תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
האם למישהו כאן יש נסיון עם הרכיב הזה ועם סביבת העבודה CODE COMPOSER? האם למישהו יש מושג איך אני משיג Tutorial אינטאקטיבי לזה? או אם למישהו יש נסיון, אני רק צריך את הדחיפה הראשונית בזה.
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי, אני נתקל בשגיאת הקומפילציה הזו ואין לי מושג מדוע זה קורה.. אגב, לפונקציה deploySubs יש include בקובץ main. אשמח לקבל עזרה. תודה
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לבנות קופסא שמטרתה לזהות תווי פנים של בן אדם מוידאו חי. הכוונה היא לא לזהות את הבן עצמו, אלא פשוט בויתר לקבל כנתון את מס' הפנים בתמונה. אשמח לעזרה אם יש קוד פתוח או משהו בסגנון. תודה
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אהלן חברים. כתבתי תוכנית קטנה שמחפשת מחרוזרת בתוך קבצים, ורציתי לשמוע חוות דעת לגבי סגנון הכתיבה שלי, אני מנסה לשפר את ההרגלי כתיבה וסגנון הכתיבה. לא מזמן נכנסתי לשפות מונחות עצמים, לכן אבקש דגשים בכל המובנים הנ"ל של הקוד. לדוגמה האם אני עושה שימוש נכון בclass שעשיתי ? האם לא היה כדאי לעשות אותו סטטי וכו'. using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.IO; using System.Diagnostics; using System.Collections; namespace Search_Files { class TestProgram { static void Main(string[] args) { FileSearch.DirectoryPath = @"D:\My Documents\Lyrics\"; FileSearch.Pattern = "*.*"; FileSearch.IncludeSubDi…
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יש לי בעיה בהבנת header guards והספריייה של : "stdfax.h" לא הבנתי מתי ואיפה אני צריך להכניס אותה,ולא הבנתי את הרעיון הכללי של header guards,למה אני צריך להתשמש בזה.האם השימוש בה הוא נחוץ בתהליך הלמידה? תודה לעוזרים (אשמח להפניייה למקור מידע במידת הצורך)
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני מנסה ליצור כותרת לאתר שלי ואיפסתי את ה-margin של ה-body, אבל עדיין יש רווח מלמעלה. איך אני נפטר מזה? תודה מראש. HTML CSS אני מעוניין שלא יהיה רקע שחור מעל הכותרת, רק מתחתיה
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אז ככה זה הקובץ: <% fn=Request.Form("fname") id=Request.Form("id") path=Server.mappath("users.mdb") set con=Server.createobject("ADODB.Connection") con.Open("provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source="& path) con.close set con=nothing if R.eof=true then response.redirect "eror.html" else if fn="עומר" and id="112233445" then session("admin")="true" session("user")="true" response.redirect "website1.html" else session("user")="true" response.redirect "website1.html" end if end if R.close set R=nothing %> זה לא מזהה את ה יוזר ולא את האדמין הוא ישר שולח אותי לELSE. יש עכשיו גם בעיה בקוד התחברות. אין לי מושג איך לסדר את…
-
- 8 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
את הפונקציה הנ"ל . תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי. יש לי מחשב אחד שצריך להעביר מספר קבצים למחשב שני. כל המחשבים מחוברים לדומיין אחד. הייתי יכול לעשות את זה בפקודת copy פשוטה, אבל הבעיה שלפעמים אי אפשר לגשת ישירות דרך \\name ולתיקיה הרצויה. איזה דרכים נוספות יש לי כדי להעביר קבצים מHOST למספר CLIENTS? חשבתי על winsock, אבל אם יש דרך יותר פשוטה, שלא דורשת התערבות בהרשאות תיקיות, אשמח לשמוע עצות.
-
- 11 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אשמח אם מישהוא יוכל להפנות אותי למקור טוב שמסביר על קריאה וכתיבה לקבצים בC++ תוך דגש על הסבר של הפורמטים של הקריאה (כל מה ששמים בארגומנט format של פונקציות הקריאה), רצוי אפילו משהו עם דוגמאות. תודה מראש לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
-
-
כשפותח קובץ CPP או C נפתח לי רק הקובץ בלי סביסת העבודה של VISUAL STUDIO כיצד לשחזר אותה?
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
-
-
ככה, עיקר הרקע שלי הוא בג'אווה lisp ו assembly אז יוצא ש c++ מתחרבש לי טיפה. נתקלתי בבעיה די בסיסית ואני מקווה שתעזרו לי לפתור אותה. אני מצרף את כל הקוד כדי שהקונטקסט יהיה ברור : octree.h #ifndef OCTREE_H #define OCTREE_H #include <iostream> #include <vector> #include <string> using namespace std; class Point { public: float _x,_y,_z; Point(const Point& p):_x(p._x),_y(p._y),_z(p._z) {;} Point(float x=0, float y=0, float z=0):_x(x),_y(y),_z(z) {;} ~Point(){;} string toString() { string str=""; str+=" x = "; str+=_x; str+=" y = "; str+=_y; str+=" z = "; str+=_z; str+="\n"; return str; } }; class Cube { public: Cube(Poi…
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני וחבר נוסף עובדים בתעשייה קצת יוצאת דופן מהמקובל. לאחרונה שמנו לב לצורך ממשי של התעשיה בתוכנה / אפליקצית דפדפן. כרגע אין בשוק שום פתרון איכותי לבעיה, והפתרונות שקיימים הם בעצם שילוב של מספר רב של תוכנות - שיוצרות עלות גבוה לחברות בתעשייה. ככה שיש ביקוש והיתכנות כלכלית. הבעיה: אנחנו לא אנשי מחשבים ואין לנו מושג אפילו מאיפה להתחיל בפיתוח של דבר כזה. הדרישות הבסיסיות: יכול של התוכנה לתקשר ברשת פנימית של משרדים. מספר פעמים ביום לשלוח את הנתונים שנאספים למשרדים אחרים באמצעות האינטרנט. ניהול מסד נתונים שיכולל מידע על עובדי ולקוחות החברה. אבטחה ברמה גבוה. בבקשה עזרה, מאיפה להתחיל? איזה מידע צריך לגייס? יש חברות איכותיות שמתעסקות בזה? (לא מחייב בארץ) תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני בונה מחשבון ואני רוצה לחבר שתי מספרים שהמשתמש הכניס, איך אני מחבר את המשתנים?
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי חבר'ה יש לי שאלה במC++ במערך חד מימדי שאני ממש תקוע עליה אשמח לכיוון ולדעת אם אני בכלל בכיוון קצת "רמזים" השאלה: (מצטער מראש על האורך) עבור מערך חד-ממדי של מספרים שלמים בן N תאים (עבור N שהינו קבוע של התכנית) נאמר כי תא אחד במערך מצביע על תא שני במערך אם התא האחד מכיל את מספרו של התא השני. לדוגמה: במערך הבא 3 6 17 5 4 5 2 6# 5# 4# 3# 2# 1# 0# התא 0# מצביע על התא 2#, התא 1# מצביע על התא 5#, אך התא …
-
- 11 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, יש לי שאלה שבה אני צריך לכתוב פונקציה שמקבלת מערך. יעילות המקום של הפתרון שלי תלויה בערכים הקיימים במערך (מערך של מספרים) ולא באורך המערך. כך שהמקסימום מקום תלוי ב- max int ובגודל של byte(ששניהם בעצם מס' קבועים). האם יעילות המקום נחשבת o(1) ? תודה
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
חברים יש מצב שמישהו כאן יכןל לעזור בשאלה קטנה? כמה ספרות במספר תלת ספרת שונות מאפס? את התשובה אני צריך לכתוב עם ביטויים בוליאניים כלומר רק ע"י && || ! תודה.
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות שתוכנה שנמצאת על השרת, תפעל על פי מידע שהיא מקבלת מאתר אינטרנט של השרת עצמו (שנמצא על השרת כמובן) לדוגמא: אם יש לי תוכנה שנמצאת על השרת שממירה קבצים. אז באתר תופיע אפשרות לבחור את הקובץ (שנמצא על מחשב הלקוח) ואת הסיומת החדשה לקובץ שהוא רוצה וברגע שהוא לוחץ על כפתור אז התוכנה על השרת ממירה אותו על פי בקשת הלקוח. (לינק להורדה של הקובץ המוכן זה כבר לא בעיה) השאלה היא איך אני עושה את זה בדרך היעילה ביותר. תודה.
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום שוב, אני עדיין בשלבי התחלה אבל כתבתי את זה: using System; class FirstProg { /* my First program */ public static void Main(string[] args) { Console.WriteLine("Hello, Press Enter to Continue, Enjoy:P"); Console.ReadLine(); Console.WriteLine("Enter your name and press Enter"); Console.ReadLine(); Console.WriteLine("Your name is:"); Console.ReadLine(); } } עכשיו אני רוצה שמתי שהם יכניסו את השם אז בסוף הוא יופיע איך אני עושה כזה דבר? דבר שני, שאני מנסה לעשות תוכנה בwindows form אז זה לא אותו דבר וזה לא מבין נגיד את הדברים האלה אז אולי מישהו יכול להסביר לי איך עובדים עם זה? תודה רבה.
-
- 23 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יצרתי Class Library ובו כתבתי את כל ה-Classes שלי, ניסיתי לעשות קליק ימני על הפרוייקט ואז יצרתי Class חדש ובו כתבתי את ה-Main אבל כשאני מריץ הם לא מכירים אחד את השני ואין לי מושג איך מוסיפים, ניסיתי קליק ימני על ה-Preferences ואז Add Preferences וניסיתי לבחור את הקובץ DLL שלי עם כל ה-Classes וזה לא הולך.
-
- 12 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
הי. אני חייב איזה שהוא קוד html של נגן מדיה בסגנון של רדיוס 100 fm. ואם אין אפשר גם משהו אחר. תודה רבה...
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
-
-
ניתן להכניס שם חשבונית ואז הם אומרים לך כמה אתה צריך לשלם לחשמל,מים,ארנונה וכו איך זה עובד? הם סגרו הסכמים עם כל החברות הנ"ל שיתנו להם גישה? או שעשו את זה דרך טכנולוגיה שאני לא מצליח לחשוב עליה אשמח לכיוונים לצורך פרוייקט שאני מקדם תודה
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני בכיתה י"א ולומד מחשבים 5 יחידות. השנה למדנו את השפה פרולוג בעזרת התוכנה swi-prolog. לבגרות אנחנו צריכים לעשות עבודה על נושא שבחרנו ולבחור שאילתות ועל פי השאילתות לכתוב חוקים שיענו על השאילתות. אני צריך את העזרה שלכם בעבודה. למחר אני צריך להגיש את התקדמות העבודה שלי. יש לי שתי עובדות ועד עכשיו יש לי כ-6 חוקים שפועלים ועוד 3 שלא פועלים ואני מנסה להפעיל אותם. בנוסף לזה יש לי עוד כ-10 חוקים לכתוב שאת חלקם אני כבר יודע. הנושא הוא כיתה. עובדה אחת היא על התלמיד(שם, מקצועות לימוד, שעות לימוד) והעובדה השנייה מתרכזת במורים(שם, מקצועות, ותק). העובדות נראות כך: עובדה 1- %1 student(name(itamar,shenhar),[sub(comp,5),sub(math,5),sub(english,5)],[day(sunday,7),day(monday,6),…
-
- 0 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
הסיבה העיקרית שאני מתכנת ושמושכת לתיכנות זה היכולת שלך לעלות רעיון מופשט ולתרגם אותו לשפה שמחשב יוכל להבין ולגרום לו לעשות מה שאתה רוצה לכל אחד תמיד יש תוכניות שהוא מכין אם זזה לביתספר ואם זה מחשק שכמעט כל מתכנת עושה אז אני מציע שנכתוב כאן את הפקרוייקטים שלנו בכל השפות וכך ניצור נושא שישמש מקור השראה למתכנתים אחרים ונלמד להכיר את הרגלי התעכנות של כל אחד מן הפורום מי שירצה לראות את התוכנה יעתיק יהדיר ויריץ......... התוכניות לא חיבות להיות גאוניות או משהו סתם דברים נחמדים שטויות מרגעי השעמום... יתקבלו בברכה וגם תוכניות לא גמורות אפילו הם לא רצות יתקבלו... {אין אכתוב מחר שאחזור מביס}
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
איך אני יכול להפעיל אסבלי ב-WINDOWS 7? וגם באיזו תוכנה צריך להשתמש כדי להפעיל אותו?
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-


