אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום אני רוצה לקנות דיסק און קי ואשמח להתייעץ עימכם כרגע יש לי SANDISK BACKUP שהחיסרון הגדול שלו שהוא גדול פיזי ולכן רגיש מאוד. לכן אני מחפש דיסק און קי שגם קטן וקשיח, וגם ברמה של SanDisk Cruzer Extreme 16GB מבחינת מהירות כתיבה וקריאה, כמו כן אשמח אם יהיה לדיסק און קי אפשרות לחיבור למחזיק מפתחות (חובה בדיסקון קטן...) אשמח לעזרה תודה רבה [h=1][/h]
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. קודם כל חג פורים שמח, ותודה מראש על כך שנכנסתם בכדי לעזור לי. ברשותי הארדיסק הזה - Seagate FreeAgent Desk 1000GB, קניתי אותו היום מIvory, ואני חושב שאני בעיקרון די מרוצה, הוא מאוד שקט, לא עושה יותר מדי רעש, העברת נתונים מאוד מהירה(אני חושב), העברתי כבר 30 ג'יגה ב15 דקות, זאת אומרת ג'יגה אחד 30 שניות, שזה מטורף לדעתי. עכשיו קניתי את הארדיסק בשביל הסוני ובכלל, בגלל שהמחשב שלי עמוס בסרטים ובפרקים של HD, כך שהכ320GB שיש לי כרגע כולל משחקים וכו' - ממש לא מספיקים. בקיצור אשמח לקבל טיפים ועצות לגבי שמירה על הארדיסק, כמה דברים לא הבנתי ואשמח אם תעזרו לי. 1. איפה אני שם את הסרטים והכל? לא ממש הבנתי. כאילו שאני נכנס לכונן יש לי התקנה של התוכנה ועוד כמה דברים.. הנה ת…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי צורב LG DVD בן שנה בערך ויש לי אני משוכנע בעיה בצורב כשאני צורב נניח קובץ DVD סרט בגודל של 4 ג'יגה לוקח לו בערך 50 דקות לצריבה החלפתי את תוכנת הצריבה נירו לגירסת לייט חדשה יותר ומשום מה הבעיה נשארת,ניסיתי באמצעות מ"ס תוכנות צריבה וכלום לא עוזר בעבר הייתי צורב קבצים בגודל הזה בשליש מהזמן אני לא יודע איך אפשר אולי לבדוק אם האשמה בצורב או בתוכנה לפני רכישת צורב חדש .אשמח לקבל עזרתכם
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לוח האם של המחשב החדש שלי מכיל בקר של ATA 100 בלבד (סיפור ארוך, אל תשאלו למה). וחשבתי להוסיף לו כרטיס בקר של ATA 133. אז הסתבר לי שבמחיר די זול אני יכול לשים כרטיס שגם נותן לי אפשרות ל RAID. מצד אחד, זה מחשב ביתי ולא שרת ואני לא ממש חייב RAID, אבל זה יהיה נחמד לדעת שאף פעם לא ממש יקרוס לי הדיסק (ויש לי דיסק ספייר לצורך העניין). השאלה שלי היא האם התקנת RAID תוריד את ביצועי הדיסקים (הרי צריך לכתוב כל דבר פעמיים, להחליט לאיזה דיסק לכתוב וכ"ו) בצורה כזאת שאני ירגיש את זה במשחקים ? למישהו פה יש ניסיון עם זה (לשחק משחקים על מחשב עם RAID) ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם ההארד דיסק הנ"ל מתאים לגיימניג ומשתלם בהשוואה למתחרים ? (OC קל עד בינוני למחשב גיימיניג) http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=725 תודה מראש !
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי דיסקים של Verbatim , ויש ימים שאני צורב בכמות אם אני כבר צורב, ז''א 20-30 דיסקים רצוף ולפעמים יותר, ומדי פעם דיסק נותן שגיאה והולך לפח בעקבות זה הוא נותן שגיאה , לא יודע בידיוק בכמה אחוז... למה זה קורה ? אולי בגלל שבזמן הצריבה הנרו ממוזערת ואני גולש בדפדפן או משהו? כי רוב הדיסקים הוא צורב בסדר גמור, גם שזה ממוזער וכו' ויש כמובן להזכיר שאני צורב על מהירות 24X לא יותר. ברגעים אלה, בשעתיים האחרונות שאני צורב, נדפקו כבר 4 דיסקים בערך. ז''א כל 4-5 צריבות דיסק נדפק. יש לי צורב תוצרת פיונר דגם 212DBK 18X.. שהוא יחסית חדש, ולא עבר יותר מדי צריבות.. יש לי אותו משהו כמו חצי שנה + - .. וגם לפני שאני מכניס דיסק חדש לצורב אני בודק שהוא נקי לחלוטין בלי שריטה ולא כלום. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לבת דודה שלי קרסה מערכת ההפעלה בלפטופ. כשהיא מדליקה אותו יש לה הודעת שגיאה והיא לא מגיעה למערכת הפעלה. מאחר והיא סטודנטית הדבר האחרון שהיא רוצה זה לפרמט ולאבד את כל החומר המאוד חשוב שיש לה שם. הסתכלתי בסטיקי על תוכנות לשחזור מידע , ראיתי המלצה על R-STUDIO. יש לי את התוכנה אבל האם יש לה שימוש כלשהו כל עוד לא מגיעים למערכת הפעלה? אשמח לעזרה מה ניתן לעשות במצב שבו המחשב לא מגיע למערכת הפעלה ואיך לשחזר את המידע בצורה הטובה ביותר תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. ברצוני לדעת האם אפשרי לפצל דיסק קשיח ל 2 מחיצות ב windows עצמו (אחרי ההתקנה)? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.storagereview.com/articles/200601/WD1500ADFD_1.html ביקורת חדשה לכונן החדש. לוקח את הביצועים הכבר מצויינים של הראפטור הקודם ומעלה אותם בעוד רמה. המחיר גם כן עולה רמה. http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=609_272_79_2018 בתור בעליו של 2 ראפטורים, אחד 74 השני 36 זה כבר קצת יקר לי.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעיה מעניית שעוד לא יצא לי להיתקל בה עד כה... מדובר בחלונות XP עם SP3 על מחשב מותג Dell Optiplex 755 Slim Form Factor. במחשב היו שתי מחיצות ולאחר מחיקת המחיצה השנייה ואיחודה עם הראשונה עם Gparted מערכת ההפעלה מזהה את המחיצה כמאוחדת אבל עדיין רואה רק קיבולת של המחיצה ה"קודמת". הרצתי chdsk /f /r ונמצאו כמה בעיות במערכת הקבצים שתוקנו אך למרות זאתן המצב נשאר אותו דבר. הרצתי chdsk עוד שלושה פעמים עם כמה הפעלות מחדש ולא נמצאו שום בעיות. כמו שניתן לראות בתמונה הקיבולת בפועל והמקום שניתן לשימוש לא תואמים. בהרצה נוספת של Gparted מתוך Parted Magic 4.1 מתקבלת הודעה שישנם פחות 40 סקטורים פגומים בדיסק הקשיח ולכן לא ניתן לפעיל עליו ntfsresize. אני כנראה הולך לעשות clone ממנו …
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי, קראתי את הכתבה שכתובה פה בעמוד הראשי לגבי צורבים (http://www.hwzone.co.il/articles.php?file=buffer_underrun), והבנתי סוף סוף למה הצורב שלי משנה בתחילת הצריבה את המהירות ל-פי 8 במקום לצרוב פי 20 שזו המהירות שהוא תומך בה. ואת זה הוא עושה למדיות שונות כגון silver line,אופיס דיפו,GPT, שכולן כמובן תומכות במהירויות צריבה יותר גבוהות מ-פי 20. השאלה היא כמובן איך מסדרים את העניין ככה שאני אוכל לצרוב פי 20, אם אתם יודעים כמובן. בתודה, אני.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הגיע הזמן להחליף את ה-Nec 2510a ששירת אותי נאמנה מה הכי כדאי לקנות היום? עברתי על הסטיקי אבל אין שם את הדגמים החדשים
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Western Digital מאמינה כי מצאה את השיטה המתאימה להפיח חיים חדשים בעולם כונני האחסון המכאניים: MAMR לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
זה תמיד מופיע בכלי ניהול> מחיצות האפשרות להמיר דיסק ל'דינאמי' בנוסף לGPT/MBR. אז מזה דיסק דינאמי? על מה זה משפיע? אגב איך זה יכול להיות שיש לי כונן 4TB חיצוני שהוא MBR? בנוסף יש לי כונן 160GB עם וינדוס 7 וביצעתי לו 'מראה' לכונן 500GB אבל אני לא מצליח לעשות בוט מה500. בכונן 160 אין מחיצת 100MB כמו המחיצת בוט של 8/10 וביצעתי את המראה עם acronis, המערכת עולה מה160 בלי בעיה אבל מה500 לא עולה. מה פספסתי?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, בתוכנה Samsung Magician יש את הלשונית OS Optimization .. על מה כדאי ללכת שם מבין שלושת המצבים ? שמדובר על כונן שעליו מותקן הוינדוס?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להתחדש בכונן SSD 120-128GB חשוב לי שיהיה כונן איכותי עם אחריות לאורך זמן ושישדרג את ביצועי ה WD Black Caviar 1TB שיש לי כרגע התקציב הוא 500-600 ש"ח העדפה לחנות KSP/Ivory (לא מחפש השמצות) ואם מישהו שמע על מבצע Black Friday בקרוב שלא יתבייש לעדכן תודה לעוזרים רז
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שיש אפשרות לחבר את הכונן (2TB) ישירות למחשב עם היציאת רשת אבל זה דורש התעסקות עם ה-ip, יש אפשרות להשתמש ביציאת usb3 של כונן כדי לחבר אותו ישירות למחשב או שאני מוגבל לשימוש רק ביציאת רשת ואז עדיף לי להשאיר אותו מחובר לראוטר?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא ממש הצלחתי להבין את העניין עם USB3. הלוח אם שלי תומך USB2 (הוא דיי ישן). אם אני אקנה נגיד כונן איחסון חיצוני שתומך בUSB3, האם קצב ההעברה יהיה טוב יותר או לא ישתנה כי הלוח תומך רק בUSB2?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פשוט אני קונה את הצורב הזה , רציתי לדעת אם אני צורב מדיסק DVD מקורי , של סרט כל שהו. אם חוץ מהסרט עצמו , הצורב די וי די , יעביר גם את הסאונד , את הסראונד , או שבדיסק שאני צורב אליו , יהיה רק סטריאו? פשוט אחי עובד במחסני חשמל והוא אמר שזה לא מעביר את הסאונד (כאילו , לא בסראונד כמו במקורי לפחות) ואם זה כן מעביר , אז למה אנשים קונים צורב די וי די (לא של מחשב) ב5 אלף שקל. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני איזה חודש בארך הצורב שלי התחיל לזייף בכל צריבות הוא לא קרא את הדיסקים שהוא כתב הוא לא צרב טוב בקיצור אותם בעיות שהיו אם NEC בזמנו שלחתי את הצורב לנעה ועשיתי פאשלה ומסתבר שהאחריות עברה בעשרה ימים בארך והם לא מוכנים לעשות כלום בנושא חוץ מלזרוק אותו! למשהו יש איזה רעיון אולי? בכל אופן אולי יש לכם מושג אם יש דרך אחרת לפטור את כי זה משגע אותי וחבל לזרוק את הצורב סתם
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש דיסק קשיח שלא יהווה צוואר בקבוק להרצת תכני המולטימדיה הכי כבדים היום (BLURAY ?). רצוי שיהיה כמה שיותר שקט, נפח לא קריטי. בדיסק הקשיח יהיו: מחיצה אחת למערכת הפעלה 1 מחיצה נוספת למערכת הפעלה 2 מחיצה נוספת לתכני מולטימדיה. חשבתי על Samsung 500GB 16MB Sata2 HD502HJ האם מבחינת ביצועים, עדיף לי לבחור משהו חזק יותר?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי דיסק קשיח חדש של WD בנפח טרה וחצי, דגם: WD15EARS על העטיפה שלו וגם על הדיסק עצמו כתוב: Advanced Format Drive To achieve full performance Windows XP single partition - set jumpers 7-8 prior to installation or use WD Align SW במחשב שלי כמובן מותקנת מערכת הפעלה XP האם אני באמת צריך לג'מפר את 7-8 ? ואם כן מה היעוד של הגימפור הזה ? בתודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, עד עכשיו יש לי הרדיסק 160GB ובחודשים האחרונים כבר אין לי בו מקום. עד עכשיו מצאתי מה למחוק כל פעם אבל עכשיו הכל מסודר ויפה ובכל זאת אין לי מקום להוריד דברים או לחלץ zipים חח, אז הגיע הזמן לשדרג. כמו שאתם רואים מהמפרט שלי בצד אני לא מחפש ביצועי על, שיהיה בינוני+ זה יספיק לי, אבל לא 5200RPM ובאפר של 8, בכל זאת שיהיה מודרני אם אני כבר קונה. חשוב לי מאוד האמינות - אני הולך להשאר עם הכונן הזה הרבה הרבה שנים לפי דעתי, ואני ממש לא רוצה הרדיסק שילך לי ממנו כל המידע, שזה יהיה ביאוס רציני במיוחד, אם יש הרדיסק/יצרן שנוטה להתקלקל יותר, אז גם אם הוא יותר טוב בכל פרמטר אני יעדיף לוותר עליו. אני מאוד אוהב גם חלקי חומרה שקטים במיוחד ושצורכים מעט חשמל, ואני אוהב שהחומרה שלי היא מיצרנ…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לחבר שלי יש צורב מהמודל הנ"ל והוא מנסה לצורב דיסקים קטנים אבל כאשר הוא צורב הידסקים זזים מהמקום אז שאלתו היא האם אפשר לשנות את מהירות סיבוב הדיסקים?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא מזמן בחדשות האתר היתה כתבה וקישור לאתר אחר שהראה השוואה שערכו בין הדיסק הקשיח של WD מסדרת הJB (עם 8 מגה קאש) לבין כמה דיסקים SCSI כמו הפוג'יטסו. מישהו יכול לעזור לי למצוא את הלינק להשוואה שנערכה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


