עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by pompon,

    שלום, קיבלתי 2 הארדסיקים של סמסונג HD502HJ בנפח 500GB ואני מעוניין לעשות להם רייד ולהפוך אותם להארדיסק 1 . מישהו יודע כמה פלטות יש להארדיסקים האלה? והאם כדאי לי להתעקש להחליף ל SEAGATE או שההבדל הוא לא כזה נורא? איך הם מבחינת ביצועים וכו'? כרגע יש לי WD ואני מאוד לא מרוצה מהם! פעם שנייה שהלך לי ההארדיסק של WD ב 3 שנים... בכל אופן מישהו התנסה עם הדגם הזה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אז ככה יש לי שמה כוננים בצבע כחול ירוק כחול בהיר כולם ה HEALTHY מה מסמל הצבע הירוק?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום, מדובר בכונן קשיח של חברת היטאצ'י deskstar 320GB. כונן זה למעשה הכונן הראשי שלי, עליו מותקנת מערכת ההפעלה. פעם בכמה זמן, (פעם בכמה ימים), הכונן עושה תקתוקים ונראה כאילו המחשב תקעיה אחת גדולה והכל זז לאט. בדקתי את זה בתוכנת hd tach וכשכונן במצב הזה מהירות הקריאה שלו עומדת על 1.4 מגה בשנייה. לעומת 60-70 שהוא אמור לעבוד בהם. הבעיה נעוצה בכך שכשאני מנתק את הכונן ומחזיר אותו הוא "מסתדר" לכמה שעות. ככה שאני משוכנע שאם אלך איתו לחנות שממנה רכשתי, לצורך העניין מדובר בKSP אבל לא משנה יותר מידי, אני מניח שבכל חנות יגידו לי שזה בסדר וזהו. בכל מקרה אשמח לעזרה. מיכאל.. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Frungy,

    אהלן, מחשב נייד ישן זרוק אצלי כבר כמה שנים, והבעיה היחידה שלו היא הכונן. חיפשתי לאחרונה באינטרנט היכן ניתן להשיג כונני IDE ללפטופ במחיר שפוי, ואיני מבין למה גם כאן וגם בחו"ל הם יקרים יחסית. יש לכם עצות?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by berner,

    חברים שלום התקנתי את HD שהוא מדגם ATA133 בצעתי SETUP וכיוון הג'פר והBIOS לא זיהה הHD האם יתכן שHD מסוג ATA133 עובדים רק עם לוחות אם מסויימים או ש הHD דפוק אבקש לקבל מהפורום התייחסות תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אני עומד לעשות הזמנה גדולה, וזה חשוב לי. אגב, יש לי משחק בשם Act of War - Direct Action, אני רוצה לגבות אותו, אבל הוא שוקל 5 ג'יגה. האם זה אומר שאני חייב לקנות DL? למרות שאמרו שהוא פיספוס? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by hh66,

    http://www.seagate.com/www/en-us/products/external/external-hard-drive/desktop-hard-drive/?intcmp=bac-en-us-home-hero1-goflex-desk-4tb דרך USB3 , מעניין למה לא SATA ? מעניין גם הביצועים שלו ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום יש לי התלבטות לגבי אמינות של מערך raid 1 עם שני דיסקים על בקר בובנה בלוח אם ich9 האם הייתם מבצעים מערך דיסקים כזה כאשר האמינות שלו היא ממש גרועה מערך הדיסקים אמור להכיל מידע חשוב של ארגון שאם ימחק או יאבד תיגרם בעיה רצינית מאוד, כמו כן המחשב פועל כשרת הדיסקים שבשימוש הם דיסקים רגילים בגדלי של 50 גיגה עד 2 טרה כמו כן המערכת הפעלה גם כן רצה על הרייד הזה והמחשב עצמו כותב מידע קבוע על הדיסקים! האם לעבוד עם raid מובנה או לחלופין לרכוש בקר ב 300$ אשמח לקבל תגובות

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Yarimiz,

    הי כולם, הפעם לקחתי ארבעה כונני SSD מסדרות 840EVO של חברת Samsung ו-M500 מ-Crucial והשוויתי את הביצועים שלהם בפרמטרים שונים. ידוע שה-840EVO של Samsung הם יקרים יותר, אך האם הפרש הביצועים אכן שווה את הפרש המחירים? צפו בסרטון וגלו! אשמח מאוד לקבל לייק על הסרטון אם אהבתם, וסאבסקרייב לערוץ. סרטונים חדשים ואיכותיים עולים מדי כמה ימים בנושאים שונים, ביניהם גם גיימינג (לא רק חומרה). חג שמח וסופ"ש נעים לכולנו! Yarimiz

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by ccc,

    איך הוא, טוב? מה דפוק בו ומה טוב בו http://www.westerndigital.com/products/products.asp?DriveID=6 תודה אפ אפשר אז הסבר על כל הקשקושים שיש בפרטים שלו חוץ מה 7200...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. רק לי נראה שהמחיר נשאר גבוה כי זה יותר נח ומשתלם לחנויות? מתי אמור לרדת המחיר? מתי תפוקת הייצור אמורה לחזור לקדמותה? מישהו יודע? נראה שבחו"ל המצב נראה יחסית יפה, למה בארץ לא כך?!

  12. Started by samsam76,

    היי, אני רוצה לעשות בדיקת תקינות לאחד הכוננים שלי. יש לי CD והוא עולה סבבה. צפיתי את הבעיה שלא אדע לזהות את הכונן אותו אני רוצה לבדוק ולכן העלתי את התוכנה כשהכונן היה מנותק ואז חיברתי אותו כדי שאראה איזה כונן הופיע במסך השחור והמפחיד ולהפתעתי הרבה לא השתנה שם כלום. הבנתי שכונן שמוגדר כSLAVE לא מופיע אז קודם כל, איך אני יודע איך הכונן שלי מוגדר ? דבר שני, האם מישהו יכול להסביר לי לפי מה אני אמור לזהות את הכוננים ? ודבר שלישי, על מה לוחצים כדי לצאת מהתוכנה הזאת בצורה מסודרת ? מצורף צילום של המסך, כאמור, הוא היה נראה ככה עם כונן SSD + כונן 500 גיגה וזהה לחלוטין גם כשהוספתי לו עוד כונן 500 גיגה תודה לעוזרים וגם לאלה שלא

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by MoRtZkInG,

    קיבלתי מחבר כונן קלטות ישן, כל כך ישן שהוא אמר שהכונן שוכב אצלו מחוץ למחשב כבר כמה שנים. התחשק לי לראות מה ומי וניסיתי לחבר אותו, אבל אני לא בדיוק יודע איך ולמה. כאילו יש לי נסיון בלחבר כוננים וכו', אבל אף פעם לא חיברתי טייפ קלטות. בכל מקרה הכונן מתחבר לכבל פלופי. אבל אין לי מושג איך מגדירים אותו בביוס שמה יש אפשרות רק לכונני 3.5'' ו5.25''. מה לעשות שם? והבעיה הכי גדולה היא שאני לא מצליח להבין איזה כונן זה כדי להוריד לו דרייורים. הכונן מתאים למפרץ 3.5'' אבל הוא יושב בתוך מתאם ל5.25''. לא כתוב עליו כלום חוץ ממדבקה שכתוב עליה CONNER ופירוט של המתחים והזרמים ועוד מדבקה קטנה של EIM שאומרת שהאחריות נגמרת ב97. אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. יש לי HD עם חיבור SAS והבנתי שיש דרך לחבר אותו ל PC ע"י כרטיס הרחבה מסויים שמתחבר לאחד הסלוטים של ה- PCI, אם מישהו מכיר משהו כזה - אשמח לשמוע תגובות(וביקורות לגבי) + אשמח לקבל לינק לאחד המוצרים הללו...( או לפחות את השם המדויק שלהם באנגלית) אני מחפש משהו כזה : http://www.supermicro.com/products/accessories/addon/aoc-sat2-mv8.cfm אבל אני לא יודע אם יש משהו מומלץ יותר לשימוש..

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by The Ripper,

    סמסונג הם הבחירה למי שמחפש כונן שקט, השקטים יותר באים עם הרוטור של NIDEC מכיוון שאף חנות וגם לא היבואן יבדקו אם איזה רוטור הגיע הסמסונג, רציתי לבדוק אתכם אם קיבלתם רוטור NIDEC (או השני שאני לא זוכר) מדובר בדגם של 250G SATA-II הוא שייך לסדרה SP120 ונקרא SP2504 מאד פשוט לזהות את הרוטור - פשוט כתוב עליו NIDEC -כמו בתמונה הזאת עריכה: אני מעוניין לקנות את ה-HDD הזה רק אם יש סיכוי גבוהה שהוא מגיע עם NIDEC כך שאם שאם אני אראה שלרובכם יש NIDEC אני אזמין אותו אם לא אז אעדיף משהו אחר...

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by SPONER,

    רק שואל האם עם SSD הגלישה באינטרנט מהירה יותר ? מעברים מאתר לאתר/ וניווט בתוך האתר/ וטעינת אתרים עם המון תמונות. תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום. אני מעוניין לבנות מערך איכותי של RAID 5 כבר למדתי שעורי בית בעניין (פחות או יותר) והגעתי למסקנה שאני רוצה להשקיע בבקר איכותי שישמש אותי גם לאחר שאקנה מחשב חדש, אזי תהיה לי את האופצייה להעביר את המידע למחשב חדש במידת הצורך אם תהיה כזאת. בעיקרון חשוב לי המראה שזה מציע (יתרות) וכן גם הביצועים. אני לא מעוניין כרגע ב SSD בגלל הנפח הקטן והמחיר המופקע לדעתי האישית.. אין לי צורך ביותר ב 4 כוננים במערך RAID 5 בכל אופן אני צריך המלצה לכרטיס יעודי אמיתי שייתן את האמינות ואת הביצועים. התקציב שלי 2000ש"ח 2500 ו 3000ש"ח מקסימום. את התפריט של המחשב שלי אפשר לראות. אני עורך וידאו חובבני אך טובעני בנפח, ועושה עבודות להנאה האישית ב AE5 וסוני ואגס, אשמח לקבל המלצות.. בכל או…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. לאחר בדיקה באתר העולמי רשום אחריות עד 1.1.2011 מה עושים?

  19. אני חושב לקנות את הכונן הזה בחנות הזו... http://www.skypc.co.il/pl_product~907910~141~0.htm מה שחשוב לי זה חיבור הSATA ולפחות 1T במחיר הכי כדאי.. האחריות ושם החברה חשובות גם כן ! אשמח לכל מילה בנושא תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by טל,

    יש הבדל גדול בין SATA 2 ל-SATA והאם מריגישם בהבדל הזה? ,ויש שיפור בביצועים בין SATA2 ל-SATA? עריכה:שחכתי לשאול עוד שאלה, איך הצורב DVD של SONY דגם 28A ? ועוד שאלה, מזה דאבל לייר?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by elad-k1,

    שלום יש לי צורב סוני 48/24/48 ויש לי בעיה אני צורב דיסיקים שנקראים MCD בצבע סגול הדיסק במהירות 48 ואני צורב על הדיסק שירים במהירות 32 והשירים קופצים לפעמים מדלג על שיר מה עושים.............. בבקשה?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by viper_sb,

    יש לי לוח אם שלא תומך בRAID מישהו יכול לעזור לי איך לבצע RAID?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום לכולם. החלטתי להשתדרג ולעבור מהקלטות בוידאו הביתי להקלטות במחשב (אם זה מהטלויזיה, מהוידאו הישן או ממצלמת הוידאו). הבנתי שאחת הבעיות שאני אצטרך להתמודד איתן זו בעיית האכסון הזמני של סרט שהוקלט למחשב לפני צריבתו על DVD. יש לציין שאינני מתכוון לשמור סרטים על הדיסק הקשיח. כל מה שמוקלט לדיסק הקשיח ייצרב מיד וימחק - מה שאומר שאני אצטרך מקום שווה ערך לסרט יחיד באורך 2-4 שעות מקסימום שבמקסימום. פרטים רלוונטים על המחשב שלי: מעבד AMD Athlon XP 2800 זיכרון DDR 512M (שכנראה ישתדרג בקרוב בעוד חצי ג'יגה) דיסק קשיח בנפח 40G במהירות ממוצעת (7200). שאלותיי הן: איזה נפח של דיסק קשיח אני צריך לרכוש בשביל העניין? האם הוא צריך להתחבר למחשב בחיבור מסויים שיגדיל ביצועים, או להשאר עם IDE ר…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. הכונן הקשיח שלי מרעיש לכן אני מעדיף לנתק אותו מהחשמל. האם אני יכול לחבר אותו לחשמל של הספק מבלי לכבות את המחשב, ולהמשיך לעשות מה שאני עושה כשאר הכונן הזה עובד? החיבור שלו sata.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. WESTERN DIGITAL 1TB CAVIAR BLACK 32MB או שני SEAGATE 500GB BARACUDA 7000.12 במערך RAID0 חשובה לי מאוד המהירות, אבל אני שואל את עצמי מה גודל הסיכון ברייד, שכן אם הכונן קרס אי אפשר להציל יותר מדי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים