עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום לכולם, קניתי מחשב חדש עם לוח אם GA-B85-HD3: http://www.tms.co.il/product/12630 וקניתי גם כונן Intel® SSD 525 Series 240GB: http://ark.intel.com/products/71181/Intel-SSD-525-Series-240GB-mSATA-6Gbs-25nm-MLC ומסתבר שבלוח האם אין חיבור mSATA, מה עושים? אולי יש מתאם כלשהו? תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. רכשתי SAMSUNG HD204UI‎ לצורך אחסנת סרטים, בזמן הפרמוט יש צורך לבחור ב ( Allocaction unit size (512,1024,2048,4096,8192,16K,32K,64K או בדיפולט 1) באיזה ערך יש לבחור? 2) מה ערכו של הדיפולט \ איך ניתן לבדוק זאת? בחירה נוספת שיש לעשות בזמן הפירמוט היא האם לסמן V על רובריקת ENABLE FILE AND FOLDER COMPRESSION 3) מה נותנת אופציה זו? 4) בכונן המשמש לאחסנה יש בה צורך? פרט ל HDD זה (שהטייפ שלו הוא בייסיק) יש לי עוד 3 HDD (פיזיים), שניים מוגדרים כבייסיק ואחד כדינמי 5) יש צורך לשנות את הדינמי לבייסיק? 6) איך עושים זאת?

  3. אין לי נסיון בכלל עם ssd, וקראתי בכל מיני מקומות שכדאי לבצע הרבה פעולות כמו: פרמוט ידני ביטול מחיצת ה 100 מגה שהמערכת יוצרת ביטול page file העברת קבצי temp של המערכת ושל הדפדפנים לדיסק נפרד רגיל ועוד הרבה פעולות.... מנגד קראתי גם שהרבה מכל זה מיותר ברגע ש TRIM פעיל.. יש מצב להסבר על עניין זה? קודם כל מה עומד מאחורי ההחלטות האלה? נשמע לי קצת מוזר, בטח שרוצים לנצל את המהירות לחלק מהדברים... אשמח להבין את הרעיון מאחורי הפעולות ודבר שני, מה אתם ממליצים לעשות לפני ואחרי התקנת מערכת חדשה? קניתי CRUCIAL M4 והלוח שלי הוא ASUS COMMNADO תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Wiz01,

    שלום, אני רוכש את הנייד הזה השבוע והייתי מעוניין לשדרג אותו בכונן SSD. מן הסתם חשוב שיהיה אמין ומינימום 200GB, התקציב שלי הוא גג 1,000 ש"ח. עוד שאלה ששאלתי בפורום ניידים אבל אולי גם אתם תוכלו לענות לי עליה, האם ניתן להוסיף לנייד הנ"ל את הכונן או שאצטרך להחליף עם הקשיח? תודה מראש, אלון.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by madror,

    היום שיחקתי קצת עם הדיסקים החיצוניים שלי וניתקנתי את אחד המדסקים (SATA) וחיברתי אחר במקומות על אותו כבל. אבל תראו מה קרה כאשר בדקתי אותו ב COMPUTER MANGMNET (מצרף תמונה מסומן באדום ). האים זה תקין (אני מניח שלא !) ? למרות שחייב לציין כי ההרד דיסק החדש פועל קשורה (מציג את מלוא הנפח וביצע העברת קבצים (משמש לי כגיבוי) בצורה מהירה ויציבה. האים עלי לחשוש ממשהוא ? אנא עדכנו.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by oren,

    שלום, במחשבי יש 4 סלוטים ל-IDE כאשר בכל אחד אני יכול לחבר 2 התקנים, חישוב פשוט = 8 התקני IDE 2 IDE יש על הלוח מובנים ועוד 2 IDE יש לי על כרטיס PCI שקניתי בכ-200 ש"ח. כך זה מחובר אצלי: IDE0 הארדיסק IBM 60 ג'יגה הארדיסק WD 13 ג'יגה IDE1 צורב ו-DVD עכשיו ב-IDE של הכרטיס, אני משתמש רק ב-IDE0 שעליו יש 2 הארדיסקים. עכשיו הגעתי לעיקר... אני קונה בקרוב הארדיסק 80 ג'יגה של WD עם ה-8 מגה באפר. רציתי לדעת איפה כדאי לחבר אותו? על ה-IDE1 שפנוי לגמרי בכרטיס PCI שקניתי, או ליד ההארדיסק של ה-IBM ב-IDE0 של הלוח-אם ואת ה-WD של ה-13 ג'יגה שנמצא שם עכשיו, להעביר לכרטיס PCI? איפה ההארדיסק החדש יפעל יותר ביעילות ויפגין יותר ביצועים? תודה רבה על הקריאה ומקווה שתוכלו לעזור, אורן.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by rc_p,

    צר לי המקום בדיסק הקשיח והחלטתי לקנות חדש, הענין הוא שהלוח שלי עובד עם IDE בלבד. האם כדאי לי להמתין ולקנות בהמשך לוח עם SATA או שכבר היום לקנות דיסק IDE. החלופה הטובה ביותר לכאורה, אם קיים דבר כזה, היא: להשיג כרטיס PCI עם חיבור SATA. מה אתם ממליצים?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by yirmio,

    שלום לכולם! אני רוצה לקנות כונן SSD 120 GB למחשב נייד מדגם asus 1215b. עם 8 GB זיכרון ו win7 64 bit כרגע יש לי כונן רגיל של 500 GB ואני רוצה להחליף אותו. יש לי שתי שאלות: [list type=decimal] [*]עד כמה החלפת הכונן תשפר מהירות המחשב? אני משתמש בעיקר לגלישה באינטרנט ועבודה עם מסמכי אופיס והרבה visual studio לצורך לימודים. [*]מערכת ההפעלה מגיעה בתוך המחשב, להבנתי על הכונן הקשיח, איך אני מעביר אותה לכונן החדש? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום, אז ככה יש לי שני הארד דיסקים במחשב, 1.(WD 120G(IDE 2.Maxtor 250G S.ata2 ויש לי שני מערכות הפעלה שבשניהם שני Sp2,המווידוב הראשון הוא Home והוא מותקן על ה120 גיגה, והווידוס השני הpro מותקן ב250 גיגה. אז אכשיו הבעיה שאני ניכנס לווינדוס הpro אז אני לא מצליח לפתוח קבצים,(צריך לציין שהתקנתי אותי ליפני כמה ימים)ושאני ניכנס לHome זה כן נותן לי לפתוח קבצים. למה זה הנה תמונה:http://www.fps.co.il/picture.php?id=1162835303.JPG ובתמונה פתחתי שני דברים שונים וזה עשה שגיואת שונות זזו מזו

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Access Denied,

    אני רוצה לגרום לדיסק און קי להיות מזוהה כקשיח. ניסיתי את השימוש ב-bootit באופציה flip removable bit ולא נראה שיש שינוי האם יש דרך לגרום לדיסקאונקי לעבוד כקשיח?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. יש לי USB‏ SanDisk Cruzer Micro U3 8GB וכשאני בא לשים קובץ שהוא יותר מ4ג'יגה המחשב אומר לי שאין לי מספיק מקום עליוו וכמובן שהוא עצמו ריק. יש פיתרון לזה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. האם יש הבדלים בביצועים ביו דיסק קשיח בעל 16MB באפר לבין דיסק קשיח בעל 32MB? הביצועים הכוונה לביצועים במשחקים כבדים. תודה מראש לכולם!

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by shafir,

    שידרגתי ל xp וכאשר מגיע לכונן A כותב: צריך לאתחל את הדיסקט. החלפנו כונן, החלפנו צמה, ועדיין הבעיה קיימת. מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by LiorZi,

    אתמול התקנתי אותו כדיסק מערכת. כל הדרייברים מעודכנים (AMD SATA ו-FIRMWARE), בנוסף Write Caching פועל. שימו לב שה-4K נמוך, אמור להיות בסביבות ה-80 בכתיבה ו-30 בקריאה. יש אולי משהו ששכחתי לעשות? תודה מראש לעוזרים. AS SSD Benchmark 1.6.4237.30508 ------------------------------ Name: M4-CT064 M4SSD2 SATA Disk Device Firmware: 0009 Controller: amd_sata Offset: 1024 K - OK Size: 59.62 GB Date: 11/1/2011 4:53:17 AM ------------------------------ Sequential: ------------------------------ Read: 456.71 MB/s Write: 104.16 MB/s ------------------------------ 4K: ------------------------------ Read: 12.31 MB/s Write: 21.60 MB/s ------------------------------ 4K-64Threads: ----------…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by iakovl,

    אני כנראה עושה שדרוג למערכת אחסון שלי ועובר לזוג קשיחי 8TB של סיגייט במקום האוסף קשיחים שיש לי כרגע השאלה אם יש אנשים פה עם ניסיון איתם

  16. אני רוצה לבצע השקעה מינימלית ואין לי בעיה של מקום (לכן אם הביצועים של 500 ג'יגה טובים יותר אעדיף אותו). מי מהם יתפקד טוב יותר בתור כונן מערכת הפעלה? האם יש סיבות להעדיף את ה-500 ג'יגה או שההפרש בביצועים והמחיר זניח שהופכים אותו ללא רלוונטי? אגב את ה-500 ג'יגה בכלל כבר אין בזאפ.. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. Started by kdani,

    אלו חלופות כדאי לשקול על מנת לייצר שטח אחסון מהיר ואמין - שישרת בין 10-15 משתמשים ? חשבתי על כמה אפשרויות - אשמח לשמוע חוות דעת: שרת לינוקס מבוסס על מחשב רגיל עם שני דיסקים SSD ב-RAID 1 (מראה) וקנפוג SAMBA על בסיס DC של מיקרוסופט. (נקבל בערך 450 ג'יגה) אמצעי אחסון חיצוני (יחידת STORAGE) - משהו מכיר מוצר אמין שיודע להשתלב ב-Active Directory ? (פחות מכיר אילו מוצרים יש בשוק) שרת Windows עם Raid 5 של דיסקים רגילים. (יכול להיות גם לינוקס לצורך העניין) - אפשר להגיע לנפחים גדולים יותר כנראה, אבל 450 ג'יגה יספיקו כרגע. מה נראה לכם יתן יותר value for money ? מה נכון יותר ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. המחשב התלונן שאין לו מספיק מקום במחיצה של המערכת הפעלה (15GB עד עכשיו) אז עשיתי חלוקה מחדש לשתי המחיצות בכונן (C ו-D). אישרתי לו לעשות ריבוט ולהתחיל את הפעולה. הוא נתקע באמצע במשך המון זמן ונאלצתי לעשות ריסט. עכשיו המחשב עלה לי כרגיל אבל המחיצה D נעלמה לא כלא הייתה והמחיצה C עדיין על 15GB. כל ההרד דיסק שלי עכשיו הוא כאילו 15GB במקום 40GB. במחשב שלי כלל לא מופיעה המחיצה D. פתחתי את הPartitionMagic ושם קיימת מחיצה C ועוד מחיצה ללא אות וללא סימנים מזהים ושהגודל שלה 23GB (משלים בקירוב ל40GB) ואין עליה סימנים של כמה מלא וכמה לא. מישהו יכול לעזור לי בבקשה?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by kinduv,

    שלום, יש לי פנטיום שלוש לוח אם של award וכנראה צריך לעדכן את הביוס בשביל שיקרא את הדיסק קשיח! רציתי לשאול אם אולי יש דרך אחרת? או אם למישהו יש חבילת עדכונים ואני יברר בדיוק את המפרט, תודה מאוד אם תעזרו לי!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום הביאו לי הארדיסק שהוא V5,הוא פנימי אבל קטן ביחס לפנימי רגיל אז נראה לי זה 2.5 בכל מקרה,יש מתאם או מארז שיהיה חיצוני ?עדיפות רק USB יהיה מחובר רק לנייד ואם כן,יש משהו מומלץ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by shmil_y,

    קניתי את WD10EADS 1TB כתוספת ל HTPC שלי. כרגע יש לי את ה AAKS 500GB גם של WD. ההבדל ברעש הוא עצום בין ההארד-דיסקים. ה WD10EADS 1TB פשוט הארד-דיסק מרעיש! במיוחד לעומת ה AAKS שפשוט ולא שומעים אותו בכלל. ביקשתי להחליף את ההארד-דיסק בחנות והם הסכימו, למרות שהם טוענים שה-EADS אמור להיות מאוד שקט. השאלה שלי היא איזה HD יותר שקט מה-EADS ולפחות באותה רמה כמו ה AAKS וכמובן 1TB. האם הדגם של ה FALS שקט יותר, ואיך הוא גם בהשוואה לסמסונג 103UJ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Nitro,

    השאלה שלי היא כזאת: האם עדיף לקנות דיסק קשיח של Seagate או של Western Digital? לסיגייט יש 5 שנות אחריות, לווסטרן 3... איך הסיגייט מבחינת הביצועים ואמינות? שווה לקחת על פני הווסטרן? ראיתי שקוב ההמלצות נוטות לכיוון הוווסטרן דווקא... למה? תודה, נדב.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום חברים. פירמטתי את הכונן קשיח שלי שהיה עליו ויסטה. לפני זה גיביתי את כל מה שהיה לי, פרט לתיקייה אחת שבדיעבד שכחתי להעתיק אותה. על הכונן קשיח המפורמט התקנתי ווינדנוס 7, וחילקתי אותו בצורה אחרת מבחינת גודל, והעתקתי את כל מה שגביתי חזרה לכונן הקשיח המחודש. מה הסיכויים שלי לשחזר את מה שלא הצלחתי לגבות?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. קניתי צורב benq 40/12/48 ואני רוצה לדעת אם זה היה קנייה טובה, ומה אתם שמעתם עליו והוא מסוגל לעשות overburn? על איזה דיסקים מומלץ לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by KF,

    שלום לכולם ניצלתי את כל ה-15GB החינמיים שקיבלתי ב-GOOGLE DRIVE. אם אני קונה 200GB נוספים בעלות של -120 ש"ח לשנה - האם אחרי שנה כל התוכן נמחק משם ? האם אני יכול לפנות אחסון ע"י מחיקה ?

דיונים חדשים בפורומים