עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. INTEL 330 Samsung 830 SSD 120/128 G הם כרגע הכי אמינים בשוק? מבחינת סקרים/תגובות באינטרנט, מי יותר טוב ? מה אתם הייתם ממליצים? יש לי במחשב כבלי של הדיסק הרגיל SATA2 הם יתאימו או שצריך סוג יותר מתקדם של כבלים (אם יש דבר כזה ) יש עוד SSD שלא הזכרתי שגם נכלל אמין בשוק

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. Started by NI4NI,

    סתם שאלה שעלתה לי ואולי מישהו יודע: למה הצורבים הביתיים (CD ו DVD) לא צורבים על דיסקים רגילים עם משטח כסוף כמו אלו שקונים בחנויות מוזיקה ? הדיסקים הקנויים יותר איכותיים ומחזיקים יותר זמן והרי בסופו של דבר מישהו צרב אותם, נכון ?, אז למה אי אפשר לצרוב על כאלה ? עכשיו תגידו לי שכדי לצרוב דיסק כזה צריכים צורבים תעשייתיים מיוחדים שעולים המון כסף. ואני עדיין שואל: אז למה אף יצרן לא מייצר צורב ביתי שעובד באותה טכנולוגיה רק בקטן ? יש למישהו מושג ? ???

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. לפי מה שהבנתי מגלישה ברשת שלא כל הכוננים תומכים בPS3.. ובאתר שלהם כתוב: The HDD must be a 2.5” internal Serial ATA HDD. Parallel ATA is not supported. מה זה אומר בדיוק? האם מישהו יכול לתת לי המלצה לדיסק קשיח שיעבוד עם הסוני? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by ross,

    יש DOK מבנק לאומי כאשר אני מחבר אותו למחשב הוא מוצג כדיסק נשלף וכונן תקליטורים שמכיל פרסומת של בנק לאומי. סתם בשביל הסקרנות איך אני מוחק את כונן התקליטורים.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אני יכול לחבר כרטיס SD 40GB למחשב ולהתקין עליו WINDOWS ? ככה שהווינדוס וכל התוכנות המובנות בכונן C שעליו אני יתקין (אם אני יכול?) יעבוד הרבה יותר מהר. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by iveco,

    למה שאני משנה מהגדרות > נתונים להרצה > 0*00 אז הכונן SSD מראה ביצועים טובים ושזה על ברירת מחדל התוצאות גרועות ?

  7. Started by ccc,

    ה100 ג'יגה שלי מרעיש כמו מכונת כביסה... WD .. .2MB 7200 ... מה אפשר לעשות? יש איזה תוכנה? הציעו לי אקוסטיק מנג'ר אבל זה רק לווינדוס 98 .. אין לי אחריות על ההארד דיסק הזה. אולי עוד למישהו יש כונן כזה והוא מרעיש לו?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. למשל הדבר הזה, צורב LG ,דגם GH22NS40 , הוא אמנם מופיע ב device manager אבל לא מתפקד. יש פתרון לבעיה ? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Predator,

    אני מחפש לקנות את הHD המהיר ביותר בממשק עבודה IDE. אני מתלבט בין הWD Special Edition 8MB buffer לבין ה Segate בעל נתונים דומים. כמו כן MAXTOR אני חייב לציין שיש לי את ה - WD 120G אבל אני לא מיודע מה מרוצה. ני חושב שאולי הנפח שלו הוא הגורם לבעיה (זמן גישה גבוהה) - לכן אני מחפש HD בנפח של עד 60G. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. אהלן, אני מחפש המלצה לSSD שישמש להתקנת מערכת הפעלה בלבד(ופה ושם תוכנות קטנות שתמיד "תוקעים" בC) ולכן הגודל שאני צריך הוא 60-64GB ולא יותר. ראיתי שיש את OCZ בשוק ואת CROSAIR, מה מומלץ משניהם? התקציב שלי הוא 400-450 שקלים (הקרוסאיר עולה 430 שקלים) תודה לעוזרים, אריאל

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by דובי770,

    שלום... יש לי מחשב נייד ASUS G51J ואני רוצה להוסיף לו כונן SSD אני משתמש בו למשחקים כבדים סרטים אינטרנט וכו... יש לי במחשב שני כוננים של 320 גיגה אז אני רוצה להחליף אחד מהם לSSD הסתכלתי בזאפ אבל אני לא כל כך מבין בחברות מה יותר טוב וכו אני צריך נפח 80-100 גיגה... בתקציב של1000-1300שח+- תודה מראש לעוזרים....

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. הכונן WD2500YS, כתוב שהוא RAID שלא כמו הWD2500KS ולכן חשבתי לקנות דווקא אותו אבל אם ארצה להפעיל אותו ככונן יחיד זו לא תהיה בעיה? כי ככונן יחיד הוא מוגדר כIDE?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by FastJack,

    שלום. קניתי אתמול דיסק קשיח חדש Seagate ST3500320AS התקנתי אותו על מחשב שעליו מותקנת ויסטה, ופירמטתי אותו. לאחר מכן הסרתי אותו והתקנתי אותו במחשב שלי וניסיתי להתקין עליו XP (התקנה נקייה). ההתקנה זיהתה את הכונן עשיתי פירמוט מהיר (מכיוון שהוא כבר היה מפורמט) והתקנתי את הקבצים הראשוניים. לאחר מכן המחשב אותחל וכהוא ניסה לגשת לדיסק הקשיח הוא רשם לי: Read Eror. חזרתי על התהליך אך הפעם עשיתי פרמוט מלא אך הפעם הוא רק אתחל את המחשב מחדש (ללא הודעת שגיאה). כאשר ניסיתי להתקין את ויסטה, הוא כלל לא זיהה את הכונן. בשלב זה חיברתי את הכונן הישן שלי שמכיל את XP ונכנסתי לניהול הדיסקים וזה מה שאני רואה: שימו לב שאין לי אפשרות לפרמט את הכונן. בנוסף כאשר ניסיתי לפרמט את הכונן דרך …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. ​יש לי SSD, אני צריך לעשות defragment מדי פעם גם לו? או שאין צורך.

  15. Started by realmagic,

    אהלן, אני רוצה לקנות מארז 3.5 אינטש חיצוני כדי לשים הרדיסק של 150-200 גיגה ולהעביר מידע בין המחשבים שלי (המחשבים לא נמצאים בקרבה גאוגרפית - כך שאי אפשר לחבר אותם ישירות). ההעברה היא משהו כמו 40-50 ג'יגה (לשני הכיוונים - פעם מפה ופעם מפה) בערך פעם בשבועיים כך שצריבה של דיוידיים זה לא ממש אופציה. השאלות שלי הן כאלה (ואם יש משהו כזה, אני אשמח - לא מצאתי שום דבר רלוונטי בחיפוש): 1. איזה דגמים עדיפים? מה ההבדלים בין הדגמים? יש כאלה שעולים 200 שקל ויש כאלה ב400. 2. הבנתי שהסיפור הזה מתחמם דיי מהר - מה החשיבות של מאווררים בכזה מארז (בתוך המארז של המחשב שלי, יש איזה 8 מאווררים עכשיו, כך שאני מודע לבעיות של טמפרטורה בתוך המארז הרגיל). 3. האם אפשר אחרי שמורידים לשם מידע להשתמש בו כ…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by liranman,

    אני מתכוון לקנות את לוח האם ASUS A7N8X DELUXE. על הלוח יש UltraDMA 133 cable ו - UltraDMA 133/100/66 cable. כמו כן אני מתכוון לקנות הארדיסק של WD מסוג 80GB 8MB CACHE, צורב PLEXTOR 482448A ו - DVD BENQ 48/16. איך כדאי לסדר אותם כדי לקבל את הביצועים המקסימלים? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. היי, אני רוצה ביממה הקרובה לגשת אל אחת מחנויות המחשבים ולצאת משם עם צורב DVD עברתי פה בימים האחרונים , אבל לא הגעתי למסקנה סופית, אולי תוכלו לעזור לי מהו צורב ה-DVD הטוב ביותר שקיים היום בשוק בישראל למכירה...פנימי בלבד אני מבין שרוב המחירים של הצורבים היותר מתקדמים נע בסביבות ה-500 שקל...אני צודק? טוב, מקווה שתעזרו, חוו דעה...ותנו סיבה אם אפשר...תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. היי, אני רוצה לקנות כונן קשיח חיצוני של 2 TB עוד חודשיים אני בארה"ב ואני לא יודע איפה יותר זול לקנות בארץ או לחכות חודשיים לארה"ב ושם לקנות מישהו שמכיר אולי את המחירים בארה"ב!! תודה רבה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by m0tek,

    אוקיי חברה , אני על P4 1500 , 512 RDRAM שני הרדיסקים - אחד IBM 60GB 7200 השני WD 30GB 7200 בכל מקרה , בכל הטסטים אני מקבל תוצאות גבוהות , חוץ מבהרדיסקים אני מקבל משהו כמו 2.5 מגה לשנייה שזה כלום לא? מה אני עושה , איך מה מי מו אני חושב שהם פועלים על 133 UDMA אני על INTEL MOBO D850MV תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. האם באפשרותי לחבר ליציאת הESATA הארדיסק פנימי רגיל רק על ידי חיבור מחבר הSATA(עם כבל ESATA כמובן..)

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אחי עובד בתעשיה הזו, והוא אומר שיכול להיות (בסבירות גבוהה למדי) שזה לא יקרה בכלל, ואם זה יקרה, זה לא יהיה להרבה זמן.... ואני רוצה להדגיש שאני רק מביא דעה של מישהו "מבפנים", זו רק דעה, ללא ביסוס חוץ מנסיון....

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום מבין כל השמות האלה :eSATA , FireWire , USB 2 איזה כונן הכי כדי לי לקנות, אני מוכן להשעיק 1000 ש"ח והכוונה לכונן של 1000 גיגה? לעזרה בהקדם אודה מיכאל מאיר

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by EYALL,

    בוק טוב.. אני מחפש ליקנות כמה חלקים שלא מצאתי אותם באינטרנט רציתי לעשות השוואת מחירים . ליפני שאני רץ ליקנות , הבעיה שאני מחפש את החלקים הספציפים האלה .. iomega storcenter px6-300d אל פסק apc back-ups pro 1500va st2000dm001 2tb 7200 rpm sata3 איפה אני יכול לבדוק מחירים של המוצרים האלה .. ספציפי, יש אולי למישהו קישורים ישירים ? תודה רבה לכם ושבת שלום

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. שלום. אני מנסה לצרוב אימג' והנרו רוצה ממני פתאום DVD-R, מה פתאום הוא רוצה את זה? עד עכשיו צרבתי אימג'ים בלי בעיה על DVD+R יש אפשרות לעשות משהו בנוגע לזה? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. ראיתי את הדיסק קשיח הזה http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3550. ורציתי לדעת איך הוא גם מבחינת טיב וגם מבחינת מחיר. אני מעוניין לקנות אותו לשימוש ב-IODD. מי שלא יודע או מכיר יכול לקרוא על זה כאן: http://en.wikipedia.org/wiki/IODD ולראות איך זה נראה כאן: http://www.i-odd.com/. תודה מראש על העזרה ושבוע טוב, dr70

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים