אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום כולם, אני מקבל עכשיו מחשב שמצוייד עם שלושה הארד דיסקים של 120GB מתוצרת WD (עם 8מגה CACHE). עוד עם המחשב יש צורב של פלקסטור וDVD של לייט-און... את הצורב והדיוידי אני מקבל מחוברים. אבל השאלה היא איך אני מחבר את ההארד דיסקים? (נאמר לי שאני אצטרך לפחות לאחד מהם רייד כדי שהכל יהיה מחובר). הערה #1: על הארד דיסק אחד יש לי המון מידע שאסור לי לאבד. הערה #2: הלוח אם שמגיע עם המחשב הוא Gigabyte GA-8IHXP. הערה #3: ההארד דיסק שיחזיק את המערכת הוא לא ההארד דיסק מהערה #1. (יש שניים ריקים ואחד מלא). תודה מראש, orrm. מה שאני בעצם מבקש זה הוראות איך לחבר את ההארד דיסקים, ואיזה מההארד דיסקים לחבר לרייד...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מאמר מתורגם שנלקח מ - Chief Magazine לאחרונה ה - Perpendicular recording הוא הכוכב העולה בעולם הדיסקים. קצת הסברים, מתוך מאמר של יאן מטיס בקומפיוטר-וורלד, להלן. הצריבה הניצבת מסוגלת להגדיל את קיבולתם של מצעים מגנטיים עד פי 10. כלומר, מיקרו-דיסקים בהם השתמשו לאחסון 3,000 שירים יכולים לספק מקום לכ-30,000. במונחים טכניים יותר, יהיה אפשר לאחסן כ-230GB לאינץ' מרובע, או עד 20GB במיקרו-דיסק של 1 אינץ'. זהו סוג ההתקדמות על פי חוק מור שיצרני דיסקים פחדו שלא יהיה בר ביצוע. מאז הופעת הדיסקים הקשיחים ב-1956 (עם ה-RAMAC של IBM) ועד היום, קיבולת הדיסקים גדלה בחזקות. הקיבולות כמעט הוכפלו מדי שנה למשך העשור הראשון אחרי RAMAC, והאיטו את קצב הגדילה למשך כ-20 שנה. הקצב הואץ חזרה בשנות …
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי mp3 של החברה apex והשתמשתי בו כ usb....היו עליו כמה קבצים.. הלכתי לחבר לעשות לו פירמוט ושכחתי את הMp3 מחובר למחשב ובטעות עשיתי לו גם פירמוט דרך ההתקנה של הווינדוס כמו שעושים פירמוט... עכשיו הוא לא עובד... כאשר אני מחבר אותו המחשב קולט אותו אבל כשאשני מנסה להיכנס אליו להוסיף לו משהו המחשב אומן שההתקן אינו מאותחל האם לאתחל אותו ? אני אומר לו שכן אבל הוא אומר שהוא לא מצליח? יש פתרון? תודה מראש..
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי צורב במחשב הנייח של חברת LG הדגם הוא GH22NS70 הצורב בן 3 שנים שנקנה עם המחשב בהשמעה של דיסקים אין שום בעיה הבעיה בצריבת CD-R שהוא לא מצליח לצרוב דיסקים של חברת SILVER LINE אבל בקושי של חברות אחרות כמו ETION , אחרי הצריבה שמסתכלים על הדיסק לא רואים את מקום הצריבה בצבע שונה כמו שמקובל לראות בדיסקים צרובים,אחרי צריבת DVD של חברת ETION רואים בברור על הדיסק את החלק הצרוב כמקובל הצורב גם מאוד מרעיש שמכניסים דיסק אליו הרעש קיים גם בעת הצריבה ניסיתי להכניס דיסק לניקוי הצורב אבל זה לא עזר ניסיתי להסיר מנהל התקן ולהתקין מחדש [הסרתי במנהל התקנים ביצעתי רסטרט ווינדוס התקין מחדש באופן אוטומטי אחרי עליית המחשב] וגם לא עזר אשמח לקבל עזרה תודה רב…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה שרשום בכותרת, תראה יש לי verbatim של 2TB, יש לי 2 מחשבים ,שאחד מהם מחובר ברשת ומשמש כ HTPC, כל המדיה היא על הכשיח, אני לא רוצה שכל פעם שירצה להוריד משהוא בטורנט או לראות סרט, להפעיל 2 מחשבים לסתם, יש ברשותי נתב משולב מודם של Dlink שלקחתי בבזק, יש לו פונקציה של שרת SMB ,סאמבה יענו, זה הפתרון המשולם ,לפחות על נייר, רשום בביבירור שהחיבור ה USB שלו הוא 2.0, והנה הבעיה ,מהירות קריא בחיבור כזה היא מקסימום 2מגה לשניה, בחיבור רגיל למחשב זה כ30, אתה בעיה עם מהירות כתיבה, פחות מ1MB לשניה, בחיבור רגיל גם 30+. השאלה העם ככה זה בכל נתב עם פונקציה כזאת.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, לפני תקופה חיברתי למחשב שלי משהו ל-USB שהביא לשריפת ההארד-דיסק שלי. כשהמחשב נדלק הדיסק מטקטק ולא עולה - מדובר ב WD 320 GB BLUE. מבדיקה במעבדה מתברר שהמעגל החשמלי נשרףאבלהמידע כולו עוד קיים על הדיסק. אני מחפש מישהו שיודע להתעסק בתיקון כזה (לא כל חברות השחזור יודעות).. בנתיים קיבלתי הצעת מחיר של 1600-4000 ש"ח, מד"ר דיסק, מחפש משהו יותר זול. תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך ההרד דיסק הזה? WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII AAKS אני קונה מחשב חדש בימים הקרובים ורציתי לדעת אם ההרדיסק הזה טוב, הוא עולה 410 ש"ח בנעה, והמחשב שלי פועל כמעט כל הזמן. ומה אומר ה AAKS? לינק: http://noacomp.co.il/product.asp?productid=7610 תודה, גיל
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני חדש ואני לא כל כך יודע אם זה המקום אבל אני אשאל בכל מקרה, מקסימום תעבירו. ממ אני מעוניין לקנות צורב דיוידי. עכשיו יש לי 3 שאלות. 1. זה צורך תוכנה מיוחדת או שאפשר גם לצרוב דיוידי דרך הNero 6 2. אם הCDROM שלי הוא מאסטר וה CD-R שלי הוא סלייב אז מה אמור להיות כונן הדיוידי 3. גם הכונן קשיח משתלב פה עם המאסטר והסלייב שלו או שכוננים קשיחים הם סלייב ומאסטר בפני עצמם.! ?! מקווה שהבנתם ושוב תודה רבה.!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לקחתי איתי את הכוננים הקשיחים ליוון ,הם נמצאים בשקיות פצפצים כל אחד לחוד. אני נמצא כרגע בחדר שבו המזגן לא עובד כשאינני בחדר. אני נמצא ליד הים יחסית ,הלחות פה די גבוהה וחם. כשנכנסתי עכשיו לחדר התחלתי להזיע מיד ולהרגיש חנק. האם בטוח להשאיר הארד דיסקים בסביבה כזו? אם לא, ואם המקרר ממשיך לעבוד גם כשאינני בחדר, האם כדאי לי להכניס את ההארד דיסקים לשם? (לא יהיו בעיות מגנטיות וכולי?)
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי סדר בדברים שלי, ומצאתי מעל 200 דיסקים (רגילים וDVD) שאין לי בהם צורך. האם יש מקום שבו עושים איתם משהו? (אצלנו באוני' יש מתקני מיחזור רק לסוללות, בקבוקים ונייר)
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חדש ונחמד. סטייל WINDOWS UPDATE תומך בינתיים בכוננים הבאים: CD-ROM Drive: GCR-8522B and GCR-8523B, CD-RW Drive: GCE-8525B and GCE-8526B, DVD-ROM Combo Drive: GCC-4521B Super Multi Drive: GSA-4081B, GSA-4082B, GSA-4120B, GSA-4160B and GSA-4163B GSA-5120D, GSA-5160D and GSA-5163D יתמוך בעתיד בכוננים נוספים לינק: http://www.lge.co.kr/library/opendata.jsp?p_name=lgfw1.06.zip תמונות: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, יש לי שני DOKs של 4GB. שניהם היו בפורמט FAT32, ופירמטתי אותם ל NTFS (דרך ה diskmgmt.msc ב win7). אני לא מצליח לגשת לשניהם (יש לי עוד אחד מאותו סוג, שכרגע נשאר ב FAT32, אבל זה מפריע לעבוד ככה). כשאני מכניס אותם למחשב (לא משנה לאיזו יציאה, או לאיזה מחשב. ניסיתי בכמה), אני מקבל הודעה: "you need to format the disk in drive G before you can use it" http://img192.imageshack.us/img192/9963/1format.png אם אני לוחץ על format disk, מערכת ההפעלה מנסה לפרמט את הדיסק און קי, ולאחר כמה זמן נתקעת ואומרת: "windows was unable to complete the format" אגב, ניסיתי לבצע זאת גם ב safe mode. אותן תוצאות. http://img824.imageshack.us/img824/9084/2cantformat.png ביצוע wipe לדיסק און קי דרך EA…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש כונן 3-4 טרה שיעבוד 24/7 מה כדאי ? זה לטורנט בעיקר וסרטים , זה כונן שעובד די הרבה וקשה . יש לסיגייט סדרה שחורה ו - WD סדרה אדומה האם זה רלוונטי ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה החברה שהכי כדאי לי לקנות? silver line, nashua, verbatim וכו'? ואיזה גודל כדאי לי? 700? 800? 900? זה די חשוב לי כי אני צריך לנגן את הדיסקים האלה בהרבה מקומות ואני לא יכול להסתכן בבעיות תמיכה. ועוד שאלה, זה נכון שDVD-R עדיף על DVD+R?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשותי צורב LITEON 52*32*52, לפני כשבוע הוא לפתע החל לא לקרוא מדיות מסויימות שרציתי לצרוב עליהן, ולקח לו זמן עד אשר הוא זיהה את המדיה(הוצאתי והכנסתי את הדיסק כמה פעמים). שלשום חשבתי שהתקנת FRIMEWARE חדש תפתור את הבעיה, אך לשווא, עכשיו הצורב אינו מזהה בכלל דיסקים(לא משנה איזה דיסק). איך אני מחזיר את הצורב למצב תקין?? או לפחות למצב שלפני התקנת ה - FRIMEWARE? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, הדיסק הקשיח כבר לא ילד. לפני כחצי שנה הוא התחיל לעשות בעיות. נתקע באמצע העתקת קבצים, וכו'. המידע שם לא היה רגיש, אז זה לא היה כל כך קריטי. הופיעו כל מיני הערות בSMART (על סקטורים פגומים וכד') התוכנה sentinel pro הגדילה לעשות ואמרה שהדיסק הקשיח הולך למות תוך שבוע. מפה לשם, החלטתי לגבות אותו ולפרמט. בזמן הגיבוי, הדיסק הקשיח נתקע והייתי צריך לאתחל. בנוסף, קרה שכיביתי את המחשב בטעות, וכשהדלקתי מחדש, הדיסק הקשיח לא זוהה. גם לאחר אתחול, הדיסק לא זוהה. פרקתי את הדיסק הקשיח, העברתי אותו לפורט אחר, כבל אחר, עדיין לא זוהה. פתאום לאחר שניים שלושה אתחולים, הדיסק הקשיח זוהה, והמשכתי לגבות (שוב נתקע, ושוב אתחלתי, הדיסק הקשיח המשיך להיות מזוהה) לאחר הגיבוי (הלא מושלם, אחרי הכל י…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחר אני מקבל את המחשב החדש: מעבד: AMD64bit 3200+ לוח אם: Gigabye k8nf-9 זיכרון: 1024(512*2) כרטיס מסך: Gigabye Geforce 6600 256mb ודיסק קשיח: WD 160 gb SATA את הווינדוס אני מתקין לבד ולפי מה שהבנתי יש בעיה עם ההתקנה של הדיסק הקשיח בגלל התקן ה-SATA. מה צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קראתי שאינטל היו אמורים להוציא מחליף ל- SSD_510 בסוף השנה.. לא? איזה דגמי SSD (אינטל ואחרים) אמורים לצאת בקרוב? מתי? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות עוד צורב DVD הכי טוב ולא נדפק ראיתי כמה אשכולות סמסונג אסוס ל'גי ועוד.. אין לי מושג איזה מומלץ צרוב? מהירות דיוידי כפול 20 ומעלה תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי שאלות לגבי ההארד דיסק הזה... במחשב שלי כרגע יש לי הארד דיסק WD 80GB 7200 8MB Buffer ATA100... עכשיו אני רוצה להוסיף את ההארד דיסק של ה 160GB הנ"ל למערכת ובכך להגדיל את המקום על ההארד דיסקים ל240GB סה"כ.... יש לי ספק כח HEC 300 AR-TF והשאלה שלי היא אם אני מפעיל את שני ההארד דיסקים הנ"ל ביחד במקביל האם אני צריך לקנות ספק כח חדש וחזק יותר? שאלה נוספת: לוח האם שלי הוא ASUS P4P800.... אני יודע שהוא תומך ב SATA.... אני לא חושב שהוא תומך ב SATA II... השאלה שלי היא האם ההארד דיסק הזה בכלל יעבוד על לוח האם הזה? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין הבלאק 1 טרה או הגרין 2 טרה עכשיו השאלות שלי הן איך אני יודע אם הם מתאימים ללוח אם שלי כמה איטי הגרין ששווה כל כך לקנות את הבלאק יש לי SATA במחשב אין לי מושג אם זה 2 או 1 איך אני בודק את זה ובלאק זה רק SATA 3? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה עושים חלונות 7 ניסיתי עם תוכנה של החברה אבל התוכנה אינה מזהה את ההתקן במחשב ההתקן מופיע ולספריה אחת יש לי גישה ספריה שניה לא ואנני יכול למחוק תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אפשר להתקין חלנות 7 התקנה נקייה מכונן DVD חיצוני USB על דיסק קשיח פנימי שאינו מפורמט?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דרוש כמובן בממשק SATA II, מאותה רמת מחיר, ואם אפשר גם שקט, יש הצעות?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-


