אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
קניתי WD 80ג'יגה עם 8 מגה קאש. ישר שמתי לב שהוא עושה ויברציות מוזרות מאד. לא הויברציות הגבוהות שהיינו שומעים מדיסקים קשיחים לפני שנים, אלא דווקא צליל נמוך שכזה.....חיכיתי עם זה יום והלכתי להחליף. החליפולי על המקום, וגיליתי שעם הדיסק המוחלף ההיפור אותו סיפור. השאלה: האם ישנה סחורה "סוג ב'" בכל הקשור להארדיסקים? קשה לי להאמין שחברה כמו WD תייצר היום מוצר שמפיק ויברציות כאלו.. יכול להיות שמכרו לי חרא?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם רוכש מחר מחשב htpc ואני מעוניין בכונן ssd (יודע שאין צורך אבל רוצה כך שאפשר לוותר על תגובות של אין צורך) ההתלבטות שלי היא בין שני כוננים של סמסונג הראשון הוא samsung 830 64 gb קראתי עליו ביקורות טובות והוא גם זול יחסית- אני מוגבל בתקציב. הבעיה היחידה שלי איתו זה שהוא 64gb והיו אנשים שאמרו לי שיתכן שלא יספיק לי. זאת מערכת מדיה והורדות אך על הכונן ssd תשב רק מערכת ההפעלה, xbmc ,תוכנת מוזיקה ואנטי וירוס. הכונן השני הוא samsung 840 120gb עליו קראתי ביקורות מעורבות, אך הוא יעשה את העבודה מבחינת מקום. בשביל השימושים שלי אין צורך שהכונן יהיה הכי מהיר בשוק, רק שאני הרגיש הבדל בינו לבין השימוש בכונן מכאני. ואמינות- מאוד חשוב שיהיה אמין. המלצות לכוננים אחרים עד 500 שח ית…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, ברשותי לוח אם MSI x99a gaming pro carbon. ללוח זה יש סלוט m.2 יחיד. רציתי לשאול את דעתכם לגבי אפשרות להקמת RAID 0 כאשר כונן אחד בסלוט m.2 הקיים ואילו השני בסלוט pcie על גבי כרטיס מתאם m.2 ל pcie. האם הדבר אפשרי ? אשמח לשמוע את דעתכם,
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רכשתי לאחרונה מחשב חדש עם הארדיסק 1TB של סיגייט, דגם st1000dm003. מבחינת ביצועים הכל עובד מצוין, וההארדיסק גם עבר בדיקת מאמץ בחנות המחשבים שבה קניתי את המחשב. אבל, ההתנהגות ה"ווקאלית" שלו ביזארית לגמרי. קודם כל: במצבים מסוימים, בעיקר בפעולות שקשורות לגלישה\הורדה, ההארדיסק מפיק צליל קריאה\כתיבה נמוך וחזק, ללא פעילות של מנורת ה HDD ACTIVITY. בעבר כל הדיסקים שלי היו של WD, ומעולם לא היה מצב של צלילי קריאה\כתיבה ללא אינדיקציה של המנורה...זה ממש מוזר לדעתי. דבר שני: מדי פעם, כשהוא נמצא פחות או יותר במצב של IDLE, הדיסק מפיק "ציוץ" קצר, דומה לאותו צליל מפורסם שבוקע מדיסק כאשר הוא כושל. הציוצים האלה חוזרים כל 5-10 דקות בערך הייתי אומר. אני יודע שאני מציין פה דברים מוזרים שרוב ה…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבוס של יצרנית בקרי ה-SSD הצנועה Phison מציג חזון מרחיק לכת בו כונני SSD בנפחי 128GB ו-256GB יחליפו את הכוננים המכאניים במחשבים ניידים באופן סופי - בתוך שנה או שנתיים מהיום לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99-ssd-%d7%91%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%9a-%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%94/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי יש באתרי קניות כמו ווינט שופס, ואללה שופס וכל מיני כאלה מחירים טובים של דיסקים במסגרת מכירות קבוצתיות, מרכזים וכל מיני. בדר"כ אני קונה מאייבורי או KSP כי כבר קרה שקניתי דיסק שהסתבר כתקול והחליפו לי. השאלה שלי אם באתרים האלה כמו שציינתי גם יש דרך לקבל אחריות כזאת של החלפה או החזר כספי במקרה שהדיסק תקול ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
רכשתי הארדיסק חדש Samsung 502HJ 500GB SATA 2 כרגע יש לי במחשב הארדיסק של WD 120 GB ישן שהוא לא SATA 2 המטרה שלי בסופו של דבר להתקין את הWindows על ה500GB ולהשאיר את ה120 לעוד זכרון. יש לי בעייה עם זיהוי של ההארדיסק במחשב כנראה בגלל שהמחשב שלי ישן ולא תומך בSATA 2 כאשר הביוס עולה הוא לא מזהה את הSamsung ככונן חדש אבל הוא כן מופיע כאשר יש לי את החלון של ה RAID ככה שהוא בעצם חצי מזוהה כאשר אני מנסה לפרמט אותו עם דיסק של ווינדוס נרשם לי שהכונן לא מוזהה והוא מזהה רק את הכונן הישן. לאחר שקראתי קצת בעלון שהביאו לי עם ההארדיסק הבנתי שהוא בעצם עובד על 3GB והלוח אם שלי מזהה רק 1.5GB ושאני צריך לשנות את הארדיסק שיעבוד על 1.5GB אז נכנסתי לאתר של Samsung והורדתי PATCH שאמור לסדר את זה…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי ראיתי ב EBAY את הכונן הזה ורציתי לשאול אם יש דרך לחבר אותו למחשב כדי שישמש כנגן HD. http://cgi.ebay.com/BRAND-NEW-XBOX-360-HD-DVD-ROM-DRIVE-TOSHIBA-SD-S802A_W0QQitemZ250105339532QQihZ015QQcategoryZ122517QQrdZ1QQcmdZViewItem אני מבין שהוא בא בלי פאנל ואני לא רואה איזה חיבור יש לו. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://eilat.ivory.co.il/catalog.php?orderBy=priceLow&act=cat&id=2672&filters%5B2526%5D%5B%5D=2528 http://ksp.co.il/?select=.1033..152..378..375.&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 עד 450 ש"ח לכונן או ש Crucial M4 120GB עדיף במחיר של 475? או שהסמסונג גם טוב? *נא להתחייס למחירי אילת
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! לפני כשבוע ניסיתי לצרוב כמה שירים על דיסק, אך משום מה, כמה שניות לאחר תחילת הצריבה, אני מקבל הודעת שגיאה. ניסיתי להחליף דיסק, לשנות את סוג הצריבה, אולם אף לא אחד מהשניים עזר. לכן, אני מניח שהצורב לא תקין ואני מבקש את עזרכתם. אני מחפש צורב DVD במחיר של עד 200 ש"ח, כאשר מה שהכי חשוב זה האמינות של הצורב. יש המלצות? נ.ב. האם יש עדיפות לצורב עם יציאת IDE או SATA? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ויש גם מחירים, אם כי אין עדיין תאריך - https://www.gadgety.co.il/196500/intel-ssd-760p-announced/ מעניין.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם :). יש לי במחשב כונן SSD 120 GB שעלו מותקן הוינדוס עשר וכול שאר הדברים על כונן 3TB PURPLE יש לי כרגע כרטיס מסך 1070 של MSI ארמור . מה עדיף לי לשדרג השדרוג אני רוצה לעשות אותו באוקטובר או שכדאי לחכות לבלק פרידי זה שאלה ראשונה בקשר לשדרוג אם כדאי לי לשדרג להוסיף עוד כונן SSD 1TB או SLI 1070??
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כונן HDD שהוצאתי ממחשב. קניתי לו מתאם (עם קופסא) לUSB. המתאם לא מגיע עם ספק כוח. (Ebay) מה התפקיד של הספק כוח? האם הוא הכרחי? האם השימוש הוא אחר ללא ספק כוח (למשל- הוצאת חומרה באופן בטוח..) הצלחתי להפעיל אותו כמה פעמים ככונן חיצוני, כולל להפעיל ממנו מערכת הפעלה, אבל כרגע כשאני מחבר אותו למחשב הוא מסתובב, ומפסיק אחרי חצי דקה, והמחשב לא מזהה אותו. גם הBIOS לא מזהה אותו. יש משהו שאפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני מחפש כונן 2.5" בין 500 ל-1000 G במחיר של כ-500 ש"ח מה דעתכם על הכונן הבא: http://www.skypc.co.il/sg_product~905M3640~141~0.htm אני לא מכיר את החברה אבל זה USB3 , או http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1QEB0DF699&cfm=1575B269 במחיר של 669 ש"ח (צריך להחזיר תשובה עד מחר) אשמח לקבל חוות דעת . תודה מראש לעונים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כונן קשיח חיצוני בנפח של 1TB, תמיכה בUSB 3.0 (כמובן שיתמוך לאחור בUSB 2) ובגודל 2.5 אינץ'. השוק מלא בכוננים קשיחים חיצוניים אך אני מחפש כונן אמין, מהיר ועמיד לאורך זמן. לכן אני פונה אליכם חברי הפורום בבקשה להמלצה על דגמים איכותיים אשר יעשו את העבודה. התקציב שלי הוא עד 600 ש"ח. דגמים אשר עוררו בי עניין: HTOLMX3NA10001ABB HDTB110XK3BA תודה לכם! נ.ב: עיינתי בנעוץ לגבי כוננים מומלצים ובקטגוריה של החיצוניים אין זכר לדגמים מומלצים..
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא הבנתי מה זה? זה מוסיף ראם? נפח ל-HDD? אם יש לי 4GB מה-READYBOOST בעצם יש לי עוד 4GB ראם/HDD? אם הוספתי מ-RB נפח אני אוכל לפתוח עוד תוכנות בו זמנית (נגיד שאם יש לי 4GB ראם אני יכול לפתוח 150 תוכנות. אם הוספתי 4GB מה-RB אני אוכל לפתוח עוד 150? כמובן שזו רק דוגמא והמספרים לא רציניים, רק לצורך הדוגמא)? ואם לא- אשמח להסבר מפורט יותר. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי לכולם. אז השבוע קניתי את ה nec 3500 עם המעט צריבות שעשיתי עד עכשיו אני מאוד מרוצה ממנו. אני לא יודע אם זה הפורום הנכון אבל אשמח לשמוע תגובות. אני רוצה ליצור דיסק dvd עם קליפים +תפריט השאלה שלי היא איך אני הופך קובץ mpg או avi ל dvd ? ובנוסף אחרי שאני מכניס קליפים והופך אותם ל dvd איך אני עושה תפריט שכל קישור למעשה יקרין את הקליפ הנכון.. גם לינק להסברים בנושא יהיו אחלה. תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, לאחרונה רכשתי דיסק חיצוני של Seagate Freeagent Go. הכבל שהגיע עם החומרה הוא מאד מאד קצר ולא מתאים לכלום כמעט. כאשר ניסיתי לקחת כבל USB מאריך סטנדרטי ולחבר אליו, המחשב לא זיהה אותו. כאשר ניסיתי לקחת כבל MINI USB אחר ולחבר בינו לבין הכונן והמחשב, גם הכונן לא זיהה אותו. האם הכוננים האלה של Seagate צריכים כבל USB מיוחד? ואם כן איפה אני יכול לרכוש אחד כזה שיהיה לפחות באורך של מטר?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש מארז דיסק קשיח 3.5 אינצ' (לא 2.5 אינצ') שמקבל את הכוח שלו מחיבור ה USB בלבד ? ללא צורך בחיבור לחשמל ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש כל מיני מתאמים זולים כאלו בעיקר ב DX/ האם למישהו יש נסיון עם מתאמים כאלו. אני מתכוון לחבר דיסק אחד בלבד עם מערכת ההפעלה כך שזה חייב להיות אמין ב100 אחוז.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני רוכש מחשב חדש וראיתי מלא לוחות שרשום עליהם SATA 3.0GB/s... לא הבנתי עדיין אם זה SATA2 או משו חדש ? אני מאוד מעוניין לרכוש HD זה Maxtor 7V250F0 http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=7V250F0〈=heb&cart=11508780853234215 מכיוון שיש לו NCQ (שאין לי מושג מה זה אבל זה בטוח לא רע, מה זה ?) והוא מסידרה MaxLine III והבנתי שהיא יותר טובה מהDiamondMax 10 ? זה נכון ? עכשיו רשום שהוא גם SATA 3.0 GB וגם SATA 1.5 GB וגם PATA, איך זה יכול להיות???? http://www.maxtor.com/_files/maxtor/en_us/documentation/data_sheets/maxline_iii_data_sheet.pdf חן
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, היום ואתמול עשיתי כמה שינויים פיזיים במחשב ( החלפת מארז, ספק כוח וכרטיס מסך ). לצערי בעת הדלקת המחשב קיבלתי שגיאה שלא מוצא מאיפה להעלות וינדוס. בכל מקרה, פתחתי את המארז, שמתי יד על הכונן הקשיח ושמתי לב שהוא בכלל לא נדלק ( גם לא אם מוצאים את הכלב ומחזירים ). הכונן השני נדלק ( אבל לא מותקן עליו וינדוס ) ומזוהה ע"י המערכת. רק אתמול הכונן עבד כמו שצריך וסה"כ ניתקתי אותו כרגיל, שמתי בצד ומאז לא נגעתי בו ולא עבר עליו דבר \: כונן מסוג SAMSUNG SPINPOINT F3. מכירים בעיה כזו? יש מה לעשות בשביל להחזיר את הכונן לחיים? בעקרון יש לי כונן מדגם זהה ( 500GB ולא 1T ), יש מה לעשות? יציל אותו לטווח רחוק או רק רגעי? כמובן שעם ההארד דיסק השני הווינדוס עולה והכל מתפקד כראוי. אשמח לע…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מאיפה אפשר לקנות? ואיך יודעעים איזה דגם מתאים למחשב? אם יש מספר חנויות תגידו את כולם שאני ימצא מה שיותר קרוב תודה או שאתם יכולים להגיד לי איך מפרמטים מחשב עם cdrom חיצוני בחיבר usb תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ראיתי בפורום שרבים טענו כי מחירי המדיות של LightScribe יקרים בצורה משמעותית ואינם משתלמים,ואני שואל למה? המחירים נראים (דיי) הוגנים. http://www.pricegrabber.com/search.php?form_keyword=Lightscribe&topcat_id=1
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


