אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
שלום! דיסק און קי, מה עדיף אותו: http://ksp.co.il/?uin=14184 או אותו http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9594 ב-18 שקל דרך הקופון בפייסבוק? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אבא שלי נוסע לניו יורק ומעוניין לקנות צורב dvd אני צריך המלצות אין הגבלה אבל לא יותר מדי
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אני נוסע לארה"ב עוד חודש, ברצוני לקנות שם שדרוג רציני ליכולות האחסון שלי(בדגש על מהירות) מה שחשבתי עליו הוא כזה, יש 2 אפשרויות. 1. לקנות 2 כאלו ולעשות RAID0 : http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820211478 2. לקנות 1 כזה : http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820227531 אם יש לכם הצעות עד 170$, שייתנו ביצועים טובים יותר(צריך להיות לפחות 60GB) אני אשמח לשמוע
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Hi I heard from a friend that combos are bad, and it's better to buy one drive bur burning and another for regular use. the problem is, if I want to read DVDs and CDs and I want to burn DVDs and CDs, do I buy 4 drives??? no , of course not! so what do you think? are combos really bad, or is it just silly? can I buy a reliable CD/DVD reader/burner combo? any advice or opinions on combos are welcome, thanks!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הדיסק מתקתק, לא מזוהה בביוס, המעגל אלקטרוני תקין. כנראה שהראשים נשרפו, עדיין לא פתחתי. לצורך הצלת המידע, האם ניתן להעביר פלטות ישנות לדיסק חדש זהה ?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב כף יד (iPaq) ואני רוצה לקנות לו כרטיס SD של לפחות 4 ג'יגה. מי יכול להסביר לי מה ההבדך בין SD HC לבין SD ? וגם למה גרסת ה-HC זולה יותר ? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי 2 כרטיסי זיכרון של 8 GB של חברת סיליקון פאוור ואני חושב ששניהם דפוקים: אחד מהם הוטס לסין וכשהוחזר לידיי התברר שכל המידע (כ-200 תמונות) נמחק לחלוטין. בשני יש מדי פעם תמונות תקולות עפ פס אפור לכל רוחב התמונה. האם מדובר בתקלה בכרטיסים בוודאות? האם יש חברות יותר מומלצות מבחינת אמינות?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נגמר לי הזיכרון במחשב ואני לא מצליח למצוא אם הלוח אם שלי יכול להכיל עוד זיכרון. יש לי לוח אם מסוג H170-D3H-CF ויש לי 2 כוננים מחוברים. אחד ssd והשני רגיל. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
דיסק קשיח שהיה פעם בתצורת raid, לאחר הבעיות אמרו לי להכנס ל raid במחשב המקורי ולמחוק קונפיגורציה, גם לא עזר... הדיסק מזוהה בביוס (בדרך כלל, קרה גם שלא זוהה כמה פעמים) כאשר אני מעלה את המחשב (עם עוד דיסק SATA) מערכת ההפעלה די נתקעת ולוקח לה כמה דקות טובות לעלות, בסיום, רואים את הדיסקים (מחולק ל 2) הנוספים אבל אין גישה אליהם... אני יודע שאין master ו slave ב SATA אז מה יכולה להיות הבעיה?... בדקתי בשני מחשבים שונים עם חלונות 7 ו XP
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם, צרבתי דיסק עם שירים ב- CDA. הצריבה עברה בהצלחה (עפ"י NERO), אבל משום מה לא כל השירים מתנגנים על הצורב! כשבנגנים אחרים הדיסק נשמע במלואו. נזכרתי שהוא לא קרא לי גם איזשהוא דיסק DATA צרוב מצורב אחר. מישהו מכיר בעיה דומה בצורב הזה? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי צורב NEC 3550A (רק אחרי שהוא התחיל לעשות לי בעיות שמתי לב להרבה אנשיןם שאומרים שהוא חרא של צורב ) קיצר הוא עבד לי מצויין עד ש לא יודע פתאום דיסקים שאני צורב הוא לא מזהה אותם, הוא רואה אותם בתור דיסקים ריקים למרות שהם עובדים בכוננים אחרים , מה אני יכול לעשות יש אולי איזה עידכון משהו תוכנה להתקין פרוץ לא פרוץ משהו כל דבר שיכול לעזורר???!? תודה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בבקשה המלצה לדיסק קשיח נייד בעל קיבולת 1.5-2 טרה רצוי 2 שמעתי שהניידים נוטים להתקלל מהר אז מבקש משהו איכותי. רצויי שיהיה מאוד נייד
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
דגם ה-TR200 הוא עוד מוצר מהדור החדש שאמור לתרום לתחרותיות מוגברת בעולם האחסון לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שמתי לב לתופעה מוזרה בהעתקת קבצים גדולים (מאות מגה), כאשר אני מעתיק את הקובץ מדיסק לדיסק התחלת ההעתקה מתבצעת מהר ולאחר מכן היא מואטת. לדוגמה: עם שני דיסקים חדשים (2 TB של היטאצ'י) שעברו איחוי יסודי (באמצעות UltimateDefrag) אני מעתיק קובץ של 9 ג'יגה (באמצעות Total commander) וקצב ההעברה מתחיל מ 200 מגה לשניה ולאחר מספר שניות יורד לכיוון ה 100. התופע מתגלה גם כאשר אני מעתיק את הקובץ לדיסק שעבר פירמוט כך שאני מניח כי זו בעיית קריאה ולא כתיבה. האם ניתן למנוע זאת?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
דיסק של 700MB ו80 דק' יש אפשרות לצרוב אותו בפורמט MP3 שיהיה אפשר להכניס יותר שירים ושזה יעבוד בדיסקמן שהוא לא MP3? הקיצור יש אפשרות להכניס לדיסק של 700MB ו80 דק' 30 שירים שכול שיר 5דקות ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מנסה כבר למעלה מ12 שעות לאט לאט עם התוכנה של HP לפרמט זיכרון נייד של WD 750GB והוא לא מסיים את העבודה זה התחיל מכך שפירמטתי בWIN7 הרגיל וקיבלתי את ההודעה הבאה לwindows לא הייתה אפשרות להשלים את האתחול וגם שמתי לב שכשאני מעתיק תיקיה בגודל של 313 GB פשוט באמצע העתקה ,העתקה נעצרת לכן הדעתי למסקנה שמשהו שם לא טוב ולכן עשיתי פירמוט ואז קיבלתי את ההודעה שכתובה למעלה מהWINDOWS וקצת חקרתי בגוגל את הענין ואז נכון להרגע אני משתמש בכלי של HP והוא לא מסיים את העבודה... מה עושים הלאה? תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עד היום היתי בטוח שאני יודע מה זה ועכשיו אמרו לי שטעיתי....אז בישביל להוכיח טענה מישהו יכול לומר לי מה זה מערך RAID.????
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נכנסתי ל MANAGE ורשום לי Dynamic ומתחת invalid ולא נותן לי לעשות כלום.. אני מנסה לעשות reactivate disc ורושם לי this operation is not alowed on the invalid disk pack אני לא מוכן לאבד את מה שיש לי שם :'(
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לצרוב דיסק עם סרט שמתחלק ל 3 חלקים. 2 חלקים תופסים כ 400 מגה. האם אני אוכל לצרוב את 2 החלקים ומאוחר יותר להוסיף את ה 3 ע"י השארת הדיסק פתוח מבלי לפגוע באיכות הכללית וחייו של הדיסק? תודה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברתי הרד דיסק של WD 80G בחיבור IDE . (ההרד דיסק הראשי סאטא) בכל מקרה, הוינדוס (XP64) מזהה אותו ומוסיף אותו למחשב שלי. אך כשאני רוצה לבצע איתו פעולות, המחשב דורש לפרמט אותו. מה שאני לא יכול לעשות, משום שיש בו מידע של חבר. מדוע זה קורה?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי מקרביץ דיסק חיצוני של IOMGA .. הכול היה טוב ויפה עד שנהרס לי הכבל של הדיסק חיצוני ומאז אני לא יכול לחבר אותו. מדובר פה בכבל USB לא רגיל, מיוחד שמקבלים עם הקנייה. עם כל כבל USB אחר שניסתי לא הצלחתי שום דבר. הדיסק חיצוני בנפח של 500 ג'יגה מי שיכול לעזור בכל דרך שהיא יבורך..
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי צרבתי בנרו 6 דיסק בפורמט Audio CD ככה שיהיה אפשרי לשמוע במערכת סטריאו. לאחר הצריבה בדקתי את הדיסק במחשב והוא עבד בלי בעיות כאשר המדיה פלייר זיהה אותו בתור Audio CD והשמיע לי אותו. לאחר מכן שמתי את הדיסק במערכת סטריאו והמערכת כותבת שאין דיסק בפנים. לצורך בדיקת המערכת עצמה שמתי דיסק Audio CD אחר שצרבתי פעם והוא כן עובד במערכת סטריאו. ניסיתי לשים את הדיסק החדש שצרבתי בdvd (כזה שמתחבר לטלויזיה) והוא קורא את הדיסק ומשמיע. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברים, שמתי לב ששום דבר לא מגובה אצלי וחשבתי לקנות דיסק קשיח חיצוני לגבות את מה שיש לי על המחשב. אני מתלבט בין 500GB ל 1TB. אם ההוספה במחיר לא גדולה מדי אולי אלך על 1TB למרות שלדעתי 500GB יספק אותי. פחות חשוב קצת העברה ודברים כאלה. רוצה מהירות סבירה, אמינות כמה שאפשר ושטח אחסון סבבה בצורה שיהיה לי את היחס הטוב ביותר עבור הכסף שלי. לא שמתי תקציב כי אני לא יודע כמה זה אמור לעלות, אם אפשר להזמין מחול בזול ויש קישור אשמח לראות גם. בכלל ההעדפה היא להזמין מחול כי זה יותר זול. אשמח לשמוע הצעות תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי DOK (זה: www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=974 ) של 16GB רציתי להפוך אותו למשהו בסגנון "מחשב נייד" זתומרת שלכל מחשב שאני אחבר אותו (חוץ מלמחשב שלי) אני אוכל לראות כאילו זה הדסקטופ שלי עם המועדפים שלי והמסנגר שלי והאימייל שלי והחשבונות באתרים שאני גולש בהם (כמו פה למשל) בנוסף לאפשרות לעלות ולהעביר קבצים כמו כל DOK רגיל והכי חשוב שהDOK יהיה מוגן בסיסמה שאם הוא יעבד שלא יהיה ניתן להשתמש בו האם יש דבר כזה וניתן לעשות את זה? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


