יום המבצעים של אמאזון החל – אז עם עקבתם אחרי המדריך הפשוט שלנו להרשמת נסיון חינמית (או להרשמה סטנדרטית בתשלום, לחילופין) כעת זה הזמן שלכם להכין את הארנק ולהתחיל לרכוש. להלן ריכוז המבצעים המשתלמים ביותר בתחום החומרה, הגאדג'טים והטכנולוגיה מתוך חנויותיה השונות של אמאזון ברחבי העולם. רשימה זו תתעדכן במהלך היממה הקרובה, ואתם מוזמנים כמובן לסייע ולספר לנו על עוד ועוד דילים שאתם נתקלים בהם בתגובות. בנוסף, ראוי שתבדקו את שורת המחיר הרשמית והסופית שמוצגת לכם באתר אמאזון עצמו רק לפני השלמת העסקה – ותשוו עלות זו לעלויות בארץ או בחנויות מתחרות בחו"ל, בכדי…
-
- 1 תגובה
- 997 צפיות
-
-
אשמח להמלצות, תקציב עד 150 ש"ח. אין צורך במכונת תספורת כלולה, אלא אם אין דבר כזה מכונה לזקן/שפם בלבד תודה!
-
- 3 תגובות
- 996 צפיות
-
-
מי מיודע כיצד ניתן להשיג כזו סוללה מקורי// חיקוי? (לא אצל היבואן ב150 ש"ח) תודה רבה רבה לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
קניתי שני מחשבים לאחרונה בTMS ובשניהם לא קיבלתי כבל מתח. בפעם הראשונה חשבתי שזאת טעות וגם לא היה לי כזה קריטי, אבל ביקשתי שישלחו ביחד עם המשלוח של הכרטיס מסך מהרכישה הקבוצתית ושלחו לי (כבל ממש קצר שבסוף אני לא יכול להשתמש בו). הפעם זה מחשב לאמא של חברה שלי ולה אין כבל ספייר. שאלנו למה הם לא שולחים כבל והם אמרו שהכבלים שהם מקבלים עם הספקים (Seasonic) הם עם חיבור אירופאי והם זורקים אותם ושבד"כ ללקוח יש בבית כבל מתח ואמרו שהם ישלחו מחר. זה לא מובן מאליו שישלחו כבל מתח עם מחשב חדש? המחשב הראשון היה ב5000 שקל, המחשב השני ב2000. למה לא שולחים מראש כבל מתח או לחילופין מבררים אם יש צורך בכבל לפני המשלוח? לעוד מישהו זה קרה? חוץ מהעניין של הכבל שסתם מבאס, אני ממש מבסוט מהם, המחירים…
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
מהאתר של מסטופ הבנתי שאפשר לקנות מאיביי/פייפאל ולשלוח דרך מסטופ. בעוד שבאמזון אין שום בעיה להכניס את הכתובת בארה"ב, הבעיה בפייפאל שאני לא יכול להכניס את הכתובת בארה"ב כי שם המדינה (ישראל) לא ניתן לשינוי. הבחורה במסטופ לא יכלה לעזור לי, אולי יש לכם מושג איך אני מוסיף את הכתובת בארה"ב? תודה
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
האם משתלם בימינו לקנות תאים סולריים ולהתקין אותם על גג הבית? כמה עולה תא כזה, וכמה חשמל הוא מייצר ליום? (אני יודע שהמחיר לקוט"ש הוא קצת פחות מחצי שקל) איך אני משתמש בחשמל שמיוצר על ידי התאים האלה? (בהנחה שאני לא מתנתק מחברת החשמל) האם הם מסוגלים לאגור חשמל במקרה בו הם מפיקים יותר חשמל משנצרך באותו הרגע?
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
מעוניין לקנות רמקולים בתקציב של עד 1000 שקל...כאשר אני מתלבט בין רמקולים 2.1 של חברת altec שעלותם 400 ש"ח לבין רמקולים 2.1 של חברת harman kardon שעלותם 900 ש"ח תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
https://www.theverge.com/2018/5/13/17349568/hyundai-nintendo-sony-updated-warranties-ftc-warnings מתי אצלנו?
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, לפי מה שהבנתי לTalk Man של סלקום אין תשלום חודשי ומשלמים רק אם מחייגים. האם זה אומר שפלאפון שרק מקבל שיחות לא משלם כלום ? איך זה עובד ? ומה לגבי השירותים מאותו סוג של חברות אחרות ?
-
- 3 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום, אני צריך 2 זכרונות למחשב. קניתי את כל החלקים אבל נשאר לי רק את זה. השעה כרגע 15:00 ואיחרתי את כל החנויות. אולי יש חנות שפתוחה שאני יכול לרכוש היום ?
-
- 0 תגובות
- 992 צפיות
-
-
מעוניינים במכשיר חכם עם עלות של פחות מ-1,000 שקלים? כעת יש לכם עוד דגמים בקטגוריה שכדאי לבחון, ואחד מהם אפילו מגיע עם שבב Snapdragon לכתבה
-
- 3 תגובות
- 992 צפיות
- 1 follower
-
-
היי , יש לי אינטרנט שמגיע למהירות של מקסימום 40 מגה ואני רוצה אינטרנט מהיר של 100 מגה הספק שלי כיום הוא פרטנר והתשתית היא בזק מהדיבור שלי עם פרטנר הם אומרים בגלל שאני גר בבניין ישן אז זוהי המקסימום מהירות למגיע לכל הבניין אז ישנה אפשרות לאיזושהי דרך לעלות את המהירות ?
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
היי מתלבטת בין אוזניות in-ear של סמסונג ושל bose. מבחינת איכות שמע לא מחפשת משהו מטורף, בעיקר חשוב לי שיהיו נוחות ושיעבדו בצורה חלקה גם בסרטונים ובשיחות אודה להמלצות
-
- 1 תגובה
- 990 צפיות
-
-
יום מקסים, יש לי בלון גז 12 ק"ג ריק, ברצוני להחליפו היכן ניתן להחליף? -אמישראגז לא מחליפים.תודה וסוף שבוע קסום.
-
- 1 תגובה
- 989 צפיות
-
-
דיברתי עם נציג הוט (בפייסבוק, כך שהכל מתועד). הוא טוען שאם אני מתנתק מהתשתית של הוט אז המחיר של הכבלים יעלה כי אני במבצע דאבל סטודנטים. האם זה נכון? חוקי? איך אני יכול ככה לעבור לתשתית של בזק? תודה
-
- 3 תגובות
- 989 צפיות
-
-
בממירים? אני שואל לגבי LCD LED תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 989 צפיות
-
-
-
שלום לכם, התקשרתי היום לברר לגבי מחירי אינטרנט וקיבלתי את ההצעות הבאות: בזק+בזב"ל: (PNGN לפי המוכרת) 15 מגה 116 ש"ח + 25 ש"ח על הקו = 141 ש"ח 10 מגה - 100+25 =125 התקנה חד פעמית 68 ש"ח כולל ראוטר בשיטת חיוב זיכוי לשנתיים. הוט+012 או 013 או בזב"ל - 12 מגה 126 ש"ח לחודש כולל הוטבוקס. מה דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה להזמין כמה דברים באמזון ויש לי מספר שאלות: 1. אני רוצה להזמין את המוצרים ולשלוח לדוד שלי שגר בארה"ב. הבנתי שזה בעייתי כי אמזון רוצים שהכתובת של בעל הכרטיס אשראי תהיה הכתובת למשלוח. זה נכון? 2. הבנתי שנמכרים מכשירים שונים שנעולים לחברות תקשורת אמריקאיות (AT&T, T-MOBILE וכו') ספציפיות, וזולים יותר מהגריסאות הפתוחות והבינלאומיות. דבר ראשון- האים זה נכון? דבר שני- הבנתי שיש אתרים שתמורת תשלום סימלי מוצאים את הקודים לשחרור המכשירים מהנעילה- האים זה נכון? דבר שלישי- הבנתי שאני יכול לשחרר את המכשיר בסניף של חברת התקשורת תמורת תשלום סימלי- האים זה נכון, ומה סדר הגודל של התשלום הזה (50$? 100$? 300$?) 3. מלבד אמזון, באיזה עוד רשתות אמריקאיות כדאי לבדוק מחי…
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר שני צורבי DVD דקים ללפטופ עם מתאם אחד של 5.25IN למפרץ ב-PC. פעם ראיתי מוצר כזה באיבי אבל הוא נעלם לי ואני לא מצליח למצוא אותו מחדש. תודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום, אהיה בניו יורק בסוף אוקטובר ואני מעוניין לקנות סמארטפון חדש (אנדרואיד בלבד). חשוב לי זכרון גדול ובטרייה חזקה. מן הסתם עדיף טלפון חדש יחסית. חשבתי על nexus 6p אבל אני פתוח להמלצות כל עוד הם עד לטווח המחירים של ה-6p (מתחת ל2000 ש"ח) אשמח לקבל המלצות לטלפונים ו/או חנויות מומלצות (או המלצה לקנייה באינטרנט ואיסוף עצמי, יש לי כתובת למשלוח בניו יורק) בנוסף, אשמח לקבל מידע על הדגם שיתאים לישראל מבחינת תדרים. תודה רבה מראש לכל העונים
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
הי, יש לי גיפט קארד בשווי 3$ שקיבלתי עקב רכישת בלק פריידי בדיל אקסטרים. אני לא אממש את שוויו כך שאני מציע לכל המעוניין... יש לבצע רכישה של 15$ ומעלה כדי להשתמש בו. אם יש מישהו שזה רלוונטי עבורו נא לפנות אלי בהודעה פרטית ואשלח את הקוד. חג שמח!! **********הקוד נמסר! *********
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
בתור אחד הראשונים כאן לתקוף חנויות שדופקות את הצרכנים, הרגשתי מחוייב לדבר גם במקרה ההפוך. לפני כשבועיים התקלקל לי כרטיס המסך - HD4890 שהחל לתת ארטיפקטים והגיע לטמפרטורות מטורפות. הכרטיס נקנה לפני כשנתיים וחצי בRSM. הבאתי אותו לחנות, הסברתי את המצב. לקחו אותו בלי דין ודברים מיותרים, אבל אמרו שלמרות שבד"כ הטיפול הוא שבועיים עם כרטיסים ישנים יחסית זה יכול לקחת יותר זמן. לא רציתי להתווכח (למרות שהחוק מגביל ל14 ימי עבודה בכל מקרה), אמרתי תודה והלכתי. אחרי שבוע בדיוק התקשרו אלי מהחנות ואמרו שהגיע כרטיס חלופי בשבילי - לא נמצא 4890, אז הביאו לי את זה במקום: ככה, אחרי שבוע אחד, בלי ויכוחים, בלי עצבים, בלי לתת לי כרטיסים משומשים שאינם עובדים (הכרטיס שניתן לי הוא refurbished ע…
-
- 4 תגובות
- 987 צפיות
-


