עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by rodnik,

    אני שוקל לקנות את ה-HDD הכ"כ מומלץ של סמסונג, כשנכנסים לעמוד המוצר באתר שמים לב שהקיבולת של הכונן היא 750GB בלבד (תחת הספקס) http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?type=94&subtype=98&model_cd=507 כתוב למטה את ההסבר הבא: Actual accessible capacity may vary from advertised capacity due to formatting and partitioning of the hard drive, as well as due to your computer's operating system אני מבין שלא מקבלים את מה שמפורסם, אבל בד"כ עושקים אותך בכמה עשרות גיגהבייטים ולא בכמה מאות...מישהו יכול לשפוך אור על הנושא? מישהו יודע מה הקיבולת האמיתית של ה-WD השחור? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by guy1000,

    שלום לכולם, אני כרגע משתמש בדיסק קשיח רגיל למחשב הנייח שלי (דיסק אחד בנפח 500gb) ועליו כמובן גם מערכת ההפעלה. אני רוצה לקנות SSD של 128gb ולהתקין עליו את מערכת ההפעלה, ואת הכונן הנוכחי להשאיר בתור כונן רגיל ולהוריד ממנו את מערכת ההפעלה. מה אני צריך לבדוק כדי לראות אם אני יכול לעשות את זה? (מבחינת אם המחשב תומך ב-SSD למשל) ומה התהליך שאני צריך לעשות בהחלפה הזאת אם היא אפשרית? תודה רבה, גיא

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. Started by omrit,

    שלום, סביר להניח שכבר שאלו את השאלה הזו הרבה פעמים, אך לא מצאתי שום נושא כזה : רציתי לדעת מה ההבדל בין SATA לבין SATA2, ואילו תכונות עיקריות צריכים לבדוק בדיסק לפני שקונים אותו? תודה!!!!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Rockstatement10,

    כרגע יש לי WD Elements 500GB שהנפח שלו כבר לא מספיק לי, וגם הקשיח הזה די איטי לטעמי, האם הוא באמת נחשב לאחד איטי? כמה יעלה לפחות אחד עם 1TB מהיר בהרבה? בנוסף, יש לי SSD מדגם 840 EVO בנפח 120GB, זה כמובן שמגביל אותי, אבל הססדים יקרים ולכן אני פחות רואה החלפת ססד לנפח גדול יותר כאופציה, אלא את הכונן החיצוני.

  5. Started by ElPelado,

    שלום לכם יש לי שאלה: אם אני קונה מארז לדיסק קשיח, כדי להפוך דיסק קשיח IDE פנימי לחיצוני, ויש לי בנוסף צורב די וי די פנימי, אני יכול לחבר אם אותו מארז את הצורב? אני מבין שמבחינה פיזית הצורב לא יכנס למארז, אבל מבחינת החיבורים, זה יעבוד? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. היי, אני מחפש HDD בנפח 2TB במהירות 7200 RPM (הולך לשמש למערכת הפעלה לאחותי), חשבתי על אחד מהבאים: https://www.tms.co.il/dt01aca200 https://www.tms.co.il/hua723020ala640pc ובנוסף, HDD בנפח 4TB שישמש לאחסון (אלא אם כן יש איזה כונן 7200 RPM בנפח הזה שלא קורע את הכיס) https://www.tms.co.il/st4000dm000 הדגמים האלה בסדר? בהחלט אין לי שום בעיה להוסיף עוד קצת כסף ולקבל כונן שהוא יותר "אמין" תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by snurf,

    שמעתי על מקרים שונים של בעיות עם התקן SATA. בעיות שמתעוררות כאשר רוצים לפרמט וכו'. למישהו יש מושג?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. בעשור האחרון השאלה עלתה שוב ושוב. בעקבות שיפור עצום בביצועי המעבדים והמעבר לריבוי ליבות (והמערכת בכלל) ומכיוון שגורם ההרדיסק כצוואר בקבוק הולך ומחמיר משנה לשנה. עולה השאלה, האם כתיבה וקריאה ל/מכונן מכווץ תחסוך זמן המתנה ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by AtR,

    אהלן חברים! חבר מהעבודה אתגר אותי בשאלה האם אפשרי ליצור דיסק קשיח פנימי במחשב לצרכי גיבוי כשרק ברגע שהוא מגבה את הקבצים הוא נדלק אוטומטית וברגע שהוא מסיים הוא נכבה חזרה האם קיימת שיטה כלשהי ליישם את זה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by shlomi_x,

    היי, התקנתי את הלייט-און ואת תוכנת הצריבה Nero. כאשר אני מנסה לצרוב, אני מקבל רק אופציה ליצירת IMAGE. למה? האם אני צריך להגדיר ל Nero את הלייט-און כצורב? שלומי

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Radeon38,

    http://techreport.com/discussions.x/10116 גיגבייט הוציאה ב 2005 את הכרטיס PCI שאיפשר התקנה של עד 4 זיכרונות של 1 גיגה או 2 גיגה זיכרון וזה היה מעין כונן SSD אבל הזיכרון היה DDR 1 והמחירים שלו היום יקרים יחסית. עכשיו יצא דגם שני בתמיכה ב DDR 2 שהם משמעותית יותר זולים.גם בנפח הוא תומך פי 2.השאלה האם ניתן להשיג את זה בארץ והאם זה כדאי כל הסיפור הזה עם הכונני SSD שיש היום.?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. לא מזמן קניתי כונן חדש בנפח 750GB בעזרת האשכול הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=413191.msg3547485#msg3547485 העברתי את כל התכולה של הכונן הקודם (250GB) לחדש.. ניתקתי את הHDD הישן והשארתי רק את החדש, העלתי את המחשב והופתעתי לגלות שהכונן של ה750GB מופיע ככונן של 250 חברתי מחדש את הHDD הישן, סידרתי בבאיוז ככה שהבוט יהיה רק מהחדש (כדי שהOS תעלה רק מהישן ולא מהחדש) והפעלתי את המחשב לפי הסטיקי נכנסתי לכאן: http://blog.atola.com/restoring-factory-hard-drive-capacity/ והורדתי את התוכנה.. התקנתי, הפעלתי, בחרתי בכונן של ה750GB והופיע לי השגיאה הבאה : כמובן שניסיתי למחוק את הכונן ידנית, אבל הוא מבקש ממני לעשות ריסט כדיי להשלים את הפעולה.. ככה שכלום לא י…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by root3:16,

    אני רוצה לקנות צורב די וי די ואין לי מושג איזה אחד לקנות.. אני מעדיף לקנות מksp, ואני מעדיף שיהיה עם dvd ram אבל אם אין אז זה לא כזה משנה.. חשבתי בהתחלה לקנות LG אבל אז ראיתי שפה ממליצים על ה-nec.. תודה מראש לכל מי שיעזור

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by 3liran,

    שלום, השאלה שלי היא כזאת: אם אני קונה מחשב חדש עם כונן קשיח גדול ומהיר: 160 GB SATA2 8 מ"ב Cache ויש לי כונן קשיח נוסף קצת יותר ישן מהמחשב הקודם: 40 GB IDE 2 מ"ב Cache האם שווה לחבר אותו בנוסף לכונן החדש ולהגדיר שקובץ ההחלפה של הווינדווס יישב עליו? זה ייתן שיפור בביצועים או שלהפך, כי הכונן הישן עובד על חיבור יותר איטי ועם פחות Cache? מה דעתכם?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by wizi,

    כפי שכתוב בכותר. הצורב שלי מת והחזיר נשמתו לבורא אחרי שנות שירות רבות. מחפש תחליף הגון שיעשה את העבודה בצורה טובה. מגבלות תקציב עד 150 ש"ח לערך. תודה זיו

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by jungle-man,

    ניתקלתי במספר מחשבים שהגיעו אלי בדיסקים של חברת HGST. בחיפוש מהיר ברשת עולה כי החברה היא חברה בת של WD. האם למישהו ניסיון עם החברה הנ"ל ? האם נחשבית אמינה ברמה של WD? ואם כן מה הסיבה לא להוציא תחת הלוגו של WD?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום, ערכתי את הדיון כי הבנתי שמה שאני מחפש זה SSD ולא גיבוי המידע שלי. אני לא יודע איזה SSD לקחת, אני מתלבט בין: Kingston SSD 120GB Sata3 SandForce 2281 V300+7MM לבין Samsung SSD 840 EVO 120GB SATA3 2.5 inch אני לא ממש מבין בזה, אני הולך לכיוון החיסכון, הסמסונג זה הגבול של התקציב שלי ושמעתי שהוא מאוד מומלץ אבל אולי אני לא צריך יותר מהkingston. מה עדיף? הוא מיועד למערכת ההפעלה ועוד כמה תוכנות

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום! ברשותי תכני וידאו של כמעט טרה (גדל עם הזמן), ועוד מוזיקה ותמונות של כמה עשרות ג'יגות צריך המלצה לדיסק חיצוני של 3 טרה לגיבוי הוידאו ושאר התכנים. ד"א עדיף לעשות מערך RAID לגיבוי ? כמו כן אפשר המלצה לכונן SSD (לא יותר מידיי גדול) למערכת הפעלה ? הלוח אם הוא GIGABYTE EP-43-DS3L עם חיבורי SATA 3GBPS, יש טעם לכונן SSD? ("צוואר בקבוק") כרגע אני עם דיסק פנימי 2 טרה. ** המהירות קריאה\כתיבה פחות חשובה לי, לא נקודה קריטית. תודה ושבוע טוב!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Reppix,

    יש אפשרות לשחזר מידע מהארד דיסק שעבר Quick Format ל-NTFS (בהתקנה של XP)? קודם לכן הוא היה FAT32. לצערי פירמטתי את ההארד הלא נכון...

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום הייתי רוצה לשאול יש לי את המחשב הבא המחשב שלי הוא פנטיום 4 2.8G ABIT IS7-V2 INTEL 848 כרטיס מסך 128MB GF4 כרטיס זיכרון 2 סטיקים 256+512 DDR 80GB דיסק קשיח אני רוצה לרכוש דיסק קשיח בגודל 320GB או 500GB, עכשיו אני הייתי רוצה לשאול האם לא יהיה לי בעיות עם המחשב הוא יתחיל להיתקע או משהו כזה?, או בכלל לא יתמוך לי המחשב עם גודל שכזה של דיסק קשיח? ???[br]פורסם בתאריך: 22.10.2008 בשעה 23:42:50 ההתלבטות בין ‏Samsung‎ - ‏320GB 7200RPM, 16MB, Sata II‎ שעולה 230 ש"ח.או ‏Western Digital‎ - ‏500GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎ שעולה 285 ש"ח. או ‏Seagate‎ - ‏500GB 7200RPM, 32MB, SATA II‎ שגם הוא עולה 285 ש"ח אחחריות לחמש שנים.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by sagigi21,

    שלום. ברשותי הארד דיסק של LACIE עם יציאת ESATA בנפח 1TB היום הוא התחיל לעשות בעיות בכך שהמחשב לא מזהה אותו ע"ג "המחשב שלי" הוא מזוהה במנהל ההתקנים.מזוהה באופציה להוצאת החומרה כשאני מחבר אותו.אבל לא משנה מה עשיתי הוא לא מזוהה ע"י המחשב.(זו לא בעיה בהארד דיסק עצמו כי שמתי אותו על לפטופ עם ESATA והוא כן עבד וזוהה) אני כבר נואש.מישהו יכול לעזור לי? :s05:

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by oorlevi,

    את המפרט של המחשב תראו בצד. יש לי הארד דיסק IDE של WD שאני רוצה להוסיף בנוסף לזה שיש לי ואני לא מצליח. ההארד דיסק שאני רוצה להוסיף הוא תקין ומפורמט! בהתחלה שמתי אותו על slave והמחשב לא עלה.. ניסיתי גם לשים אותו כמאסטר ולנתק את שלי ואז בכלל לא עלה כי אין עליו מערכת הפעלה. יש מששו שצריך לעשות חוץ מלחבר אותו? חייב עזרה כמה שיותר מהר תודה. תמונות של ההארד דיסק: http://tinypic.com/r/2d6krbb/3

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Mandheling,

    יש ב-DX כמה כוננים שלהם במחירים מאוד נמוכים: 32GB ב-200 ש"ח 64GB ב-340 ש"ח 60GB ב-440 ש"ח המחיר של השניים הראשונים כמובן יותר מפתה, אבל כנראה שיש סיבה למחיר הגבוה יותר של ה-60GB. מהירות?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by L1ron,

    שאלה שמעניינית אותי הרבה זמן.. מה ההבדל האמיתי בין 16MB ל32MB בBUFFER? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. טרה WD10EARS SAMSUNG HD103SJ SEAGATE ST31000528AS HITACHI HDS721010KLA330

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים