עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אם אין באפשרותכם לעבור לחברות החדשות מסיבות של התחייבות, לא משתלם או כל סיבה אחרת ואתם מעוניינים לנקום בחברות הוותיקות, יש דרך. כיום יש דמי קישוריות של 7.35 אגורות לדקה. כל מפעיל סלולרי נאלץ לשלם דמי קישוריות עבור שיחות נכנסות. משמע, אם לדוגמה מנוי סלקום מתקשר למנוי אורנג', סלקום משלמת לאורנג' 7.35 אגורות עבור כל דקה. ואם הצלחתם להבין במהירות, כל פעם שאתם מתקשרים מהחברות הוותיקות לחדשות, החברות הוותיקות צריכות לשלם לחדשות 7.35 אגורות עבור כל דקה. לדוגמה: אם אתם מנויים לאורנג' ואתם מתקשרים לגולן טלקום, כל דקה שעוברת אורנג' צריכה לשלם לגולן 7.35 אגורות. מה שצריך בסך הכל לעשות זה להתקשר למנוי כלשהו בגולן טלקום או הוט מובייל וזהו. לרוע מזלן של החברות הוותיקות הן מכרו לנו ח…

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by TomerRe,

    היי, רציתי לדעת אם מישהו מכיר חנות \ יבואן שמוכר בארץ את האוזניות Logitech G533. (קישור) ואם לא, במידה ואני מזמין מAmazon ויש איזו תקלה, יש איזה יבואן רשמי בארץ שאפשר לממש אצלו את האחריות? 10x.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  3. Started by lior777,

    יש למישהו ניסיון עם רכישת משקפי שמש רגילים (סביב ה70 100 שקל) מאייבי ?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by pogacsa,

    אני מבקש לרכוש את המתקן הבא: מעתיק דיסק קשיח לדיסק אחר, מדגם EN-CAHDD-U3 של CAVALRY האם ניתן להשיג בארץ? ב-אמזון זה עולה $34 תודה

  5. Started by hadaris,

    שלום לכולם, אני מעוניינת לרכוש מקרר ומאוד אהבתי את הדגם הספציפי. למישהו יש ניסיון עם הדגם? עושה בעיות או ישנן בעיות נפוצות? בנוסף, הבנתי שהשירות של היבואן הרשמי על הפנים, כמה זה באמת קריטי לקנות ממנו ולא מיבוא מקביל? תודה!!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  6. Started by nizkor,

    דולשלום לכולם ב21/12 קניתי מכשיר סלולרי מחנות x דרך פייפללאחר כמה ימים ראיתי שעדיין ההזמנה בעיבוד ושלחתי הודעה לאתר ("מה קורה עם ההזמנה") בתגובה הוא שלח לי שכרגע אין לו את המוצר ושעלי או להמתין או לקחת מכשיר אחר . אגב המכשיר אזל בכל האינטרנט גם באתר הבית ככל הנראה יהיה במלאי ב15/1/14 וואללה לא מתאים לי מכשיר אחר בנוסף אני חושד שלמרות שהזמנתי מכשיר עם 32 גיגה ביט אקבל 16 גיגה כמובן שבחשבונית שסופקה מפייפל כתוב 32 גיגה ברוב האתרים ההבדל בין 32 גיגה ל16 הוא לפחות 80 דולר דבר נוסף ככל הנראה אין תדר 850 ויש רק 900/1900/2100 למרות שהמוכר ציין שהתדר קיים (באתר הבית של המכשיר התדר לא קיים) לי אישית התדר לא ממשמבפריע מקסימום נחליף חברת סלולר לענינינו.. תכלס אני כן יכול לבקש …

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by adlanm,

    השאלה בכותרת

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. ערב טוב, לאחרונה רכשתי בארץ כרטיס REDEEM של חנות הפליסטיישן (כרטיס עם קוד שמזינים באתר החנות ומקנה מנוי לשנה לPS Plus). אני יודע שגם שבגוגל יש כרטיסים כאלו, ורציתי לדעת היכן ניתן לרכוש אותם בארץ. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by matan007,

    אני מחפש מכונה לעיצוב זקן שתהיה טובה. התקציב הוא עד 150 ש"ח. לא אכפת לי מ- EBAY אם ניתן להביא משהוא טוב יותר בהפרש קטן. הבנתי שפיליפס טובה בתחום, אבל אשמח להמלצות של בעלי ניסיון אם יש...

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by yanivnn,

    אני 24 במאי אני יוצר איתך קשר שוב...בנוגע למארז שדיברתי איתכם שהקליפס של המסנן הגיע שבור... דיברתי איתך אבל לא הרגשתי יותר מידי כוונה לעזור ואפילו הרגשה של התנערות... כמו כן דיברתי עם שלומי למחרת שלו דווקא כן הייתה כוונה לעזור אבל יש לו בוס מעליו... בכל אופן הוא אמר לי שתיצור איתי קשר אבל עבר כבר שבוע ואף אחד לא יצר איתי קשר...אני לא מבקש הרבה...קצת התחשבות ורצון לעזור... הייתי אמיתי והגון איתכם מהתחלה וגם ששאלתם אם המארז הורכב אמרתי שכן למרות שאני רואה שבדיעבד אולי היה עדיף להגיד שלא ולא הייתה לכם שום דרך להוכיח אחרת... המארז כמו כן כמובן עדיין חדש בלי רבב עליו... אני בסך הכל מבקש שתנסה לראות מה אתה יכול לעשות מול היבואן...אני לא רוצה מארז חדש כי אני כמובן גם מבין את ה…

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אני מפרסם את החוויה שלי איתם כדי שכולם ידעו זאת. לפני כשנה וחצי רכשתי אצלם OP5 יחד עם אחריות מורחבת לשנתיים. לאחר כשנה וחודשיים בלבד, של שימוש סטנדרטי - הייתה תקלה במסך של הפלאפון ושלחתי אותו לתיקון במעבדה. הפלאפון חזר אליי עם מסך חדש, אך הפעם הGPS והרמקול אוזן לא עבדו(שניהם עבדו מצויין לפני שהפלאפון הגיע למעבדה). בעקבות זאת נאלצתי לשלוח שוב את הפלאפון למעבדה. הפעם החליפו את המכלול של הפלאפון. הפלאפון חזר עם רמקול אוזן תקין, אבל הGPS עדיין לא עבד - להזכירכם, תקלה שנגרמה בעקבות הפעם הראשונה שהפלאפון ביקר במעבדה. וכעת בפעם השלישית, כחודשיים וחצי לאחר הפעם הראשונה, הפלאפון נמצא בתיקון. מה קרה הפעם? הם רוצים להחליף לוח אם. אבל מה? הפלאפון שלי הגיע עם לוח אם של 1…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. לילה טוב, אחרי חיפושים ברשת אחרי מחשב נייד חדש, הגעתי למחשב הזה: http://www.amazon.com/HP-dm4-3050us-14-0-Inch-Screen-Laptop/dp/B006OEL8FC/ref=dp_ob_title_ce שמצד אחד יש לו מפרט טכני ומחיר שמתאימים לי. הבעיה- אני מפחד מהקניה ברשת, זאת הפעם הראשונה שאני מתכוון להוציא סכום כסף כזה גדול ברשת, על מוצר שלא ראיתי. אשמח מאוד לחוות דעת על המחשב המדובר, וכן להמלצות או לדברים שאני צריך לשים לב אליהם, התחום הזה מפחיד אותי. תודה רבה רבה, אלעד

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אהלן, כבר יותר מדי זמן שהאינטרנט שלנו בבית עובד לא משהו. יותר מדי תקלות, קצב לא מדהים, ובכלל מחיר גבוה ושירות על הפנים אנחנו בבזק בשילוב בזק בינ"ל. אנחנו מאוד מעוניינים לעבור לחברה אחרת האם יש הלמצות? איך CCC? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by srulikg,

    קודם כל הספק שלי הוא בזק בינלאומי. איימתי להתנתק ולעבור להוט, אז הם נתנו לי חבילה של 100M ב-29 ש"ח במקום ב-50. שדרגתי את המהירות גם בתשתית שלי, בזק, והם אמרו לי 100M ב-129 ש"ח במקום ב-140. ראיתי באתר של בזק שזה באמת עולה 140 ש"ח בלינק הבא: http://www.bezeq.co.il/NGN/Pages/ngn-special-offers.aspx אבל בלינק הזה מופיע 129 ש"ח ל-100M: http://www.bezeq.co.il/NGN/Pages/Ngn-Fix.aspx מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by shaithebest,

    שלום, \מאחר ואני בעלים של חנות מחשבים פיזית ואינטרנטית אני קונה המון דברים ישירות מסין שלחו אלי מייל מאנגליה עם הצעה של אייפון לבן, 4S , 16, ב500 דולר בלבד מינימום 3 יחידות השאלה שלי היא האם כדאי לסמוך עליו? ראו את הלינק תגידו מה דעתכם http://www.o2promo.com/iphonew.html תודה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by jfkk,

    שלום מעוניין לקנות מיני בוסטר. האם זה יעשה את העבודה. או שיש המלצה למיני בוסטר. https://www.groupon.co.il/deals/gg-merchant-0-11305906498-13. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4254195,00.html

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. יודעים על זה משו?נתקלתם בזה?מה אתם אומרים? http://tech.walla.co.il/?w=/4007/1883748

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by orese,

    שלום לכולם, יש לי מחשב נייד של dell עם אחריות לשלוש שנים , חשבתי להחליף את ההרדיסק ל ssd אבל אני לא יודע איך זה ישפיע לי על האחריות

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. אהלן חברים, אשמח לעזרתכם המועילה.כרגע אני בבזק (תשתית) 10 מגה, משלם 70 שקל. אני מעוניין לחדש את החוזה שלי לעוד שנה ולהישאר באותו מחיר, דיברתי עם הנציגה שם והיא טענה שמה שהיה היה וזה בלתי אפשרי להישאר עם אותו מחיר, המחירים השתנו וכעת זה עומד על 89 (!!!) שקלים. 10 מגה. אם אני רוצה באותו מחיר גם 15 מגה. הקטע הוא כשסגרתי חוזה בשנה שעברה על ה10 מגה שאלתי והם ענו מפורשות שבכל שנה כל עוד אני לא עובר את הזמן המוקצב לחוזה (ועדיין לא עברה שנה) אני יכול לחדש אותו ולהישאר באותו מחיר. הנציגה טוענת שלא. מה אפשר לעשות? יצא לכם להיתקל בכזה מקרה? -- אגב לספק אני משלם 40 שקל + 12 על גיימר סה"כ 52. הם רצו לתת לי ב65 שקל 15 מגה. אבל סירבתי כי לא ידעתי את המחירים.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. פעם בשבוע-שבועיים אני מתישב לראות טלוויזיה, ולתדהמתי מגלה שיותר ויותר ערוצים נעלמים לי. אם בהתחלה אלה היו ערוצי hd, אחרי זה נעלמו ערוצי חבילת אקסטרה, ועכשיו רוב ערוצי חבילת בסיס. זה נדמה כאילו שמישהו יושב שם ומשחק עם הגדרות הערוצים שלי בלי שום סיבה ברורה לעין. בעבר יצר איתי קשר נציג הוט כאן על גבי הפורום, התקשרו אלי, הבטיחו שיסדרו הכל, שמו אותי במעקב למשך שבוע. ובאמת, היה נראה שהכל הסתדר, אבל אז התחילו שוב פעם להעלם ערוצים, בתדירות גבוהה יותר, עד שהגעתי למצב שאין לי במה לצפות. עכשיו בטח חלק ממכם יגידו לי להתקשר לתמיכה של הוט, אבל כבר עשיתי את זה הרבה פעמים, הבטיחו לי שהבעיה לא תחזור, ואם שוב פעם להתקשר אליהם זה אומר לחכות שעה על הקו כדי שיענו לך (בלי שום הגזמה). מה עלי…

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. הלן חברים, ראיתי שיש להם NEXUS 7 3G בסניף אילת ב 1239 שקל, מחיר מעולה והכל, רק שהוא מתצוגה: http://ksp.co.il/?uin=19096 יש למישהו כאן ניסיון בציוד כזה מהרשת שלהם? זה היה בווטרינרה? או סתם החזרות? או עודפי מלאי? תודה

  23. מה המחיר הזול ביותר שאני יכולה לקבל בתור לקוחה חדשה בהוט ובבזק בינלאומי למהירויות הכי נמוכות שאפשר לקבל כיום? (אם אני לא טועה זה 12MB לא?) אני רוצה רק אינטרנט לכן כמה יעלה לי לשלם להוט על 12MB, וכמה לבזק בינלאומי?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Dima Shmushkin,

    שלום, אני הזמנתי את הרחפן דרך אמאזון לארץ והוא לא עבר מכס, והוחזר לארה"ב. לאחר מכן שלחתי אותו לקרובים שלי ברוסיה ואני רוצה להביא אותו משם במזוודה... מישהו יודע אם יש משהו שימנע ממני להביא אותו? האם צריך ניירת מסוימת עם אישורים ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  25. קיבלתי מספר מעקב ורשום שהמשלוח הגיע לארץ ושנכנסתי לאתר של הדואר ושמתי את המספר מעקב..רשום התקבל במוקד - לוד אחרי כמה זמן הם שולחים את זה משם ? אני גר קרוב (אור יהודה)

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים