אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי, כרגע יש לי דיסק אחד של 80GB (ATA133), כבר הופך להיות לי מאוד צפוף ואני רוצה להוסיף עוד אחד. הלוח אם שלי תומך בSATA אז החלטתי ללכת על זה, למרות שאין הבדל בביצועים. בכל מקרה השאלה שלי זה האם דיסק של SATA2 יעבוד על הלוח אם שלי (בתור SATA רגיל כמובן, כי הוא לא תומך בSATA 2) והאם NRG יכול לעבוד בSATA? כמו כן האם NRG באמת משפר ביצועים ושווה את התוספת הקטנה במחיר. גם המלצה לדיסק קשיח תתקבל בברכה... אני רוצה 120 או 160 GB תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כונני M.2 יכולים לזכות בביצועים איכותיים ויציבים יותר בסביבה קרירה עם סילוק חום ראוי, וב-ADATA לוקחים את העניין הזה ברצינות רבה מאוד כך מסתבר לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. קניתי לא מזמן הארד דיסק של 640 גיגה של סמסונג וגיליתי שהוא לא מספיק לי.... אני רוצה לקנות כונן 3.5 2 טרה כי הבנתי שהם יותר אמינים מאשר ה2.5 . הייתי שמח להמלצה עם לינק אם אפשר לגביי כונן מומלץ . ולגביי השאלה האם יש דרך להעתיק 500 גיגה בצורה בטוחה מכונן 2.5 ל3.5 ? קרה לי פעם שהעתקתי סרטים והיה תיקעות ... תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי צורב סקאזי ואני רוצה לצרוב על דיסקים של 900 ניסיתי כמה שיטות שאמרו לי ולא הצלחתי בשום שיטה משהו יכול להתנדב ולהסביר לי?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. לא חדש לי הנושא, אבל אני פשוט לא מעודכן. אני צריך לשמור אימג' של כונן קשיח אחד על גבי כונן קשיח אחר. לא בטוח אם במקרה כזה זה מוגדר כ-CLONING. יש לי את SPOTMAU BOOTSUIT 2012 (לא את החבילה המלאה שלהם). התוכנה הזאת מעולה ונדמה לי שהיא יודעת לעשות את מה שאני צריך אבל אני זקוק למשהו שרץ בסביבת חלונות 7. אני מחפש FREEWARE או משהו שעולה 20-30 דולר לכל היותר. לא צריך משהו משוכלל. לא צריך ליצור או לאחד פרטישנים. אני צריך את דבר הכי בסיסי: ליצור העתק של כונן א' על גבי כונן ב' (בתור קובץ או קבצים). ואז, במידת הצורך, לשחזר את כונן א' למצב בו הוא היה בעת הגיבויי. מה יש היום בשוק?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מהירויות העברה של עד פי 3 מכונני SATA במחיר התחלתי של 50 דולר לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי הארד דיסק של 320 ג'יגה שמחולק לכמה כוננים. הצלחתי לגבות את המחיצה של הווינדוס עם נורטון גוסט לגודל נורמלי , כמעט 4 ג'יגה. אבל האם יש אפשרות לגבות מחיצה של 90 ג'יגה שמתוכה 40 ג'יגה תפוסים , לגודל שיתאים לדיסק די וי די ? ניסיתי לעשות את זה עם נורטון גוסט - וזה תפס איזה 30 ג'יגה.. האם תוכנה בשם Acronis.True.Image , תעזור לגבות את זה לגודל שיכנס לדיסק ? או המלצה על תוכנה אחרת ?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי אינטל 335, איך אני מעדכן את הקושחה שלו לגרסת קושחה הכי חדשה לפני התקנת מערכת ההפעלה עליו? תודה מראש זה קצת דחוף לי כי אני רוצה כבר להתקין את המערכת הפעלה עליו היום
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי לפני חודשיים דיסק קשיח חיצוני של WD בנפח 1.5 טרה. לצערי הוא מתחמם מידי. האם ניתן לחבר אליו אמצעי קירור כלשהו? אשמח לתשובה מהירה. תודה רבה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אשמח להמלצותכם בנושא. אני מחפש לקנות דיסק נייד USB אם חשמל. אמין ואיכותי ובמחיר סביר. שימושים עיקריים: גיבוי קבצים ואחסון מידע. מחפש דגמים מוממלצים. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי Seagate freeagent Xtreme, ואני לא חושב שזה קשור, אבל אחרי שחברתי כונן אחר למחשב ואז חברתי אותו דרך החיבור USB, קבלתי הודעה שאני חייב לפרמט אותו כדי שאוכל להשתמש בו. אמרתי לא כמובן, ואחרי זה המחשב לא קרה אותו בכלל. ניסיתי לחבר אותו דרך הe-sata לאותו מחשב, ודרך שני החיבורים האחרים למחשב אחר ובשום מקום הוא לא מזוהה. כשנכנסתי ל Disk management, הכונן בכלל לא מופיע שם. ההארד דיסק מלא, ואני מאוד מאוד לא מעוניין לפרמט אותו. יש למישהו רעיון איך אני משיב אותו לחיים?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש דיסק קשיח חיצוני למחשב נייד שלי חשבתי על סיגייט 2.5" אך מאחר ויש לי אחד כזה עם 500GB שאני מאוד מרוצה ממנו אז אני חושב אולי עדיף לי לקנות אחד כזה של 3.5" מחפש משהו באיזור ה1TB עם עדיפות ל1.5TB ושיהיה לו חיבור ESATA תקציב עד 700 ש"ח ואם יש 2TB עד 700 ש"ח אשמח לשמוע על דיסקים קשיחים מומלצים. אהה ודבר נוסף האם IOMEGA הם מומלצים ביחס לסיגייט?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני יודע שב-FAT32 יש הגבלה לקבצים שמעל 4 ג'יגה אבל אני לא מאמין שיש לי הגבלה בהארד דיסק הזה הרי הוא חדש וכל הקטע פה זה להכניס קבצים גדולים. מישהו יודע אולי מה הבעיה ?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי מפרט קצת ישן אך עדיין סוחב בכבוד יחסית משחקים של היום AMD athlon 3700+ Gigabyte Ga -k8n-sli 4x512mb corsair DDR400 samsung 160GB sata 2 Leadteck 8600GT extreme edition. השאלה האם קניית HD חייתי כמו ה barracuda s.11 500GB של SEAGATE ישפר את הביצועים של המחשב שלי? האם זמן טעינת המשחקים יקצר? או שאני לא ארגיש את ההבדל בכלל. אין לי כרגע כסף לשידרוגים אחרים תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם אני רוצה לצרוב סרט XVID ולראות בדיוידי (קורא XVID) איך אני צריך לצרוב? כדאטה, כVCD או מה?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש ברשותי DVD של LG במהירות 12X. הבעיה היא, שכשאני מכניס לו דיסק (מכל סוג), לוקח לו הרבה זמן עד שהוא מצליח לסובב אותו. ז"א, הוא מנסה לסובב אותו, ואז נעצר, ואז מנסה שוב ועוד פעם נעצר. ככה זה קורה בערך 6-7 פעמים. לפעמים הוא בכלל מתייאש וכבר לא מנסה אפילו לסובב אותו, ולפעמים מרוב נסיונות, המחשב פשוט נתקע. למה זה קורה??? ???
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, על איזה NAS אתם ממליצים? דרישות: * ניתן לרכוש בארץ בלבד! * מקום ל4 דיסקים קשיחים מינ' 1TB לדיסק. * חיבור Ethernet. * עדיף שיהיה בנוסף ESATA ו/ או USB. * מהירות עבודה טובה (בלי איטיות בגישה לדיסקים) ושאר בעיות. * תמיכה בRAID. * עדיפות למוצר שקט. לא חייב שיגיע עם דיסקים מובנים ועדיף שלא יהיה מאוד יקר.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
והדבר עדיין f*cking עובד!!! איך?!?!?!?!?! בגלל חוסר זהירות דחפתי בכוח את הכונן מהמארז והוא יצא בבת אחת, עף מהשולחן ונחבט 3 פעמים ברצפה (לא שטיח). אין לי מושג אם נשבר שם משהו אבל כרגע הכונן עובד
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הענקית הקוריאנית וסיגייט מזכירות לנו שכוננים מכאניים הם עדיין אלופי הנפח, עם קשיח נייד של 4TB שתוכלו להכניס לכיס לכתבה: http://hwzone.co.il/4-%d7%98%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%99%d7%98-%d7%90%d7%99%d7%aa%d7%9b%d7%9d-%d7%91%d7%9b%d7%99%d7%a1-%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%9f/
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מעוניין לקנות צורב חדש DVD שהוא יהיה SATA. משום שהכבל השני סתם ענקי ומפריע לסירקולציה במארז. המחיר לא הכי משנה - כמובן שלא יהיה מוגזם(עדיף לא יותר מ180), הכי חשוב שיהיה או מIvory או מKSP. במומלצים אף אחד מהם לא מצאתי בIVORY או בKSP. חשוב לי שהצורב יהיה מהיר ככל שאפשר, שיצרוב מהר CD וDVD וגם שיקרא אותם מהר - צבע לבן/כסוף/בז'. אם זה חשוב יש לי את הלוח אם Intel DP35DP. תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1.האם שניהם יספקו אותה מהירות גם בקריאה וגם בכתיבה?? 2.איזה יתרונות יש ל-zfs?? 3.והאם יש אפשרות להמיר את מערך הרייד5 שלי למערך zfs בלי לפגוע במידע ששמור על הכוננים קשיחים?? 4.האם יש אפשרות להוסיף כוננן קשיח למערך רייד5 ולמערך zfs בלי לפגוע במידע ואחרי שכבר חצי ממנו מלא?? והאם זה פעולה שדורשת הרבה זמן בהנחה שיש 4tb מתוך 8 מלאים כבר??
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי צורב מיצומי וניסתי להתקין את ה Easy CD Creator 5 אבל הוא פשוט לא מזהה את הצורב ,כשקניתי את הצורב זה עבד אבל פשוט עכשיו הוא לא מזהה ואני לא יודע איך לגרום לו לזהות אותו
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1. יש לי לינוקס שאני לא משתמש בו, ואני רוצה למחוק את המחיצות שלו ולספח את שטח הדיסק שיתפנה למחיצה של חלונות, אבל כשאני בא למחוק אותן עם פרטישן מג'יק הוא נותן לי הודעת שגיאה וכותב שהסוג הזה של מערכת קבצים (Ext3 ו-Swap) לא נתמך על ידו. איך אני מוחק את המחיצות האלה? עם איזו תוכנה? זה יילך אולי עם ה-disk manager של WINDOWS? 2. יש לי מחשב מאוד ישן, בן 7 בערך. עכשיו כשהמסך שלו הלך החלטתי לזרוק אותו. רק את ההארד דיסק שלו החלטתי להעביר למחשב הנוכחי שלי. מדובר בהארד דיסק של SEGATE 6 ג'יגה 5400 RMP (הדגם נקרא ST36421A), מאוד ישן. האם תוחלת החיים שלו עלולה להיות קצרה והוא ישבוק חיים תוך כמה זמן? כדי לי להימנע מלאחסן עליו מידע שאני לא רוצה לאבד? אני יכול להמיר את מערכת הקבצים שלו ל-N…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קודם כל - דגם המחשב הוא HP dm4-3055dx אספר בקצרה על הצורך ברכישת דיסק קשיח. המחשב עצמו עם נתונים יחסית טובים אבל הדיסק קשיח עם מהירות 5400 והסבירו לי שזה משפיע מאוד על האיטיות ולא מנצל את הנתונים הטובים שיש לו (הידע הטכני שלי בחומרה לא בשמיים ולכן אני פונה אליכם). דיסק קשיח SSD ישפר משמעותית את המהירות של המחשב? בין אם זה תוכנות של תכנות, אופיס? או שאני צריך דיסק של 7200 עם מהירות טובה או שבכלל זה לא מה שישפר את המהירות של המחשב.. בכל מקרה במידה ודיסק SSD יתן את הפתרון איזה גודל של כונן אני צריך בשביל מערכת ותוכנות, ולא להיות חנוק ומוגבל בנפח.. תודה מראש, אמיר.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברים שלום, אני זקוק לעזרתכם בבחירת כונן SSD בנפח 250~ ג'יגה ל-asus vivobook s400ca . בזמנו רכשתי בקנייה הקבוצתית את ה-330 של אינטל אבל מסתבר שהוא גדול מידי למחשב שלי מכיוון שהוא 9mm ולא 7mm כמו רוב הכוננים בשוק. השימושים העיקריים שלי במחשב: 1. תכנות בc/c++ , ג'אווה. 2.עבודה על מספר צגים במקביל(לא נראה לי זה משנה). 3. פתיחת לשוניות (בדפדפן) רבות . 4. תוכנות כמו matlab ו matmatica. 5. שימושים רגילים- גלישה סרטים וכו. לאחר חיפוש בפורום יש לי מספר שאלות/בקשות: 1. המלצה על כונן שיתאים למחשב- 7mm או פחות. 2. אני כבר דיי הרבה זמן לא התעסקתי בתחום אז אני רוצה להבין איפה הכוננים של היום(סביבות 900 שקל) עומדים מבחינת ביצועים ביחס ל330? 3. שמתי לב שיש כאן המון דיבורים ע…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-


