עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by .:YoGy:.,

    ל KSP יש כוננים ניידים של טרנסקנד... בסך הכל דיי מרוצה מהם אבל כבל אחד נהרס לי ונשארו לי עוד 2. מישהו יכול להגיד לי אם הכניסה לכונן זה micro usb B ? או שזה רק נראה דומה אבל לא אותה כניסה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. אז ככה: לפני מספר לא רב של חודשים רכשתי DVD מקליט, שמקליט בשיטת ה"+". עם ה-DVD קניתי מדיות DVD+RW לצריבה חוזרת. לאחר כמה פעמים שצרבתי סדרות והעברתי למחשב, הדיסק כבר לא נתן להעתיק את עצמו לאחר שנצרב בתוך ה-DVD המקליט. המדיות שהשתמשתי בהן הן של Verbatim דגם 4X SERL רב פעמי כמובן. ה-DVD (לא יודע אם זה משנה כ"כ) VERTEX DVRW307. מישהו יודע למה זה קורה? איך אפשר למנוע? מושג כלשהו? תודה מראש. .swg

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. בכל פעם שהמחשב עולה, זאת ההודעה שמופיעה על המסך בתוספת "Press alt+ctrl+del to reset". התקלה קרתה לפני כשלושה חודשים, ותוקנה ע"י טכנאי. לפני כחודש הווינדווז פשוט לא עלה, כל מה שראו זה מקף קטן מהבהב בפינה השמאלית-העליונה של המסך. פירמוט והתקנה מחדש של ווינדווז פתרו את הבעיה. השבוע התקלה (DRE) חזרה. שלפתי את ההארד דיסק וחיברתי אותו למחשב אחר, שם הוא עובד כמו שצריך. לכן אני מאמין שהבעיה היא במחשב עצמו ולא בכונן. מה יכולה להיות התקלה ואיך אפשר לתקן אותה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני רוצה לצרוב פרו אבולושין 2009 לעשות קופי מדיסק איך אני יכול לצרוב אותו? כלומר זה דיסק אחד של 7.42 גי'גה איזה דיסק צריך ? דיסק DVD קטן מידי ואין אפשרות לצרוב על 2 כאלו כי זה דיסק אחד! תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. ^ כותרת תקציב עד 600 ש"ח ומעדיף חנות מאזור ראשל"צ\תל-אביב\בת-ים\חולון בדגש על החנות skypc

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. מה הבעיה בקשיח: כאשר אני עושה העתקת קבצים, פעמים שהקבצים מועתקים כרגיל ללא בעיות, ולפעמים ההעתקה נתקעת שניות ארוכות באיזו נקודה מסוימת עד שהיא בסופו של דבר מצליחה לעבור את אותה נקודה, ולפעמים ההעתקה נכשלת. כאשר אני עושה סריקה CHKDSK למחיצות, פעמים שהסריקה מתבצעת כרגיל ללא בעיות, אך בד"כ הסריקה נתקעת דקות ארוכות באיזו נקודה מסוימת עד שהיא בסופו של דבר מצליחה לעבור את אותה נקודה, ובסוף הסריקה מופיעה בד"כ ההודעה שהסריקה הושלמה, נמצאו בהתקן סקטורים פגומים ותוקנו בהצלחה. אני רוצה להשתמש בקשיח, באופן יעיל, לחומרים שהם פחות חשובים בשבילי, אך עדיין טוב שיהיה בארכיון. חשבתי לחלק את הכונן הקשיח להרבה מחיצות, ולנסות להשתמש רק במחיצות שאני לא נתקל איתם בבעי…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by דובי770,

    הייי אני רוצה לעשות בדיקות ביצועים ל SSD שלי (המפרט בצד), באיזה תוכנות משתמשים?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. מישהו פה במקרה יודע איפה אפשר להשיג בארץ דיסקים לצריבה שמיוצרים ע"י אחת מהחברות הנ"ל: (לא אכפת לי אם כתוב על האריזה סוני או gpt או משה אלקטרוניקה - זה כמעט לא משנה) 1) TDK (הדיסקים של tdk שיש בארץ לא מיוצרים על-ידם) 2) Taiyo Yuden 3) Mitsui Chemical, Ricoh, Ritek (שוב - אני מדבר על ייצור, ולא על הbrand שמשווק) במהירות של לפחות X24, ועדיפות עליונה לצמד הראשונים כמובן. תודה מראש. (נ.ב > מישהו נתקל במדיה של tdk במהירות 48 בארץ? או אפילו רק 32?)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Chymes,

    אני מחפש כונן קשיח איכותי לחיבור המיושן ATA/IDE. תקציב עד 400 ש"ח. דרישותי: 1. מהירות. דגש על מהירות. הכונן הישן תוקע לי את המחשב. 2. שקט.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by NuXeR,

    שלום, אני מחפש כונן חיצוני בגודל 2.5 אינץ', בנפח שבין 500 ל-1000GB. (מכוון כרגע ל-640GB נניח) הדרישה שלי שהכונן יהיה בעל מהירות של כ-7200RPM. (יחבור באמצעות USB 2 רוב הזמן) ישמש להעברת קבצים/סרטים בין מחשבים, ולגיבוי המחשב שלי..... יש סלט לא כונן , המון כוננים בשוק, באתר של WD אי אפשר לראות כמה RPM יש לכל כונן חיצוני שכזה.... אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי קצת סדר, הלכתי לאיבוד גם ב-ebay וגם באינטרנט בכלל! תודה, תומר

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by BlackShadow,

    אני צריך דיסקים במיידי, ואין לי זמן לחכות עד שמשלוח יגיע מlira וכו'. אז האופציה היחידה היא לקנות באופיס דיפו. יש להם שם את הדיסקים של Philips ושלהם. מישהו התנסה בדיסקים שלהם? תודה. נ.ב אני מודע שכדאי לקנות מדיה איכותית כמו הverbatim, אבל אני צריך משהו זול.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. היי , רציתי לדעת אם יש דרך כלשהי להאיץ את קצב העברת הקבצים בזמן העברת קובץ לכרטיס זיכרון במחשב. אפשרי? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. איך אני יכול להחזיר אותם ? במקום 97 גיגה צריך להיות לי 100 לאן הלכו ה 3 גיגה ? http://www.donkey.co.il/Briefcase/Uploads/7350.כעיגכעיעכיעכיעכיכעיעכיע.jpg ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. היי יש לי את ה DOK הנ"ל ברצוני לדעת אם ניתן להתקין בו תוכנה או לבצע בו שינוי מסויים ע"מ שאכל להפוך את ה DOK ל BOOTABLE ? עוד שאלה, האם חובה לפרמט את ה DOK ל NTFS על מנת להעביר קבצים גדולים? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. ברשותי דיסק קשיח נייד 250 Seagate freeagent go ומרגע חיבורו למחשב (גם למחשב הנייד וגם לנייח), לוקח לוינדווס בערך 5 דקות לזהות אותו וכל ניסיון להיכנס לאחד התיקיות מצריך הרבה מאוד זמן חשיבה משהו בסדר גודל של בין 5 ל10 דקות לכל תיקיה, ועדיין אפשרי לעתיק אילו וממנו קבצים, אבל זה לוקח כמובן כמה דקות טובות מחיי. עברתי קצת על הסטיקי של פורום וניסיתי כל מיני תוכנות ניהול וניתור שהמלצתם לראות מה הבעיה. אז ככה :איחוי דיסק גם בתוכנת דיסק קיפר וגם בוינדוז לא ממש מתאפשר לי. בדקתי באתר של סיגייט אם אני צריך עדכון קשוחה דרך המספר הסריילי. והשתמשתי בתוכנת ניתור של סיגייט וביצעתי מספר בדיקות והכונן נכשל בבדיקה של short/long DST. אשמח אם תוכלו לעזור לי..

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by drorhazan,

    אני אוטוטו מסיים את הקורס בג'ון ברייס, וגם ככה כואב לי על השיעור של המעבדים שפספסתי. יש הרבה חומר שאצטרך לקרוא ב- hwzone ובאתרים אחרים באינטרנט ע"מ להשלים את הפער בין מה שאני יודע מהקורס לבין מה שקורה בשטח כרגע. אני גולש כרגע באתר של compusa, בחלק של ההארד דיסקים ויש לי שאלה: מה זה 7200.10 ו- 7200.11 ומה ההבדל ביניהם? מה זה SATA-300? יש את אלה אצלנו בארץ? אני מכיר רק SATA ו-SATA2? אני אהיה בניו יורק ובוושינגטון DC בסוף ספטמבר. אם יש לכם מקומות נחמדים לגיימרים כבדים וותיקים/שקשורים למחשבים, חומרה ומשחקי מחשב להמליץ עליהם, זה המקום. אני גם אשמח לשמוע תשובות לשאלה האם כדאי לי לקנות קונסולה כלשהי שם ו/או לשדרג את המחשב המעפן שאני מקבל מג'ון ברייס (קניית רכיבי חומרה עבורו) …

  17. Started by iakovl,

    סקר קטן שישולב במאמר הקרוב שלי

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Gohan,

    אני לא מבין בצורבי dvd ובכל הפורמטים , אני יכול לקנות את הצורב dvd של lg ב1000 שקל ( לפי מה שראיתי לlg יש צורב dvd 1 ) שווה לי? :-\

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. יש לי בו איזה 600 ג'יגה של קבצים ועכשיו אין לי גישה אליו. בחיבור למחשב אין זיהוי שלו רואים אומנם למטה במחשב שיש סימן של חומרה ואפשרות להוצאת חומרה בבטחה אבל בכונן F איפה שבעבר שמו צויין , כעת שם הקשיח לא רשום שם. והמחשב דורש אתחול מחדש שלו שזה אומר שכל הקבצים שלי ימחקו מה ניתן לעשות כדי למנוע זאת ידוע לי שיש תוכנת שיחזזור אבל אני צריכה לעשות המון פעולת שחזור העתקה למחשב ואז לדיסק קשיח חיצוני ומדובר ב600 ג'גה וגם נוסף לזאת למחשב יש רק 20 ג'יגה הדיסק קשיח שלי הוא transcend store jet25 m3 והוא הדגם השחור ירוק . לא יודעת איך עושים בו גיבוי קיבלתי דיסק מצורף ויש על הקשיח כפתור שניתן ללחוץ ובחיים לא לחצי כי לא ידוע לי למה נועד. בכל מקרה אם אני לוחצת עליו עכשיו לפ…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. מה עדיף לדעתכם (מבחינת מחיר, שימוש וגמישות): לקנות הארד דיסק וקופסא בנפרד ולהרכיב לבד או לקנות כבר באנדל מובנה (בהנחה שאני לא צריך את התוכנות - אלא רק דיסק חיצוני לצורך שמירת מידע וניוד שלו)? ד"א, בהקשר הזה אני רוצה לספר על חבר שפתר את הבעיה בצורה מקורית: הוא קנה כבל USB2IDE ומסתובב עם דיסקים פנימיים בלי קופסא בכלל.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. מה שכתבתי בכותרת.. האם אפשר להעביר את כל הדברים שלי מהמחשב הישן ולמחשב החדש סתם עם כבל USB? כי אין לי כוח לצריבות כל זה כי במחשב הישן זה צורב CD ולא DVD

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by some,

    צורב פנימי רב פעמי דגם: PHILIPS 4816 הצורב החדש והמהיר בעולם! צריבת דיסק בפחות מ-3 דקות. בעל מהירויות: קריאה X48, שכתוב X16, כתיבה X48. בעל חיבור פנימי IDE וזיכרון מטמון ליציבות מקסימלית. בטכנולוגיות צריבה חדישות: Seamless Link: לשליטה על זרימה רציפה של נתונים למניעת תקלות וטעויות בצריבה. Thermo Balanced Writing: לצריבה מדויקת, גם על גבי מדיות באיכות ירודה. התקנה פשוטה מתאים למחשבי P-2 500 עם מערכת הפעלה Windows 98 ומעלה, כולל XP מחיר כולל דמי משלוח: 448 ש"ח שווה לי לקנות?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אני מתכוון לקנות הארד דיסק חדש של 250gb sata II 16mb buffer הדגמים הם: western digital - wd2500ks seagate - barracuda 7200.9 sata מה מומלץwestern digital או seagate?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. Started by CoronaLover,

    שלום, הארדיסק הראשי שלי במחשב גוסס כבר כמה שבועות ואני מפחד שעוד מעט הוא ישבוק חיים סופית. אני מעוניין לקנות את ה SSD של אינטל בגודל 80 ג'יגה כתחליף אבל אני לא מוצא שום חנות בארץ שמוכרת אותו. האם מישהו יודע איפה אפשר למצוא את ה SSD הזה בארץ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by amilo,

    ערב טוב לכולם יש לי תמונה על המחשב בפורמט Iso שעליה יש סדרת טלוויזיה כלשהיא בוידאו בפורמט mp4 רגיל אני חושב כנראה מקודד xvid or divx , יש לי מדייה של Hp במהירות X8 בנפח 4.4 גיגה DVD-R , שאלתי היא : 1 ) על איזו מהירות לצרוב את התמונה שמכילה וידאו ? 2 )באיזו מהירות מומלץ לצרוב לדי וי די קורא Divx - קבצי וידאו ( מדובר על דיסק Dvd-R של HP בנפח 4.4 גיגה. ? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים