עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. לכל הלקוחות המנויים בחברת סלקום "סלכלום" אני מביא לכם פה הסבר איך לקבל הנחות ענקיות חברה ללא כל מאמץ ולו קטן מצידכם להלן ההסבר כל מי שיעשה את זה יווכח שאני צודק ויקבל זיכויים ענקיים בחברה הזאתי: כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלהם במספר 132* ולבקש "ניתוק" כן ניתוק אל חשש הם לא ינתקו אותכם באמת בגלל התחרות בשוק . לאחר שענה לכם הנציג וביקשת "ניתוק" הוא הוא יעביר אותכם למוקד-"שימור",במילים אחרות "מחלקת קישרי לקוחות". אל חשש זה המסננת שלהם שנדון עליה בהמשך הכתבה שלי,בכל אופן ברגע שאתם מגיעים לשימור אתם אומרים לו לנתק אותכם, כי אתם עוברים לחברה אחרת (כל חברה שתגידו יהיה בסדר),בכל אופן המטרה זה כמובן הורדת המחירים ואז אתם אומרים לו שאם המחיר לא יוזל אתם מנתקים א…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  2. אני מתכוון לאתרים כמו אולסייל, נענעשופס, ואללהשופס וכ"ו. כי אני רואה שיש להם מחירים טובים לקבוצתיות, אני רוצה לשמוע מכם אם יש לכם ניסיון טוב או רע עם אתרים כאלה? יש סיבה לא לקנות באתרים כאלה? אני מדבר על חומרה כמו דיסק קשיח, מסך מחשב ....לא מחשב שלם ולא ציוד היקפי זול כמו מקלדת או עכבר

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. מבקש המלצה לרכישת מודם ראוטר vdsl (אני לקוח בזק) במקום המכשיר שהחברה סיפקה לי בשנים האחרונות... שימושי אינטרנט משפחתיים בסיסיים בלי הרבה בלאגן.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by -Tal-,

    שלום לכולם רציתי לקנות מחשב נייד של סמסונג היום ובחנות נמסר לי שהאחריות היא מ"סמליין" 3 שנים ולא מ"חיון". האם האחריות הזאת היא רשמית או שמשהו מסריח פה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  5. מיזם ה-ShoppingIL של גוגל וישראכרט מבצע קאמבק, הפעם עם הרבה יותר חנויות לכתבה: http://hwzone.co.il/הגירסה-הישראלית-לבלאק-פריידיי-חוזרת-ל/

  6. שלום, בן משפחה שלי נוסע לתקופה של כמה שבועות לסין (סוג'ואות זה לא רחוק משאנגחיי). משהו יודע מה פחות או יותר המחירים שם על כרטיסי מסך פלאפונים טאבלטים וכדומה ועד כמה משתלם ליקנות שם אלקטרוניקה? כמובן שאני מתכוון למוצרים מקוריים. בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. אני זוכר בעבר ששלחתי לחבר שלי מארה"ב כסף דרך PAYPAL זה כולה היה רק 200 דולר והגענו איך שהו לזה שאני הייתי צריך להוסיף עוד איזה 80..100 ש"ח !!! כלומר ההעברה עלתה בסוף בערך 80 שקל ! כי יש את הצד השולח שמשלם והצד המקבל את הכסף שמשום מה גם משלם על זה ל PAYPAL ! קצת הזוי ! ... זו שאלה למי שמרבה להעביר כספים לאחרונה (שנת 2012) מחשבון PAYPAL לחשבון PAYPAL אחר במדינה אחרת מישראל . 1)כמה יעלה לי מישראל להעביר 570 דולר מחר בבוקר לחבר שלי מארה"ב ל PAYPAL שלו ? כמה יעלה הכל כולל הכל שזה אומר: 570 דולר קודם כל... כמה זה יצא בשקלים אחרי כל ההמרות בדרך (מסטרקרד...פייפאל...שער שונה וכו') ? 2)כמה עמלה , בעצם כמה עלות הפעולה הזו של העברת ה570 דולר האילו ? כולל הכל (צד שלי שמשלם צד שלו …

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום, רציתי לדעת מה לדעתכם לעשות במקרא כמו שלי. רכשתי לפני חודש (כמעט) נייד חדש של HP דגם PAVILION כיוון שהמחשב משמש אותי לצורכי עבודה ויומיים לאחר הרכישה טסתי לחו"ל, נאלצתי להגיע ביום הרכישה לסניף עזריאלי ת"א לאסוף אותו מאחר שהוא לא היה נמצא במלאי בסניף בו נרכש (מודיעין) מיד לאחר תחילת העבודה וכאשר אני נמצא בחו"ל שמתי לב לשתי תופעות חריגות: 1- פד ה"עכבר" של המחשב החל להתרומם 2-בזמן צפייה בסרטים, קיים ריצוד בצד השמאלי של המסך המכסה עד כ 1/4 מהמסך...ריצוד זה אינו תמידי אך קיים רוב הזמן. התכתבתי עם HP ואמרו לי ליצור קשר איתם כאשר אהיה בארץ. מה הייתם עושים? 1- עומדים על להחליף את המחשב לחדש, הרי התקלות היו כבר בתחילת העבודה איתו. או 2- שיתקנו אותו. הנייד משמש אותי לעבודה ואנ…

  9. Started by disturbeder,

    לפני כ10 ימים הגיע אלי סמארטפון סיני שהזמנתי מהם , לאחר יום אחד מנפילה קטנה מאוד (20 ס"מ) המסך הפסיק לעבוד . לאחר התכתבות עם המוכר הוא הציע שאני אשלח את המוצר אליהם . להזכירכם , בaliexpres הכסף לא מגיע אל המוכר עד שאני מאשר את קבלת המוצר ותקינותו , או חולף זמן מסויים והכסף עובר אוטומטית. היה לי מאוד קשה לתקשר איתם , הייתי שולח להם הודעות והם היו עונים רק אחרי שהייתי מאיים לפתוח dispute ,בנוסף שאלתי אותם פעמיים מה יעשו עם המכשיר כשיגיע אליהם , וגם לא נתנו לי תשובה . אני מפחד שהם ימרחו אותי כמו שמרחו אותי עד עכשיו, וברגע שהכסף יגיע אליהם אני אוכל לשכוח מהם. נשארו לי עוד 4 ימים עד להעברת הכסף אוטומטית אל המוכר , כדאי לפתוח dispute?

  10. Started by havitbira,

    האם אפשרי לשלם בדולרים ברכישה? כי שמתי לב שהמטבע שמופיע זה שקלים ובמידה ולא כמה אחוז המרה הם לוקחים מדולרים לשקלים?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. יש כאן פרסומת של בזק ביןלאומי.אבל אם נתעלם מהפרסומת המעצבנת.העבודות על הכבל היסתיימו? http://www.powerngn.co.il/default.htm?utm_source=walla&utm_medium=banners&utm_campaign=bblwalla

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אהלן חברים, יש דיל ממש משתלם ליבוא אישי של Samsung 840 EVO MZ-7TE750BW 750GB 2.5" יוצא בערך 1600 כולל מיסים ומשלוח לארץ דרך אחת החברות צד 3. פחות 1000 ש"ח מהארץ! תהנו http://www.ebay.com/itm/NEW-Samsung-840-EVO-MZ-7TE750BW-750GB-2-5-SATA-Internal-Solid-State-Drive-SSD/161181776921?customid=gIDW5m8pEeOyJ9ZjVhxZEg0_Egjt3_i2R_0_0&pub=5574652453&afepn=5335869999&campid=5335869999&afepn=5335869999

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by alon23,

    מי שמעוניין שיגיב פה... התחלתי לגשש ואפשר להגיע למחירים טובים

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by Zeev86,

    אהלן. אני מחפש מישהו/חברה שתעצב לי אתר ותבנה אותו מאפס עם מערכת ניהול תוכן ושיהיה גם מותאם לדרישות. השאלה שקודם כל הצבתי לעצמי, אם כדאי ללכת ולשלם יותר בארץ, או לקבל משהו זול יותר באתר כמו Freelancer (ויכול להיות גם איכותי יותר?) השאלה שלי אם באמת שווה לי להיכנס לזה או שעדיף שהבנאדם/חברה תהיה פה בארץ כדי לקבל תמיכה טובה יותר? לא ידעתי איפה לשים, בפיתוח אתרי אינטרנט או בצרכנות. אם זה לא מתאים לצרכנות אז בבקשה תעבירו. תודה.

  15. שלום, קיבלתי הבוקר הצעת מחיר מנציג מכירה של חברת פלאפון. הנציג טען שבמסגרת התוכנית אקבל זיכוי חודשי בגובה 129.9 ש"ח עבור המכשיר וזיכוי נוסף בגובה 50 ש"ח בגין ניוד המספר לחברה. בהסכם התוכנית באתר פלאפון כתוב שהזיכוי הניתן הוא בגובה 79.9 ש"ח עבור המכשיר ו-50 ש"ח נוספים עבור הניוד. ז"א שסך הזיכוי החודשי הוא בגובה 129.9 ש"ח לחודש, בניגוד ל- 179.9 ש"ח שטען נציג המכירות. האם קיימת על החברה החובה לעמוד בתנאים בהם ניסה למכור לי נציג החברה את החבילה?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by redead,

    הלפטופ הזה : http://www.buy2.co.il/o/35baaaa5-8144-46cc-b4cb-b046f05b6102?utm_source=mahayom&utm_medium=aggregator_buy2&utm_campaign=dailyDeal_35baaaa5-8144-46cc-b4cb-b046f05b6102 מלבד זה שהוא "מחודש" , למה הוא כולכך זול ביחס למפרט המעולה שלו ? יש מספיק מחשבים מחודשים עם מפרטים הרבה פחות טובים שנמכרים במחירים כפולים גם הייתם קונים ?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Rockstatement10,

    יש לי היום מחשב ואני רוצה לקבל הערכת מחיר נכון להיום פחות או יותר ליד2.. כל כמה שנים שדרגתי אותו אבל בעקרון זה מחשב משנת 2012-13 אני מניח.. i3 2100 8GB RAM HD 7970 DUAL X Seasonic S12II 520W Pegatron IPMSB-H61 Antec GX330 Window Samsung SSD 850 EVO 500GB (אגב, לדעתכם כדאי שיעבור למחשב חדש שאני אתכנן לקנות בעתיד או שלמכור אותו וזהו?) אשמח להצעה כוללת פחות או יותר.. בנוגע לאחריות אני לא חושב שיש אחריות למשהו מפה..

  18. היי רציתי לשאול על משהו שמעניין אותי כבר הרבה זמן. כשמחפשים רכיבי חומרה בארה"ב אז בהרבה אתרים (כולל אתרים מכובדים כמו איביי, אמזון וכ"ו) ניתן למצוא מוצרים שמחיר זול משמעותית כאשר בתיאור המוצא נאמר שזהו מוצר חדש באריזה מקורית וכל מה שעשו לו זה "להוריד בזהירות את מדבקת הברקוד או ה-serial". עכשיו, אם זה לא מוצר משומש או refurbished אלא באמת חדש אז איזו סיבה יש למישהו להוריד ממנו את מדבקת ה-S/N ואז למכור אותו בחצי מחיר ? מה האינטרס פה ? איפה הקאץ' ?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by iceman6969,

    דבר ראשון, רציתי לשאול אם נראה לכם שהמקלדת והעכבר שמגיעים בחבילה הזאת איכותיים? יקלטו ממרחק של 5 מטר? ובוא נראה אם מישהו חושב שהוא יכול למצוא בזול או יותר אחלה יום!

  20. Started by MOFRA,

    אפשר לכתוב פה על חוייה מאוד לא נעימה שהיתה לי עם TMS(וכנראה שאני לא אקנה מהם יותר) או שזה נוגד את חוקי הפורום?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Necessary_Evil,

    הציעו לי טריפל של הוט במבצע הבא: * טלויזיה: 2 ממירי HD, אחד מקליט, כל הערוצים פתוחים * אינטרנט: 100 מגה * טלפון: ללא הגבלה ב-260 שקל קבוע (גם אחרי שנה נשאר קבוע לטענתם) האם המחיר אטרקטיבי ? תודה ושבת שלום !!

  22. זאת לא פעם ראשונה שאני משתמשת USHOPS, אבל תוצאה שונה. ב18 לפברואר קניתי בחנות אמריקאי 2 מוצרים (תכשיטים) על סכום 100$. ב 22 בפברואר חברת USHOPS קיבלה על כתובת שלה אמריקאי את הקניה שלי וחתמה על קבלת החבילה. אחרי מזה, חברת USHOPS, שקלה ומדדה את גודל של החבילה ורשמה סכום לתשלום בשבילי. באותו יום (22 בפברואר) שילמתי 151.36 ש"ח, אשר כוללים: שילוח מהיר (4-7 ימי עבודה) של חבילה מארה"ב לישראל, ביטוח של חבילה ומע"מ ישראלי. לאחר מזה כל התהליכים קפאו וחבילה "נעלמה". חברת USHOPS לא שלחה את החבילה, לא עונה על דואר אלקטרוני ובטלפון כל יום נציגים מבטיחים תשובה על חיפושים "מחר" ולא חוזרים. כבר עברו יותר מ7 ימי עסקים - אני לא קיבלתי לא חבילה, ולא החזר כספי. לצער…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  23. קניתי בבאג קונטרולר אלחוטי של Xbox למחשב. אחרי כמה חודשים מהקנייה המקלט הפסיק לעבוד. הלכתי עם השלט חזרה לבאג ושלחתי אותו לבדיקה תחת מסגרת האחריות (שעדיין יש לי כמובן). כעבור שבוע השלט חזר, חזרתי הביתה מאושר ולהפתעתי, השלט (או המקלט יותר נכון) עדיין לא עובד! למחרת בבוקר שלחתי שוב את השלט לתיקון, וכעבור שבוע, שוב, אני בודק את השלט והוא נשאר עם אותה התקלה שאיתה שלחתי אותו! בטופס שקיבלתי בחזרה כתוב שהשלט "נבדק ונמצא תקין" תקין איך? בזה שהלדים נדלקים כשמכניסים סוללות? כמובן לפני ששלחתי אותו בשנית אחד המוכרים בחנות בדק את השלט וראה שהשלט שהבאתי לא עובד (אין לי תלונות על המוכרים - הם אחלה) אני מצפה לקצת רצינות מרשת גדולה, כשאני שולח מוצר לתיקון תחת אחריות, אני מצפה שהמוצר י…

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. אהלן, אני מתכנן לקנות מוצר מאי-ביי ממוכר שלא עושה משלוחים לארץ. הבנתי שיש כל מני חברות שנותנות כתובת באהר'ב ומשם שולחים את המוצר לארץ בצורה רגילה. משהו התנסה בזה ויכול להמליץ על חברה כזאת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by sabichos,

    היי מישהו מכיר חנות (פיזית) שבה ניתן לרכוש טלפונים בלונדון? אם יש להם אתר - אז עוד יותר טוב היחידות שאני מכיר הן: phones4u carphonewarehouse ושתיהן לא טובות כי הן לא מוכרות טלפונים פתוחים (מסתבר ש-simfree זה לא - "סים פתוח לכל רשת". זה צריך להיות גם unlocked) תודה לכל מי שמגיב!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים