עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. ^^^ למשל WD5000AAKS WD5000KS WD5000YS WD5000AVJS כבר הספקתי להבין שיש בעיה עם החברה הזאת בנפח הזה, אבל מהנתונים הטכניים שראיתי עליהם, הם ממש זהים???

    • 1 תגובה
    • 716 צפיות
  2. תודה

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  3. Started by arik100,

    המאוררים? הדיסק קשיח? קצת פירוט בנושא ואם אפשר גם אתר שמביא טבלה שמפרטת כמה כל רכיב ודגם של רכיב פולט רעש תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  4. נתקלתי ב: 20A 20AP 20A1S 20A1S11C וגם, איפה הכי זול לקנות צורב זה (בגרסת ה-SATA) והאם ניתנת שנתיים אחריות? תודה!

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  5. Started by potassium,

    שלום חברים. אפשר לקבל הסבר מה משמעות הסימן בעיגול האדום שבתמונה המצורפת? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  6. Started by tzahi04,

    יש לי צורב DVD NEC 2500A תמיד אמרו לי שהוא נחשב בין הטובים, בעיקר בזמן שרכשתי אותו לפני שנה. אבל תמיד לצרוב דיסק רגיל קבצים של 700 מגה זה 4 דקות בערך לדעתי זה הרבה. השאלה שלי מה משפיע על המהירות שלו והאם יש צורבים מסוימים שצורבים במהירויות גבוהות?

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  7. כשאני מנסה להעביר קבצים גדולים של כמה ג'יגות לדיסק און קי זה כותב "120 דקות לסיום" האם זה קשור למעבד ? לדיסק און קי ? לזיכרון? איך אפשר אם בכלל לשפר את קצב ?

    • 5 תגובות
    • 3.9k צפיות
  8. הייתי רוצה לדעת מה משתלם יותר גם מבחינת ביצועים אבל כמובן גם בשיקלול מחיר במילים אחרות התמורה הטובה ביותר לכסף. בהנחה שמדובר על נפח זהה: 1. SSD Raptor HD .2 2 HDs with Raid 2 .3 אשמח גם לפירוט אם אפשר בנושא הביצועים והמחיר היחסי אם מישהו עשה פעם את ההשוואה.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by geniaXP,

    אני יודע שזה לא משתלם לקחת כונן עם פחות מ-500GB מבחינת ג'יגבייטים/שקלים, אבל כבר יש לי 160GB ועוד 320GB יספיק לי, אם אני אוסיף עוד 70 ש"ח ואקח 500GB זה לא יתן לי כלום. מה אתם חושבים?

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  10. אורח שלמה
    Started by אורח שלמה,

    שלום, ברשותי מחשב לנובו 710S עם SSD בנפח 128GB ואני רוצה לקנות אחד בנפח גדול יותר. במפרט כתוב שזה SSD PCI בחנויות אני רואה שיש המון סוגים של SSD כמו M2 או NVME או SATA או PCI ואולי עוד (אין לי מושג) בכל מקרה איזה מהסוגים שקיימים אמור להתאים למחשב שלי? אני גם רואה שיש אורכים שונים אז גם איזה אורך אני אמור לחפש? בקיצור אם מישהו יכול בבקשה לכוון אותי למאפיינים המדוייקים שלפיהם אני אמור לחפש מוצר שיתאים. תודה רבה, שלמה.

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  11. ומה יותר משתלם 2 160 גיגה סאטא 2 7200 8 מגה קאש ברייד 0 או שמה 250 גיגה סאטא 2 7200 16 מגה קאש בלי חשיבות לנפח!!! אין לי בעיה להפוך את ה250 ל300

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by gshhar,

    ומה זה בכלל Firmware? אגב לי יש לייטאון 52X32X52

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by TRISOMY,

    לפני שאני הולך לקנות, כדי להימנע מאי-נעימויות בבית עסק, אני מעוניין לדעת מה אמור להיכלל בערכה של הדיסק הקשיח... בגדול אני עומד לקנות את ה-320 או ה-500 גיגה..... בעיקרון ראיתי שגם קיים דוק למכשיר, האם הוא נכלל בערכה? אם לא, איפה אפשר לרכוש אותו? מה מצורף ל-HD? תודה לעונים....

    • 8 תגובות
    • 778 צפיות
  14. צירוף מקרים מזעזע או איכות מוצר נמוכה? שלושה מקרים: 1. אצל אמא שלי לאחר פחות מחצי שנה דיסק של WD Blue 320GB נבדק עם MHDD ונמצאו 7 סקטורים פגומים, לא המשכתי עד סוף הבדיקה.... 2. חבר איבד מחיצה שלמה מתוך דיסק WD 250GB במקרה הזה האחריות של 3 השנים פגה באפריל 2010, משמע - הדיסק עבד לא מעט אבל.... 3. אותו חבר קיבל בתמורה לדיסק הדפוק WD Blue 320GB. כנראה בגלל שלא היה להם 250GB( ???). לאחר שבועיים עבודה אחרי שהצלתי בעמל רב את חומר המחיצה השניה מהדיסק הישן נתקעה לו מערכת ההפעלה בכניסה לXP. בבדיקת MHDD מיד בהתחלה קבלתי סקטור פגום ולאחר מכן 7 קריאות של 500MS שבמהלך הזיהוי שלהן התוכנה ממש קפאה זמן רב עד שהמשיכה בבדיקה... כנראה שמשהו במנוע של הדיסק דפוק? צירוף מקרים...? לשיפוטכם.

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  15. Started by omertgm,

    http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=240 והאם יש בו את תכונת ה IntelliPower?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. מה זה אומר לעשות raid להארד דיסק.?? כל הזמן אני שומע את המילה הזאת אבל אני לא מבין

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. לכאורה הסיגייט עדיף בזכות הנפח הגדול יותר ,אולם ניתקלתי ברשת במספר חוות דעת ששוללות את הסידרה החדשה של סיגייט על רקע ביצועים עלובים ביותר ,אפילו בהשוואה לדיסקים קשיחים חיצוניים איטיים במיוחד שעובדים במהירות סיבוב של 5000 סיבובים לשנייה . יש גם טענות שהטכנולוגייה החדשה לא ממש אמינה והדיסקים שמבוססים עלייה ,פשוט לא מאריכים לחיות. מה דעתכם?

  18. בהנחה שצריך לבחור באחד מתוך שני הדיסקים האלה, בלי אפשרויות נוספות, במה הייתם בוחרים ולמה? אם לדעתכם ההבדלים לא קריטים בביצועים (קצת משחקים, אופיס, MATLAB ואינטרנט) אז תגידו גם. תודה

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  19. שלום לכם, עזרתכם בבחירת כונן/צורב בולריי , מה עדיף ? צורב BD-5300S BLU-RAY SONY DVDX12 DL - קישור או צורב פנימי Pioneer BDR-207DBK Blu-Ray Writer x12 Black Sat - קישור עזרתכם...

    • 3 תגובות
    • 973 צפיות
  20. Started by AAvihayD,

    בס"ד, בשעה טובה קיבלתי מחשב חדש Intel core i5 כרטיס מסך GTX470 וכו' וכו' עכשיו דוד שלי המליץ לי במקום לקחת HardDisk אחד של 1TB לקחת 2 ארדיסקים של כול אחד 500 GB מה אתם אומרים ? מה יותר טוב ? מה היתרונות והחסרונות ?

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by sahargt,

    שלום חברים HDD: MAXTOR 120 GB 7200 RPM ULTRA ATA-133 HARD DRIVE 1 HDD: [sERIAL-ATA] SEAGATE 120 GB 7200 RPM SATA-150 2 HARD DRIVE [8MB CACHE BUFFER אני רוצה ליקנות כונן קשיח מה עדיף? יש הבדלי ביצועים? איזה הארד דיסק נחשב היום לאמין ביותר,

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by Keman,

    שלום לכל עונה ! ברשותי לוח אם של GIGABYTE והוא: K8NS 939 ULTRA ללוח שתי אפשרויות לRAID. מה עדיף ? SILICON IMAGE RAID SIL 3152 או NFORCE 3 ULTRA RAID ?????????? מחקה לתשובות ותודה מראש לכל עונה !!!!

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  23. שלום לכל עונה ! ברשותי לוח אם של GIGABYTE והוא: K8NS 939 ULTRA ללוח שתי אפשרויות לRAID. מה עדיף ? SILICON IMAGE RAID SIL 3152 או :s05: ? מחקה לתשובות ותודה מראש לכל עונה !!!!

    • 8 תגובות
    • 743 צפיות
  24. שלום, אני מתכוון לקנות לוח אם שתומך ב ATA133 אני מתלבט בין: Maxtor 80GB 7200 ATA133 לבין: WD 80GB 7200 8MB cache (אין הבדל במחיר) האם אין למקסטור יתרון מהירות בשל תמיכתו בATA133? היה לי נסיון רע מאד עם WD בעבר, מישהו יודע מה האיכות של הכונן הזה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים