עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by ofer_fas,

    שלום, אני צריך מפרט למחשב משרדי (לא משהו מעבר) עד 3000 ש"ח. המפרט צריך לכלול גם ציוד הקפי ומסך LCD (רצוי "19 אם זה לא מייקר בצורה רצינית..) אין לי העדפות לחברה מסוימת כל עוד שהיא לא נידחת מידי... תודה.

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  2. אפשר לחרוג טיפה אך לא יותר מ-6 אלף ש"ח. לוח אם חייב להיות DFI או ASUS. מעבד עם ליבה כפולה. זיכרון 1-2 ג'יגה HD לפחות 160 ג'יגה(לא WD) צורב DVD המחשב הוא למשחקים חדשים של היום, גם עבור מוזיקה(לא עריכה, רק שמיעה) ואפשר איזה רמקולים 2.1 סביר. כמובן גם כולל מסך, יש עדיפות למסך דק בגודל 17" אבל אם יש אפשרות לגודל 19" אז סבבה.(אם אין ברירה אז אפשר מסך רגיל ולא דק). כמובן גם ציוד היקפי כגון: מקלדת ועכבר. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  3. אנא המליצו על נייד בארה"ב עד 800$ ללא חריגות. המחשב ישמש לסטודנט לעבודות כלליות. תודה.

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  4. Started by s1nus,

    הי אני צריך מפרט למשחקים כבדים, בתקציב של 4.5K חשבתי על משהו כזה יש לי 2 שאלות: 1. איך המפרט ? יש מה לשפר? 2. איך הX1950 PRO ביחס ל7900GT כי ההפרש מחירים ביניהם גדול מאוד והבנתי שהם באותה רמה?

    • 6 תגובות
    • 584 צפיות
  5. אני רוצה למכור את המחשב שלי ולקנות חדש... (ראו מפרט מחשב) ויש גם את החומרה הרגילה: צורב DVD חדש + כונן DVD רגיל. כמה לקחת עליו? ויכול להיות שאני מוכר גם את המסך VP191b כמה לבקש עליו?

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. מארז כולל ספק- שקל ANTEC SONATA 2-EC 450W-725 מעבד-שקל INTEL CORE 2 DUO E6400-1178 לוח אם-שקל GIGABYTE GA-945P-543 זיכרון-שקל DDR2 512MB X2 667 MHZ CLS-615 דיסק קשיח- 370 שקל -Westren Digital WD2500KS 250GB כרטיס מסך-1560 שקל-CONNECT3D X1950XT 256MB GDDR3 PCI-E צורב LG GSA-H22 X18 DVD מחיר לפריט - 214.00 ¤ כרטיס קול-390 שקל CREATIVE AUDIGY 2 ZS

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  7. ההבדל המשמעותי בין דואל קור לבין קונרו במחשב PC הוא אותו הבדל גם בניידים?

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. שלום לכולם. בעזרת הפורומים השכנים (לוחות אם, מעבדים, כרטיסי מסך, מארזים וכו'...) אני בונה לעצמי מפרט- step by step/ עניין אחד שנתקלתי בו הוא שחלק מהריכיבים עליהם נסגרתי לא ניתנים להשגה בחנות מסוימת וחלק אחר לא ניתן להשגה בחנות השניה. בסה"כ, יחד עם עניין הבדלי המחיר, אני מגיע לכך שהקניה צריכה להתפצל בין 2 עד 3 חנויות. לכאורה אין לי כל בעיה לבצע הזמנה מ3 חנויות נפרדות (עזבו את עניין המשלוח כי נניח ואני לוקח הכל בעצמי מאזור המרכז) אבל השאלה הנשאלת היא האם זה כדאי? האם אני עלול להיתקל בבעיות תמיכה אח"כ שכן אם תהיה לי בעיה באחד הרכיבים אז החנויות יתחילו להפיל אחריות על האחרות בטענה שהחלקים שלהם תקינים ולא עושים בעיות? האם החסרונות עולים על היתרונות? מה אתם ממליצים לי לעשות אם …

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by רז יחזקאל,

    שלום מה המפרט הכי טוב בין 5000-5500 שקל?

    • 6 תגובות
    • 692 צפיות
  10. שלום אני צריך בבקשה הצעות למפרט להורים שלי עד 3.5K אפשר גם עם כרטיס מסך מובנה (אם זה מספיק) לא DUAL מעדיף AMD +מסך LCD19 (לא WIDE עם רמקולים). -חיפשתי הרבה ברשת וגם פה בפורומים אבל לא מצאתי בדיוק מה שרציתי. תודה רבה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 636 צפיות
  11. שלום לכם אני מתשחרר עוד מעט ואני צריך נייד שישרת אותי בלימודים הגבוהים שלי. הדרישות שלי מהנייד הוא עבודה רגילה מול המחשב תכנות משחקים וצפייה בסרטים אם במחשב עצמו או חיבור לטלויזיה. מחפש מחשב עד 8K שקלים בבקשה. תודה מראש!.

    • 3 תגובות
    • 784 צפיות
  12. תגידו מה דעתכם. מחירים לפי זאפ נמוך ביותר +- תגידו לי אם רואים משהו שאפשר להשיג ביותר זול זכרונות: GeIL Ultra 2x1GB PC2 6400 CL4 - מחיר: 290$ (הזמנה מחו"ל) - הוזמן לוח אם: AB9 Abit - מחיר: 759 מעבד: Core 2 Duo 6300 - מחיר: 1250 - הוזמן כרטיס מסך: Radeon X1950XT - מחיר: 1,470 - הוזמן דיסק קשיח: WD2500KS Western Digital - מחיר: 369 - הוזמן צורב : LG GSA-H12N - מחיר: 185 - הוזמן מארז: Thermaltake Soprano - מחיר: 426 - הוזמן ספק כח: Cooler Master eXtreme Power 600W - מחיר: 405 - הוזמן מסך: Hyundai B90D - מחיר: 1371 - הוזמן מאורר למעבד: Sunbeam Tun…

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  13. Started by devzero,

    אני מעוניין לקבל פה מפרט למחשב נייד/רגיל(לסבא ולסבתא, כן, הם יכולים להזיז את העכבר ואפילו לגלוש (: ) מחיר ? משהו בסביבות ה4k לא חושב שהם יצטרכו יותר מזה. צורב ? לא צריך, DVD ? אין לי שמץ אם כדאי או לא, כי סה"כ הם לא ישחקו ב F.E.A.R או גות'יק 3 ודברים כאלו (: ציוד הקפי ? מומלץ בעיקרון, אבל שזה לא יחרוג מהתקציב לגבי אוברקלוקינג וכב"מ, לא זקוק לשום דבר, רק מסך מקלדת, עכבר והמחשב עצמו מערכת הפעלה כניראה תהיה לינוקס, ככה שהיא לא אמורה להיות כלולה.

    • 4 תגובות
    • 563 צפיות
  14. Started by y-angelus,

    אני מחפש מחשב נייד עם יציאה DVI למסך חיצוני . חשוב לי גם כרטיס מסך טוב (שיתאים לתוכנות גראפיקה , עריכת וידאו ומשחקים חדשים) . יש כזה דבר בכלל ? אם כן , איזה דגמים תומכים ביציאה דיגיטלית למסך חיצוני ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. היי, תודה על העזרה ל]פני שבועיים בבנייה של המפרט. חבר שלי החליט להעלות את התקציב מ-5 ל-7, כשארבעת הדברים שהוא לא מוותר עליהם הם: 1. המארז של ANTEC TX640B (שכולל ספק מצוין, ויוצא, עם הספק בערך כמו על מארז אחר) 2. 2 ג"ב של זיכרון במהירות 800 מה"צ 3. כרטיס 1900XT. רצוי עם DDR4 4. מערכת מבוססת אינטל זה המפרט שבנינו. עכשיו שתי השאלות שנשארו הן כאלה: הוא מוכן להשקיע עוד קצת כסף. שווה להחליף את המעבד ל-6600/6400? אם כן בבקשה תסבירו למה ושאלה שנייה לגבי כרטיס המסך, הוא שוקל להחליף לכרטיס חזק יותר. נגיד 1900XTX (שזה תוספת של 700 ש"ח). אני ממליץ לו לחכות. הכרטיס שהוא לוקח יחזיק כמה חודשים טובים, ואז הוא יוכל לשדרג לכרטיסי DX10 במחיר הרבה יותר נמוך מהיום (וחוץ מזה שבאמת יהיה להם שימ…

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום שלום איך המחשב הזה: לוח אם -775DUAL-915GL וAsrock עולה 540 שקל מארז: 444 ש"ח-THERMALTAKE SOPRANO מעבד:1178 ש"ח- INTEL CORE 2 DUO E6400 מאוורר למעבד: INTEL COOLER 775 זכרון: DDR2 2048MB 800MHZ CL5 וKretonו- 1184 ש"ח כרטיס מסך:1441 ש"ח- NIVIDIA GEFORCE 7950GT S12MB דיסק קשיח: 400 ש"ח-WESTERN DIGITAL 250G צורב: -179 ש"ח -LG DVDRW H10AK תודה רז יחזקאל[br]פורסם בתאריך: 3.01.2007 בשעה 09:53:02 מה המחשב הכי טוב שאני יכול עד 5400 שקל?

  17. מהם הטכנולגיות שאמורות לצאת בקרוב במחשבים הניידים?.. האם הם ישפיעו/לא ישפיעו כל כך? האם הם ישנו את תקציב המחשב? בתודה, EliaV-PeretZ.

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by 3liran,

    משחקים, מיועד גם ל-OC, מתכוון להחליף כרטיס מסך בהמשך... סביר?

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. מעוניין לקבל המלצות למפרט מחשב המשמש בעיקר לעבודה משרדית מאומצת + צפיה בסרטי dvd . עדיפות למעבדי AMD + כרטיס המסך שלא onboard .

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  20. אני מביא e6300 מארה"ב. יש לי X800 GTO DDR 1 128mb עכשיו אני צריך ספק חזק, טוב וזול ב150 שקל בערך[יש לי את הגלן אבל יש גם ב110 שקל ספקים של FSP - הם חזקים מספיק? אפשר קישור?[שכחתי מאיזה חנות זו] ו אני צריך לוח אם תומך אז בתקציב 500 שקל כמה נחות ה צ'יפ של אינטל 945 מה 965 ? אם אני מתככון לקחת את הלוח של אסרוק eSAta 2 conroe Xfire VS הלוח של אביט 9lPro[משהו כזה] מה יותר טוב וכמה נחותים 2 אלו מאיזה לוח אם 965 ב750 ש"ח. וסטיק אחד של זיכרון די די אר 2 667 של ADATAב250 שקל זה יהיה טוב?

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  21. שלום לכולם, אני חדש בפורום וביצעתי הזמנה של המפרט הבא, הייתי מעוניין לקבל את חוות דעתכם: ?Core2 Duo E6600, 1066Mhz, s775, 4MB? ?P5B Deluxe s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E? ?2X 1GB Kingston? DDR II 667 ?250GB 7200RPM, 16MB, SATA II? ?PIONEER DVR-111Dbk DVD±RW Black? ?X1950 Pro 512MB GDDR3 ArcticCooling 2DVI VIVO PCI-E Retail? ?HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver (No PSU ?ToughPower W0103 600W PFC (24pin עד כה ביררתי ב-8 חברות שונות, ומצאתי כי KSP היא החברה הזולה ביותר. קיבלתי המלצות על החברה, אך מנגד גם תלונות ולקוחות לא מרוצים. מטרת המחשב היא הרצת Flight Simulator X בהגדרות מלאות כולל כל האפקטים. מספר שאלות: 1. האם ישנו הבדל משמעותי בזכרונות בין D…

    • 5 תגובות
    • 579 צפיות
  22. החלקים שאני צריך הם מעבד, לוח, זיכרו,ן כרטיס מסך, מארז ומסך חשבתי על המפרט הבא אשמח להצעות יעול תודה מראש לוח אם 398 ש"ח GIGABYTE GA-8I945GZME-RH מעבד 547 ש"ח Intel Pentium D 820 2.8GHz 2x1 MB זכרון 350 ש"ח TWINMOS 512MB DDR2 667MHz Cl5 מארז 213 ש"ח FOXCONN TLA+ 397 + 300W מסך 1140 ש"ח PROVIEW 19'' 5ms FV926W LCD סה"כ 2650 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  23. Started by SharonSx,

    אז ככה.. עם ציוד הקפי.. בעיקרון לגלישה באינטרנט, עבודה עם אופיס וקצת משחקים... תודה מראש,

  24. אני צריך מפרט בעל מעבד קונרו עד 6000 שקל. תודה לעוזרים

  25. Started by alkolombri,

    התקציב הוא 3000 והמחשב הוא למשחקים בעיקר intel core 2 e6400 לוח אם: INTEL SHREWSBURY DG965SSCK זיכרונות: Kingston DDR2 512MB 800MHZ CL5 X2 כרטיס מסך : (חלש אני יודע אבל אין תקציב ליותר מזה....) LEADTEK GEFORCE PX6600 254MB 128bit דיסק קשיח :80g satta2 של חברה כלשהיא אני לא זוכר בידיוק...... חישבתי את כל זה בZAP וזה יצא לי הרבה יותר מ3000 שקל אבל אני הצלחתי להשיג את כל זה בקומבינה..... עכשיו השאלה היא האם יהיה לי קל להריץ עליו תוכנות ומשחקים כבדים מאוד .......... אשמח אם תוכלו לנסות לשנות דברים במפרט (אני יודע שזה קשה לאור התקציב הזעום......) תודה לכולם!!!!

    • 10 תגובות
    • 726 צפיות

דיונים חדשים בפורומים