עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by roadrunner747,

    מישהו יכול להסביר לי למה אוזניות בארץ עולות פי 3 מאמאזון?? כמעט כל אוזניה של 60 דולר - פה בארץ הקודש 500 ש"ח 190 דולר הופכים ל - 1500 ש"ח.. חזירות של יבואנים בשילוב עם צרכנים פראיירים?

  2. שלום כולם, רציתי לדעת אם מחייבים אותך על "דקות שיחה" או "זמן אוויר" כשאתה מחכה שמישהו ירים את השפופרת לאחר שימוש בניתוב שיחות (מרכזיה). האם החיוב הוא על הרגעים בהם אתה מדבר עם מישהו או שאתה משלם גם על להחזיק את הפלאפון צמוד לאוזן? במידה וכן, האם עושים משהו בנושא? תודה ליודעים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אם קניתי מחשב ואחרי כמה חודשים רכיב מתקלקל ויש לי על המוצר 3 שנים אחריות והחנות פושטת את הרגל מה אני עושה במצב כזה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. סמארטפון הביניים העטוף במתכת של היצרנית הסינית מרחיב את זמינותו גם לארצות הברית, החל מסוף החודש 200 דולרים מסתמנים כמחיר היעד החדש עבור סמארטפונים משוק הביניים, וזו כמובן בשורה מעולה לכל מי שעדיין זוכרים זמנים (רק לפני כשנתיים או שלוש) בהם מכשיר ביניים יכל לעלות גם 500 דולרים. התוספת החדשה למגוון המתגבר של מכשירים בינוניים איכותיים הוא ה-Honor 5X של Huawei, שבחלק מהמקרים מכונה גם ה-Honor X5. תמצאו בו מסך IPS בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציה של 1,920x,1080 פיקסלים, שבב Snapdragon 615 מתומן ליבות של קוואלקום, זכרון RAM של 2GB, נפח אחסון מובנה של 16GB שניתן להרחבה בעד 128GB נוספים עם כרטיס, מערכת אנדרואיד לוליפופ 5.1 עם ממשק EMUI 3.1, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מבזק לד …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Cynicoren,

    שלום, האם באתר הנ"ל מגבלת הורדות למשחק שרכשתי או חופשי כמו בSTEAM ? היכן ניתן לקרוא על כך באתר הבית שלהם ? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אני רץ כבר מעל לשנה עם הויבארם 5 אצבעות, והייתי מאוד רוצה להחליף גם את נעלי היום-יום לנעליים מינימליסטיות. אמנם הויבראם נוחות לי מאוד, אבל זה נראה דיי מגוחך להסתובב איתן. יש איפה למצוא נעליים מינימליסטיות באזור הצפון במחירים של עד 300 שח?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by yp3,

    שלום לכולם אני מנסה להזמין עדשות מגע מהאתר lens.com (כדאי להוסיף אותו לאתרים המומלצים) הבעיה שיום לאחר ההזמנה אני מקבל מייל, שאימות הכתובת שלי בכרטיס אשראי נכשל. אני משתמש במסטרכרד של ישראכרט, כשהתקשרתי לישראכרט הם אומרים שהם בכלל לא רואים עסקה שסורבה ואכן הכתובת שסיפקתי היתה נכונה. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by carmel773,

    שלום, יש לי מייבש כביסה במחסן "רגיל" עם צינור הוצאת אוויר החוצה. אני מתכוון לעבור לדירה אחרת, שם המכונת וכביסה והמייבש יהיו בארון בתוך הבית, והמרחק בין המייבש לחלון או לאפשרות יציאת אוויר רחוק מדי (כ-3 מ'). האם ניתן למצוא פיתרון מלבד קניית מייבש עם מעבה ? אולי יש מעבה חיצוני שנתן להצמיד למייבש הקיים? אשמח לתשובתכם/ן.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Nemesis,

    http://www.amazon.com/Seagate-Backup-Desktop-External-STCA4000100/dp/B00829THLE/ref=xs_gb_A1HQ4U4BY5MVAQ?_encoding=UTF8&m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=441937901&pf_rd_s=right-1&pf_rd_t=701&pf_rd_i=20&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=1GEEDBHGV3Y2B3V44WS8 כ-755 ש"ח ב-Buy2USA כולל הכל, במקום 1200 בארץ או 1050 לקשיח 4TB הכי זול שראיתי.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by וולפהרט,

    איזה חנויות אמינות יש בתל אביב שמוכרות מחשבי מותג? איזה חנויות מומלצות יותר ומה פחות? תודה

  11. Started by Yoram Lev,

    1. שואב שיוכל להכינס ולנקות מתחת לגובה 8 ס"מ תודה,

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום רב לכולם! אני בדרך כלל משלם מחיר קבוע לחבילה של פלאפון הכוללת שיחות ללא הגבלה+מכשיר גרוע ביותר(אני משלם 130 שקל לחודש) אני לא משתמש באינטרנט וישלי מצלמה של 1.1 מגה פיקסל וגם בה אני לא משתמש נטו רק שיחות שאני מקבל או מוציא בחשבונית האחרונה שהגיע אליי הייתי בשוק חייבו אותי 145 שקל יותר וזה על ספק תוכן חיצוני שלמרבה תדהמתי לא הסכמתי לפלאפון ולא חתמתי על שום ויתור לדברים מסוג זה והפלאפון נמצא ברשותי שנתיים ללא דברים מסוג זה.... מחברת פלאפון עולה שאולי בטעות נרשמתי ליאזהוא אתר או הורדתי שירים מאתרי אינטרנט והם לא יכולים לזכות אותי וצריך לפנות לחברת יוניסל שניסתי כמה פעמים ללא הצלחה להתקשר אליהם לא היה ולא נברא בחיים לא הצבעתי לשום תוכנית ולא נרשמתי לאתר ולא …

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by natee,

    הי אני כבר זמן רב מתכנן לקנות את הסרפס פרו 4 (עוד לפני שהוא יצא..), את הדגם של I5 ו4 ראם. גם אם אני משלם עליו מיסים והכל עדיין הוא יוצא לא יקר ביחס למה שנמכר כאן היום בארץ (פרו 3 במחירים מטורפים) יש דרך יותר זולה מאשר אמאזון+ מסטופ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. הסמארטפון הבינוני והסביר של היצרנית הסינית Doogee שכולל שבב מרובע ליבות תומך דור רביעי, זכרון RAM של 2GB ונפח אחסון של 16GB זמין לרכישה במחיר מצחיק, רק לשעות הקרובות המחירים ההתחלתיים שבהם ניתן להשיג מכשירים חכמים סבירים וראויים לשימוש ממשיך לצנוח במהירות – וכעת אנחנו נתקלים בהפתעה נוספת בקטגוריה הזו, באדיבותה של אחת מהיצרניות הסיניות הפופולריות ביותר בשוק הנמוך. ה-Homtom HT7 Pro של חברת Doogee, אשר מציע מפרט צנוע מאוד אך פונקציונלי למדי עם מסך IPS בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציה של 720p, שבב MT6735 מרובע ליבות Cortex A53 בתדר 1.3GHz של Mediatek, זכרון RAM בנפח 2GB, נפח אחסון מובנה של 16GB שגם ניתן להרחבה עם כרטיס microSD, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית, מצלמת 5 מגה פיקסל …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by odedel,

    שלום לכולם, לפני כשנתיים וחצי רכשתי כרטיס מסך Club3D nvidia GeForce 9800GTX מסקיי פי סי, לצערי שבוע שעבר הוא נשרף. עברתי על האשכול של מימוש אחריות של סקיי פי סי שנמצא בנעוץ (וכן ביצעתי חיפוש בפורום...), אך לצערי נתקלתי במבוי סתום - פניתי למספר חברות הרשומות שם, ולמרות שמרובן לא קיבלתי תשובה מספקת, אלכס מחברת IQPC ניסה בצורה מעל למצופה לעזור לי ופנה ליבואנים בארץ ובאמת ניסה לממש את האחריות שברשותי. למרבה הצער, כנראה שהכרטיס יובא ביבוא אישי של חברת SKYPC. אני ואלכס שלחנו היום מייל לRMA של Club3D אך אני מאמין שהסיכוי למימוש האחריות ישירות מולם הוא אפסי. למישהו יש רעיון מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. Started by mazinya,

    הציעו לי בתור לקוח חדש לבזק+בזק בינלאומי 75 ש"ח ל 5 מגה והתקנה של 100 שח. כמובן שתמיד ההצעות הראשוניות שלהם הם מעפנות ואני די בטוח שאפשר לרדת יותר אבל הם לא מוכנים ואומרים שזה מה יש. האם זה נשמע הגיוני? האם אין אפשרות להשיג משהו יותר טוב מזה בהמשך התמקחות איתם? אגב, אני לא מעוניין לשלם להם על קו טלפון או משהו כזה כי אין לי צורך בטלפון נייח. אני רוצה רק לשלם על התשתית של האינטרנט ועל הספק. האם תהייה בעיה עם זה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. לפני חודש הייתי בארה"ב וקניתי זכרון שעכשיו מתברר לי שהוא לא מתאים למאוורר CPU שלי... הזכרון שקניתי במיקרוסנטר הוא: CORSAIR Vengeance 16GB (2 x 8GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Desktop Memory Model CMZ16GX3M2A1600C10 והמאוורר שכבר היה לי לפני זה הוא: Noctua NH-D14 רק עכשיו אני רואה שבאתר של נוקטואה כתוב שהם לא תואמים אבל אני לא יודע איך אפשר להחליף מוצר שקניתי בארה"ב כי אני לא מתכנן לטוס שוב בזמן הקרוב... למישהו יש נסיון עם זה ויודע מה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=512833.0

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Sargon,

    למה לעסקים יש חנויות כל כך טובות אבל לצרכנים אין חנויות טובות? באתר העקום של HP בישראל, יש המון מחשבים שבכלל אי אפשר לקנות, כי זה זמין רק לעסקים. לפחות בחנויות שהם מפרסמים באתר יש הרבה פחות מחשבים זמינים ממה שמוצג בקטלוג שלהם. https://www8.hp.com/il/he/products/desktops/product-detail.html?oid=24349512&jumpid=reg_r1002_ilhe_c-001_title_r0001 איפה אפשר לקנות מחשב כזה בארץ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. אני לקוח של חברת פרטנר קרוב לשנתיים וחצי הכול טוב ויפה עד שפתאום התחילה לשקר ולהבטיח סתם דברים אז לי נמשל הובטח שאני יותר לא ישלם דמי מעבר לאחר שבימקום שהיגבו מימני 10 שקל גבו מימני 49 שקל אז שלחתי להם את הכול אז אמרו לא נוכל לזכות אותך או להחזיר לך חלק מהכסף אז בחודש 8 אני מגלה חיוב על דמי מעבר על שהחלפתי תוכנית סלולר אחרת אז התקשרתי כדי לברר אמרו לי כולם משלמים דמי מעבר אין דבר כזה שאתה לא תשלם אמרתי להם לי אמרו שאני כלל לא ישלם אז אחרי זה זיכו אותי והכול אז שאל אותי המנהל המוקד כי עבירו אותי עלו למנהל קרוב יעקוב זה היה בתאריך 20.08.17 אז אמרתי שכן אז ביררתי לגבי תלונה שהגשתי נגד אורן המנהל הפלאפוני ושושנה המנהלת שת המוקד של הצאט שבאתר אז פתאום בלי הסברים בלי הוכחות שהג…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by ssib,

    חורף כלומר, כאילו סוג של גרסה ישראלית מבודחת למה שאמור להיות. כאילו שלוליות.. לפני כמה שנים התלבטתי ב-ENDLESS באשר למגפי גומי. כן, לפני שזה הגיע לפה. אבל איכשהו אולי בין היתר עקב המחסור בשלוליות זה נותר בגדר התלבטות. מאז Endless עבר להיות "זכרונו לברכה". ומגפי הגומי? או לרכוש באסוס שם המגוון קטן יותר, המחירים מעט גבוהים יותר ואין ביקורות. או אולי באיביי. או באמזון ודומיו + שירותי בלדרות שמראש מעלים את המחיר ב- 20$, או בארץ. או כמו שזה נראה כעת, בלי מגפי-גומי או שיש לכם רעיון אחר. וכמובן שמגפי גומי מגניבים (נוחים וזולים) הם רק ההתחלה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. לינק למפרט המלא - https://tms.co.il/builds/373402 - Intel Core i9 13900K - NZXT Kraken Elite 360 RGB White - Gigabyte Z790 AERO G - Corsair DDR 5 32G (16Gx2) 7200 CL34 Vengeance RGB - LIAN-LI Mid Tower Case O11DEW Dynamic EVO White - Corsair PSU 1200W RM1200x SHIFT 80+ ATX 3.0 - Corsair iCUE QL120 RGB 120mm PWM White X10 - Gigabyte GeForce RTX 4090 AERO 24GB OC - Samsung SSD 2.0TB 990 PRO NVMe M.2 https://vt.Tiktok.com/ZSLucAGQY/

  23. אני אמורה לקבל מחו"ל שני סכומי כסף קטנים, סדר גודל של מאות בודדות של דולרים, איך אני אשלם הכי פחות עמלות? צריכה את הכסף בשקלים, לא יכולה לשמור במט"ח...

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. הודעה על כמה עניינים צרכניים חמים : 1. רמי לוי פתח חברת סלולר הפועלת על תשתית חברת פלאפון תעריפים : 15 ש"ח תשלום קבוע על המנוי 55 ש"ח עבור 5GB גלישה 20 אג' בגין דקת שיחה 15 אג' בגין הודעות SMS המחירים כוללים מע"מ, ללא התחייבות/קנסות יציאה וכו'. 2. משיחה שערכתי עם נציגת שירות בחברת פלאפון נמסר לי כי ביום ג' פלאפון תודיע על חבילות ומבצעים שאמורים לתת מענה מסוים למצב החדש שרמי לוי הגדיר בשוק.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. שלום רב הייתי מעוניין לדעת אם יש חברה או חנות שקונים מכשירי אלקטרוניקה ישנים כגון מחשב נייד או מסך מחשב או ניטנדו ווי וכדומה? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים