אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
בלוח אם שלי יש 2 חיבורי sata אבל יש לי 3 הארדיסקים.. האם יש מכשיר או משו שיכול להוסיף כניסות ללוח אם/מפצל? וכמה חיבורי sata יש בלוחות חדישים? (כי ראיתי שיש אנשים פה שיש להם הרבה יותר מ3 הארדיסקים) תודה..
-
- 8 תגובות
- 959 צפיות
-
-
לפני שבועיים מסרתי את ה IBM 80 7200 120GXP לתיקון לאחר שהוא החליט להתאבד. למזלי קניתי אותו ביוני שנה שעברה כך שיש לי שלוש שנות אחריות. נאמר לי שהארד דוסק יהיה מוכן תוך שבוע, לקח שבועיים, אבל חפיף. באמצע השבוע דיברתי עם אחת הנציגות והיא אמרה לי שאין IBM ושאני אקבל WD או MAXTOR, אמרתי בסדר, למרות שבזמנו ה IBM עלה בסביבות העשרה אחוז יותר יקר. היום אני מגיע ומה יש? nikimi!!! חברה שאף פעם לא שמעתי עליה. אחרי ריב מיותר עם המזכירה קיבלתי מישהו יותר בכיר ואמרתי לו שעל WD או MAXTOR אני מוכן להתפשר אבל לא על nikimi(הם שווים משהו?), ואם אין מבחינתי שיחזירו לי את הכסף. הם טענו שזה מה שיש לחברה שמחליפה או משהו בסגנון, ובלסוף הוחלט שהם ישלחו את הארד דיסק חזרה עד שיהיה IBM ובאותו הזמן ה…
-
- 6 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לשאול מספר שאלות : -האם הHDD משפיע על מהירות וביצועים של המחשב במשחקים ועבודה עם תוכנות כמו VISUAL STUDIO? -מה זה אומר זיכרון מטמון ? -האם מערכת שיושבת על דיסק של 10000RPM חזקה יותר או מהירה ? -האם כדי לקנות היום SATA3 מה גודל ההבדל בין SATA2? על איזה דיסק אתם ממליצים? כמה שיותר שקט,אני חשבתי על Samsung EcoGreen 1TB=1000GB 32MB Sata HD105SI מה אתם חושבים ?
-
- 3 תגובות
- 959 צפיות
-
-
בעקבות הפרסומים וההמלצות על הכונן 250gb של Samsung קניתי אותו (הדגם SP2504C) והתאכזבתי קשות: הביצועים שלו לא טובים באופן מורגש מהכונן הקודם שהיה לי של WD שנחשב כונן ממוצע כמו כן הוא כונן רועש !!! זה מורגש בעיקר בגלל שכל הקירורים שלי במחשב הם שקטים ואז שומעים אותו בצורה חדה והוא ממש טרקטור בהשוואה למה שאומרים עליו!! בנוסף הוא מגיע לקרוב ל-50 מעלות בעת מאמץ. בקיצור - אכזבה קשה!!!
-
- 10 תגובות
- 959 צפיות
-
-
ראיתי במקרה כתבה על זה ונדלקתי. זה מאוד נוח ומסתבר שלא עולה כ"כ הרבה. האם זה מחליף לגמרי את המחשב הביתי? הדרישות שלי צנועות להחריד - גלישה ופה ושם הורדות, מעט מאוד אופיס (וורד -אני משתמש בגוגל, ומצגות לצערי אי אפשר לצפות בגוגל אז אני משתמש באופיס, אבל זה ממש מעט ולא ממש נחוץ ולכן מוכן לוותר). אז האם אפשר יהיה לגלוש ולהעביר את כל תיקיות הקבצים שלי לסטיק קטן???
-
- 4 תגובות
- 959 צפיות
-
-
לא מצליח להעביר שום קובץ לשום כונן חיצוני... משתמש בויסטה, הבעיה קיימת רק לאחרונה במחשב אחר תחת XP הכל עובד (אבל אין לי מה להעביר משם)
-
- 1 תגובה
- 959 צפיות
-
-
יש לי צורב חזק בכינוי : pinor עכשיוו אני מכניס לו דיסק של 700 mb הוא עושה קצת רעש שאני מכניס לו דיסק של די וי די 4.7 הוא קורא אותו חלש מאוד..! לא איכפת לי הבהעיה היא שאני מנסה ליצרוב בnero כמו שצורבים מישחק מחשב? לדיסק bin cue עכשיו שאני מנסה ליצרוב אותו הוא מוציא לי את הדיסק ואומר לי שהדיסק לא טוב .. למה.... גם שניסיתי דיסקים של 700 מב הוא מוציא את הדיסק ולא מתחיל בצריבה העם אני צריך איזה דריברים בישביל זה או תוכנה אחרת או שפשוט הצורב לא טוב תעזרו לי בבקשה אני מיואשש :bash:
-
- 7 תגובות
- 959 צפיות
-
-
-
אלוהים ישמור רק עכשיו שמתי לב אחרי שכיביתי הכל הWD5000AAKS שלי רועשים בטירוף, שלישיה חדשה מהחנות בת פחות מחודש אבל איזה רעש... אלוהים, אני שומע כמעט כל SEEK מה לעשות!?!!??!
-
- 0 תגובות
- 959 צפיות
-
-
אני לא מדבר על אתחול מ-USB, אלא על אתחול של דוס מהתקן אחר (למשל CD) כך שכונן ה-USB ייקבל אות כונן ויהיה נגיש מבלי שיהיה צורך לטעון דרייבר כלשהו.
-
- 5 תגובות
- 959 צפיות
-
-
לאחרונה כונן CD במחשב נייד ישן (Armada 1592D) שבק חיים. שאלתי היא האם כל סידירום למחשב נייד יתאים או שיש סטנדרטים שונים?
-
- 1 תגובה
- 959 צפיות
-
-
אני ערכתי סרט בתוכנה ואז שאני רוצה ליצרוב את הסרט לדיסק של דיוידי הוא לא נותן לי ביגלל שקובץ אחד שוקל יותר מ2 g מה אני יכול לעשות בישביל שהו בכול זות יצרוב למישהו יש תוכנה טובה שמפצלת?
-
- 10 תגובות
- 959 צפיות
-
-
יש לי לוח אם Asus P7H55-M Pro, שלא תומך ב Raid וקניתי עכשיו 2 SSD, אני רוצה לעשות ביניהם Raid0 ולהתקין את המערכת הפעלה בה. אני לא כל כך מבין בזה אבל רוצה ללמוד, אם אני קונה בקר Raid מ ebay, למשל: http://www.ebay.com/itm/4-Port-SATA-SERIAL-ATA-PCI-CONTROLLER-RAID-I-O-PC-CARD-/160290993710?pt=US_Computer_Disk_Controllers_RAID_Cards&hash=item255216762e אני יכול לחבר אותו בלוח, לחבר אליו את 2 הכוננים ולעשות ביניהם רייד? איך עושים את זה? הבקרים האלו עובדים אוטומתי ז"א אני רק מחבר את הכוננים ואני פשוט יראה אותם בביוס ככונן רייס אחד?
-
- 0 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום, לפני שנים השתמשתי באייפוד 5G 80GB. באיזשהו שלב הכונן הקשיח שלו נדפק והתחיל להכנס לסיבובים אינסופיים ולהתקע. קבעתי (בלי הרבה ידע) שהכונן נדפק. יכול להיות שלא. אבל אני די בטוח שכן. בכל אופן, יש ברשותי כונן קשיח (MK3265GSX) וחשבתי לששלב באיזשהי צורה בינו ובין האייפוד ליצירת קופסת מוזיקה אחת. יכול להיות מעניין לסלון. זה הגיוני בכלל? הכונן של האייפוד הוא מדגם MK80106AH ויש לו חיבור ZIF, חיבו שונה מזה של כונן 2.5" סטנדרטי. הבנתי שיש מתאמים לדברים האלה (אבל! כל אחד מהכוננים דורש מתח שונה. זה של האייפוד 3.3V ב0.5A וה-2.5" 5V ב-1A). בקיצור, שאלתי היא: האם אפשר לשלב בין השניים? אם כן, איך? איזה מתאם ואיפה לקנות? ומה שיקולי צריכת האנרגיה? תודה רבה מראש וכו'
-
- 1 תגובה
- 959 צפיות
-
-
יש לי 3 כוננים שהם SATA 2, אבל המהירויות גישה (burst) שלהם הם 220, 208 ו-180 MB/S. אלה מהירויות סטנדרטיות לSATA 2? כי 3 ג'יגהביט אמורים להיות 375 מגה... הכוננים: Hitachi HDS721616PLA P220 WDC WD50 00AADS-00M2B 01.0 WDC WD16 00JS-22NCB1 10.0
-
- 1 תגובה
- 958 צפיות
-
-
שלום אנשים, היום קניתי הרד דיסק חדש - Samsung HD103SJ 1000 gb, שישמש לי כהרד דיסק נוסף במחשב קיים. אחרי שחיברתי את ההרד דיסק, התחלתי להעמיס עליו דברים והכל הלך חלק. עכשיו, כמה שעות אחרי ההתקנה... שמתי לב שההרד דיסק מדי פעם עושה את אותו צליל שהוא עושה כשמדליקים את המחשב. מעין "התנעה" כזו... הוא עושה את זה בערך פעם בשעה ללא כל גישה להרד דיסק החדש (המחשב סתם דולק ולא עושה כלום). הרעש נשמע כמו דיסק שמתחיל להסתובב... ממש כמו הרעש שנשמע מהרד דיסק כשמדליקים את המחשב. תקין? לא תקין? יש דרך לוודא? תודה אנשים.
-
- 4 תגובות
- 958 צפיות
-
-
מהי טכנולוגיית S.M.A.R.T. ? המשמעות של ראשי התיבות S.M.A.R.T. היא Self-Monitoring, Analysis, and Reporting Technology. כבר מזה ניתן להבין במה מדובר - טכנולוגית ניטור, ניתוח ודיווח. טכנולוגיה זו נמצאת בכל הכוננים הקשיחים המודרניים והיא נועדה לזהות ולדווח על מדדים לאמינות הכונן הקשיח במטרה לצפות מראש כשלים, מעין "מערכת אזהרה מוקדמת". מה שהיא עושה פשוט מאוד, היא קולטת אינפורמציה בכל מיני שלבים, מנתחת אותה כפי שהיא הוגדרה לעשות ומדווחת לנו המשתמשים את הממצאים. הבקר המובנה שבכונן הקשיח קולט ממספר חיישנים את ההתנהגות של הכונן (כל חיישן מתעד אינפורמציה שונה), ובעזרתם הוא מחליט האם ישנה בעיה או שלא, ובעזרת תוכנה מתאימה ניתן לגלות את הממצאים הללו. העיקרון שמאחורי SMART ובעצם הרעיו…
-
- 1 תגובה
- 958 צפיות
-
-
היי. יש ברשותי את הצורב הנ"ל כבר תקופה של שנה וחצי. צורב מצויין, לא עשה לי שום בעיות, קרא דיסקים סרוטים רצח כמו מלך. אני משתמש בדיסקים של SILVER LINE קבוע, והם מצויינים ואיכותיים! לאחרונה התחילה בעייה, כל פעם שאני צורב מדיה, מעל ל24X הBUFFER יורד לאפס, ואז עולה חזרה (כל זה ב2 שניות). ככה מעל ל100 פעמים בצריבת מדיה (הוא מודיע לי בסיום כמה פעמים הוא תיקן את הנפילת כוח). אני מצויין שאם אני צורב מתחת ל24X כולל, זה לא עושה לי את הבעייות האלה.. ניסיתי לפרמט - לא עזר. ניסיתי להחליף סוג דיסקים- לא עזר. אני משתמש קבוע ב Nero 6.6 הגרסא האחרונה ביותר. שהיא לא עשתה לי בעיות בכלל עד עכשיו. עריכה: 1. מצב DMA מופעל. 2. לאחר חיפוש בפורום מצאתי שהצורבים של MSI הם צורבים חרא שנדפק…
-
- 3 תגובות
- 958 צפיות
-
-
-
יש לי שאלה: דיסק קשיח 250. לכמה מחיצות כדאי לחלק ואיזה גודל כל מחיצה. אני שואלת כי פעם היתה לי מחיצה של 6 ג'יגה למערכת ההפעלה וזה עשה לי בעיות קשות. מה הגודל המומלץ לכונן שבו תותקן מערכת הפעלה, אופיס וכמובן תוכנות אנטי רוגלות ואנטי וירוס?
-
- 1 תגובה
- 958 צפיות
-
-
הצורב שלי נהייה פתאום איטי מוות:צריבה של 2.7GB X8 לקחה לו 20 דקות אני משתמש בנרו 7 אז מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה? הצורב הוא נק 3550A
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
-
-
ומה התועלת חוץ מזה שראיתי מבחני ביצועים של כתיבה וקריאה של RAID שפשוט משאירים את הביצועים של HD בודד הרחק מאחור. האם יש תועלת אמיתית? בהעתקה של קבצים או במשחקים או שבמערכת (ישנה) כמו שלי, זה לא יעזור לי???
-
- 4 תגובות
- 958 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני קונה נגן מולטימדיה IAMM NOVATRON NTD35 שמאפשר לראות בטלויזיה סרטים מהמחשב. הוא צריך דיסק קשיח 3.5 אינצ', SATA. אני רוצה בגודל של 500ג'. איזה דיסק קשיח כדאי לי? ראיתי באתרים השונים סוגים שונים שנראים לי זהים, ואין לי דרך לדעת מה יותר טוב. אז איזה עדיף לי? תודה רבה, מושיקו
-
- 8 תגובות
- 958 צפיות
-
-
הי, לפני כמה ימים שאלתי בנוגע להרד דיסק 160GB אמין עם דגש על זה שיהיה כמה שיותר שקט. הוצע לי לבדוק סיגייט וסמסונג.רק שבמקום בו אני קונה אין סמסונג וחבר אמר לי ש"סיגייט זה דראעק" לי יש WD 160 והוא יחסית רועש. אז אופציה נוספת בחנות היא MAXTOR,איך הוא?ומה דעתכם על מה שנאמר על סיגייט ?
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת מה ההבדל בין שני הדגמים הבאים של WD: 1. WD20EARS שעולה כ- 400 ש"ח 2. WD20EADS שעולה כ- 500 ש"ח למה הדגם השני עולה יותר והאם שווה לשלם עליו את ההפרש של המאה שקל. תודה.
-
- 1 תגובה
- 958 צפיות
-


