עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אהלן, אני מעוניין לקנות SSD כדי שיחזיק את מערכת ההפעלה... התקציב שברשותי הוא 500 ש"ח האם יש חיה כזאת?

  2. שאלה - האם יש הבדל משמעותי במהירות ההתקנים SATA, SATA II, IDE ? ןמה אתם אומרים על האפשרויות הבאות: Seagate NL35 250Gb 3.5 7200Rpm SATA 16Mb ST3250623NS Seagate Barracuda 250GB 3.5 7200Rpm 8MB SATA II Western Digital 250GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD2500KS מי הכי מהיר מביניהם? ועד כמה באמת הבדלי המהירות משמעותיים? (לשימושים כמו פוטושופ ומסמכים גדולים) אני אשמח לשמוע כל המלצה נוספת תודה לעוזרים עריכה: שחכתי לציין, הדיסק צריך להתאים ללוח אם gigabyte 965p-ds3

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by NotAvailable,

    שלום, קניתי Crucial M4 128GB SSD ופרמטתי את המחשב, עברתי גם על המדריך הזה: http://hwzone.co.il/hardware/guides/ssdguide. יש לי גם כונן WD CAVIAR BLACK 500GB שקראתי לו "E", לא מותקן עליו שום דבר שקשור למערכת. כרגע נכנסתי ל"Computer" וראיתי שמתוך 465GB נותרו בכונן 461GB ונוצרה בו תיקייה עם סימן של מנעול בעלת שם מוזר, זה חלק ממנו: 28957cb5fe3e9 (יש עוד קצת). היא ריקה לגמרי (בדקתי גם עם קבצים מוסתרים) וכתוב שהיא שוקלת 0 bytes, אבל בכל זאת הלכו 4GB מהכונן... זה יכול להיות בגלל WINDOWS UPDATE? זה קרה במהלך התקנת 100 עדכונים... אשמח לעזרה או להסבר, תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שני כוננים זהים בנפח הנומינלי. האחד מהירות סיבוב 7200 מטמון 16MB השני מהירות סיבוב 5400 מטמון 32MB. השימושים לא לכונן שעליו מחיצת מערכת ההפעלה והתוכנות (SYSTEM, BOOT) אלא לכונן פיזי נפרד לקבצי המשתמש ומסמכיו. : א. כללי, משרדי, וכד'. ב. תוכנות תיב"מ, גרפיות. ג. איחסון קבצים לעת הצורך והשימוש - למשל צפיה בסרט , שמיעת מוזיקה, וכד'. מסמכים שנקראים בעת הצורך ולא כעבודה שוטפת. ד. איחסון וגיבוי קבצים, העברה שבועית של קבצים לגיבוי בעזרת תוכנה מתאימה - מחסן שיחובר בהתקן חיצוני בחיבור USB (מחשב קיים, USB3 לא רלוונטי) . המחיר אינו רלוונטי כרגע. השיקול הוא העדפת מהירות סיבוב לעומת גודל מטמון, או להעדיף להפך? איך הייתם בוחרים בהנחה שניתן לקנות כמה כוננים בהתאם לשימוש והיעוד? ומ…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by A_MuMu,

    שלום, יש לי צורב dru510, אני לא אלאה אתכם בסיוט שהצורב הזה מעביר אותי, רק אספר שהוא בררן לגבי המדיות שלו כמו נסיכה אירופאית ושקרן כמו פוליטקאי ממוצע. אני פונה אליכם אחרי כמות נרחבת של מדיות שהוא חירב לי - כאשר את כולן הוא צרב בלי שום בעיה ובלי שום הודעות שגיאה בסיום הצריבה. הגעתי לייאוש. האם מישהו צבר נסיון חיובי עם הצורב הזה? איזה מדיות עובדות איתו? יש משהו בקינפוג של XP שיכול להועיל!? תוכנת צריבה ספיציפית שהוא מסכים לעבוד איתה?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by bad-sector,

    sorry for writing in english, im surfing through winXPE cd so i don't have hebrew keyboard... i got WD80GB with 8mb buffer. one got broken after 9 months and now the second one after 10 months what could be the reason for this ? i have no idea what is wrong and why its keep hapening... you can write back in hebrew i can read it.... my PC : Amd 2400, NEC3520, Cd ROM, 786DDR, Radeon9100 and a generic Power supply... if any one knows what could be the problem so i would stop replacing hd's i will be gratefull... thanks and happy passover...

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. מקווה שזה הפורום הנכון ואם לא אז תעבירו :s05: בכל מקרה התקציב שלי הוא 300 ש"ח ו... 8 ג'יגה מקום פנוי. ויש כל כך הרבה מוצרים דיסק און קי ש... אני לא יודע איזה איכותי ומהיר יחסית לאחרים. הנה משהו שמצאתי בזאפ וגם יש ביקורות טובות עליו. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=589656 מה דעתם? ואם יש משהו יותר טוב אני אשמח לשמוע

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Splashy,

    המפרט שלי בצד, הנושא בכותרת. ניסיתי עם שני DOKים, זה קרה בהתחלה עם Sandisk Extreme 3.0 ואחרי זה החלפתי אותו ל-DOK USB 3.0 של Mach Xtreme וזה קורה גם איתו. דרייבר של Etron USB 3.0 מעודכן וגם ה-BIOS מעודכן (גרסה F9, לא רציתי להתקין גרסת בטא). אשמח אם למישהו יש רעיון איך לפתור את הבעיה. תודה מראש לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by PhP dUdE,

    שלום רב, בקרוב אני הולך לשווק דיסק DVD עם הרצאות על נושא מסויים שלא אקטואלי כרגע. אבל יש בעיה אחת הרי אנחנו חיים בישראל,מישהו אחד קונה תוך חצי שעה זה באינטרנט... מישהו יודע איך אפשר להגן דיסק DVD מצריבה והעתקה למחשב? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by klingon,

    בעת ההתקנה של ה RAID יש לבחור BLOCK SIZE. מה לבחור ? מה המשמעות של כל גודל ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by gad57,

    תחשבו שוב! SSD בחיבור IDE http://www.ebay.com/itm/KingSpec-2-5-32GB-PATA-IDE-4C-44PIN-32GB-Hard-Drive-SSD-IBM-T40-T41-T42-/300745319081

  12. הכונן Segate 500GB ST3500320AS הכונן נקנה היום..

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by d3mo-killer,

    ראיתי שהרבה אנשים ממליצים לקנות ssd מאמזון בגלל שבארץ הם מאוד יקרים,וכמה בערך זה יעלה samsung 850 evo 250gb כולל משלוח לארץ?

  14. Started by ezx,

    שלום רציתי לדעת אם זה באמת מכווץ אם זה בריא לדיסק הקשיח או שלא כדאי תודה לכול העונים

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. Started by johnwoo,

    הדיסק ישמש לגיבויים של חומר שקיים על המחשב שלי (מסמכים , סרטים, מוזיקה ומשחקים). אני מתכוון לנייד אותו מעט מאוד ממקום למקום (אם בכלל). רוב התכנים יגובו מהמחשב שלי. לכן לא איכפת לי שהוא יהיה יחסית גדול פיזית. הנפח צריך להיות 500-1000 ג'יגה. עברתי על הודעות בפורום בנושא זה, אולם לא הצלחתי להגיע להחלטה מה הכי מומלץ לי מבחינת יחסי עלות-תועלת? מה עדיף מבחינת אחריות? איזה חברות נחשבות אמינות? בתודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום פעם בכמה זמן, אני משתמש ב-Ghost כדי ליצור Image של כונן C. אני עושה את זה ע"י שימוש ב-Bootable CD, ואחרי שהדיסק עולה, אני בוחר את האפשרויות הרלוונטיות, ואז נותן לו להתחיל לעבוד. הייתי רוצה משהו שעושה את כל זה אוטומטי, בלי הצורך לבחור בתפריטים והכל... המטרה היא שאוכל להכניס את ה-CD, או DOK, ומשם הוא אוטומטית ייצר Image של כונן C, לתוך קובץ חדש בכונן D, בלי שאני אצטרך לבחור שום דבר בשום תפריט.... מה מומלץ לשם כך? (והאם יש תוכנה נוספת שכדאי לבדוק חוץ מ-Ghost שאני משתמש בה שנים כבר?) תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by mb74ever,

    כשהייתי לפני שבוע בזיגזאג בדיוק הגיע אליהם דגם חדש של צורב דיוידי של נאק, ה4550, השאלה שלי מה יותר טוב בו מהאח הקטן שלו?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Dubek,

    שלום. בזמן האחרון התעוררה בעייה בכונן הדיסקים שבמחשב נייד מסוג HP Compaq nx9030 (כונן קומבו צורב CD ונגן DVD). הבעיה היא שהכונן עצמו מזוהה, אולם כאשר מכניסים דיסק, המחשב לא קורא אותו. אודה לכם אם תוכלו לסייע לי בפתרון הבעיה. תודה, נמרוד.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. הכונן החדש מתת המותג של טושיבה מציע שבבי MLC במחיר תחרותי, בשוק עמוס TLC ומבנים תלת מימדיים לכתבה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. היי עקב המצב הקשה של הקשיחים, נפלה ההחלטה של מישהי שאני מכיר לקנות דיסק יד שנייה. אני אישית נגד ולעולם לא אקנה יד שנייה אבל ההחלטה נפלה ואני לא יכול לשכנע אותה אחרת. השאלה היא מה כדאי לבדוק אצל המוכר לפני שנותנים לו את הכסף כדי לוודא שהדיסק לא תקול או איטי\גרוטאה. תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by J0n1,

    יש לי שני HDD, אחד של 80 והשני של 160 אני רוצה לפרמט ולחלק אותם בצורה האופטימלית. עד עכשיו היה לי 80 אז עשיתי חצי למערכת הפעלה (XP) ותוכנות, וחלק שני לקבצים חשובים (סרטים,תמונות,מוסיקה...) שלא נמחקים בפירמוטים. עכשיו שהוספתי עוד 160 אני לא יודע אם להקציב את כל ה80 הקיים לתוכנות ומערכת הפעלה, או שאולי נעשה כונן לOS ותוכנות, ושני כוננים לקבצים חשובים. במידה וכדאי לעשות כך, כמה יש להקציב למערכת הפעלה + תוכנות? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by ליאת,

    שלום לכולם, מעתיקה את השאלה ששאלתי בפורום אחר: חיברתי את הכונן באמצעות USB והכל הלך תקין והתחלתי להוריד מכונן C וזה התחיל לעבור לכונן. בשלב כלשהו נזכרתי שיש לי מלא תיקיות ישנות שאני לא רוצה שהוא יגבה אותם..עצרתי את ההורדה (היתה אופציה כזאת) וחיפשתי דרך למחוק את מה שירד כי רציתי להוריד מחדש.. בהגדרות מצאתי פעולה של ERASE ואישרתי אותה. לאחר מכן ללא סיבה ברורה מצדי הוצאת את ה USB מבלי להוציא בצורה בטוחה................. ועכשיו לבעיה: כשחיברתי מחדש את הכונן למחשב חלק מהפעולות לא ניתנות לשימוש הם כאילו בצבע אפור ולא ניתן ללחוץ עליהן.. הפעולות: BACKUP RETRIEVE והכי חשוב- SET UP DRIVE אם מישהו יכול לעזור אשמח...בטלפון של התמיכה לא עונים ככה שאין לי את מי לשאול..... תוד…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. שלום לכולם! ;D סיפרו לי שהכונן הנ"ל אמנם מהיר יותר, אך רועש יותר: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=26_713&products_id=9256 האם זה נכון? האם ה CAVIAR GREEN אמור להיות שקט יותר? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=26_713&products_id=9860 אני שם לב לשנות האחריות ולכונן הראשון יש 60 חודשים! לעמות 36! מה אתם אומרים? נ.ב-אני ישן ליד המחשב...כדאי שיהיה שקט שמה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום לכולם! יש לי מחשב חדש יחסית: דיסק קשיח - 500GB של WD חדש נקנה לפני כמה ימים. לוח אם P6TD Deluxe של Asus. עכשיו בגלל שקניתי דיסק קשיח חדש פירמטתי את המחשב והתקנתי ווינדוס 7 הכל עבד מעולה. אחרי כמה זמן החלפתי את האנטי וירוס מ- Avast ל- NOD32 ומאז אחרי הריסטרט של המחשב, המערכת הפעלה לא עולה. מה שכתוב לי זה: reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key עכשיו ניסיתי להיכנס לביוס ולהגדיר שהדיסק קשיח יעלה ראשון אבל הוא לא הופיע שם בכלל. אז נכנסתי לדף הראשי של הביוס בשביל לראות אם הדיסק בכלל מחובר, אבל הביוס לא מזהה את הדיסק. אז ניסיתי לחבר את הדיסק למחשב אחר וגם שם הביוס לא מצליח לזהות את הדיסק. מה אפשר לעשות ? תודה ר…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by swg,

    Nec 3540 לא קורא מדיה DVD+R. עשיתי הפעלה מחדש למחשב ועדיין לא קורא. הדיסק לא ריק, יש בו סרט. הדיסק של אופי דיפו במהירות 2X. הDVD בבית קורא יופי את המדיה, אך הצורב אומר שהדיסק ריק והוא מיועד לצריבה. הצורב קורא מדיות אחרות. מה עושים?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים