עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אולי אחת השאלות המפגרות בתולדות הפורום אבל אני בודק צורבי DVD של NEC, פתאום אני רואה שעל חבילת מדיות DVD שקניתי במבצע באופיס דיפו לפני שלושה חודשים כתוב RW ואני לא זוכר שקניתי DVDRW תסתכלו על התמונה זה DVDRW ? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום לכולם, חברה טובה שלי שומרת תמונות מעל 10 שנים על כונן קשיח שלא היה לו שום גיבוי וככל הנראה הגיע זמנו לנוח על משכבו, מה ניתן לעשות במצב כזה? האם ניתן לשחזר? איפה איך כמה ולמה יתקבלו בברכה, תודה

  3. Started by Ivan,

    טעות במחיר ? (אצל האחרים מעל 530 שח.) מוצר לימון ? הזדמנות למי שזקוק. http://www.ivory.co.il/Seagate_Expansion_Portable_STAX1000202.html

  4. גודל - כמה שמתאפשר תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Forge,

    מאסתי בריבוי המדיות הצרובות שיש לי בחדר והחלטתי שהגיע הזמן לשדרג לצורב , הענייו הוא שיש הרבה פורמטים וכנראה שאין עדיין תקן אחיד וברור לכל היצרנים. רציתי להעזר בעצתכם בבחירת כונן המתאים לצרכים שלי, שהם: בעיקר גיבוי מידע,מדי פעם אולי לעשות RIP לסרט, או סתם לנסות ולצרוב קטע וידאו מהמחשב בפורמט של DVD, ולראות אותו במכשיר DVD ביתי. אני יודע שבעבר, משתמשים נתקלו בבעיה כאשר הם צרבו סרט, ולאחר מכן היה באפשרותם לראות אותו רק דרך הכונן של המחשב. ואני בטוח שיש עוד בעיות שעוד לא נתקלתי בהן. אשמח לקבל חוות דעת נוספות ובכלל דגמים אשר נחשבים כבחירה בטוחה. אני לא נוקב בסכום כסף מכיוון שאין לי מושג מה אני רוצה בדיוק, אבל בגדול מדובר בסכום של עד 200$ (לא לדאוג, אני קונה את זה בחו"ל) תודה

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by hamoodit,

    מישהו יכול להמליץ לי על צורב די.וי.די טוב, תקציב 400-500$. כמו כן האם מישהו יודע אם צורבי די.וי.די Double layer כבר נמצאים בשוק ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by eli.g,

    יא אלה קבלו כבר יצאו הארד דיסקים של 250 gb יותר מידי לדעתי יש לי כולה 20 ג'יגה ובוא נגיד שעוד 40 היו מרצים אותי וזה היה מספיק. אז ככה ב tom's hardware עשו השווה בין ה 250gb של Maxtor ל 250gb של Western Digital. הנה קישור: http://www.tomshardware.com/storage/20030402/index.html

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום רציתי לדעת אם המארז חיצוני Thermaltake Max4 3.5'' Combo Enclosure USB 2.0 + e-SATA יהיה טוב ל-‏2TB Spinpoint F4EG 32MB Sata II HD204UI‎ או יותר מידיי ? שווה את הקניה ? קישור למוצר http://www.thermaltake.com/product_info.aspx?PARENT_CID=C_00000643&id=C_00000646&name=Max4+Active+Cooling&ov=n&ovid= אין הגבלת מחיר תודה לעוזרים !!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by dj shay 30010,

    יש לי 128MB דיסק און קי והוא נימחק לי למישהו יש תוכנה לשיחזור החומר (החומר ממש חשוב )

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. יש דבר כזה? אני מעוניין לחבר כונן DVD דרף USB בלבד.. תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Bug2000,

    השאלה בכותרת. תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by SOLIDUS SNAKE,

    לאחרונה קניתי מחשב חדש וראיתי בחוברת הלוח שיש לו תמיכה בATA133 מה זה אומר?, וגם האם יש בארץ דיסקים קשיחים כאלו איפה? וכמה הם עולים. אני ראיתי דיסקים כאלו רק במהירות 5400 האם יש יותר מהירים ?. הם באים רק בגדלים יותר מ 100GIGA האם יש פחות ? - ובגלל זה יותר זולים.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אהלן יש לי כונן קשיח שיש לו "זיכרון מטמון " של 8 MB השאלה שלי אם אקנה קשיח נוסף עם מטמון כפול או יותר מזה איך תהיה הקומבינציה בעבודה של שניהם [בקשר למטמון של כל אחד מהם ומהירות הכתיבה/קריאה]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. יש לי דיסקים נשלפים המשמשים לגיבוי ובזמן האחרון הופיעה תופעה מוזרה. כאשר אני מכניס אחד מהדיסקים הוא מזוהה ע"י המחשב (מותקנת לי תוכנת USB safely remove אשר מזהה את כל כל ההתקנים הנשלפים) כסוג הדיסק (למשל ST2000DM-001) ולא ע"י שמו במערכת (דיסקי הגיבוי אצלי נחשבים ככונן :X) ואני לא יכול לגשת לדיסק. אני חייב לגשת ל Disk management בה הדיסק מופיע ולבצע שינוי אות הכונן ל X כדי שאוכל לגשת לכונן. מישהו יודע איך לפתור את הבעייה הזו? (היא הופיעה לפני מספר חודשים, עד אז הכנסת הכונן זוהתה כדיסק הנכון מייד)

  15. Started by etz,

    לקראת קניית לפטופ בקרוב אני מחפש מה תהיה הדרך הטובה ביותר לחבר את ה-HD מהמחשב (הנייח) הקודם בצורה חיצונית. ראיתי שיש בלפטופ חיבור eSata שמעולם לא יצא לי להתעסק איתם אבל הבנתי שמהיר הרבה יותר מ-USB. מחיפוש קצר למדתי שיש 2 סוגים: הרגיל שבו יש צורך בחיבור מתח חיצוני בנוסף לכבל נתונים, והשני שהוא מעיין קומבו eSata/USB שמצריך חיבור אחד בלבד (ואם הבנתי נכון, הלפטופ תומך בו). ניסיתי לחפש קופסה לחיבור חיצוני של הדיסק ב-DX ובחנויות בארץ אבל ממש הלכתי לאיבוד בעניין... מה שאני מחפש זאת קופסה שתתאים לדיסק "3.5 בעל חיבור sata כמובן ושאותה אוכל לחבר למחשב דרך eSata. אם זה מהסוג שמצריך חיבור פיזי אחד מה טוב אבל כמובן שכל דבר יתקבל בברכה.

  16. Started by danver,

    לא מצאתי דרך לשנות , ה DVD נעול על אזור 1 . מה אפשא לעשות ? שמעתי שישנה דרך לטיפול בבעייה. אשמח לכל סיוע

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. Started by D-Bang,

    הזמנתי את הצורב של LG, בגרסת H10A כשקיבלתי אותו שמתי לב שעל המדבקה רשום H10N מישהו יודע מה ההבדל בין הגרסאות? גרסת הN נחשבת חדשה יותר?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. WD Caviar® SE 160GB WD1600JB על לוח ECS K75SA V3.1 המחשב רואה רק 148 GB .. מישהו יודע האם אפשר לסדר את זה שהמחשב יזהה את כל ה160 GB?? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. פרימוט רגיל לא מוחק לגמרי את הארדיסק? אם כן אז אך אני ממש מוחק אותו?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Sifo Jen,

    היי, למרות חיפושי בארכיוני הפורומים, להפתעתי לא מצאתי שום ת'ראד שקשור שנושא הזה לכן: איפה אני ארגיש בתפעול המחשב זמן גישה גבוה\נמוך . האים ההבדל בין 8.9MS לבין 9.4MS גבוהה? זמן גישה גישה זה בעצם הזמן שלוקח לו לאתר קובץ? אם כך, אם אני מעתיק תיקיה של 500 מגה מלאה קבצים (על דיסק לא מאוחה) יקח לו יותר זמן מקובץ אחד של 500 מגה? תודה רבה!! , יאיר.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by tal76,

    שלום רב יש לי מספר שאלות: 1. איך אפשר להתקין דיסק קשיח נוסף? האםרק במעמד רכישת המחשב או שגם בהמשך? האם מומלץ בכלל כדי להרחיב את שטח האכסוןבמחשב? 2. האם נכון שכול החומר הקיים במחשביושב תחת users ומכאן שדי בכך שאני מעתיקה את users לדיסקחיצוני כדי לגבות את כול החומר שלי? (התוכנות שבהן אני משתמשת הן מסמכים בword ובexcel, outlook, onenote ותמונות בפיקסה). 3.איזה תיקיות אסור למחוק (במלים אחרות,איזה תיקיות משמשות את איש המחשבים במקרי הצורך ואסור לגעת בהן?)? 4.לא ברור לי אם שולחן העבודה נחשב מקוםאכסון לכול דבר או לקיצורי דרך בלבד. במלים אחרות, האם קבצים שנשמרים בשולחן עבודה נמצאים בעוד מקום?האם כששומרים בשולחן עבודה צריך לשמור אותם בעוד מקום במחשב? 5.ס"ה גודל הקבצי…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. קראתי ושוב קראתי וחפרתי ולא הצלחתי להבין או להגיע למסקנא חד משמעית בקטע הזה . אני רוצה לעשות כונן ssd רק למערכת הפעלה . זה יהיה מחשב גיימינג 64 bit והשאלה היא : איזה חברה ודגם מומלץ וכמה ג׳יגה צריך ? אין מגבלה של כסף - רוצה משהו טוב יציב ואמין . תודה לעוזרים !

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by yuvalaba,

    מישהו מכיר תכנה שמאפשרת גישה מכניסת ה USB של DVD (למשל ) למחשב וקורא ממנו ישירות קובץ ,כאילו זה דיסק און קי כך שאוכל במקום להעביר את הסרטים לדיסק און קי, אצפה ישירות מהמחשב תודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by sirsnir,

    יש לי קופסא חיצונית לHD ו CD הקופסא מתנתקת המון ועושה המון בעיות כתיבה/קריאה באמצע העברות... מישהו מכיר קופסא טובה שלא עושה בעיות?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים