אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחשבה להוסיף למחשב דיסקקשיח של 1TB פנימי במהירות 7200 של סיגייט . וחבר הציע לי לקחת בהפרש קטן דיסקקשיח של סיגייט מדגם SSHD בנפח של 1TB אבל יש בתוך הדיסקקשיח SSD של 8GB והדיסק וא במהירות של 5400 סיבובים. בכמה הוא יותר מהיר מהדיסק של 7200 ? אשמח לגרפים והשוואות בין הדגמים ולמה זה טוב דיסקקשיח עם SSD בנפח כזה ? מה זה נותן לביצועים ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! חיברתי למחשב דיסק קשיח SATA II חדש. כאשר ניגשתי ל-Computer Management, הופיע לי Wizard שביקש ממני לאתחל את הכונן החדש, אז אמרתי לו בסדר (אי-אפשר היה ליצור מחיצה חדשה בלי אתחול). עכשיו, אני לוחץ עליו עם הלחצן הימני של העכבר ובוחר ביצירת מחיצה חדשה. מופיע לי חלון New Volume Wizard שמאפשר לי ליצור מחיצה חדשה בתור Simple. מה זה Simple Partition? למה אני לא יכול ליצור מחיצה חדשה בתור Primary Partition כמו הדיסקים הקשיחים האחרים שיש לי במחשב?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שיהיה SATA, בגודל מתאים לנייד (2.5 לא ?) עם לפחות 120 גיגה ו 5400 RPM.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צריך כונן גיבוי נייד בנפח של 2T עם חיבור usb3 כמובן, הכונן צפוי להיות בעיקר בבית ולכן לא לא חובה שיהיה מאוד קטן. עדיפות למהירות קריאה כתיבה גבוהה, תקציב של 500 שקל.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
החברה היפנית מאמצת את הטכנולוגיה החדשה של חברת SDK ותוכל ליצור כוננים קשיחים בנפח חסר תקדים - בתצורת ה-PMR המועדפת לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
פירמטתי את המחשב והיה מחובר לו דיסקאונקי ופירמטתי אותו גם ומאז כל פעם שאני ניגש לדיסקאונקי הוא אומר לי נא הכנס דיסק מה אני עושה ניסיתי לאתחל אותו וזה לא נותן לי בבקשה עזרה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. האם ה SSD החדש של אינטל - Intel SSD 670p - מומלץ ? https://www.pcmag.com/reviews/intel-ssd-670p האם אני יכול להתקין אותו בלוח אם הזה של אסוס ? B150M-PLUS תודה מראש למשיבים E10941_B150M-PLUS_UM_web_only.pdf
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
האם זה כדאי ? האם זה שווה את הכסף ? האם זה מחזיק מעמד ? נ.ב המליצו לי על זה אחרי שקרעתי כמה פעמים את הכבל נתונים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם הוא מספיק בשביל להתקין עליו ווינדוס 7 64 ביט עם תוכנות? אם אני מתקין עליו נגיד את הווינדוס ב SSD ושם את שאר המשחקים על כונן רגיל 3.5 זה עדיין יטען משחקים מהר? כמה מקום נשאר בכונן לאחר התקנת וווינדוס 7 64 ביט?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי הארדיסק שאני מנסה להעביר אליו קובץ ושאני מעביר הוא רושם שאין מספיק מקום לקובץ עכשיו בארדיסק יש עוד הרבה מקום פנוי מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה ? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%93-%d7%a1%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%90%d7%97%d7%a1%d7%95%d7%9f/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כונן חיצוני של iomega של נראלי 430GB וכמה חודשים לא השתמשתי בו , עכשיו חיברתי אותו למחשב , הכונן פועל אבל המחשב לא קולט אותו , אותו דבר עם טלויזיה שאמורה לקלוט אותו , החלפתי כבל זה לא עוזר. מה אני יכול לעשות?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי הרד דיסק 40 גיגה של Maxtor, ומשום מה יש לי רק 31 גיגה. למה זה? ואיך אני יכול החזיר את הזיכרון האבוד?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עדיף עבור הדיסק שעליו מותקנת מערכת ההפעלה XP ? מה עדיף עבור דיסק שישמש לאחסון נתונים (סרטים, מסמכים וכו') ? יתרונות ? חסרונות ? האם יש סיכון בהמרת הדיסק הראשי וכל מה שמותקן עליו (XP ותוכנות) מ FAT32 ל NTFS בלי לאבד את המידע ? האם עדיף לפרמט, להמיר ולהתקין ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קראתי את ההמלצות המופיעות בסטיקי. שמתי לב שמדובר בכונני 5400. 1. האם משנה האם מערכת ההפעלה תהיה על כונן קטן/גדול ? 5400 או 7200 ? 2. מבין כונני ה 7200 , מהו הכונן המומלץ ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! אני מתכוון לקנות מחשב חדש בעוד חודש ימים או קצת פחות. אחד הצרכים הוא טעינה ושמירה מהירה של קבצים ענקיים . אס.אס.די. לא בא בחשבון. החלטתי לבדוק אם שווה לי לחבר שני כוננים של WD ב- RAID LEVEL 0 למה WESTERN DIGITAL? מפני שזהו היצרן היחידי שעבדתי אתו אי-פעם (מאז 1994) ועד היום לא הייתה לי אפילו בעיה אחת של אובדן נתונים. אנא אל תמליצו לי על ציוד מיצרן אחר, זה לא יעזור. אני אוהב לחשוב שאני די מבין במחשבים, אומנם מעולם לא עבדתי עם RAID אז, אנא סלחו לי אם חלק משאלותיי נראות לכם מפגרות. צריך בקר? יש דבר כזה: בקר RAID מובנה בתוך לוח אם? אם איני טועה הבנתי שיש RAID בתוכנה. איפה עומד המעבד בכל העניין הזה? עד כמה הוא "משלם את המחיר"? תגידו לי אם מה שאני חושב לעשות הוא בכלל הגיונ…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לקנות SSD בנפח 250GB, התקציב הוא 400, אפשר למתוח עד 500 אם זה ממש יצדיק את ההפרש. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
??? האם מישהו כאן יכול לכתוב מדריך תמציתי לצריבה עם Nero?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום האם אפשר להפוך DOK שהמחשב יקרה אותו בתור זיכרון מחשב פעם נתקלתי בתוכנה שעושה את זה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
תודה!
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, היום מת לי דיסק WD MYBOOK (קליק קליק קליק... ולא מזוהה ע"י WINDOWS) אני מחפש המלצה לדיסק פנימי אמין (גודל 500 או יותר) - מהירות לא חשובה. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, קודם כל אני לא יודע למה פתחתי את הנושא בפורום הזה. זה פשוט נראה לי הכי הגיוני. אם יש צורך לפתוח אותו בפורום אחר, רק תגידו. אז ככה - קצת נתונים: Win 10 Pro, SSD Crucial MX300 275GB ולבעיה - כשאני נכנס לתיקיית ההורדות במחשב (אתם יודעים: c:/users/username/downloads) לוקח לה כ-20 שניות להיפתח עד שהתוכן שבה מוצג. זה קורה רק בתיקיה הזו וזה קורה רק בפעם הראשונה שנכנסים אליה (אחר כך התוכן מוצג מיידית). האמת שזה די מציק ואני סבור שזה לא אמור להיות ככה (מחשב חדש, כונן SSD שאמור להיות מהיר וכו'), ולכן אני שואל פה אם יש איזשהי דרך לפתור את התקלה. אודה לעזרתכם
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כונן של WD בנפח 2TB, לפני כמה ימים פירמטתי אותו ומאז כשאני מעביר לו תוכן מהמחשב, מהירות ההעתקה מאוד נמוכה ומגיעה לפחות מ-1 מגה!!! הוא מתחיל להעביר תוכן במהירות של 40-50 מגה, ואז בתוך דקה הוא צונח לפחות מ-1 מגה, איך ניתן לפתור את הבעיה?? תודה מראש לכולם רפאל
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות HD שני למחשב.השאלה האם דיסקים שהם SATA2 יתאימו לי ללוח האם(מופיע במידע על המחשב). כמו כן איזה ממולץ לקנות. תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-


