אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום! תגידו...יש מצב שאם אני מחליף דיסק קשיח(יש לי אחד ממש ישן....אני לא בדיוק יודע את סוג החיבור...אבל אני יודע שהוא בנפח 40gb )לאחד חדש יותר ומהיר יותר אז הביצועים במשחקים או ביצועים כלליים של המחשב יהיו טובים יותר?אפילו בקצת...אני יודע שזה לא ישפיע כמו שאר הרכיבים....ואם כן במה זה אמור להתבטות... תודה!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש צורת איחסון שניתן לשים בה דברים לטווח ארוך, כגון מוזיקה, סרטים, סרטונים, משחקים, וקבצים שונים. בעבר השתמשתי בדיסקים לDVD, הם סיפקו את כל צרכי והיוו את האופציה הכי זולה. היום, לעומת זאת, נראה שכל ג'יגה עולה כ22~ אג' שזה גם המחיר של דיסקים קשיחים החל מ2TB. השאלות שלי הן כדלהלן: א. מקום האיחסון שלי יתמלא בקצב מדוד, אין לי צורך בכל כך הרבה מקום בטווח הקצר- האם מחירם של הכוננים צפוי לרדת בעתיד? בשקל/ג'יגה כונני ה3TB מעניקים את התמורה הכי גבוהה כרגע- אך בגלל קצב המילוי אני מניח שאעבור את 2 TB רק בעוד שנה-שנה וחצי, ואולי ייתכן שאז כל TB יעלה פחות מהיום וככה אני ארוויח יותר ממה שהייתי חוסך היום. ב. השימוש בדיסק, למעט איחסון, יכלול גם קריאה רציפה ממנו. ז"א כמו במחיצ…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם שחזור תמונות מתוך המכשיר הנייד בטוח או יכול להרוס את המכשיר? אני מתכנן להשתמש בתוכנה R-Studio Network Edition לשחזר את הקבצים. השתמשתי בתוכנה הרבה פעמים להציל חומר הארד דיסקים, מבלי שהייתה שום בעיה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כרגע יש ברשותי Samsung 840 EVO 120GB. מבחינת נפח הוא מעט בעייתי עבורי, בנוסף אני יודע שקיים באג מסוים בכוננים בסדרה הזאת שהם נהיים איטיים יותר עם הזמן, לא שאני מרגיש בזה כל כך ועדיין המחשב מהיר. אני שוקל מעבר ל-850 EVO למשל, האם אקבל ביצועים טובים יותר בעבודה שוטפת? לא קיים אצלי SATA 3.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן! יש לי במחשב קורא DVD של LITEON. הבעיות החלה לפני כמה כמה חודשים, הקורא DVD מצליח לקרוא דיסקים אבל פשוט לא נפתח אלא אם כן אני מחדיר קיסם לחור הקטנטן. שאני לוחץ על הפתור בלי להחדיר משהו לחור הקטנטן אז הוא כאילו מנסה להיפתח, שומעים רעש, אבל הוא לא מצליח. אשמח לכל פתרון אפשרי.. תודה דני
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כמה ימים הכונן נפל, חיברתי אותו למחשב והוא עבד מעולה. לאחר כמה ימים אני מחבר אותו למחשב, והמחשב לא מזהה אותו או שלחלופין הוא מזהה אותו בתור כונן I שאי אפשר להכנס אליו. כאשר אני מחבר את הכונן למחשב, המחשב שהתקן USB כלשהו חובר אליו, מתקין את הדרייברים שלו, הנורית הכחולה הקטנה שלו נדלקת קבוע לכמה שניות ואז היא מהבהבת כל 3-4 שניות... יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות??? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי דיסק 2.5" שהוצאתי מלפטופ ישן, ואני רוצה לחבר אותו למחשב עם חיבור IDE. הבעיה היא שהכבל שיש לי לא מתאים. בכבל יש 39 פינים בעוד שלדיסק יש 43, אני מניח שהארבעה הנוספים הם בשביל מתח MOLEX (ויש עוד ארבעה בצד שהם ג'מפרים, אז לא להתייחס אליהם) האם יש מתאם? אני יודע שהחיבורים הנ"ל נקראים PATA / UDMA / IDE, אך לא הצלחתי למצוא מתאם. האם יש לחיבורים שם ספציפי ? תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, מחפש המלצה בשביל מישהו שעובר ממחשב חדש ישן עם כונן מכני ל-SSD בפעם הראשונה. המפרט הולך להיות ככל הנראה מבוסס על Coffee Lake (אולי Kaby Lake אבל ככל הנראה לא) הכונן הולך להרכש מפלונטר ככל הנראה. מכיוון שלא נראה שיש צורך בכונן m.2 nvme (למרות שיש תמיכה ללוח כאמור מכיוון שיש כרגע רק לוחות עם Z370) אז המחשבה המקורית הייתה ללכת על כונן 2.5 אינץ' SATAIII. השאלה היא על איזה מבין הכוננים שבקישור הזה הייתם הולכים? בהתחלה המחשבה הייתה ללכת על הכונן של סנדיסק למרות שהוא ישן פשוט כי הוא זול. החסרון לפי מה שהבנתי הוא שאין לו DRAM ועל כן פחות מומלץ. עד כמה זה קריטי? (אני יודע שזה עדיף על כונן מכני, אבל ברכישת מחשב חדש האם שווה להשקיע את הכסף הנ…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום :-) קיבלתי מחבר שעזב לחול מחשב לפני כמה ימים. זה המחשב הראשון שאני משתמש בו עם חיבור SATA לה Harddisk ולא IDE ישן. אני קצת מבולבל וחיפוש ברשת רק עשה אותי מבולבל יותר. באתר הלוח אם שלי, יש שתי סוגי Drivers: 1. Marvell Sata Drivers 2. Storage Matrix Manager + Drivers הבנתי בגדול ש Matrix Manager זה רק למחשבים שה SATA מוגדר כ RAID (זאת אומרת, שתי הרדיסקים - תקנו אותי אם אני טועה). מאחר ולי יש רק הארדיסק אחד, אין לי צורך בזה. אולם, אני לא כל כך בטוח בקשר ל Marvell Drivers. נראה כי המערכת הפעלה עובדת כמו שצריך, למה אני צריך Drivers? הרי Windows כבר זיהה את ה Hardisk. ובנוסף, ראיתי את המילה ACHI הרבה, ואני מניח שהיא קשורה ל SATA. האם מישהו יכול להסביר לי על מה מדובר? תוד…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי קרושיאל M4 128 גיגה שנקנה לפני כשנתיים מ KSP. לאחרונה שמתי לב שיש פתאום "קרטוע". כמו פעם, בתקופת המכנים שהכונן היה נכנס ללאג כזה שפתאום יש "צררר" צורם כזה בסאונד. יצרתי קשר עם התמיכה של קרושיאל (תמיכה נהדרת אגב), והם טענו שאני צריך להשאיר את ה SSD מחובר לספק כח עובד במשך הלילה (עם כבל דאטה מנותק) ואז ה SSD נכנס למצב של ניקוי "זבל". הם אמרו שניקוי זבל קורה כל הזמן כחלק מהקושחה של הדיסק (כלומר זה לא קשור לוינדוז). למעשה הם תיארו את הבעיה כאילו אני משתמש מעבר ליכולות של ה SSD. כלומר אני מריץ עליו עשרות גיגות כל יום ובסופו של דבר הוא לא מספיק לנקות את הזבל (הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זה FSX שאני מריץ). המחשב מכובה בלילה, כלומר הוא לא עושה ניקוי בזמן הזה וביום שאחר…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חבר שלי קנה לא מזמן HD חדש WD 80g... הבעיה היא שהוא לא יודע אם הHD שלו הוא הגירסא עם ה-8mb buffer. האם יש אפשרות לברר זאת דרך תוכנה או דרך הווינדוס מבלי לפתוח את המחשב פיזית ולראות מה כתוה על הארד דיסק. אשמח אם אקבל תשובה בהקדם, תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ללא שום קשר לנפח ולמחיר, איזה עדיף בביצועים? הם לא משתוים בגלל שהאחד SATA1 והשני SATA2? ובכמה אפשר למכור WD2500KS בן חצי שנה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי לאחר בדיקה עם התוכנה, ניכנסתי ללשונית הHEALTH , ראיתי שיש אזהרה ב: ULTRA DMA CRC ERROR COUNT (C7) , למה הכוונה ? רוני
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב, אז הבעיה שלי כפולה. מאחר ולא מצאתי פתרונות בחיפוש של הפורום (או קישורים ישנים מדי...), אני מעדיף לרשום פה. מה גם שהמחשב יחסית חדש (חצי שנה סה"כ) אז אני מעדיף עזרה קצת רלוונטית יותר. 1) הכונן (WD5000AAKS) התחיל לעשות לאחרונה נקישות קטנות כאילו, לא משהו חזק, בעת הפעלת ווינדוס או תוכנות ממש כבדות (ע"ע משחקים/העברת קבצים/פתיחת HD וכו'). שמתי לב שזה התחיל לי רק כאשר ניסיתי לעשות OC לזיכרון (מ800 ל1066). 2) בעיה שניה היא שניסיתי לעשות עכשיו ANALYZE דרך הווינדוס לכונן, אבל הוא נותן לי שגיאה "Disk Defragmanter could not start". לא עשיתי איחוי מאז דצמבר בערך, וגם זה היה עם DISK KEEPER. מה יכולה להיות הבעיה? דיסקיפר התחיל לעשות לי בעיות אז מחקתי אותו והתכוונתי להשתמש בבילט-אין…
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא כל כך מבין בSSD רציתי לדעת מה היתרונות הבולטים בכונן זה ומה החסרונות? והאם שווה לשלם עליו 500 שקל.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לוח האם שלי - Asus p5vd2-mx. כתוב על האריזה שיש לו חיבור SATA 3GB/S. כרגע אין לי צורב (בגלל זה אני רוצה לקנות ) אבל אני לא יודע אם החיבור הזה פנוי או לא. איך אני בודק את זה? עוד משהו, היתרונות והחסרונות של הצורבים לא אומרים לי הרבה... איזה צורב מומלץ לקנות? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צהריים טובים, אשמח לדעת מה ההבדל בין Western Digital My Passport Essential לבין Western Digital My Book Essential. ניסיתי לבדוק עליהם קצת וההבדל היחיד שמצאתי זה שה Passport הוא קטן יותר בממדים ולכן הוא גם יקר יותר משמעותית. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אחד הפינים בחיבור של הUSB בדיסק נשבר. הדיסק אצלי כמעט שנתיים והוא עדיין באחריות (עד פברואר). בדרך כלל יש גומיה ששומרת על הפינים (5 פינים), אך בדיסק שלי הגומיה חסרה (לא זוכר אם היא היתה שם מהתחלה). בכל אופן הדיסק לא מזוהה במחשב. הבנתי שהאחריות לא תקפה על כך כי זה נחשב נזק פיזי. (יותר נכון היתי בחנות-אייבורי- ונאמר לי שזה נזק פיזי והאחריות לא תקפה) השאלות הם כאלה. 1. האם אפשר לשחק פה על פגם בייצור, שכן אמורה להיות גומיה ששומרת על הפינים. ברגע שהיא איננה המוצר חשוף לבעיות והפינים מתעקמים 2. במידה ואכן לא ניתן לממש את האחריות, איפה לדעתכם אפשר להזמין יציאת USB2 לדיסק קטן 2.5" . (EBAY? מעבדה בארץ שמתעסק עם זה?) תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי הארד דיסק WDC WD2500KS בן 3 שנים. לאחרונה, קצב הכתיבה אליו מתחיל ב60מגה לשניה, ואחרי כמה שניות יורד למגה בשניה, אולי פחות. קצב הקריאה תקין. כרגע הוא על 49 מעלות, אם זה משנה, מישהו יודע מה הבעיה ואם אפשר להציל אותו? כדאי שאני אתחיל לגבות את המידע? ואני צריך המלצה להארד דיסק 1TB עד 500 שקל המחשב דלוק כל הזמן, ככה שצריך שהוא יהיה עמיד. ומשהו אחרון, למישהו יש טיפ על איך לשמור על ההארד דיסקים קרים? כרגע אחד מהם על 39 והשני על 49, במארז פתוח.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צריכה להיות ב Disc at once או ב Track at once והאם זה בכלל משנה... ואם יש לכם עוד טיפים לצריבת מוזיקה. 8)
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש דיסק קשיח נייד 2.5" בנפח 500GB, ומתלבט בין הדגמים הבאים: Seagate FreeAgent Go - 415nis http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=3106 WD My Passport Essentials - 430nis http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4347 Samsung S2 Portable - 445nis http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=8053 הצרכים: גיבוי תמונות, סרטונים והעברת קבצים. כמו כן שימוש מדי פעם כדיסק חיצוני לצפייה בסרטים עבור ה-Xtreamer. מה דעתכם? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש יתרון לMSATA - נניח על לוח של גיגהבייט לעומת SSD רגיל? האם ניתן לעלות מערכת הפעלה על גבי הMSATA?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא ברור לי אם יש תשובה מדעית, ולכן אשמח לשמוע דעות מנומקות כשמחברים דיסק חיצוני בחיבור USB למחשב, איזו דרך חיבור עדיפה (ולמה) 1. חבר קודם את הUSB למחשב, הפעל את הדיסק אחר כך 2. הפעל את הדיסק ראשון, חבר את הUSB למחשב שני
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להחליף כונן גיבוי חיצוני (הישן של 320 ג"ב וכבר מלא) ל-1TB. ברוח התקופה - אני מתכנן לקנות כבר כזה עם חיבור USB 3.0 (לוח האם שלי תומך!) לאור העובדה שבבאג אפשר להשיג את ה- WD My Book 3 ב-1000 ש"ח ואני לא רוצה להוציא יותר מ-500-600 אבקש המלצתכם לפתרון אחר. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את ההרד דיסק הזה שלוש שנים והוא עושה בעיות... דרך אגב הוא 10 GB
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-


