עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by yahalom,

    היי יש לי MappingException בעיקבות עבודה על NHibernate אשמח לעזרה אני עובד על הקוד הבא Configuration cfg; try { cfg = new Configuration(); cfg.AddAssembly("NHibernate.Auction"); } catch (Exception ) { throw ; } אני מקבל {"Could not add assembly NHibernate.Auction"} System.Exception {NHibernate.MappingException} לא ברור לי מה אני צריך להכניס כפרמטר ל AddAssembly כדי לגרום ל NHibernate לחפש את הקובץ העל הסיומת hbm.xml אשר אגב מוגדר כ Embedded Resource חשבתי שאני צריך להכניס את השם של הקובץ קונפיגורציה שלי אבל זה מחזיר שגיעה דומה {"Could not add assembly app.config"} System.Exception {NHibernate.MappingExcept…

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  2. Started by IanCurtis,

    שלום בזמן האחרון שאני מנסה לפתח פרוייקטים עבור אנדרואיד דרך eclipse הEditor פשוט נתקע כל שתי שנייות ללא שום סיבה והמעבד מרקיע שחקים ואם מישהו נתקל בבעייה כזו

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. שלום! אז ככה: באתר שלי יש תפריט ו 2 אייפרמים. (frame1,frame2) בכפתור למעלה נגיד אני שמתי: <a href="javascript:loadTwo('home.html','pic_home')"> והקוד ג'אווה הוא: <script language="javascript"> function loadTwo(iframe1URL, iframe2URL) { parent.frame1.location.href=iframe1URL parent.frame2.location.object.className=iframe2URL } </script> אני עושה משהו לא נכון לא יודע מה...חרשתי על גוגל שעות לא מצאתי פתרון..מישהו יודע משהו? תודה!

    • 21 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. אז ככה, מימשתי רשימה מקושרת : template <class T> class List { private: template <class T> class ListNode { private: T object; ListNode<T> *nextNode; public: T &get() { return object; }; void set(T &object) { this->object = object; }; ListNode<T> *getNext() { return nextNode; }; void setNext(ListNode<T> *nextNode) { this->nextNode = nextNode; }; }; int size; ListNode<T> *headNode; ListNode<T> *currentNode, *lastCurrentNode; public: // Constructor List() { headNode = new ListNode<T>; headNode->setNext(NULL); currentNode = NULL; size = 0; }; // Copy Constructor List(…

    • 6 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. Started by mwalker03,

    שלום לתותחים פה. אני צריך לזהות מספרים מתוך תמונה.יש איזשהי דרך נוחה לעשות את זה ? תוכנת OCR שעושה את זה שיש לה API ? DLL כל שהוא ? כל עזרה תתקבל בברכה. אגב, לא משנה לי באיזה שפה זה יהיה כתוב.

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  6. Started by נעמה.,

    אם אני רוצה לקלוט מחרוזת מהמשתמש ולפרק אותה למילים בעזרת STRTOK- איך אני מצהירה על המשתנה שישמור את המילים? למה משמשים int argc, char* argv[] -האם אפשר לשמור בהם נתונים או רק לקלוט מהם את הנתונים שנשלחו לתכנית?

    • 12 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. שלום ברצוני לפרסס(parse) את האתר הבא: http://clan.z8games.com/clanstat_cf.aspx?guildid=217089 או ליתר דיוק לעבור על רשימת השחקנים מתחת ל MEMBERS לאורך כל ה9/10 עמודים אך כשאני מסתכל ב HTML שלו: זה לא מראה את רשימת המשתמשים לדוגמא אני רוצה את הנתון הזה: JB-Trooper23 Points: 5634 כיצד אני יכול להגיע אליו? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  8. Started by bdoron,

    אני קורא על sessions בasp.net ורושמים פה שיש כמה מצבים של סשנים, הדיפולטי הוא inproc שהוא בעצם מאחסן את כל הסשנים בworkerprocess , קראתי על יתרונות וחסרונות ורשמו שאחד החסרונות זה : scalability can be an issue, מה זה אומר בעצם? מה הכוונה סקלביליטי? תרגמתי את זה בגוגל טרנסלייט ואל תצחקו אליי חחחח וזה מדרגתיות או הרחבה אין לי שמץ של מושג למה הם מתכוונים אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  9. Started by parker,

    טוב, אני לומד מדעי המחשב בכיתה י', ואני צריך להגיש פרויקט שיהווה חלק גדול מהציון שלי, ואני מתקשה לבחור נושא לפרויקט, רציתי לדעת אם תוכלו להציע לי כמה רעיונות טובים שיתאימו לרמה של כיתה י, כל עזרה תהיה מבורכת

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. Started by eido300,

    מה עושים עם זה? איך עובדים עם זה?

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  11. היי, יש לי שני פורמים שמכילים מידע שקשור אחד בשני. מסך אב - "יצירה ועדכון פרטי אדם" ומסך בן - "יצירה ועדכון כתובות" שבצד השרת יש 2 טבלאות מתאימות. אדם וכתובות של אדם. בגלל שלא ניתן לעדכן כתובות לאדם לפני שנשמר אדם אני שומר את כל הנתונים פעם אחת כשמתמש לוחץ Save במסך של יצירת אדם. הבעיה מתחילה שמשתמש יכול למלא פרטי כתובות ולהחליט בסוף שהוא רוצה לצאת ללא שמירה מהמסך. מה שקורה שאני צריך להחזיר את הטבלה של כתובות למצב שהיתה לפני השינויים (לעשות Revert). ניסיתי לבצע זאת באמצעות ()DataTable.RejectChanges אבל זה לא עובד במקרה הבא: המשתמש פותח מסך כתובות משנה דברים ולוחץ על שמירה ואז המשתמש נכנס פעם שניה משנה דברים ולחוץ על "יציאה ללא שמירה" (כל זה לפני ששמר במסך הראשי של אדם). ה…

    • 0 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. Started by man with no name,

    חבר'ה אני רוצה להבין איך אני לוקח שני מחרוזות שהם מטיפוס CHAR ובעצם לבצע ביניהם פעולת חיבור... איך עושים את זה??? מדובר על מספרים בלבד !!!

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by assaf990,

    מה יותר יעיל (אם בכלל): א) if( a || b) return 1; ב) if (a) return 1; if (b) return 1; כיצד ניתן להוכיח את התשובה למשל ב C++ (לקחת חתימות של זמן? איך?)

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. Started by LRa,

    שלום, ברצוני ליצור טבלה עם שתי שורות, שבשורה אחת יהיה רק תא אחד ובשורה השניה שלושה. האם זה אפשרי, או שמא עלי ליצור טבלה של 2 על 3 ובשורה העליונה להשתמש רק בתא אחד? שאלה נוספת, איך אני מגדיר ששורה אחת תהווה 100% מרוחב הדף, והשורה השניה תהייה רק 100 פיקסל? תודה רבה רבה

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. Started by dj silver,

    שלום לכווולם! אני די חדש פה-שמעתי שזה אחלה פורום שאוהבים לעזור פה-אז החלטתי להתרשם.. ((: יש לי בעיה ב-C בנושא מחרוזות-3 תרגילים שלא הצלחתי לפתור!אני מאוד מקווה שתוכלו לתת לי כיוון לבעיה: 1.כתוב תוכנית הקולטת 2 מחרוזות.התוכנית תצחק את כול המופעים של מחרוזת אחת במחרוזת השנייה.התוכנית תדפיס את המחרוזת לפני המחיקה,ולאחריה וכן את מספר המופעים שנמחקו. 2.כתוב תוכנית הקולטת ביטוי אריתמטי הכולל סוגריים. התוכנית תדפיס האם תבנית הסוגריים חוקית.(כלומר לכול פותח יש סוגר). 3.כתוב תוכנית הקולטת מחרוזת.התוכנית תדפיס את מספר התת מחרוזות במחרוזת הקלט שמתחילות ב-A ומסתיימות ב-B.יש לכתוב אלגוריתם גרידי. אנשים אני ממש שובר את הראש על התרגילים האלו כבר כמה ימים.בבקשה אם תוכלו-תעזרו תוד…

    • 8 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. שלום, יש לי דף המציג רשומות מטבלה בעלת 1500 רשומות במסד הנתונים. אמנם הדף מחלק את הצגת הרשומות לתת- עמודים (יש שימוש ב-limit), אני לא מצליח להקטין את תפיסת התעבורה שלו! ככה נראה משפט ה-SQL: $limit1 = ($PageNum - 1) * $NumOfRecInPage; $limit2 = $NumOfRecInPage; $sql=mysql_query("select {FIELDS} from {TABLE} limit $limit1, $limit2"); while ($record = mysql_fetch_array($sql)) {FIELDS_DISPLAY} ניסיתי: - להקטין את מספר הרשומות המוצגות בדף. - להשמיט שדות מהתצוגה (וממשפט ה-SQL מן הסתם). - לראות מה עשו ב-phpBB (רק אני לא מבין 85% ממה שכתוב שם?!). - לשאול עמיתים העובדים בשפות אחרות (ASP לדוגמא). את הדף אתם יכולים לראות בכתובת: www.subscenter.com/subs/list.php?l…

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. שלום חברים יש לי תרגיל בשפת C ככה תלמיד מגיש 5 תרגילים במהלך שנה, מתוך 5 תרגילים רק 4 הטובים נכנסים לחישוב הממוצע. אך אני עושה את זה? שאני מכנס 5 תוצאות ורק 4 הטובים נכנסים לחישוב הממוצע? תודה

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. Started by bdoron,

    יש אתר שעשיתי שמשתמש בjson ולכן שאני מתקין אותו אצל הלקוח אני צריך שבמחשב הלקוח יהיה newtonsoft.json ב framework , איך אני מוסיף ללקוח תוספים ?

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. שלום , בניתי אתר בסביבת visual web developer 2008 express edition ואני רוצה לעלות אותו לרשת כאשר אני משתמש במחשב שלי כסרבר לשם כך התקנתי IIS, שרת וובי חינמי של windows. ב visual יש אפשרות ל - copy web site שאמור לעלות לי את הקבצים של האתר לשרת IIS. לא כל כך מסתדר לי העניין הזה. אם מישהו התעסק עם זה, או סתם יודע אני אשמח אם תוכלו לפרט ולהסביר , עד כמה שאפשר, את התהליך שאני צריך לעשות. כי זה קצת מבלבל. בסופו של דבר אמור להיות קובץ HTML ואני לא יודע איך אני מגיע לזה. סליחה על השאלה הכללית ככה, ותודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. איזה פורום הכי טוב לדעתכם? ואם אפשר תוכלו לתת נימוקים למה? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. Started by ElemenTal,

    אני צריך לכתוב פעולה שתבנה שרשת חוליות בעורך X עם ערכים אקראיים. אני לא מצליח לחשוב על איך ליצור את החוליה ושיהיה לה את ה NEXT

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. שלום, בעבודה שלי אנו עובדים על פיתוח אפליקציה פנימית עבור המשרד ויש בעיות של אטיות בזמן ההפעלה/הרצה של האפליקציה. אני מנסה לאבחן מה גורם לאיטיות באפליקציה ולזמני המתנה גבוהים במעבר בין חלון לחלון באפליקציה ובכלל בזמני התגובה אשמח לעזרה באיך לאבחן את התקלה קצת נתונים: שרת וירטואלי עם vmware מעבד intel xeon e5-2650 זיכרון 4GB מערכת הפעלה- win2k8R2-64bit דיסק קשיח- 60 גיגה מותקן עליו mssql server 2012 visual sudio 2010 iis7.5 תחנות קצה תחנה ממוצעת מחשב Dell optiplex 3020 i-3-4150 מעבד 6GB זיכרון 500GB דיסק התקשורת אצלנו עובדת במהירות של 1 גיגה, כך שלא סביר שהבעיה היא תקשורת האפליקציה כתובה ב NET. ומופעלת באמצעות גישה לכתובת האתר של השרת (כתובת ip ברשת פנימית) אני לא יוד…

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  23. Started by נעמה.,

    מחפשת מידע על שפת תכנות D והכוונה ספציפית יותר ממה שגוגל מציע (ואם אפשר קצת עברית). תודה

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. שלום, אני חדש בתחום ה WordPress ורציתי לשאול כמה שאלות בעבר הייתי מוריד תבניות רספונסיבים מוכנות מהאינטרנט, שיחקתי הרבה עם קוד ועיצוב וערכתי אותם עם html5+css3 , שילבתי גם קצת ג'אווה סקריפט. האם אני יכול לקחת אתר קיים רספונסיבי שכבר בניתי ולהוסיף/לייבא אותו ל WordPress , לחבר אותו למערכת ניהול ואף לשנות/לעצב אותו בעתיד דרך המערכת ? ואם כן, אז איך עושים את זה ? נכנסתי ל WordPress ל-עיצוב / עריכת תבניות ושם ראיתי את כל הקבצים של התבנית. שמעתי שזה לא טוב לגעת בקבצים ולערוך את הקוד של תבניות ה-WordPress .האם זה נכון ואם כן מה האפשרות לעשות את זה בדרך הבטוחה? ​

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. Started by maazg,

    שלום, אשמח לתשובות לשאלות האלה: 1. בעת יצירת תהליך (process) מערכת ההפעלה מקצה לתהליך זה מקום לזיכרון הדינאמי ומקום לזיכרון המחסנית. השאלה בעת יצירת חוט, האם אנחנו מקצים זיכרון חדש חיצוני או לוקחים חלק מהזכירון שכבר הוקציה לכל תהליך? ואם זה האפשרות השנייה אז בעצם התהליך מוגבל במספר החוטים שהוא יכול ליצור- כמה זה נכון? 2. אני יודע שההבדלים בין תהליך לחוט הם כנ"ל: א. קל יותר ליצור חוט כי תהליך בעצם מועתק מהאב ולכן נדרש יותר זמן וזיכרון ליצור אותו. ב. בין תהליכים אין זיכרון משותףה(ויש כל מיני דרכים כמו קבצים ליצור תקשורת בין תהליכים) ואילו חוטים באותו תהליך חולקים את אותו זיכרון דינאמי. ג. הזיכרון של חוט מוגבל יותר משל תהליך. ד. שינוי בחוט הראשי יכול להש…

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים