עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. הפרמטר הכי חשוב עבורי בדיסקים קשיחים זה אמינות ואורך חיים. כל שאר הפרמטרים כמו רעש,מחיר וביצועים הם משניים לחלוטין בעייני. ישנו אתר אמריקאי שאני לא זוכר את שמו שמבצע בדיקות מעבדה לדיסקים קשיחים שמדמות את המאמצים הצפויים לדיסק הקשיח אצל המשתמש הממוצע. הגיבו אתם זוכרים את שם האתר או יכולים לחוות את דעתכם על אמינות הדיסקים הבאים (שניהם בתצורת sata raid addition ) : seagate st3750640ns WD WD5000YS אני מוכן לשקול דיסקים קשיחים מתוצרת חברות אחרות אם הם עומדים במסגרת הדרישות הבאות: 5 שנים אחריות. SATA RAID ADDITION לפחות נפח של 500gb ורצוי 750 בתודה מראש למגיבים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. הי, מת לי הדיסק הפנימי במחשב. הדיסקהיה מחולק לשתי פרטישנים׃ אחד למערכת ותוכנות והשני לדטה שכולל גם הרבה מוסיקה וסרטים. אני רוצה לקנות דיסק חדש ומתלבט מה לקנות. האם לקנות דיסט מהיר וחזק של 2 טרה ולחלק אותו בצורה דומה או האם לקנות דיסק קטן ומהיר עבור מערכת ההפעלה והתוכנות בלבד ובנוסף דיסק גדול ואיטי יותר) וזול ( עבור. דטה? הבעייה היא כמובן כסף - איןלי :-) מה אתם ממליצים? האם נראה לכם בסדר לקנות באייבורי? תמיד שומעים עליהם דברים לא טובים... האם יש חברות שיותר מועדות לתקלות? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by cohenha,

    שלום לכולם אני מעוניין לקנות דיסק חיצוני נייד בגודל 1T 3.5 יש של Western Digital- WDBAAF0010HBK‎ שעולה 375 ויש שלSeagate ST310005EXD101-RK שעולה 275 ויש של SamsungHX-DU010EC‎ שעולה 350 מה עדיף ולמה? המחיר לא משנה חשוב האיכות תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by dorbe,

    שלום לכולם! יש לי דיסק קשיח של סמסונג דגם HD322HJ בנפח 320 GB מיותר בישבילי להשאיר אותו מחובר במחשב כי יש לי במחשב עוד כונן ולכן אני רוצה להפוך אותו לכונן חיצוני לגיבוי והעברת מידע... בנוסף יש לי בבית עוד HD ישן בחיבור IDE ויכול להיות נחמד אם הכונן החדש יתמוך בשני החיבורים. הדרישה המרכזית מהכונן החדש זה שיתמוך ב USB2 וכמובן ש USB3 יכול להיות נחמד... בקשר למחיר אני שואף למוצר בעלות תועלת טובה, לא צריך משהו מפוצץ אבל שיעשה את העבודה ואם הוא יכול לתמוך בשני החיבורים אפילו עדיף תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by משתמש כבד,

    Westren Digital WD2500KS 250GB Westren Digital WD2500JS 250GB Western Digital WD2500YS 16MB 250GB מה ההבדל ביניהם?

  6. Started by hta,

    יש לי אחד שיש בו 150 גיגה ואחד שיש בו 850 גיגה. יש אפשרות לשלב בין שניהם ? או לפנות מקום בכונן של ה150 על חשבון ה850 ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום לכם. אני מחפש דיסק קשיח חיצוני שישמש לגיבוי. אני אנסה לפרט כמה שיותר על מה אני צריך למעשה: - הדיסק ישמש לגיבוי, יחסית מעט מידע לכן מהירות העברת הקבצים אינה קריטית. (אני מאמין שכמה מאות מגה ביום יום, לפעמים גם קבצים גדולים יותר) - אני מעדיף דיסק שלא דורש מקור חשמל חיצוני. - אחריות של מספר שנים. - שרידות גבוהה. *חשוב* - עדיף שקט. - נפח דרוש: 320GB ומעלה. לגבי התקציב, התקציב למעשה לא ממש מוגבל, מה שחשוב מבחינתי זה האיכות. אני מוכן להשקיע בין 300-500 ואם זה באמת באמת שווה את זה, גם 800 אפילו יבוא בחשבון. אשמח לקבל כמה הצעות. אני מתכנן לקנות מזיגזג (לינק לעמוד הכוננים הקשיחים) או מoffice depot (לינק לעמוד הכוננים הקשיחים) כנראה. חשבתי על זה: http://www.z…

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by camera,

    שלום לכולם, ברשותי לוח אם Asus B85m, מותקנים כבר על הלוח כונן קשיח רגיל 1TB, SSD 128GB, ואני רוצה להוסיף עוד (SSD 240 GB (kingston. האם יש מספיק חיבורים בלוח אם? אין ברשותי כרגע קבל sata ואני לא יקנה אם אין מקום, וכן אני חושש לנתק משהו אחר כדי לבדוק אם מתאים. תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום, נתקלתי בבעיה ולא מצאתי לה פיתרון באנטרנט, בתקוה שתוכלו לעזור לי. חיברתי כונן חיצוני למחשב שפועל עליו ubuntu בכדי להעביר מידע אל המחשב. התהליך כבר רגיל לי, זו לא הפעם הראשונה שאני מחברת את הכונן למחשב ומעבירה חומר. אולם, הכונן נפתח עם שמו, המחשב מזהה אותו, אך כל החומר שהיה בתוכו, קבצים ותיקיות, נעלם. ואז- התחלתי לשחק עם האפשרויות ולחצתי על unmount ואז בחזרה על mount. לא שאני יודעת במה מדובר. פשוט רציתי לנתק את הכונן- מחשבית, על -סייפלי רמוב הארדווייר... בכל אופן, כלום, מלבד לכך שהמחשב זיהה שגם נשאר 42 מגה בית בכונן כמו שהיה כשהעברתי אל הכונן את החומרים, ז"א, כתב שאין כלום על הכונן אבל זיהה כמה נשאר מבחינת מקום שם. חזרתי למחשב שממנו העברתי קבצים לכונן, וכשהכנסתי …

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by rank,

    מתי ssd vortex 3 pro אמור לצאת ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. Started by genia,

    /

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by LRa,

    שבת שלום, יש לי הארד דיסק של מחשב נייד שאני מחבר אותו חיצונית להעברת נתונים. הארד דיסק עושה בעיות ויש לו כמה BAD SECTORS. יש מה לעשות בנידון? האם אפשר "לשים בצד" את החלקים הדפוקים? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by GNR,

    יש לי הארד דיסק 320 ג'יגה שקניתי עם המחשב , אבל המקום שלו דיי מצומצם ואני צריך עוד דיסק בשביל אחסון סרטי HD /תמונות/מוזיקה... חשבתי על Western Digital 1TB SATA II CAVIAR GREEN 32MB , עולה בסביבות ה460 שקל. איך הביצועים שלו? אמין ? שקט? שווה את הכסף ? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. קיבלתי זיכוי בסך 240 ש'ל ואני רוצה לקנות איתו HD נייד בסכום הזה פלוס מינוס (אפשרל להגיד על 300 שקל מוכן להוסיף עוד אם זה שווה... ) צריך USB2.0.. אני מניח שאין כוננים עם ESATA בסביבות מחירים האלה אבל אם במקרה יש עם ESATA בערך במחיר הזה אני ישמח מאד בעיקרון ההתלבטות שלי היא אם לקחת 2.5' עם נפח נמוך יותר או 3.5' עם נפח גדול יותר (ואם יש עם ESATA אז אפילו יותר טוב!) אז בגלל שאני לא מבין בזה אני ישמח להמלצות מ2 הסוגים במחיר הזה ואז אני יחליט מה יותר חשוב לי (אם 2.5' של 320 עולה כמו 3.5' של טרה אז אני יעדיף את הטרה) בעיקרון ראיתי את זה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4409&CatCode=405 אבל זה זול בצורה חשודה... מה אתם אומרים עליו? ואיך בודקים אם הוא מהסדרה הדפוק…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. Started by 00Amir,

    כאשר אני עובד או משחק עם המחשב יש לי תוכנת Hdd tune ברקע שמודדת מהירות עבודה בSSDים. כאשר אני טוען משחק MW2 הכוננים לא מגיעים לשיא המהירות - רק ל 100-150מג"ש. גם כאשר אני עובד על פוטושופ ושומר קובץ TIFF של 2GB לוקח לו איזה 10שנית - שזה בערך 200מגה לשניה -והוא אמור להגיע לכפול מזה... למה זה קורה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום יש לי חבר שהתקלקל לו MACBOOK והוא רוצה להעביר את הדיסק הקשיח למחשב PC רגיל מדובר בדיסק 2.5" של היטאצ'י כידוע אפל משנים את הקושחה של הדיסקים הקשיחים האם זה אמור להפריע לדיסק לפעול ב- PC רגיל ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. פירמטתי את המחשב אתמול וכמובן מחקתי את כונן C ולאחר שמחקתי אותו הפעלתי את הדיסק בוט של הווינדוס ושהוא שואל אותי באיזה כונן אני רוצה להתקין את הווינדוס אז ראיתי ש ב- D כתוב 10000MB FREE מתוך 10000MB והבנתי שכל השירים והסרטים והתוכנות הלכו האם אתם יכולים לעזור האם אפשר לשחזר את ההארדיסק או את כונן D בלבד בבקשה עזרה :-X

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by prido,

    מה ההבדל בין USB 2.0 ל 1.1 ( יש עוד? ) חוץ מזה ש2.0 יותר מהיר.. המחשב שלי הוא פנטיום 3 1000 לכן אני מנחש שזה לא יציאה לUSB 2.0 ( ולא.. לא שמרתי את החוברות) אני רוצה לרכוש דיסקונקי 256MB ואני זקוק להסבר ועצות לגבי יציאת USB 2.0 או 1.1 אם אני קונה 2.0 זה יהיה איך שהוא בעיה? מן הסתם אני ירצה להשתמש בו גם על מחשבים אחרים... יש למישהו רעיון?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by pc student,

    איזה צורב עדיף?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by MzDay,

    אני דיי חדש בנוגע לכונני SSD ויצא לי קצת לקרוא (לא שהבנתי הרבה חח זה קצת מסובך), אז ככה, אני בעקרון מחפש כונן SSD בסביבות ה128 ג'יגה (או64 אם אתם חושבים שזה מספיק לי) בשביל הדברים הבאים: המערכת הפעלה, 2~3 משחקים (אם אני מתקין עוד אני מוחק קודמים) ואולי איזה תוכנות סרטים או משהו כזה. זה המפרט שלי: מוצרים מוזמנים [TABLE] [TR=bgcolor: white] [TD]מק"ט[/TD] [TD=width: 55%]שם המוצר[/TD] [TD=width: 15%, align: center]כמות[/TD] [TD=width: 15%, align: center]מחיר[/TD] [/TR] [TR=class: cat_product] [TD=width: 15%]C2500KT[/TD] [TD=width: 55%]Intel Quad Core I5 2500K Quad Core 3.3GHZ 1155 6MB Tray[/TD] [TD=width: 15%, align: cen…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני מאכסן כיום את כל החומר הביתי ע"ג כונן אטרנט My Book Live 1T המקושר למחשבים בנחושת ג'יגה דרך ראוטר TP-LINK 4300, שגם מספק לי את הגישה לאינטרנט (אינטרנט ב WAN וכל שאר המכשירים ב LAN המורחב עם מתג HP קטן). סידור מאד פרקטי, כאשר גם מכשירים אחרים "ניגשים" לחומר בקלות, TV סמסונג, סטרימר, מכשירי סלולאר דרך WiFi וכו'. כמו כן אני משתף מדפסת ברדר 3040CN בחיבור האטרנט שלה והכל ממש נוח כפי שתארתי. בכונן הרשת כל החומר של המשפחה, אשר מתעדכן ומשתנה כל הזמן (תמונות, סרטים מסמכים וכו'). כיום גיבוי אני עושה מעת לעת על ידי העתקה של ה-1T לכונן חיצוני, אך לא ON LINE, מה שמזמין "מרפי" לאבדן חומר... : האם נכון לעבור ל WD 4TB (2 x 2TB) My Book Live Duo drive כנותן אותם שירותים בכונן אח…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by samsam76,

    יש לי כונן עם 3 מחיצות. כל המחיצות ריקות ואני רוצה לאחד אותן כך שלא יהיהו מחיצות בכלל. יש לי WINDOWS 7 נכנסתי לניהול איכסון דיסקים, איך ממשיכים משם? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום רב לחברי הפורום. לפני שאני קונה כונן קשיח למטרת גיבוי, הייתי רוצה להתייעץ אתכם בנושא ולשמוע את דעתכם, ועל חווית השימוש שלכם. אז ככה, עד היום הייתה לי חוויה מאוד לא טובה עם כונן קשיח חיצוני, Transcend StoreJet. למרות שהכונן מפורסם כאחד שעמיד יותר ביחס לאחרים עם כיסוי בולם זעזועים, הכונן נפל לי מגובה של כ0.3 מטר והלך לעולמו. למרות שאני אדם שמאוד שומר ועדין עם הכוננים האלו (למעט מעידה חד פעמים אחד), הכוננים הניידים מאוד קטנים, קלים ומרגישים לי מאוד שברירים. לכן חשבתי ללכת על כיוון של כונן קשיח פנימי עם מארז חיצוני לחיבור בUSB, שאאכסן אותם באופן קבוע בארון. ובעקבות המשקל הסיכוי שהכונן יפול לי שוב, אפסי. אז מספר שאלות: 1) האם כונן קשיח…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. Started by cb,

    אני רוצה לקנות בפסח אמצעי איחסון של 500 ג'יגה,יש בבאג אחד של LACIE תומך בUSB 2.0. המחיר הוא 430 ש"ח אין לי מושג בנושא ולכן אבקש את עצתכם,איך המכשיר,איך המותג LACIE?אמין? והם המחיר שווה? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Vatos-Locos,

    לי יש צורב LG 40x12x40 שלוש אנשים שאני מכיר קנו LG 52x32x52 (זה בלי החור לאוזניות רק כפתור להוציא מגש) הוא צורב לא ממש מהר הוא קורא על הפנים, לוקח לו הרבה זמן לטעון דיסק (יחסית אלי.. שאני קורא דיסקים הרבה יותר מהר ממני) ויש פעמים שהוא מרעיש בטירוף כל זה לא קורא בצורב שלי.. רק בשלהם מה יכול להיות הבעיה למה זה קורה והאם יש תחליף טוב יותר באותו מחיר של ה LG X52 ? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים