אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. קניתי מחשב חדש ובתוכו הארד דיסק 500 GB. בתהלית התקנת החלונות נשאלתי אם אני רוצה ליצור מחיצה חדשה וחילקתי את הכונן לשניים. משום מה מופיע לי רק כונן אחד © בנפח 200 GB וה-300 הנותרים לא מופיעים. מה ניתן לעשות על מנת שיהיו לי שני כוננים C+D ושיופיעו במחשב ? תודה, ניצן
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברה! (במיוחד בעלי כונני SATA) חיברתי את הכונן הקשיח שלי 160GB WD SATA והוא לא עושה לי BOOT כלומר: ה BOOT הראשון הוא כמובן מה CDROM (אני מדבר על ההתקנה של WINDOWS XP SP2) אחרי RESET הראשון של ההתקנה של WINDOWS הוא לא ממשיך את ההתקנה מהכונן הקשיח כמו שצריך פשוט אין לי BOOT!!! הגדרתי ב BIOS את הבקר של SILICON IMAGE הגדרתי עם הכפתור F6 בתחילת ההתקנה של WINDOWS ובחרתי את הבקר הנכון ניתקתי למקרה והבעיה היא בכונן הקשיח הישן שלי 80GB WD... ניתקתי אותו למקרה והוא דופק משהו מממ... יש לי בלי קשר את ה BIOS הכי חדש. בחרתי ב BIOS שקודם יעשה BOOT מ SATA... ובכלל ניסיתי את רוב הצירופים, כלום לא עובד קיצור אני רוצה שה SATA יהיה הראשי... ומן הסתם מגיע לי את זה... אני לא בט…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/265127
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אודה למי מכם אשר יעזור לי למצוא את הדדייבר ל: (DISK ON KEY (SAMSUNG 128MB USB 2.0 Flash Drive אני כבר כמעט נואשתי תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא יודע מה קורה כאן? לחציה ימנית על הכונן שלי C ( מערכת הפעלה חדשה WIN7 עם 64 סיביות) מראה שבשימוש ישנם 29G נתון שלא היה בעיני הגיוני בכלל!!!! בדקתי על כל התיקיות והקבצים בקונן עצמו > לחיצה ימנית ובדיקה > מראה 17G היכן נעלמו עוד 12 G שלימים ? האם זה הקובץ של איחזור המערכת ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הוינדוס משום מה מגמגם מפעם לפעם( כל כמה זמן נתקע לכמה שניות כאשר העכבר זז אבל למשל הTASKBAR לא מגיב) גם כשהראם לא עובר את ה30%-40%, אז הורדתי CRYSTALDISKINFO. להלן דיווח הSMART שלו: מכיוון שלא הייתי בטוח למה הכוונה במספר 10 (הבנתי שהוא מציג בהקסימלים) הרצתי גם בדיקת READ של HDDSCAN להלן סיכום התוצאות שלו: L] אני מבין שישנם 2 סקטורים פגומים ואני לא בטוח לגבי המשמעות של קריאה ארוכה ממספר סקטורים נוספים... לקינוח, הנה צילום של DEFRAGGER שמדבר כבר על 16 סקטורים פגומים (מה?) (REAL VALUE): ] השאלה שלי היא בעצם "מה מצבו של הפציינט דוקטור"? מה הבעיה, מה האיטיולוגיה שלה, מה התחזית לעתיד, והאם יש אי אילו בדיקות נוספות לבצע. משום מה מקורות שונים אומרים דברים שוני…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקי הסי די שלי מוגדר בסלייב אם אני יעביר אותו למאסטר הוא יעבוד יותר מהר?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקציב שלי להארד דיסק הוא בסביבות ה-700 שקל. אני לא קונה משחק כל חודש, ולא מוריד משחקים, לכן אני לא דורש הרבה נפח. קודם רציתי לקנות איזה SATA 80GB 7200RPM באיזה 500 שקל, אבל המליצו לי כאן לא מזמן על WD Raptor SATA 36GB 10000 RPM שעולה 700 ומשהו. אמרו שיש לו ביצועים "מדהימים". כמו שאתם מבינים, אני ממש לא אוהב את יחס הנפח\מחיר שלו, ומעוניין לדעת מה כל כך "מדהים" בו? איך ביצועי ההארד דיסק מורגשים במשחקים בהנחה שיש לי זיכרון מהיר?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעקבות שידרוג לSSD הוצאתי את הכונן מערכת הישן (1 טרה של סיגייט) והשארתי ככונן משנה את ה3 טרה עכשיו הכונן טרה עדיין טוב וחשבתי לעשות ממנו כונן גיבוי ואבל אני צריך מתאם מסויים אני חושב יש לי בלוח 2 יציאות ESATA וחשבתי שאפשר שיעבוד שמה ואבל זה לא מתחבר אליו(צריך כבל מיוחד?) האם צריך חשמל חיצוני (כם עם USB )?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתי להערכתם המחיר של הHD החיצוניים יתחיל לרדת בעבקבות מה שקרה בתאילנד?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.msfn.org/board/topic/149201-concept-pagefile-on-ssd-uses/page__gopid__952051#entry952051 בעיקרון זה קונים SSD קטן וזול ויחסית מתקינים את ה מערכת הפעלה על ה HDD ואת ה PAGEFILE שמים על SSD ונהנים יחסית מבוט יחסית קצר ממערכת מגיבה יותר ועוד 20גיגהבשביל תוכנות כבדות [ כמו VS2010] או משחקים חשובים לכם באמת שאתם משתמשים הרבה ולא סתם קבצים שאין להם כל כך הרבה שימוש בעבודה שוטפת במחשב
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
למי שאינו עוקב באופן קבוע ולכן פספס במקרה, אז המותג Crucial (תת מותג של חברת micron הענקית האמריקאית) הוציא סדרה חדשה של כונני SSD שמטרתה ליישר קו מבחינת מהירות ביצועים עם הכוננים היותר מהירים בשוק כדוגמתם של ה- evo מבית סמסונג, וגם לתת מחיר שובר שוק על מנת לקטוף נתח שוק מעוגת המכירות הכוללת. הסדרה החדשה מכונה MX500 והיא מגיע בנפחים מגוונים, שהיעילים שבהם הם 250GB, 500GB, 1TB - כאשר המוצר מגיע עם 5 שנות אחריות. כונן מסדרה זו שנמצא מבחינת תמחור ב- sweet sport הוא כונן החצי טרה החדש = 500GB שניתן להזמינו במחיר מעולה ישירות מאמזון בלינק הבא: https://www.amazon.com/Crucial-MX500-500GB-NAND-Internal/dp/B0784SLQM6/ref=sr_1_3?ie=U…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בימים אלה אני בונה מפרט למחשב גיימינג שאני מתכנן לקנות. אני יודע שכרגע המחירים של הדיסקים הקשיחים די גבוהים, אבל ההארד דיסק שאני משתמש בו כרגע כבר די ישן וקטן מדי ככה שלא מתאים לי להעביר אותו למחשב החדש. בכל מקרה, הוצע לי ההארד דיסק הבא: Caviar Black 500GB 7200RPM, 32MB, SATA III WD5002AALX עולה 620 ש"ח ב-KSP. למיטב הבנתי ה-SATA3 משמש בעיקר לכונני SSD (שאין לי שום רצון כרגע או עתידי לקנות אחד) והארד דיסק בעל חיבור כזה פשוט מיותר כי SATA2 מספיק לדיסקים הקשיחים שקיימים היום. לכן בדקתי שוב ב-KSP ומצאתי את ההארד דיסק הבא: DeskStar 500GB 7200RPM 16MB SATA II בעלות של 495 ש"ח ובחישוב זריז אני חוסך כאן 125 ש"ח. מכאן עולות כמה שאלות שאשמח אם תוכלו לענות לי עליהם כדי …
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם. יש לי דיסק קשיח חיצוני מחברת toshiba עד לא מיזמן עבד רגיל עכשיו לא נפתח , המחשב לא מזהה אותו. ה usb מחובר ישר ניפתח החלון של הסגירה שלו ( safely remove hardwere) ולא מוצא אותו ב "המחשב שלי" בדקתי את הכונן במחשב אחר והוא עובד רגיל. מה ניתן לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום נניח שאני צורב DVD DUAL LAYER עם הצורב שלי שתומך בפורמט הזה. האם כדי לקרוא את הדיסק הצרוב אני צריך גם קורא מיוחד או שכל כונן DVD ידע לקרוא את זה ? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי הארדיסק WD 1.0TB Caviar Black, ההארדיסק כאמור בטכנולוגיה של sata 6gb/s. לוח האם שלי הינו לוח של אינטל מסוג DG41RQ אשר תומך ב-sata 3gb/s. ביצעתי התקנה של ווינדוס 7 על גבי ההארדיסק ההתקנה עובדת כמו שצריך עד השלב האחרון שבו מתבצע הבוט האחרון. שם אני מקבל מסך שחור עם סמן מהבהב בצד שמאל למעלה של המסך. המחשב עולה דרך הארדיסק sata 3gb/s ישן בצורה תקינה (עם ווינדוס אקס.פי). ניסיתי לבצע את הג'ימפור של פינים 5-6 (אשר אמור להגביל את ההארדיסק ל3gb/s ב-phy) אך גם זה לא עזר. ממה שהבנתי לא אמורה להיות בעיה של הרצת הארדיסק sata6gb/s על גבי לוח אם תומך sata3gb/s. אשמח אם תוכלו לסייע לי בפיתרון לבעיה. בתודה, אוהד.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
נראה לי שהארד דיסק שלי נדפק מה שאני רוצה זה לדעת איזה הארד דיסק מתאים לי אמרו לי שאני צריך IDE כי המחשב שלי ישן איך אני יודע בדיוק? איפה זה צריך להיות רשום? ומה ההבדל בין IDE SATA וכל אלה איך אני מבדיל ביניהם?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי חברה, אני די מבולבל מרוב הכתבות והעצות שקיבלתי מחברים בנושא ולכן אני פונה אליכם לעשות לי סדר בנושא. אייך אפשר לעשות גיבוי ל-7 מחשבים שמחוברים לראוטר netgeer vvg2000 של בזק (החיבורים הם:4 קווי ו-3 אלחוטי). ואין לי בעייה של מקום ליד הראוטר. 1. יש אנשים שאומרים לי שה-USB של הראוטר איטי והמחשבים יהיו מאוד איטיים בגלל זה... 2. יש שאמרו לי שבכלל אני צריך דיסק עם חיבור רשת חיצוני. (נשמע לי מופרך....) 4. אם אני אסתכל 3-5 שנים קדימה, אז אני צריך משהו כמו 2T. 5. האם זה יאט את המחשבים? 6. ובכלל, אחרי שקונים את הדיסק - מה מגדירים (בחלונות 7) ואייך עושים כדי שהכל יעבוד אוטומאטית? תודה רבה לכל העוזרים הראל
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רוצה לשדרג לבן שלי את הנייד שלו lenovo Y-50-70 משמש בעיקר למשחקים . יש את Silicon Power 512GB SSD 3D NAND A55 באמזוון ב 68$ (75 כולל משלוח) ביקורות די טובות , או שעדיף sandisk ssd plus ב 70$ , https://www.amazon.com/gp/product/B07997QV4Z/ref=ox_sc_saved_title_2?smid=A25SITGFW0OQJA&psc=1 https://www.joybuy.com/3367167.html תודה לעונים דוד
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
מה לקחת? בתחום ה250 Maxtor DiamondMax 10 aka 6V250F0 או WD WD2500KS
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איפה ניתן למצוא את הלוג שינויים של העדכון? קיבלתי התראה על עדכון ורציתי לדעת איפה יש את הchangelog? חיפשתי ברשת ולא מצאתי.. תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי! אני מתכנן רכישה של זכרון USB (הראשון שלי), בנפח של 1GB. יש לי כמה דרישות, פחות או יותר בסדר חשיבות: 1. מהירות כתיבה וקריאה. 2. חברה מוכרת ואמינה. 3. גודל. ראיתי שרוב המחירים מסתובבים סביב ה400 ש"ח, אז נראה לי נשאר בטווח הזה בערך... אפשר לחרוג בקצת... חשבתי על זה: http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=4205 איך הוא? יש המלצות אחרות? תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים שלום, יש ברשותי 3 דיסקים: 1. WD Black 1TB 2. WD Green 1 TB 3 Segate 7200 3 TB (שרכשתי היום) ביצעתי בדיקת מהירות ונדהמתי לגלות מהירות איטית יותר של ה-WD BLACK האם זה יכול להיות? האם המהירות של ה-BLACK סבירה? ובכלל מה דעתכם על המהירות שקיבלתי בתוצאה הסופית. יש לי הרגשה שה-BLACK לא ממש בקו הבריאות..... מה דעתכם? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי בדיקה ב-HD Tune לשני הדיסקים הקשיחים האלה והתוצאות מאוד הפתיעו אותי, לא חשבתי שיהיה הבדל גדול בביצועים בין השני דיסקים הקשיחים האלה, אבל היה הבדל מורגש בביצועים לטובת ה- Seagate Barracuda . לי אישית יש את ה- Western Digital 250GB 16Mb WD2500KS ולקרוב משפחה שלי יש את ה- Seagate Barracuda 250GB 16MB ST3250820A , את הבדיקה עצמה עשיתי במחשבים שונים אבל גם עשיתי בדיקה לשניהם באותו המחשב והתוצאות היו זהות. החיסרון היחיד שהבחנתי שיש ל-Seagate הוא שאי אפשר לחבר אותו בחיבור IDE של הספק ורק בחיבור SATA המיוחד של הספק לעומת ה- Western Digital שאפשר לחבר אותו בשני הדרכים אל הספק. ההפרש מחירים בחלק מהחנויות הוא בסביבות ה-20 ש"ח אז נראה לי ששווה להשקיע את זה אם רוצים ביצועים יותר…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-


