עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    אני מנסה להריץ איזה אפליקציה, לא משהו כבד מבוססת על ASP.NET הFRAMEWORK מותקן, הIIS מוגדר על התיקיה הספציפית שאני צריך, אבל עדיין לא עובד. חדש עם השפה הזאת אז לא תזיק לי קצת עזרה. נתחיל בהודעת שגיאה שאני מקבל כאשר אני מנסה להריץ את האפליקציה: אני עובד עם אגב חלונות 2000, הIIS כאמור פועל (אפשר להכנס אליו גם חיצונית) והפריים וורק מותקן. Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). I…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. היי, אני מנסה למחוק אובייקט במערך של אובייקטים מסוג מסויים והדבר גורם לתעופה. בעיקרון מה שאני רוצה הוא רק לגרום לDTOR שלו להיקרא כי להשוואות אותו לNULL זאת לא בעיה... הנה חלקים ממה שכתבתי: student.h #ifndef _STUDENT #define _STUDENT #include <iostream> #include <vector> #include <string> using namespace std; class Student{ private: string _name; int _id; vector<int> _grades; float _avg; static int maxGrade; static int gradesCount[100]; static const int MAX_NAME_LENGTH = 20; static const int MIN_ID_LENGTH = 10000; static const int MAX_ID_LENGTH = 99999; static const int PASS_GRADE = 60; static const int MIN_VALID_GRADE = 1; static …

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. אז לאחרונה הייתי עסוק בהמון המון פרוייקטים החלטתי לנצל את החופש האחרון שלי (גיוס בקרוב) בשביל לסיים כמה מהם. קודם אתחיל עם הפרוייקט הראשון שסיימתי והוא שליטה עם החיישן תנועה על ה-N95 על רובוט. בעזרת ה-N95 הצלחתי לשלוט על מנועי DC, סרבו ולייזר. הרובוט נבנה כחלק מפרוייקט גמר של בית הספר שנועד לעשות דבר אחר לגמרי (שאפרט עליו מעט אחר כך) אך החלטתי לקחת את הרעיון כפרוייקט משלי לצד. הסרטון מתחיל בשלבים של הראשוניים של הרצת הרובוט ובהמשך ניתן לראות את השליטה מרחוק. הינה התוצאה: התוכנה שרצה בפלאפון נכתבה ב-Python והתוכנה שרצה על המחשב הנייד נכתבה בשילוב של VB .net עם C#. פרוייקט הגמר במקור הוא קרב בין שני רובוטים (באמצעות לייזר) הפגיעה מזוהה על ידי חיישן אור והמשחק …

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. צירפתי את הקובץ שהורדתי , אני מריץ את הchat.asp והתקלה: Error Type: Active Server Pages, ASP 0234 (0x80004005) Server side include directives may not be present in script blocks. Please use the SRC= attribute of the <SCRIPT> tag. /chat/global.asa, line 3 איך מתקנים? תודה [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by golla,

    שלום לכולם, בניתי אתר ב visual studio ב-דוט נט ורציתי לדעת איך אנימעלה אותו לשרת ? ניסיתי פשוט להעלות את כל התיקיה לשרת FTP שלי אבל זה לא נותן לי להכנס לקבצים ברגע שאני גולש לכתובת. מה אני אמור לעשות ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום, עד עכשיו למדתי C++ מספר כלשהו. השבוע יש לי שתי ראיונות לגאמ"א ורציתי לדעת מה אתם ממליצים לי ללמוד שיעזור לי כמה שיותר באותם ראיונות. אני מתלבט בין אלו בעיקר: * מבני נתונים (עץ בינארי, מחסנית, רשימה מקושרת וכו'..). אני יודע איך הם עובדים, אני מתכוון לגבי יישום שלהם ב-CPP ואולי כתיבת כמה תוכניות שקשורות בזה. * אלגוריתמים מוכרים ופתירת בעיות מתמטיות בעזרת אלגוריתם * GUI ב-CPP תודה מראש =]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by bdoron,

    אני רוצה לעשות דף יצירת קשר , האם זה אפשרי לעשות את זה בhtml5? או שאני חייב לעשות את זה ב web form? יש לי ידידה שאני עושה לה אתר, והיא רוצה דף יצירת קשר.. בדרך כלל אני עושה את זה עם c# אבל אז זה דורש שרת iis ולא שרת איחסון רגיל...

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. Started by lordgod,

    שאני רושם : while (something) { *** } או בכל דרך אחרת , איך אני יכול לבדוק את המספרים שאני מכניס , אם יש משתנה אחד של קליטת מספרים ואני רוצה לבדוק אם המספרים מסודרים בסדר כלשהו כמו סדר עולה ,יורד, או לקחת את כל המספרים שקלטתי ולעשות ביניהם ממוצע. איך עושים את זה ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by adlanm,

    אתמול שמעתי על שפה מאוד קלה. חיפשתי מידע עליה, אכן היא קלה מאוד. השאלה שלי היא אם אני רושם את התוכנית הבאה: print "Welcome to the Area calculation program" print "---------------------------------------" print # Print out the menu: print "Please select a shape:" print "1 Rectangle" print "2 Circle" # Get the user's choice: shape = input("> ") # Calculate the area: if shape == 1: height = input("Please enter the height: ") width = input("Please enter the width: ") area = height*width print "The area is", area else: radius = input("Please enter the radius: ") area = 3.14*(radius**2) print "The area is", area לאחר כל פקודת…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by carmelforkosh,

    בקיצור : קניתי תוכנה שהופכת מסמכים של EEXCEL ל HTML בשביל שאני יוכל לשים אותה באתר ושאנשים ימלאו פרטים ובסופו של דבר אני יקבל את הפרטים האלה ת עכשיו אין לי מושג איך אי עושה כפתור כזה , אם תוכלו לעזור לי אני ישמח מאד כי זה בשביל העבודה של אבא שלי ואין להם כל כך הרבה כסף בתחיל לשלם למישהוא שיעשה את זה ... תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Matlab 7.6.0 - R2008a, ישנה תמיכה בריבוי ליבות, האופציה פעילה ועומדת על 4 threads אז ככה, אין לי מושג ב-Matlab, אחי ואבי כותבים שם איזו תוכנה לחישוב מרחק מקסימאלי ומרחק בטוח לפגיעת רסיסים כתוצאה מפיצוץ מבנה. התוכנה בעקרון מבצעת חישובים פשוטים יחסית - לולאות \ מטריצות... הם מריצים את התוכנה על המחשב שלי, רואים שישנה חלוקה על הליבות אך ניצול המעבד הכולל לא עובר את ה-25%. השאלה שלי, מה צריך לעשות ע"מ לנצל את כל כוח העיבוד ? בתאוריה יכול לקצר את זמן ההרצה פי 4. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by VitaminP,

    מישהו יודע איך אפשר לעשות IF בDOS שישווה בין שתי מחרוזות (=משפטים) ככה ש: את הראשון אני מכניס ואת השני אני מקבל מקובץ DOS אחר שמחזיר לי מחרוזת? זה מה שאני כתבתי - וזה לא עבד, מבקש עזרה כמה שיותר דחוף. תודה מראש =] IF %a.cmd == "I'm Fine. " ( echo he's fine pause ) ELSE ( echo ------------------ echo he needs help... pause ) כשתכתבו, תכתבו בבקשה משהו שכבר ניסיתם וזה עבד - דוגמא עובדת. אני חרשתי כבר מלא אתרים בנושא, ובלי דוגמאות ולא הצלחתי.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by gabig12,

    תנו לי לינק לתוכנה לפסקל אני רוצה לתרגל קצת. (בבית הספר יש לנו WINDOWS PASCAL) אם אתם יכולים תביאו לי את התוכנה אם לא אז תביאו לי TORBO PASCAL. בתודה GABIG12

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אהלן, התבקשתי להגיש עבודה קצת מוזרה (רשות, לא חובה, גוררת כמה הטבות) שעיקרה הוא להציג/ללמד בעזרת מצגת פקודה כלשהי בשפת C בהומור.. אין לי בכלל כיוון.. יש לכם רעיון? (נראה לי שאחד המורים עושה סמינריון או משהו על הומור בלימודים ובגלל זה המורה שלי ביקש את זה) חשבתי על משהו קטן, נגיד להסביר על FOR, לולאה שתתבצע פעמיים ולהראות סרטון מצחיק של מישהו נתקע בעמוד פעמיים, ואז להראות שאם משנים את I ל3 לדוגמא אז האיש יתקע שלוש פעמים בעמוד.. אבל זה סתם משהו שעלה לי לראש יש לכם רעיונות? (בגדול החומר הוא ברמה של עד לולאות..) תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. יש לי שני שורות שעושות לי בעיות xchg turn,nextTurn mov game[gameLoction],"wn" אני מניח שבראשון זה קשור לזה שיש שני משתנים בשני הצדדים, ובשני שזה מחרוזת או הGAMELOCTION (אולי אפשר להכניס רק BX/SI/DI). השאלה שלי מה אני יכול לעשות כדי לתקן את זה? עריכה: וגם xor xLoction,xLoction

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שאני גולש ממקור חיצוני למחשב בתמונה לא מוצגת bettakingdom.ddns.net הנתתתיב של התמונההה כיאלו מקומית...ולא חיצונית

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by eliom,

    אני מנסה להתנסות בקוד של פתירת משוואה ריבועית ב-visual studio אני מנסה לקלוט קלט בשורה הזאת. if (a == 0 && b == 0 && c != 0) מה אני צריך ללחוץ בחלון השחור הזה?. לפי השורה איפה שהנקודה האדומה. http://up400.siz.co.il/up1/n3zfdmezxann.jpg' alt='n3zfdmezxann.jpg'>

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by חשיש,

    למדתי htmlעכשיו אני רוצה לכתוב למשל את הכותרת בעיברית אבל במקום המילה יש רק סמני שאל (כאלה ?????) מה עלי לעשות?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אורח DanielBerman
    Started by אורח DanielBerman,

    דבר מסובך לאללה מי מסביר לי את הקטע הבא: public static int MysterySum(int n) { if (n==1) return 1; int sum = n; for (int i=1; i<n; i++) sum = sum + MysterySum(i); return sum; } תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by idofr,

    היייייייי אנשים אני צריך עוד עזרה קטנה אז ככה יש לי תיבת COMBO ועשיתי שכול מה שכתוב בה יכנס לרשימה עם משהו בסגנון הזה dim a a=combo combo.additem a עכשיו זה עובד ס22ה אבל מה שקורה זה שמה שאני כותב פעמים (בזמנים שונים) נכנס לי לרשימה פעמים אז מישהו בבקשה יכול להסביר לי איך לעשות שכול פריט יכנס לרשימה רק פעם אחת תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by shay360,

    שלום לכולם. נגעתי פעם קצת בנושא התיכנות בשפות כמו C ו- C++ (כרגע אני יותר בתחום של תיכנות באינטרנט בPHP). ועכשיו לשאלה שלי. עד כמה שאני יודע קובץ DLL הוא מעין ספריה שכוללת בתוכה פונקציות שניתן "לטעון" אותן לתוכנית שאני כותב ולהשתמש בהן(תקנו אותי אם אני טועה). נניח שהורדתי את תוכנה X מהאינטרנט והיא משתמשת בקובץ DLL מסויים. האם אני יכול לכתוב תוכנה בשפת C או בשפה אחרת ובה להשתמש בפונקציות שקיימות בקובץ הDLL הזה? בתודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Kirma,

    צריך עזרה בהרצת תוכנה דרך קוד C אני צריך להריץ את התוכנה בפקודה הזאת C:\dir\smd.exe exec hide "C:\dir\test.txt" ניסיתי את הקוד הבאה, הקוד C מתקמפל אבל כאשר אני לוחץ על הכפתור שמריץ את הפקודה מראה לי ERROR ProcessStartInfo smd = new ProcessStartInfo(); string dir = @"C:\dir\"; smd.Verb = @"exec hide \"C:\dir\test.txt\""; smd.FileName = dir + "smd.exe"; Process.Start(smd);

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by benor,

    בתיכון למדתי פסקל ומאוד שנאתי את זה ולא הסתדרתי עם זה כך שבסופו של דבר עזבתי את זה. אני רוצה לתת צ'אנס נוסף לעולם התכנות ולבדוק האם זה יכול להתאים לי. כרגע, אני מעדיף לנסות ללמוד לבד מאשר לקחת קורס. מבחינה מתמטית - למדתי 3 יח' בביה"ס והתפיסה המתמטית שלי אף פעם לא הייתה מי יודע מה. מאיזו שפה כדאי לי להתחיל? יש ספרים או חומר מומלץ בעברית? יש לציין שעשיתי חיפוש בפורום ולא הצלחתי להגיע למסקנה חד-משמעית.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום. אתר ישן שלא נגעו בו המון זמן, ואין לי שמץ מה השם משתמש והסיסמא ב Wordpress. wp-login.php האם יש דרך להגיע לאלו דרך הקבצים? כל תוכן האתר אצלי גם על ההארדיקס. אני מנסה להתחבר כדי לנהל את האתר, ולא מצליח ): אפשר לנסות לשחזר סיסמא אבל גם אין לי שם משתמש/מייל. המון תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. נתנו לנו מהאוניברסיטה לכתוב תוכנית אשר קוראת מילה מהמשתמש עד '\n' ומדפיסה רק את האותיות הנמצאות בסדר לקסיקוגרפי בין האות הראשונה לאחרונה. אם האות הראשונה זהה לאחרונה או אחריה בסדר הלקסיקוגרפי לא להדפיס כלום. עכשיו היא צריכה להיות רקורסיבית ואסור להשתמש במערכים או במחרוזות. מישו יכול לתת לי כיוון איך להתחיל בבקשה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים