עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. 1. אני צריך להציג מידע בצורת טבלה, איך עושים את זה? (מצאתי את הdataGridView,אבל הוא דורש שימוש בsql, יש אפשרות לעשות את זה בלי שימוש בsql?) 2. איך עושים שהתוכנה תפעל עם עליית הwindows? בעיקרון, מחיפוש באינטרנט מצאתי 2 דרכים: אפשר פשוט להעביר אותה לתיקייה startup, אבל: א. איך אני מוצא אותה? אמנם הבנתי שבכל המחשבים היא נמצאת באותו מקום, משהו כזה: C:\Users\eido\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup הבעיה היא שהנתיב כולל את שם המשתמש, איך מוצאים מהו? ב.להעביר את התוכנה אפשר רק אחרי ההתקנה איך אני עושה את זה דרך התוכנה? אופציה שניה היא דרך רישום ברג'יסטרי, איך עושים את זה? כמובן אם יש דרך יותר קלה - אשמח אם תגידו. 3. …

    • 12 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. אהלן אני עשיתי עבודה די גדולה אני אפרסם קודם כל מה ביקשו ממני לעשות ואז את השיטות שיש לי בהם בעיות(מבחינת הטסטרים שמוצאים לי בהם תקלות) אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא כי אני כבר 3 ימים לא מבין איפה אני טועה...(הצלחתי לצמצתם מ30 באגים ל6...) המשימה: "אנו רוצים לייצג מחרוזת תווים ברשימה מקושרת.בכל צומת ברשימה יהיו שלושה שדות: 1. האות עצמה; 2. מספר הפעמים שהיא מופיעה ברצף; 3. מצביע לצומת הבא ברשימה. כך למשל המחרוזת " aabbbacddd " תיוצג על- ידי הרשימה הבאה: המחלקה CharNode שלהלן מייצגת צומת ברשימה: http://pastebin.com/724Yf0M8 (לינק למחלקה שנתנו לנו) המחלקה StringList מייצגת את הרשימה כולה" ואני מניח שלא תצרכו את הקוד שלה מאחר והיא פשוט מצביע לCharNode עכשיו הנה הב…

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. שוב נתקלתי בדבר הזה -התאמה של תכנות למעבדים מרובי ליבות (בכתבה שעוסקת במה שנכתב בבלוג של אינטל על מעבדים עם עשרות/מאות/אלפי (זה לא קצת מוגזם? :s05:) ליבות) "מתכנתים כיום עושים מאמץ מסויים להתאים את התכנות שלהם למעבדים כפולי ליבה" איך עושים דבר כזה? (חשבתי על אפשרות, אבל אני לא בטוח לגביה, ולכן אני שואל^^)

    • 14 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. Started by luk,

    היי,שאלה בקשר לפקודות באסמבלי בפקודות SHR , SAR, SHL/SAL : מתי הדגלים OF ו-CF נדלקים? ???

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by The-Q,

    התחלתי ללמוד C, וניסיתי להכין תוכנית פשוטה, רק כדי לראות אם מה שלמדתי נכון. התוכנית מבקשת ממך להכניס מספר, אם הוא אפס, היא יוצאת מהתוכנית, אם הוא כל מספר אחר, היא אומרת משהו בתוספת המספר. אני מצליח להפעיל את התוכנית, היא עובדת, אבל לא משנה איזה מספר אני מכניס היא יוצאת מהתוכנית. הנה הקוד: #include <stdio.h> void test1(int quit_hi2) { if(quit_hi2 != 0) { printf("\nHello World\n"); printf(" %d", quit_hi2); } else { exit(0); } } main() { int quit_hi; printf("Please enter any number. 0 means quit : "); scanf("%d", &quit_hi); test1(quit_hi); } מה הבעיה??

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. שלום חברה הנה שאלה שלא מובנת לי: נתונה הפונקציה הבוליאנית F = x+x'y+z. הצג את F בצורה של סכום קנוני. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Started by elia_lan,

    אני צריך לחשב מרחק וגובה של אובייקט המושלך בזווית. לכתוב פונקציה אחת שמחשבת את הגובה ואחת את המרחק(שימוש בנוסחאות (h = vyt - gt2 / 2; s = vxt. (g = 9.81 m/s2 ) התכנית תחשב ותדפיס את המרחק והגובה של הגוף עבור כל 0.1 שנייה. ** התוכנית תרוץ בלולאה אינסופית עד קבלת ^Z ((CTRL+Z הנה הקוד שכתבתי אבל הוא לא עובד.. מי יכול לעזור? #include <stdio.h> #include <math.h> #include <time.h> float highet(float, int, float); float horizontal(float, int, float); int main() { float V,T; int A; while (V!=EOF || A!=EOF) { printf("Enter the speed (0.0-100.0 m/s) and the angel (0-90 degrees): "); scanf("%f%d", &V, &amp…

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by NI4NI,

    שלום אני כותב ב JAVA כבר הרבה שנים. לאחרונה יש איזו אפליקציה שאני צריך לכתוב בשפה מייקרוסופטית (משהו פרטי, לא לעבודה). מלבד קצת התעסקות עם VB בעבר הרחוק (גירסה 5, שתדעו כמה רחוק) אני לא ממש מכיר את שפות התיכנות של מיקרוסופט, שמאז די השתנו. התוכנית היא תוכנית client-server פשוטה שאמורה להתחבר ל sql server database ולבצע בו כל מיני עבודות. באיזו שפה כדאי לי לכתוב, c# או VB ? (הן מבחינת יכולות השפה והן מבחינת קלות הלימוד והתיכנות בה) כמו כן, אני מבין שכיום אני חייב בשתיהן לעבוד עם .net, האם נכון ? תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. Started by MasteRoi,

    אם יש פה מישהו שהיה או שעדיין במגמת מחשבים ועשה פרוייקט באסמבלר (עם התוכנה המוכרת לבי"ס EasyCPU) ויכול להביא לי את שלו או סתם איזה פרוייקט.. בתודה מראש.. :

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by yeled,

    התחלתי לא מזמן ללמוד פייתון (זה אני מהדיון הקודם) והתקדמתי לא רע.. ואחרי שצברתי קצת ידע אני צריך גם תרגול מעשי, הרצתי חיפוש בגוגל ומצאתי את 'pygame' התקנתי את התוכנה, הכל טוב ויפה, אבל אני לא מצליח להשתמש בתוסף. כשאני רושם את הקוד הזה: import pygame, sys pygame.init() screen = pygame.display.set_mode([200,200]) image = pygame.image.load('C:\Python27\sim.png').convert_alpha() screen.fill([255,255,255]) screen.blit(image,[0,0]) pygame.display.update() מופיע לי חלון לבן קטן (כמצופה) רק שהוא תקוע, ואז אני חייב לצאת מהתוכנית.

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  11. Started by gshhar,

    יש לי תרגיל שיוצר צורות ז"א מוגדרים לי לכל צורה POSITION ועוד כמה פרמטרים (צבע, גובה וכו'), אני קורא מקובץ טקסט סטרינג של מספרים שהראשון אומר איזו צורה ואחריו הפרמטרים של POSITION, צבע וכו' (לכל פרמטר מספר), המספרים בקובץ הטקסט מופרדים בפסיקים ונכנסים למערך (רק המספרים) ואח"כ אני ממיר את אותו מערך למערך INT ונכנס לפקודת SWITCH שקוראת את המספר הראשון במערך (שמייצג איזו צורה) וככה בונה את הצורה, בתור התחלה לבדיקה יצירתי רק צורה אחת (מלבן) אבל אני לא מוצא מה הבעיה שלי ולמה אני לא מצליח להדפיס אותה, אשמח לעזרה אגב בקובץ הטקסט מופיעים המספרים 1,10,20,2,3,6,7 (1: סוג צורה, 2,3: POSITION - מייצג את הנק' השמאלית העליונה של הצורה, 4: צבע, 5: עובי, 6: רוחב, 7: גובה) using System; …

    • 27 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by the crazy boy,

    יש לי כמה שאלות: אני פותר עכשיו תרגיל. בתרגיל יש משתנה מסוג שלם, אני צריך לקלוט מספר בין אחד לשמונה, ואז להוציא את מספר הנורית בפלט. לדוגמא: המשתנה N שווה 4, תדלק הנורה L4 (1000 בבינארי) איך אני הופך את המספר 4 למספר הקסא דצימלי שווה ל1000 בבינארי.... ויש קשר להזזה שמאלה\ימינה? (משהו אמר לי על זה משהו) תודה לעונים.

    • 14 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. אהלן חברים, נתונה לי תמונה בגודל של כ16x96 בשחור לבן - ז"א 16*96=1536 ביטים או 192 בתים לכל תמונה. האם יש דרך לדחוס את התמונות כך שיתפסו פחות מקום אך זמן פריסתם יהיה מהיר מאוד ? התוכנה מיועדת לרוץ על מיקרו בקר מסדרת PIC16. *התראד עודכן, ראו פוסט הבא.

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. Started by Burned,

    שלום שנה שעברה סיימתי תיכון עם 5 יחידות מחשבים.. כרגע יש לי די הרבה זמן פנוי וחשבתי למה לא לנסות ללמוד עוד קצת C# אבל הבעיה היא שאין לי מושג איך להתקדם.. הידע שיש לי בתכנות זה רק ה5 יחידות. יש למישהו עצות מאיפה אפשר ללמוד?

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. Started by dima_s,

    שלום! התחלתי לא מזמן ללמות תכנות ואני משתמש בתוכנה MS VISUAL C++ 2008 EXPRESS. כשאני משתמש בפקודה SCANF ו בסוף עושה COMPILE התוכנה נותנת לי אזהרה שעדיף להשתמש בפקודה SCANF_S. מה הבדל בין שני הפקודות האלה? כי גם כך וגם כך התוצאה יוצאת זהה? תודה.

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. שלום. במידה ואתר כלשהו מהווה השראה, האם זה אפשרי להוריד את ה source code של האתר? אני חדש בעניינים הללו, אז סליחה אם אני יוצא פה הזוי. תודה!

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  17. Started by mish,

    שאני להפעיל קובץ זה windows defender מופיעה הדעה זו תוכנית זו חסומה על ידי מדיניות קבוצתית לקבלת מידע נוסף פנה למנהל המערכת. קוד שגיאה 0x800704ec איפא נמצא מנהל המערכת ואיך אני משחרר אותה מחסימה. ox800704ec

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. Started by yossi21,

    קיבלנו בקורס תרגיל לסכם על זה, קראתי מלא הסברים וראיתי מלא סרטונים באינטרנט, ולא הבנתי כלום. מישהו יכול להסביר לי את זה בבקשה בפשטות? עם דוגמאות תודה

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. תמיד רציתי להיות מתכנת משחקי מחשב, אבל רק לאחרונה נכנסתי לזה ברצינות ואני רוצה לדעת מאיפה אני מתחיל. האתר היחידי שראיתי בינתיים הוא GameDev.Net ונראה שהוא נותן מענה מצוין לתוכניתן המשחקים המתחיל. האם אתם מכירים מקורות נוספים? חשוב לציין - המקצוע שלי הוא תוכניתן כך שניתן להניח שאני אוכל להתמודד עם שפות התכנות בהן משתמשים (c/c++). תודה

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. הי,אני אשמח להכוונה עבור שפה \ framework לפיתוח ממשק משתמש לאפליקציות לwindows דוגמת Advanced System Care \ Poker Stars וכדומה.מצורף קובץ עם דוגמא.תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  21. Started by shir gold,

    הי אני אשמח אם משהו יוכל לעזור לי למה אני לא יכולה לעשות בשפת C בmain int *count=0; ולשלוח את count ולא את count & ולקבל את זה לפונקציה בתור מצביע ואחכ להדפיס בmain את *count? אני אשמח לתשובה תודה ענקית!!!

  22. ^^^^ השאלה למעלה, ותודה מראש לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. Started by BenSalem2,

    מה נשמע חברים יש לי כמה שאלות אני התחלתי בלמידה עצמית של שפת C ובכללי מבוא למדעי המחשב כרגע אני יודע שפת C בסיסית מאוד לאיפה אני ממשיך? איך אני מתקדם עם הלמידה מה הנושאים במתמטיקה שאני צריך להתחיל ללמוד איזה סדר לימוד צריך להיות? כי סיבוכיות הבנתי פחות בגלל מתמטיקה... כל טיפ יתקבל בברכה תודה,

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. היי חברים יש לי מטלה של שעורי הבית בהקצאות דינמאיות, אני לא מצליח לאתר טעות הסינטקס שלי: זוהי המטלה ולמטה נמצא הקוד שכתבתי: 1. . שילוב כתבו פונקציה בעלת המפרט הבא: int* arrange(int arr1[],int arr2[],int size1,int size2); הפונקציה מקבלת שני מערכים של מספרים שלמים arr1 ו-arr2 ושני מספרים שלמים חיוביים שמייצגים את האורכים של arr1 ו-arr2. הפונקציה מקצה באופן דינמי מערך שאורכו הוא סכום אורכי arr1 ו-arr2, מעתיקה את איברי arr1 למערך החדש, ואחריהם את איברי arr2. בסיום תחזיר הפונקציה מצביע למערך החדש שנוצר. כדי להדגים את השימוש בפונקציה, כתבו תכנית הקולטת מהמשתמש שלושה מערכים באורך 3, יוצרת מערך חדש שמכיל את ערכי שלושת המערכים האלה בזה אחר זה, ומדפיסה את תוכן המערך החדש למסך. דוגמ…

    • 13 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. אורח יעל

    אני צריכה מכם עזרה למצוא נושא לפרויקט, רעיון בתחום של הפיתוח כמו פיתוח אפליקציות אתר אינטרנט אות סתם תוכנה מגניבה למחשבעם שילוב של אלגוריתם כלשהו - ברמה (לא מידי) מעדיפה משהו בAngular 2 , Javaתודה רבה!!!!!

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים