עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by TheMadKow,

    שלום, בעקרון יש דיון דומה בפורום קירור, http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=174610.new#new אבל - זה הדגם של הכונן שלי, WDC WD2500KS-00MJB0 with firmware 02.01C03, ולמרות שיש עליו (מולו) מאוורר 120 ממ, הוא עדיין טורח לציין כי הוא ב-50 מעלות צלסיוס, דבר שלא מתיישב עם החום שהוא מפיק כשנוגעים בו. הבנתי מפורום של WD שזו כנראה תקלה במנגנון הזיהוי, האם לעוד מישהו קרה דבר דומה ? ומה הוא עשה ? בתודה מראש, אלירן.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. Started by yonir,

    ראיתי שאפשר לשים כוננים קשיחים (רגילים - 3.5) בתא של CD וכו' (5.25) ע"י "מתאמים". יש מתאמים פשוטים (וזולים) שהם פשוט כמה ברזלים שמתאימים את גודל התא בשביל הארד דיסק. ויש מתאמים "מתוחכמים" עם גוף שלם ולפעמים כבלים, פתח מקדימה וכו'. אם המטרה היא פשוט לקבל עוד מקום לכונן קשיח במקום כונן אופטי (ולא קירור יוצא דופן/ שקט מיוחד) האם יש צורך במתאמים ה"מתוחכמים" ? האם שימוש במקום 5.25 עם מתאם פשוט פחות טוב מאשר לשים את הכונן בכלוב ה-HDD הרגיל או שזה אותו דבר?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Abraxas,

    היי לכולם, אני רוצה להחליף כוננים (SSD + HDD). אשמח לקבל המלצות על SSD בנפח של עד 1TB ועל HDD בנפח של עד 4TB והאם כדאי ב-HDD לעשות Mirror partition (אם כן, בבקשה להמליץ על 2 כונני HDD)? בנוגע להוספת הכונן החדש, אני מחפש כונן שבגדול יהיה לצרכי מדיה (מניח ש-10TB), חיצוני בעל עדיפות. תודה רבה לכל העוזרים!

  4. Started by ilanb0,

    אני בונה בעזרת הפורום המתאים מחשב משרדי לעבודות הבית לילדים ולי. במחשב הישן ששבק, יש נתונים רבים בדיסק המשני שבו (לא דיסק C). אני שוקל להוסיף את הדיסק הזה למחשב החדש, במקום להעתיק ממנו את הנתונים לדיסק החדש (מדובר בדיסק שנרכש לפני כשנה למחשב בן כמה שנים). האם הוספת הדיסק מהמחשב הישן, תביא להאטה בביצועי המחשב החדש?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by killer47,

    למה בכלל טוב לקנות?..מה הוא עושה וכו?!: 74GB Serial ATA 10,000 rpm w/ 8MB Cache

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Samsung 840 evo 120gb או Kingston v300 120gb מי מביניהם הכי מומלץ, מבחינת האיכות והביצועים?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by LiorZi,

    כשאני משנה את המצב של הכונן הקשיח והDVD בביוס ל-AHCI, המחשב עושה ריסטרט כל פעם שמערכת ההפעלה מנסה לעבוד (WINDOWS 7 64BIT). כשאני מחזיר מצב חזרה ל-IDE הכל עובד בלי בעיות. התקנתי את הדרייברים והכל אבל זה פשוט לא עוזר. יש רעיונות?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by shahar07,

    מה ההבדל בין My Book Essential לבין World edition ? נדלקתי על עניין הרשת, האם גם אוכל להשתמש בו להקרנת סרטים או שזה יהיה איטי מידיי ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום לכולם, אני מקווה שהשאלה הנ"ל הפורום המתאים - אם לא , עמכם הסליחה... רציתי לדעת איך אני מוציא (בשלום) את ההארד דיסק מתוך המארז שלו. תודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. קניתי לפני שנה מחשב חדש של טושיבה אני רוצה לשדרג את הכונן ל SSD 500 GB האם כל כונן SSD יתאים או שיש כוננים גדולים מידי?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by אוריפ,

    יש לי קובץ ISO, מה אני עושה איתו בשביל להפעיל אותו? אני צריך לצרוב אותו או משהו כזה? תודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by explize,

    יום ראשון הולך להגיע המחשב החדש(E6400 לוח של GB965PS3 וכו'...) נרכש עימו בגלל חוסר בתקציב רק HD אחד של WD2500YS. מהמחשב הישן אני רוצה להוציא את הכונן הישן שהוא WD400EB בחיבור IDE. אני מתלבט איפה להתקין את WIN: על ה40 ולהפוך אותו לHDD מערכת? (שבעתיד יחליף אותו RAPTOR שיכנס תקציב חדש) או לחלק את הכונן החדש ל2 (מערכת וכל השאר) ולהפוך את ה40 למעיין כונן גיבוי(גוסט) וכונן הורדות? אשמח לתשובות עם הסבר. שבת שלום.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by wildstar76,

    שלום, ראיתי בסטיקי שעבור 2T מומלץ היטאצ'י. מאחר ולא כלכך מצאתי אותו בחנויות האם ה1T שלו עדיף על זה של סמסונג? מה דעתכם? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by tsr,

    שאלה לגבי 840evo 120gb הפעלתי RAPID mode בתוכנה של סמסונג, הרצתי בדיקה עם AS SSD, האם הכונן עובד כמו שצריך?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by foniko,

    אני מעוניין לקנות כונן SSD למחשב בחנות RSM. התקציב שלי הוא באזור 1200-1300 שקלים ההתלבטות העיקרית היא בין הכוננים הבאים: Crucial SSD M4 Sata3 128GB OCZ SSD Vertex 3 120GB intel SSD Intel® Solid-State Drive 510 Series 120GB Sata3 מה אתם אומרים? איזה כונן הכי טוב מבחינת ביצועים ואמינות? אם יש לכם המלצה על כונן SSD נוסף שעונה לדרישות אני אשמח לשמוע.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני רוצה לעשות גיבוי חיצוני להרדיסק שלי, אבל אני לא רוצה להיות מוגבל ע"י מהירות USB. אבל הבעיה שאין לי חיבור ESATA במארז! האם זה אומר שאין שום סיכוי לחבר הרדיסק חיצוני עם חיבור SATA או ESATA? אם ככה, חשבתי פשוט מדי פעם לפתוח את המארז של המחשב, לחבר הרדיסק פנימי רגיל ולשמור עליו ולהוציא. האם זה פתרון ברברי מדי או שזה בסדר? יש אופציה אחרת?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by berner,

    חברים :saint: אני חייב לפתוח כאן תרא'ד בנושא קבלת שירות . רכשתי HD דגם MAXTOR ATA133 \7200 הרכיב לאחר תקופה גילה סימני עצבנות והתברר שיש סקטורים דפוקים שלא ניתן לשקמם . פניתי למקור הרכישה "רוטל" בחולון והבחור שם טרטר אותי הלוך ושוב שאציג הוכחות שנרכש ממנו וכו' . פניתי ליבואן חב' CGR לבחור בשם מיכאל והוא בדק ואמר לי לפי מספר הS/N שאכן מקור הרכישה זה "רוטל" ויש אחריות שנדרש לממש שוב פניתי וקבלתי כל מיני תשובות. חזרתי ליבואן למיכאל והוא הבין שאני מטורטר והחליט" שלח לי הHD ואני מחזיר לך אחר" לזה קוראים רמת שירות וצל"ש ליבואן וחבל"ז לרכש מול רוטל. אז חברים הזהרו מאלה שיודעים למכור ולא לתת שירות. ואולי כדאי לפתוח כאן גם פורום בנושא רמת שירות ופינת ה…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Darking99,

    כשאני מפעיל את המחשב המחשב מנסה לטעון את הדיסק קשיח ולא מצליח. אחרי כמה דקות המתנה הוא מגיע לטעינה ורושם SATA3 HARD DISK HAS AN ERROR PRESS F1 TO RESUME. כמובן ניסיתי את האופציה של הדיסק של מערכת ההפעלה עם הrepair אך ללא הצלחה. רק אחרי שאני לוחץ F1 ומחכה כמה דקות ואז עושה ריסטארט זה מצליח להעלות את הדיסק קשיח וכל זה אחרי כמה ניסיונות של ריסטארטים והמתנה בזמן שהמחשב יעלה. Motherboard: Asus P5QC CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 Memory: OCZ 4GB - 2x2 Hard Disk: Westren Digital WD5000AAKS 500GB

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by frodo,

    כשאני צורב (יש לי נרו 5) אז יש אופציה שנקראת VERIFY ואם אני בוחר אותה אז אחרי הצריבה הצורב נפתח,שוב נסגר ואז מתחיל לספור שוב (הוא אומר שהוא עושה את ה-VERIFY הזה) מה זה בדיוק?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by _xyz,

    יש הבדל משמעותי באיכות? (verbatim יקר כמעט פי 2 מ TEAC)

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by פבלו,

    שלום, אני מתכוון לקנות בקרוב כונן SSD מסוג M.2. יש לי כבר אחד שיושב במחשב, אבל הוא 500 GB. מערכת ההפעלה עובדת עליו, פלוס תוכנות וכל זה, מה שלא משאיר לי הרבה מקום. אני עובד הרבה על פרימייר לעריכת וידיאו ואפטר אפקס, וחושב שאם אני אשים את חומר הגלם שלי על SSD מהיר של 1 או 2 טרה זה יעשה לי חיים קלים בהרבה. כמה שאלות: 1. אם כבר יש לי כונן SSD אחד שיושב על הלוחם אם, פלוס 4 זיכרונות, מעב + מאוורר מעבד, וכרטיס מסך, האם יהיה מקום לכונן נוסף? 2. אני רואה שבאייבורי יש שני כוננים כאלה, אבל ההבדל הוא בעיקר בממשק, ואני לא כזה בטוח מה עדיף. זה היקר יותר: https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=26251 הזול יותר: https://www.ivory.co.il/catalog.ph…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Guy950,

    שלום לכולם, אני רוצה להזמין כונן קשיח נוסף למחשב שלי, היות והנוכחי שלי לא מספיק לי. רציתי לקנות כונן קשיח לפני כמה חודשים אבל בדיוק התחילה עליית מחירים נוראית ואני מרושש מדי בשביל זה, רציתי לדעת אם המחירים חזרו להיות "שפויים"? אם כן, אשמח לקבל המלצה לכונן קשיח בתקציב של עד 500 ש"ח, אפשר להתגמש עד 600. אני מעדיף שיהיה 1T זיכרון, אבל אם התקציב מחניק, אוכל להתפשר ולקחת פחות זיכרון - העיקר שהכונן לא יהיה באיכות ירודה. אגב, אם זה רלוונטי הכונן הקשיח הנוכחי שלי הוא של WD מחובר בSATA ללוח אם עם 500 ג'יגה זיכרון עם 7200 RPM ו16M cahche. תודה לכל העוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by omri55,

    שלום. י שלי כונן WD 500 גיגה אני מצליח להכנס אליו ולראות את התיקיות אבל כאשר אני נכנס לאחת התיקיות הוא פשוט נתקע. אם זה סתם תמונה שלא בתוך תיקיה אז הוא כן מצליח אבל לכל התיקיות הוא פשוט לא מצליח להכנס יש לי שם מן אשף שחזור מתקדם בתוך הכונן אבל גם שם זה נתקע האם יש פתרון?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by UltraWaveMUSA,

    יש לי בעיה ענקית!!! באמצע שימוש בתוכנה שמעבירה בארד דיסק אחד כמה ג'יגות מכונן אחד לכונן השני נכבה לי המחשב ויצא מצב שיש לי כונן שלם [עם 9 ג'יגה של שירים] שנמצא כחומר לא מוזהה [לפחות על פי התוכנה]. ניסיתי לתת "אות" כדי שזה יחשב ככונן וזה באמת הצליח והצלחתי לראות חלק מהקבצים אבל לפני שהתהליך הסתיים הוא קרס ואמר שאי אפשר להמשיך את הפעולה... בעצם יצא מצב שיש לי 16 ג'יגה מתוכם 9 תפוסים - ללא אפשרות לגישה אליהם. יש שם דברים מאוד, מאוד חשובים!! ואני חייב למצא דרך לשחזר את הכול... מישהו יכול לעזור לי בעניין האמור? תודה מראש זה מוגדר משהו fqflex logical volume או משהו כזה

  25. Started by XMB,

    אהלן , ברצוני לרכוש כרטיס זיכרון למסגרת דיגיטלית שקניתי לא מזמן בחו"ל (ד"א ממליץ בחום למי שיש תקציב , דבר מדהים). בקיצור המסגרת הינה של קודאק ותומכת בכרטיסים הבאים: - Secure Digital (SD), Multimedia Card (MMC), Memory Stick (MS), -Picture Card, CompactFlash (CF) & MicroDrive (MD) השאלה היא מה ההבדל בין -Picture Card (שעולה יקר יחסית 110 שקלים ל 1GB) , לעומת נגיד זיכרונות רגילים כמו SD שעולה 1GB 50 שקלים , לבין Multimedia Card שעולה 256MB , 115 שקלים(הגבוה מבין כולם) והאם המהירויות של הזיכרונות קריטית בשבילי בשביל אותה המסגרת (לדוגמה זיכרונות X60 או X80 , יש לציין שזוהיא לא מצלמה ואין שיכתוב תמונות מסיבי במסגרת , המסגרת פועלת על בסיס מצגת כמו פאוורפוינט אשר אתה ק…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים