אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
זהו המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E6750 BOX Asus P5K Western Digital 250GB SATA II 16MB AAKS ASUS NVIDIA GeForce 8800GT 512MB DDR3 OCZ REAPER HPC 2GB DDR2 800MHZ CL3 הייתי רוצה להוסיף עוד כונן 160GB, אבל אני רוצה לשמור על ביצויים מירביים... אז כדאי לי לקחת 160GB או פשוט כדאי לקחת עוד אחד כמו שיש לי???
-
- 4 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום לכולם, עד היום היה לי הארדיסק רשת WD My Book world לצערי הוא התפגר ולכן אני זקוק לחדש. מה שגיליתי על הדיסקים של WD זה שאפשר לפענח את המידע שעליהם רק עם לינוקס במקרה שמשהו קורה.. וגם אין שום גישה להארדיסק מלבד הרשת.. אז אם יש כונן רשת שכן יש אליו גישה ולא רק דרך הרשת במקרה שמשהו ישתבש.. או שהרשת תדפק.. אני אשמח לשמוע הצעות! תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
בבקשה ממכם תעזרו לי יש לי וידנוס אקס פי יש לי WD500 כבר שנתיים חיברתי אותו ופתאום המחשב מבקש שאני יאתחל אותו בקשה תעזרו לי יש לי שם קבצים חשובים, אני מפחד לאבד אותם. תודה.
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
רציתי לדעת דעתכם על דיסק במהירות 10000 במקום 7200 להלן קישור באתר שאחד המשובקים בארץ : https://www.lamir.co.il/home.htm#50130 להלן הקישור באתר היצרן: http://www.wdc.com/fr/products/WD360GD.asp?Language=en השאלות הם : 1. האם הוא באמת כל כך מהיר שכדאי לשלם על 40 גיגה 800 ש"ח כאשר אפשר לקנות במחיר זה 120 גיגה במהירות 7200 2. אם אני אתקין את וינדאוס והתוכנות בדיסק זה אבל כל שאר הקבצים יהו על דיסק 7200 עדיין אוכל להרגיש במהירות טובה. 3. יש לי חשש על דברים חדשים - אולי יש מישהו שכבר קנה ?
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
נרכש לפני חצי שנה צרב יופי עד כה האם יש מה לעשות? עידכון ה FIRMWARE יכול לעזור? צורב על אותם דיסקים כל בזמן אם FIRMWARE יכול לעזור אפשר לינק והוראות גרסת הFIRMWARE 1.01 תודה
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
הוספתי למפרט הנוכחי שלי כונן קשיח בגודל 320 ג'יגה וחיברתי אותו בחיבור SATA ישירות ללוח האם. הכונן מופיע ככונן נוסף ולא הפכתי אותו ל- RAID משום סוג. אך מאז הוספתו, לפעמים כשאני מעתיק דברים מכונן לכונן, המחשב מאיט משמעותית וכמעט נתקע, כמו כן, בעיה נוספת שאני לא חושב שקשורה לכונן, אבל זה התחיל מאז שהרכבתי אותו, היא שלפעמים לכמה שניות הסאונד הבוקע מהמחשב (לא בעיה ברמקולים, בדקתי) נשמע עם הפרעות ורעשים ולאחר זמן מה מפסיק מעצמו... איך אני פותר את שתי הבעיות הנ"ל? תודה.
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
דבר ראשון שלום לכולכם אני שחף...אני חדש בפורום ולבעייתי, לאחרונה קניתי כונן חיצוני מסוג "western digital mybook essential edition 500gb" , חיברתי אותו למחשב והכל עבד מצויין. במבט שני שמתי לב שלפי מה שכתוב במחשב הדיסק הוא בעל קיבולת של 435gb בלבד. השאלה היא למה זה והאם זה נורמלי? (זה הפרש של 75gb בין מה שכתוב על האריזה למה שיש באמת)
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
המתאם הזה שווה את הכסף ?
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
- 2 followers
-
-
טוב, אז הצורב שלי החליט להפסיק לצרוב, אחרי כמה נסיונות הצורב שך LG (ימשך שמו וזכרו) גם שרף לי את הספק והייתי צריך לקנות ספק חדש, ועכשיו אני גם צריך לקנות צורב חדש, אז רציתי המלצה על צורבים טובים במחיר של עד 250 ש"ח, המהירות המינימלית היא 40X12X40X, תודה רבה על קריאת ההודעה
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אני מפעיל VISTA MEDIA CENTER ומשום מה יש בעיית איכות תמונה ב לייב טיוי עד שאני מוסיף התקן Ready Boost. וזאת למרות שאני מריץ RAID 0 ועכשיו לנקודה. מה הוא ה DOK המהיר ביותר שנמכר בישראל ? בעקרון אני מחפש בנפח של 2-4 GB כשהמטרה היחידה שלו היא כהתקן Ready Boost לויסטה. אשמח לעזרה.
-
- 4 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום, האם הצורב הנ"ל מומלץ? SOHW-160P6S http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=8237
-
- 1 תגובה
- 765 צפיות
-
-
שאלה אחת - אם אני מחליף הרד דיסקים. (בד"כ כל 7 שעות או 6) זה הורס את המחשב? יענו, יש לי 2 הרד דיסקים.
-
- 7 תגובות
- 765 צפיות
-
-
יש לי פה דיסק קשיח פתוח אני מעוניין לראות את המכניזם בפעולה איך אני עושה את זה? תודה מראש טל
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-
-
-
יש ברשותי דיסק אונקי של חברת SANDISK, 4 GB. הוא עבד נפלא עד לאחרונה, ברגע שאני מכניס אותו, החלון של האוטו פליי נתקע. ביטלתי את האוטו פליי ועכשיו כלום לא נתקע רק שאני נכנס למחשב שלי בשביל לגשת להתקן, החלון של המחשב שלי נתקע. כלומר חלונות לא מצליח להעלות היטב את הדיסק אונקי, חשבתי שהוא פשוט התקלקל, אבל בדקתי אותו במחשב אחר והוא עבד כמו גדול. מה אפשר לעשות? תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
היה לי במחשב הקודם בקר ATA-133 של Promise, כרגע אני עם שני הדיסקים הקשיחים שבמפרט, ויש הבדל גדול מאוד, הדיסקים הקודמים (מקסטור IDE) שישבו לי במחשב הקודם על הבקר עבדו יותר מהר (במיוחד בהעתקת קבצים מדיסק אחד לשני), כרגע בלי בקר, על SATA שאני מעביר קובץ גדול מסוים, ונגיד אני שומע שיר ברקע, או רואה סרט, התוכנות נתקעות עד שהקובץ מסיים להעביר. האם זה דבר סטנדרטי שבזמן העתקת קבצים מדיסק אחד לשני הכל יקפא ככה? (אפילו אם זה לשניות בודדות). האם יש כבר בקר SATA II? אם למישהו יש בקר SATA ויכול להעלות כמה בנצ'מרקים? (נא לציין איזה בקר בדיוק). תודה.
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
חיבור USB2 (או 3 שעתיד לבוא)\ חיבור FIREWARE \חיבור SATA2\ ESATA ? חיבור כוננים בRAID וכו .... מה האופציה הכי מהירה ועדיין בהתחשבות למשתמש הפשוט. יש לי כונן של 160GB שנקנה פחות משנה של חברת WD, אני לא יודע מאיפה קניתי אותו אבל אני יודע שיש לי אחריות של שלוש שנים מי היבוראן שאני יכול לפנות אליו ? אגב, הבעיה בכונן היא קצת מוזרה, אני לא יודע אם יש בעיה אבל אם אני מפעיל SMART MONITORING בBIOS אז קופצת לי הודעת שגיעה לכונן וצריך ללחוץF1 כדי להמשיך. וגם הוינדוס ויסטה מקפיץ לי הודעה שהHD שלי עומד ליפול וכדאי שאני אגבה את המידע עליו. רעיונות ?
-
- 4 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב 1.5 עם xppro sp2. אני רכשתי כונן קשיח חדש של WD בנפח של 160GB, אך אני יכול להשתמש רק ב137GB מתוכו. עשיתי חיפושים בפורום ובאתר תמיכה של WD. הורדתי עדכון לביוס והוא מזהה את הכונן במלואו. מה אני צריך להגדיר בווינדוס? תודה, עופר
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום לכולם, הלך לי ההארדיסק. עשרים גיגה של מאקסטור. אני רוצה ללכת מחר ולקנות חדש. מאה עשרים גיגה של מאקסטור או של ווסטרן דיגיטל. פנימי ו- ATA. לא סאטא. ראיתי בזאפ שהיטאצ'י וסאמסונג יקרים יותר. האם הם גם טובים יותר? מהמעט שידוע לי ווסטרן ומאקסטור נחשבות מעולות בתחום, לא? ומה באמת ההבדל בין ווסטרן WD1200JB מהירות 7200 עם זיכרון נדיף 8 מגה לאותו ההארדיסק רק WD1200BB? הראשון, מחיר המקסימום שלו 750 ש"ח והשני מחיר המקסימום 600. האם זה משהו מורגש שאני באמת צריך לקחת בחשבון לפני שאני קונה או שמספיק לי לדעת שאני רוצה שם מסויים ונפח מסויים? ושאלה בעניין כונן הדי.וי.די. למיטב ידיעתי, מדיות צרובות מינוס אמורות לעבוד גם על כוננים ישנים קצת [סביבות השלוש שנים] ומשום מה כונן הדי.וי.די …
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב נייד hp pavilion dv6282ea והכונן DVD הפסיק לקרוא דיסקים של DVD לא מזמן . [מן הסתם שהוא לא צורב גם] כשאני פותח 'המחשב שלי' הכונן מופיע ככונן DVD רגיל [לא צורב],ואני מצליח לקרוא רק דיסקים רגילים איך אפשר לתקן את זה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב P3 733 ועליו מחוברים 2 הארדיסקים, אחד 40 ג'יגה והשני 20 ג'יגה. רציתי להתקדם אך עקב בעיות תקציב יש לי אפשרות לקנות רק הארדיסק. באחד החנויות המקווננות ראיתי את ההארדיסק הזה: Maxtor SATA2 250 GB 7V250F0 וחקירה קצת יותר לעומק הראתה שהוא תומך PATA ו - SATA2. http://www.maxtor.com/_files/maxtor/en_us/documentation/data_sheets/maxline_iii_data_sheet.pdf האם יכול להיות? כלומר יכול להיות שיש פלאג שמגיע עם ההארדיסק שהופך הארדיסק SATA2 ל- PATA? האם מחשב P3 יכול לסחוב כזה הארדיסק, כלומר הלוח אם. ושאלה אחרונה ומקווה שלא מציקה רק ליישור קו מה שנקרא, PATA זה חיבור הIDE שיש על הלוחאם נכון? תודה רבה מראש...
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
שלום, האם יהי הבדל כלשהו אם אשתמש ב-SD למכשיר אלקטרוני או בMIRCO SD בנמצא בתוך מתאם ל-SD רגיל? תודה
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
המהירות והקיבולת הכי חשובים לא אוהב את הפייצרים מסביב SanDisk Cruzer® Micro 4GB (Black) U3 Kingston DataTraveler 4GB אלה הכי מהירים בשוק ה MAINSTREAM ?
-
- 2 תגובות
- 765 צפיות
-
-
לפני כמה חודשים טובים שאלתי שאלה דומה והתשובה היתה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=164080.0 האם משהו התחדש בתחום כי אני פשוט לא רואה כאלה... את הסיבה למעבר צינתי קודם.. אני פשוט לא רוצה כבלי IDE במארז.. איזה חיסרונות יש לצורבי DVD חיצוניים בממשק USB ? יש צורב חיצוני ממולץ ?
-
- 7 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני מתלבט בין הדיסק הזה http://1pc.co.il/seagatebarrcuda1tb357200rpm60gbs32mbsata3-p-10640.html הזה http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5800 וזה http://1pc.co.il/westerndigital1tb35sataiicaviargreen64mb-p-11138.html
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-


