תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום בניתי אתר מותאם לפלאפון, ואני רוצה שזה יהיה כמו אפליקציה בסמארטפון, ויופיע בחנות גוגל פליי. כלומר, שיהיה על שולחן העבודה בסמארטפון אייקון, שהוא בעצם קישור לאתר הזה. איך עושים את זה? תודה! שריה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
למדתי את השפות: JAVA,PYTHON,C,שפות WEB ואני מחפש ומחפש רעיון לפרויקט גמר שאני צריך להגיש הצעה בקרוב ולא עולה לי כלום תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מחפש מדריכים על wordpress שמסבירים על מבנה הקבצים וה-DBים אני רוצה שיהיה לי בשלב הראשוני את היכולת לשדרג את המערכת wordpress באתר של אבא שלי. הוא טוען שהוא כ"כ ישן שכבר אי אפשר להשתמש בסקריפטים של wordpress כדי לשדרג. כרגע המערכת לא עובדת כמו שצריך- היא מציגה את התפריט משמאל- אבל מימין הכל לבן וריק. בשלב השני אני רוצה לנסות לבנות template משלי. אני מכיר פחות או יותר את הממשק ניהול והשימוש בו- אפילו התקנתי פעם אחת את המערכת (לא זוכר יותר מידי מזה), אבל מאחורי הקלעים, תפעול תקלות וכו' אין לי שמץ של מושג.. אם מישהו מכיר מדריך על שדרוג ידני של wordpress- אני אשמח קודם לשדרג ואז להתחיל ללמוד על המערכת.. אנחנו קצת (אוקי לא קצת- לגמרי) תקועים עם ניהול התוכן של האתר כי אין ממ…
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חברי הפורום שלום: אני רוצה ללמוד C ולשם כך הורדתי תוכנה שנקראת DEV -C++ והשאלתי ספר מהספריה "המדריך השלם לשפת C " אבל בשום מקום לא רשום איפה אני כותב פיזית את שורות הקוד ואיך אני מריץ את התכנית הלכה למעשה. מצורפת תמונה:
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
int [] arr = MyLibrary.randomIntegerArray(size); למה הוא לא נותן לי?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
בבקשה תנו לי מדריכים כלשהם.. ואם יש בעברית אז יותר טוב
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין בכלי ללימוד SQL. מישהו מכיר כלי שכזה ? נכנסתי לאתרים כמו http://www.w3schools.com ו http://beginner-sql-tutorial.com/sql-select-statement.htm. אתרים אלו לא הכי ידידותיים, האם מישהו מכיר אתר \ ספר כל חומר או מאגר מידע שאוכל ללמוד SQL ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב בשיעורי בית קיבלתי שאלה של לכתוב עצם A העצם חייב להכיל פעולת בונה שמקבלת פרמטר פעולת בונה ללא פרמטרים שמאתחלת פעולת בונה מעתיקה עכשיו השאלות- 1.מה זה פעולת בונה מעתיקה? 2.שואלים מה המנגנון שמאפשר הימצאות של יותר מפעולת בונה אחת... מהו?
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
פונקציה רקורסיבית שמכניסה איבר לרשימה ממוינת. כתבתי תנאי עצירה: insert(X,[],[L|X]). אבל, הרצה לדוגמא: ?- insert(5,[],L). L = [H186 | 5] ; no למה?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש לדעת איך בודקים אם מחרוזת א נמצאת במחרוזת ב . בלי רווחים. מחרוזת של צ'רים בלבד דוגמה: מחרוזת א SFT מחרוזת ב DVFTGSFTHFF זה טוב דוגמה ב: מחרוזת א SFT מחרוזת ב DSRRGFJJYT לא טוב. אני התחלתי עם שתי לולאות FOR שרצות על שני המחרוזות במקביל הם בודקות אם הערכים שוים בכל אינדקס. אבל לא הצלחתי.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה סיבות יכולות להיות להופעת השגיאה הזאת?: error C2061: syntax error : identifier 'List' השגיאה מופיעה בקובץ LIST.c List מוגדר (typedef) בקובץ LIST.h אשר יש בו אינקלוד לLIST.c ובלי קשר: יש איזה אתר שמרוכזים בו הסברים לשגיאות של קומפיילרים?
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
השאלה העיקרית בכותרת. כתבתי את התוכנית הזו כדי לבדוק את התוכנה [הייתי עובד בעבר עם JCreator, הרבה יותר נוחה וקלה לשימוש :-X ]. #include<stdio.h> void main() { int x; int y=5; printf("enter a value for x\n"); scanf("%d", &x); if(x>y) printf("x is bigger than y\n"); else printf("x is lower than y\n"); } אני חדש בC. ויש לי שאלה נוספת, אפשר לכתוב int x,y=5 ? כלומר לתת ערבים כבר בהצהרה הראשונית ללא שורה חדשה? אני יודע שאפשר int x,y,z,r,g,f,h,ghj, מה עם השמת ערכים? אפשרי בשורה אחת?
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
using System; using System.Collections; using System.Configuration; using System.Data; using System.Linq; using System.Web; using System.Web.Security; using System.Web.UI; using System.Web.UI.HtmlControls; using System.Web.UI.WebControls; using System.Web.UI.WebControls.WebParts; using System.Xml.Linq; using System.Data.SqlClient; namespace LibrarySite { public partial class Defult : System.Web.UI.Page { protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { if (!IsPostBack) { if (Session["isAdmin"] ==null) { imgAdmin.Visible = false; if (Session["isUser"] == null) { imgUser.Visible = false…
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הי לקולם ברצוני לבנות תוכנית שבודקת האם מחרוזת א' כלולה במחרוזת ב', מחרוזת ב' כלולה במחרוזת ג' וכך הלאה עד מחרוזת N אחרונה נכון לאכשיו בניתי פונ' המחזירה TRUE אם מחרוזת STR1 נמצאת במחרוזת STR2 bool is_inside(const char str1[MAX_STR_LEN], const char str2[MAX_STR_LEN]) { bool same; //Is chars is equal for(int second=0; str2[second]!=CLEAR_CELL; second ++) { same = true; for(int first=0; (str1[first]!=CLEAR_CELL) && (same!=false); first++) if (str1[first]!=str2[first+second]) same = false; return (same); } return (same); } (אשמח לראות את הדוגמה שלכם של הפונ' הנ''ל בצורה יותר יפה) מכאן אני צריך להריץ את הפונ' בלולאה, בתוך לולאה str1 מקבל את המחרוזת…
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כתבו פונקציה אשר מקבלת מערך, את גודלו, ומצביע לאיבר מסויים בזכרון (תא זיכרון). הפונקציה תבדוק האם האיבר אכן קיים במערך (האיבר העצמו - לא הערך שלו). אם כן, תדפיס את כל האיברים אשר ממוקמים במערך לאחר האיבר שנשלח, לא כולל האיבר עצמו. אם לא, תדפיס הודעה מתאימה. שימו לב: אין להגדיר משתנים מקומיים בפונקציה, אלא להשתמש אך ורק בפרמטרים שנשלחים! תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום חברים, בעקבות הקורונה אני עובד לאחרונה מהבית וקיבלתי פרויקט שקשור לעולם התוכנה שבו אני צריך את עזרתכם. ראשית אציין שאני מהנדס מכונות עם רקע בשפות תכנות JavaScrip/Java/C ויכול ללמוד תוכנות\ פלטפורמות נוספות אם צריך. אז דרישות הפרויקט: 1. בחברה יש לנו מספר מכונות מורכבות ואנחנו רוצים לבנות מערכת מידע כך שלכל מכונה יהיה את מאגר המידע שלה עם התכונות שלה, יכולת לכל משתמש להוסיף\לשנות מידע זה, יכולת להוציא פלטים על המכונה וכדומה. 2. כדי להשתמש במערכת צריך הרשאה שתהיה רק לעובדי החברה וכנראה הרשאה נוספת לעובדים מחוץ לחברה. 3. יש לנו אתר מבוסס על פלטפורמת SharePoint של מיקרוסופט, התעדוף היא שהמערכת תהיה על האתר עצמו. זה גם פותר א…
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איך אני משתמש בTHREAD כשהפונקציה שאני רוצה להשתמש בא היא בקלאס בקובץ נפרד?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה להכניס לרשימה אובייקט בלי לעשות איזה אובייקט זמני.. למה אני מתכוון: בJAVA זה יראה ככה List<Card> lCard=new List<Card>(); lCard.add(new Card(1,2)) ההיתיחסות כאן היא ל NEW CARD() המחלקה CARD היא מחלקה שאני עשיתי.. מה שעשיתי ונתקעתי הוא: class Deck{ private: int numOfCards; static list<Card> deck; static intgr; public: Deck(){ if (++intgr==1){ deck.push_back() } } } מה אני שם בPUSH_BACK?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני מנסה לפענח את הצפנה הזאת וזה לא הולך. המקור הוא:aroK2maA אחרי ההצפנה:opSu8jEcKm7f+EPIERrjQbzlRko= משום מה הוא כותב את זה הפוך. מתחיל ב-o מסתיים ב-=. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי אתר HTML5 האם שווה להמיר אותו ל WORDPRESS? אתר שיווקי אין לי צורך במערכת ניהול! נטו קידום
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הפונקציה מקבלת גודל של הבאפר וקובץ ואת הבאפר עצמו. מה קורה במידה ונגמר המקום בבאפר והשורה בקובץ לא נגמרה? איך אני יכול לחזור לאותה השורה אחרי ההקצאה דינמית שאני עושה על הבאפר? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום חברים אני עובד עכשיו עם תבניות פלאש דרך XML כאשר אני מנסה להכניס טקסט עברי יוצא בשפת מראה השאלה היא איפה בקוד מכניסים את הDIR=RTL הידוע?? להלן הקוד: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <content> <!-- general vars --> <settings> <item name="companyName1_1st_Letter"><![CDATA[<b>W</b>]]></item> <item name="companyName1"><![CDATA[<b><font letterSpacing="-3">omen<font color="#151515">’s</font></font></b>]]></item> <item name="companyName2"><![CDATA[<font letterSpacing="-1"><b>STORE</b></font>]]></item> …
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני נוסע מחר לתחרות אבל אני הספקתי לשכוח את הבסיס של C (משנה שעברה, רק את החוקים) יש איזה אתר שיוכל להזכיר לי, למשל את כל הסיפריות CONIO.H, את כל הפקודות PRINTF, וכו'. נ.ב. זה די דחוף
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני בן 20 התחלתי ללמוד תכנות בכיתה י ובחודשים האחרונים חזרתי ללמוד תכנות לבד יש לי ידע בc# וכבר עשיתי כמה תוכניות בconsole application בחודשיים האחרונים התחלתי להשתמש בforms אבל עכשיו יש לי כמה בעיות הראשונה היא איך עושים שיהיה אפשר ללחוץ על אותו כפתור כמה פעמים ברצף וזאת הבעיה השנייה: int incom=5; int lose=10; int startmoney = 20; int totalmoney ; int newtotalmoney; שאני לוחץ buy פעם ראשונה זה מוריד 10 מסכום: totalmoney = startmoney - lose; lbl_total_money.Text = totalmoney + "$"; ואם אחריו אני לוחץ sell הסכום שלאחר הקנייה עולה ב5: …
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
בניתי מערכת של חנות אינטרנט על טמפליט של וורדפרס אתם יכולים להוריד מכאן בגיטאב יש כאן אדמין שיכול לעלות למחוק מוצרים וליצור ולמחוק קטגוריות וגם לשנות שמות ולערוךhttps://github.com/dsad1212/onlineShopPhpCode/tree/master/PhpstormProjects/untitled50בקובץ shopSQL את יציירת db וזה מתחבר לפייפאל המערכת עם יש לכם שאלות אפשר לפנות אלי בפרטי איך להתקין וכדי שמשתמש יהיה אדמין צריך לשנות user_type ל1 בdbזה דוגמא לאתר www.php4ever.comויש לי גם דף פייסבוק של php עם 46 אלף עוקבים אתם מוזמנים הלצטרףhttps://www.facebook.com/BackEndDevelopers/?ref=bookmarksשבוע טוב לכולם
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-


