עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by FastJack,

    שלום. אני מעוניין לקנות HD חיצוני של 500GB עם חיבור USB 2 בגודל 2.5 אינץ'. של איזה חברה כדאי לי? ראיתי שSeagate הם הכי זולים, אבל אחרי הפאשלה שהם עשו (למי שזוכר) אני לא כל כך נלהב לקנות מהם. מצד שני הם מציעים 5 שנים אחריות. WD יחסית יקרים עם 3 שנים אחריות. ומה לגבי Samsung? אשמח לתשובה מהירה כי מחר בצהריים אני נוסע לקנות (מצטער על ההתראה הקצרה). תודה.

    • 1 תגובה
    • 853 צפיות
  2. Started by -Tal-,

    שלום לכולם... בעבר יצא לי לפתוח נושא על זה פה בפורום, שה HD שלי מרעיש גם במצב מנוחה וגם במצב של עבודה. ניסיתי להתרגל לזה ולא כ"כ הצלחתי. יש לי מארז שנחשב לשקט, ככה שזה גם אמור לבלום קצת את הרעש, אבל ללא הצלחה. עדיין יש רעש מה HD. אם הרעש היה רק במצב של עבודה, אז לא הייתה לי בעיה. מה שמעצבן זה שהוא מרעיש גם במנוחה! רציתי לדעת עם איזו תוכנה אני יכול לדעת מה עובד ברקע ויכול להיות שמשפיע על ה HD ובכך גורם לו להרעיש גם במצב מנוחה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות
  3. היום שמתי לב שאצלי בביוס בהגדרות הSATA מופיע Configure SATA as IDE והאופציה היחידה שם זו IDE. האם זה אומר שבעצם הכוננים שלי עובדים במהירות של IDE??

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות
  4. Started by integral,

    סוף סוף קיבלתי את ה TY שלי. 1) נצרב על 4120 ב X8 2) נצרב על 4120B ב X12 (אל תשימו לב לציון, זה בגלל הפיק היחיד) 3) נצרב על 3550 X8 קושחה רשמית 4) 3550 X16 בקושחה רשמית. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 853 צפיות
  5. אהלן. אני מחפש כונן DVD שקורא גם דיסקים רגילים. אני לא צריך את הכונן הכי טוב בשוק,אבל בכל זאת שיהיה איכותי. המחיר הוא 150 שקל בלי חריגות,אפילו אם יש טוב ממנו ב200. שאלה: האם המחיר של כונן עם צורב הוא משמעותי? כי יש לי צורב רגיל בבית ואני מתלבט האם לקנות כונן משולב עם צורב DVD,כמובן אם המחיר הוא לא גבוה מ150 שקל. תודה.

    • 9 תגובות
    • 853 צפיות
  6. יש לי דיסק קשיח שעושה רעש חזק מאוד (מהתדרים הנמוכים והמעצבנים במיוחד) אפשר לעשות משהו כדי לגרום לו להיות בשקט? כיסיתי אותו פעם במגבת - זה ממש עזר, אבל לא נראה לי שזה כל כך חכם לחנוק אותו ככה. מצד שני לא מצאתי שום יציאת אוויר אז אולי בכל זאת אפשר לכסות אותו ולהכניס אותו לאיזו קופסא אטומה. אני יודע שזה נשמע מטומטם אבל הרעש בלתי נסבל והדיסק עצמו מצויין, כרגע הוא מנותק וחבל לי על כל המקום המבוזבז. רעיונות אחרים יתקבלו בברכה.

    • 4 תגובות
    • 853 צפיות
  7. Started by navk2,

    הרצתי פה חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה חד משמעית. הכונן יועבר מהמחשב לסטרימר בסלון, לכן צריך ליהיות כונן חיצוני בחיבור USB, הוא לא צריך ליהיות קטן במיוחד אבל חשוב שלא יראה רע כי הוא אמור לעמוד בסלון רוב הזמן. הנפח שאני מכוון אליו הוא משהו כמו חצי טרה, למרות שאני יודע שאני בחיים לא אמלא את כולו בסרטים, זה נחמד שיש איזה כונן גיבוי בצד. הייתי מעדיף שיהיה כמה שיותר מהיר, אין לי כוח לחכות שעות בשביל כל פעם שאני מוריד פרק חדש של סדרה... מה הסדר גודל של זה בכלל ? כמה זמן בערך לוקח להעביר ג'יגה וחצי נגיד ?

    • 4 תגובות
    • 852 צפיות
  8. אז ככה הHD ישמש צלם וידאו ועורך בהכנת סרט דוקומנטרי. צריך נפח גדול [250G למשל יתאים בול) וחיבור FW . צריך שלא תהיה בעיית איטיות כאשר עורכים ומשתמשים בקבצים שעל הכונן בלי צורך להעביר למחשב קודם. אני חשבתי על זה: http://www.skypc.co.il/pl_product~2500GT~7~0.htm מה אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 852 צפיות
  9. Started by Mr Gadget,

    לפני כמה ימים החלטתי לקנות צורב חדש לאחר ש Asus 1814BLT התפגר הצורב שהחלטתי לקנות היה Pioneer DVR-218LBK לאחר כמה בדיקות באינטרנט לא ראיתי חסרונות בולטים לכונן כאשר התקנתי אותו ניסיתי למחוק דיסק CD-RW(כמה דיסקים שונים) וכל פעם אני מקבל את אותה הודעת שגיאה Erasing Failure Write Error. ראשית רציתי לשאול האם מישהו נתקל בתופעה דומה ואם יש באפשרותי להחליף צורב , איזה צורב הייתם קונים?

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  10. היי אנשים רציתי לשאול שאלה ! לפני כמה ימים קניתי מחשב חדש ... עכשיו הייתי רוצה לדעת האם צריך להתקין איזה משהו כדי שHD יופעל על SATA2 או שזה עושה את זה אוטומתי ? אני פשוט לא יודע בדיוק איך זה עובד !... אני פשוט חיברתי אותו רגיל ועשיתי התקנה של הWINDOWS רגיל אבל נראה לי שיש צורך בלהתקין משהו כדי שזה יעבוד על SATA2

    • 5 תגובות
    • 852 צפיות
  11. Started by Radeon38,

    http://hwzone.co.il/news/1237109876/25949/ אני לא מבין את ההתלהבות מתקן סאטה שיש את "אחיו" הגדול בשוק העסקי.ה - SAS שהחליף את תקן SCSI עובד עם כוננים של 15K RPM ועובר באמינות וביצועים כל תקן שיציג "אחיו" הקטן.כאחד ששוקל כוננים בתקן ובקר כזה אין לאירגון SATA IO מה לחדש. הכל על הנייר.במעשי הכל הבדלים מינוריים.תעבורת המידע נתונה אך ורק למהירות הכונן ולא לממשק.ברור שיש כוננים משובחים כמו הסמסונג אחד טרה או ה WD 640 אבל עדיין בקרי הלוח אם אינם מספקים את מה שנותן בקר עצמאי.לכן לדעתי הכל ניסיון כושל לדחוף טכנולוגיה מקרטעת לשוק מנומנם ולהעיר אותו מתרדמת המיתון העולמי. במילים פשוטות מנסים למכור לנו חומרה שיש לנו כבר !!!.

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות
  12. שלום, כבר כמה חודשים שהמחשב הנייד שלי מקרטע ונתקע בהרצת סרטים ומוזיקה ראו הודעה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=515931.0;topicseen ניסיתי לאחרונה לנגן מוזיקה אבל מDisk on key שחיברתי למחשב והפלא ופלא לא הייתה שום תקיעה והכל רץ חלק. התחלתי לחשוד שיכול להיות שהדיסק הקשיח שלי פשוט נדפק, הרצתי בדיקה עם תוכנת hard disk sentinel וזאת דיווחה לי על: 420 bad sectors 57 weak sectors 65535 errors occured during data transer מישהו יכול לעזור לי לפענח את התוצאה הזאת? האם התוצאות הנ"ל הם עילה להחלפת הדיסק הקשיח או שישנם פתרונות אחרים? התוכנה הנ"ל אמינה? בנוסף אם בסופו של דבר החלטתי להחליף דיסק קשיח, האם קניה של דיסק קשיח חיצוני תאפשר לי עבודה רגילה לחלוטין כאילו היה לי …

  13. אני אמור לקבל כונן קשיח חיצוני 500 ג'יגה של WD, זה הכונן : http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=412418 1. באופן כללי, מה דעתכם על הכונן ? האם הוא טוב ? מומלץ ? לא כדאי ? 2. האם יש טיפים / משהו מיוחד שכדאי לדעת לפני השימוש ? 3. קראתי שהוא מגיע כ FAT32, ויש לפרמט אותו ל NTFS, מדוע ? מערכת ההפעלה שלי היא ב FAST32, חייבים לפרמט ? 4. קראתי שלאחר שהתקינו את תוכנת ה WD Diagnosis, והפעילו אותה (מגיעה עם הכונן), המחשב עושה לעיתים ריסטרט מייד כשמפעילים אותה - האם מישהו נתקל / יודע למה ומדוע ? תודה !

    • 8 תגובות
    • 852 צפיות
  14. Started by FRANKO,

    הצורב הנוכחי שלי נהרס מהר מאוד (שנה בערך עם משהו כמו 100 צריבות, אפילו פחות) אני מחפש צורב חדש בתקציב של עד 300 שקל. הדבר שהכי חשוב לי זה האמינות, הביצועים פחות חשובים - העיקר שיצרוב ולא "ימות" אחרי שנה. בגלל שרוב הצורבים חוץ מהאיכותיים באמת נמצאים במסגרת התקציב ההתלבטות קשה מאוד, ולא מצאתי בשום מקום מידע בקשר לאמינות של הצורבים אלה רק בביצועים. ההתלבטות שלי כרגע היא בין LiteON , TEAC ו - ASUS אבל אם למישהו יש המלצה אחרת אני פתוח להצעות..

    • 5 תגובות
    • 852 צפיות
  15. יש לי דיסק קשיח של 40GB, IDE, ומופיע אצלי שני כוננים שכל אחד 20 ג'יגה. איך אני מחבר את שתיהם שיהיה לי כונן אחד של 40 במקום 2 של 20? ושוב, זה כונן IDE.

    • 7 תגובות
    • 852 צפיות
  16. Started by nnnmmm007,

    אני מחפש 2 כוננים ל- RIAD0 2 SSD SATA3 למי יש רעיון ? נא לצרף בבקשה , מבחן שאכן יש תמורה עם 2 הכוננים

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות
  17. Started by tal_levi1000,

    איך המשכפל הזה עובד? http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16827250002 כתוב שזה משכפל DVD ושזה "מדפיס" באיכות 4800dpi מה זה אומר? איך בדיוק הדבר הזה עובד?

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות
  18. קניתי מחשב חדש עם הארדיסק 500 ג'יגה שמזוהה כדגם 5000 הזה של WD אבל במחשב עצמו מופיע לי רק 131 מגה, למה זה ואיך אפשר לסדר את זה?

    • 4 תגובות
    • 852 צפיות
  19. Started by Xylene,

    שלום, יש לי לוח אם Gigabyte P-55A-UD3 רציתי לדעת אם הוא תומך בכונני SSD ואם יש לי טעם להתקין אחד כזה במחשב? בכמה זה יאיץ לי אותו אם בכלל מבחינת זמני טעינה של משחקים ומערכת ההפעלה?? תודה.

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  20. או כל חנות שיש בב"ש אפשר גם מבאג חיבור לא SATA כי יש לי רק 2 חיבורי SATA על אחד יושב כבר הארד ואני צריך עוד הארד איך ההארד הזה? http://ksp.co.il/hmain.php?uin=2478

    • 8 תגובות
    • 852 צפיות
  21. Started by zy2000,

    שלום. יש לי מחשב נייד עם שתי מחיצות c ו d ומחיצת שחזור נתונים של היצרן. הכל על xp . רציתי לפרמט את c ובשלב הגדרת המחיצות עם הדיסק של XP עקב טעות לא שלא ברורה לי לחלוטין נמחקו כל המחיצות ומופיע רק c כ unallocated. על d יש לי מידע ממש חשוב .כמובן שעדיין לא בוצע פורמט על אף מחיצה וכאשר נכנסתי עם acronis המחיצות עדיין מוגדרות ובמצב של unformated . ז"א שהמידע עדיין שם ואני רק צריך תוכנה שתחלץ את המידע או שתשחזר את המחיצה.

    • 4 תגובות
    • 852 צפיות
  22. שלום ש לי שאלה יש לי דיסק קשיח ישן חיבורide 80gb קנייתי לא מזמן דיסק חדש חיבור sata 500gb אני רוצה לעביר קבצים(סרטים,תמונות,דואר וכו') מהדיסק הישן ide לחדש. אך אני עושה את זה? יש לי לוח אם של asus p5g41t-m-lx

    • 3 תגובות
    • 852 צפיות
  23. כמה עולה דיסק לצריבה מסוג DVD R??? ומאיזה חברה כדאי לקנות?

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות
  24. אהלן אני רוצה SSD למערכת ההפעלה ותוכנות ו HDD לכל סוג אחר של אחסון (מסמכים, מדיה וכ"ו) אני יודע שכאשר מערכת ההפעלה שלך יושבת על SSD - מערכת ההפעלה עולה מהר יותר (מאשר אם זה יושב ב SSDׂ) השאלה היא האם בגלל שמחובר HDD (בנוסף, ככונן משני) לא יאט לי את עליית הוינדוס ? עד כדי כך שזה שהוינדוס על SSD לא ישנה הרבה?

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  25. Started by swisaman,

    היי, יש לי כונן קשיח נייד של LG HXD2 250GB,חיברתי אותו לחיבור USB קידמי במחשב,אבל הוינדוס לא מזהה אותו. הוא מוציא לי חלון שמציג לי 3 פורטים שמחוברים,העכבר,UNUSED PORT והUNKNOWN DEVICE(הוא בצבע שחור בולט). מן הסתם הקשיח הנייד הוא הUNKNOWN DEVICE,מה אפשר לעשות ? כשאני מחזיק את הקשיח והוא מחובר אני מרגיש כאילו משהוא זז שם,שהוא פועל..

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות

דיונים חדשים בפורומים