אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
האם ניתן ליצור IMAGE ל BLU-RAY מצורב שגם קורא BLU-RAY עם NERO (למשל)? נראה לי שאפשר, האם מישהו ניסה זאת בפועל ??
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי וחג שמח, רוצה לקנות דיסק גיבוי 4T בחו"ל. האם זה באמת יותר זול לחברות הטובות? היכן מומלץ לקנות? יש אפשרות לממש אחריות? לאיזה יצרן? איזה קופסה חיצונית מומלצת (יצרן)? בתודה, יהודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי יש לי 2 כוננים WD6400AAKS והחלטתי לעבור לRaid. הלוח הוא Gigabyte EP43-UD3L. אני מתלבט אם כדאי Raid 0 וצריך לדעת אם יש שיפור משמעותי בביצועים ואיך ההרדיסקים מוצגים ב"מחשב שלי" ( כונן אחד? שניים?). אם אין שיפור משמעותי אז אעדיף JBOD. השאלה האם צריך להתקין ווינדוס מחדש ולפרמט את הכונן הקיים, איזה תוכנה של Gigabyte צריך לניהול Raid, ואיך בדיוק מבצעים את ה2 האופציות? עריכה: הפעלתי את SATA AHCI והווינדוס לא עולה אז זה אומר שצריך להפעיל את האופציה ואז להתקין ווינדוס?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אחי הביא לפני כמה ימים חבילה של דיסקים של 900MB. השם שלהם הוא MAXdisc והם של 100 דקות/900 MB. יש לי צורב לייטאון 52*32*52* מלפני חצי שנה.... אני משתמש בנרו שהגיע עם הצורב. מה אני צריך לעשות? צריך תוכנה מיוחדת? משהו מיוחד לאפשר בתוכנה? תודה, מור
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רכשתי ב 6.5 דולר כרטיס זיכרון MICRO SD HC 8GB וניסיתי להעביר מידע אליו והקצב העברת נתונים פשוט מזעזע 400KB/S קראתי קצת ברשת וראיתי שאני לא היחיד שסובל ממהירות כזאת מזעזעת הכרטיס מסין יכול להיות שהוא מזוייף או דפוק ? גם רשום ב WINDOWS שהוא 7.41 נפח ולא 8GB בכרטיס הישן שלי 2GB MICRO SD יש נפח ב WINDOWS של 1.83GB ולא 2 אבל ניסיתי להעביר איתו נתונים וקיבלתי 1MB/S לא מטוס אבל שיפור משמעותי אני חייב לציין שאת הבדיקה הזאת ספציפית ביצעתי עם מתאם SD ולא דרך הטלפון אולי זאת הסיבה ? צריך עזרה תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים, פרקתי ממארז חיצוני של Western Digital דיסק פנימי מסוג WD Caviar Green בנפח של 1.0TB עם 8MB Cashe חשבתי לשדרג את המחשב שלי עם מערכת הפעלה חדש של WIN7 עם הדיסק הזה. מה דעתכם ואיפה אני בדיוק ירגיש את ההבדלים עם הייתי שם דיסק עם 16 או 32 mb Cashe ? המחשב שלי הוא מסוג intel core 2 מסוג 6400 עם 2.13GHZ עם 3GB זכרון פנימי.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין ברכישת דיסק קשיח HD204UI F4EG 2tb אך כל הסיפורים סביב הבעיות עם הדיסקים של ה4K סקטור ,תחת XP (מערכת הפעלה שאני לא אעזוב בזמן הקרוב) מרחיקים אותי מקנייתם. (זו הסיבה שעזבתי את WD בזמנו). מצד אחד יש לא מעט מאמרים ברשת שמדברים על כל בעיות ה- alignment שנוצרות, למשל המאמר הזה: http://arstechnica.com/microsoft/news/2010/03/why-new-hard-disks-might-not-be-much-fun-for-xp-users.ars/2 מצד שני, מוכרים בחניות ששאלתי אותם על זה, אמרו שהם לא מבינים על מה אני מדבר. השאלה היא, האם החשש מוצדק? במידה וארכוש את הדיסק הקשיח, מה אצטרך לעשות כדי שלא ייווצרו בעיות כלשהן? האם בכלל אמורות להיווצר בעיות?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן יש לי במערכת שני כוננים Caviar Blue 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II WD5000AAKS על אחד מותכנת מערכת ההפעלה והשני הוא כונן של איחסון כמו כן יש עוד כונן של MAXTOR 120 גיגה בחיבור IDE שהוא גם משמש כאיחסון , יש גם WD MY BOOK 500 גיגה שהוא מחובר בחיבור USB2 , אשמח לשמוע כיצד כדאיי לסדר את כל הכוננים, גם מבחינת ניצול מקום וגם מבחינת ביצועים/מהירות. יש לי עוד כונן נייד 2.5 של סיגייט שאיתו אני מעביר את כל הקבצים שעליהם אני עובד ואותו אני מגבה לכונן הנייד של WD. תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
או האם יש פתרון? אני עומד לקנות טאבלט והכניסות הם בעיקר MICRO SD, והייתי רוצה 64GB או יותר, מה יכול להיות הפתרון לדעתכם? אני מבין שאין במיקרו מעבר ל-32GB או שאני טועה? תודה,
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחר התקנת ווינדוס 7 לפני כשבוע, פתאום התחלתי לשמוע תיקתוקים מהמערך רייד שלי ככה שזה או מהארדיסק אחד או משניהם. ה SMART כתב לי משהו עם CORRRUPTED 0 הסתכלתי בפורום בגוגל ואמרו להוריד את התוכנה של INTEL MATRIX STORAGE ולעשות על זה מקש ימיני ו DISPLAY AS NORMAL. כמו שזה נראה הדבר רק מחק את התקלה מהרישום שלה ב SMART ולאחר מכן בכל זאת שמעתי תיקתוקים. הורדתי את התוכנת בדיקה של WD, לאחר שפירקתי את הרייד ובדקתי את שני ההארדיסקים גם בדיקה מהירה וגם בדיקה הקפית. שני הבדיקות עברו בהצלחה. מה אני אמור להסיק על ההארדיסקים שלי? הם בסדר? לא בסדר? זאת הייתה שגיאה חד פעמית אולי כאשר הארדיסק ניסה לגשת למקום מסויים וכאשר מחקתי את כל המידע זה הסתדר? יש למישהו רעיון מה קורה עם ההא…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נגיד יש לי מחשב חדש, אני מתקין וינדוס XP, יש שם אפשרות ליצור מחיצה.. אבל אומרים שזה טיפה מסובך ליצור משם מחיצה.. עדיף דרך תוכנה MagicPartition אכן כך? אם כן, עדיין אפשר הסבר איך ליצור מחיצה בזמן התקנת וינדוס? ועוד שאלה קטנה.. אם גודל ההארדיסק הוא 500 ג"ב.. כמה כדאי להקצות מקום לכונן C ששם יהיה הוינדוס וכל שאר התוכנות.. ולכונן D ששם זה סרטים משחקים וכו'.. במידה ואני רוצה רק עוד מחיצה אחת, D תודה מראש!!! [=
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני זקוק לכונן קשיח פנימי בנפח 500 GB פחות או יותר [תלוי אם התקציב מספיק,רצוי יותר נפח כמובן] במחיר עד 370 ש"ח כונן 7200 RPM שיתאים ללוח אם ישן של ASUS מדגם M2A-VM ויתחבר אליו בעזרת IDE המיושן..מדובר בלוח ישן אחרי הכל.. כונן איכותי, מחברה טובה ,כמובן.. את הכונן אני קונה בKSP כך שיש להתייחס למלאי ולמחירים שלהם בבקשה www.ksp.co.il תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
צרבתי דיסק דיוידי אם תוכנה שקיבלתי אם הדיוידי. תוכנה טובה. קיצור זה אם שני תקיות VIDEO_TS AUDIO_TS כמו שצריך. עכשיו אני מכניס את זה לדיוידי של הטלוויזיה. וזה מזהה שזה DVD אבל הוא לא מזהה אותו כאילו שנה אני מחכה והוא לא עושה כלום רק הדיסק רץ בפנים.. ואין אפשרות לפליי הוא לא מצליח ליקרוא אותו. למה?? תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה מיוחד ב- special version של WD? מה ההבדל בין הכוננים האלו לרגילים? והאם עדיף SATA באותו גודל (אבל בלי מטמון של 8MB)? תוספת: SATA בלי באפר עולה יותר זול מהרגיל עם הבאפר. SATA עם הבאפר עולה 60 שקל יותר. מה יותר כדאי?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האלן חברההה יש לי במחשב כרגע כונן של WD 250G מסדרת הKS : WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII WD2500KS מרוצה ממנו מאוד אצלי שנה+ בכל מקרה אני רוצה לקנות עוד הרד דיסק מכייון שאני מקים אולפן בבית והמחשב ישמש אותי לעבודות מורכבות ורציניות ומאוד מאוד מומלץ שהרד דיסק אחד יפעל בו מערכת הפעלה +תוכנת המוזיקה ובהרד דיסק השני כול הסאמפלים והקבצי מדיה...עכשיו יש מכה קרטריונים : שקט ככול האפשרי נפח בין 250G-320G כניסת SATAII או משהו בסיגנון שטוב לא RAID כי המטרה שיפעלו בנפרד ביצועים טובים עוד שאלה צצה לי... מה יותר טוב למה בבופר 8M או 16M? כלומר לקבצי מדיה מה כדאי כנל למערכת הפעלה האם הרד דיסק חיצוני יעיל וטוב כמו הפנימי ואם כן יש מישהו בקרטירווינים האלו?? אשמח לתשובות או להפנו אותי לדברים …
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
WD 250GB JB במאמץ (העתקה של כמה ג'יגות אליו) הוא מגיע ל-50. זה נחשב תקין? יש מאורר במארז...
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים יש לי CD-ROM של לפטופ שלשבתי לחבר אותו ללוח אם ATX. האם זה אפשרי? יש איזשהו מתאם לזה? ואיך נקרא החיבור של כזה CD-ROM? תודה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי disk on key ואני רוצה לנעול אותו ככה שהיה אפשר להיכנס אליו רק עם סיסמא, מישהוא יודע איך אפשר לעשות את זה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עזרההההה עריכה: זו שאלה יותר מפורטת, שתסביר הכל! בבקשה עזרו לי אני לא רוצה לקנות סתם ארדיסק! הארדיסק עושה לי רעשים שממש אפשר לשמוע רעשים כאלה של גחחחח ושומעים את זה אפשר להגיד טיפה חזק זה קורה שאני למשל מפעיל משחק. אני משחק במשחק ופתאום יש לי תקיעה קטנה בול בתקיעה יש רעש (מהארדיסק טיפה חזק) ורק שנעלם הרעש המשחק ממשיך רגיל חלק וכמובן השFPS גבוהה משהו כמו מ 65-100 ולא יורד זה נשאר ככה על 75 ובדקתי זה לא הזיכרון שתוקע אותו! הוא משתמש בסך הכל ב500 מתוך גיגה, בקיצור זה נראה לי הארדיסק כי מתי שיש תקיעה מתחיל הרעש הזה ועד שהוא לא מסתיים התקיעה לא נעלמת וזה משהו כמו 2-5 שניות לפעמים תלוי בגרפיקה של המשחק אבל אפילו כשהיא טיפה נמוכה יש תקיעה וגם כשיש את התקיעה יש באתו זמן את הרעש ו…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
הצורב שלי עבר הסבה לליצן יש לי צורב PHILIPS *48 MODEL: PCRW 4816 הכסוף הזה למי שמכיר.... בנירו הוא נותן לי מקסימום לצרוב על *16 למען האמת, זה או 16 או 4... איפה כל השאר??? למישהו יש מושג? ד"א אם מישהו יכול למצוא לי עדכון קושחה זה יהיה טוב.. בין אם זה קשור ובין אם לא... תודה על העזרה!
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
באמת שלא ידעתי איפה לשים את, זה אז שמתי פה זה נראה לי הכי הגיוני. קיצר לעניין. כונן C שלי מפוצץ עד הסוף, אבל כשאני בא למחוק משם דברים פשוט אין מה. לא התקנתי שם כלום וכאלה. יכול להיות שזה בגלל הראר?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה הסיבה שהוא קיבל תוצאה די נמוכה?? לבעלי ההארד הזה ומערכת הפעלה ויסטה, האם התוצאה שונה משלי ?? תודה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-


