אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום!!!! יש צורב DVD חדש ותוכת נרו 7 כשאני מנסה לצרוב DVD תוכנה נתקעת וגם מחשב. לקחתי אתו לתיקון אבל אמרו לי שיש בעיה עם מערכת הפעלה, ניסיתי לצרוב נרו 6 אבל עדיין נתקע. מה יכולה להיות בעיה ואיך מתמודדים איתה? צורב כותב גם + וגם - וניסיתי כל מיני דיסקים וכל מיני אופציות בתוך תוכנות אשמח לעזרה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כונן SATA אם קבצים במחשב נייח אני רוצה להעביר לנייד אבל המחשב נייח לא שמיש יותר, איך אפשר להעביר דרך קניה של מתאם SATA ליו אס בי או יש אפשרות דרך ESATA מחכה להצעות,תודה.!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, האם כונן SSD יתן שיפור משמעותי במשחקים? טעינה, רינדור וכו? האם מפסיק שהוא כונן כזה יהיה משני לכונן רגיל שעליו מותקנת מערכת הפעלה או שמומלץ גם את מערכת ההפעלה להתקין עליו? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
האם ניתן להתקין על הכונן החיצוני (2.5) במקום במחשב נייד את כל התוכנות ולהפעיל דרכו ? כמו משחקים וכדומה? או שהביצועים לא טובים?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היצרנית היפנית מוציאה לגמלאות את רוב סדרות הכוננים של חברת הבת שלה, אולי בנסיון לצאת לדרך חדשה שתחזיר את המותג אל מרכז הבמה בעבר, OCZ היוותה את אחד מהשמות הפופולריים בשוק ה-SSD הביתי, עם מגוון רחב של מוצרים, שיתוף פעולה צמוד מול חברת SandForce וגם נסיונות לקפוץ לרמה חדשה על ידי פיתוח בקרים משלה. עתה, OCZ היא לא הרבה יותר מתזכורת של העבר – החברה האמריקאית נרכשה בידי טושיבה לפני כשלוש שנים ואוחדה לאחרונה עם החטיבה האמריקאית שלה, כך שכל שנותר ממנה עתה באופן מעשי הוא שם המותג, אשר זוכה כעת לרה-אירגון ורענון מחברת האם שלו. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%98%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%94-%D7%A1%D7%93%D7%A8-%D7%91%D7%9B%D7…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאז שעדכנתי לווינדוס 7 צץ לו במחשב שלי כונן Q ללא אמא וללא אבא. זאת לא מחיצה שבאמת קיימת על המחשב, גודלה 0 ביט, ולא ניתן להכנס או לשנות בה כלום. תחת ניהול דיסקים בכלי ניהול היא אפילו לא מופיעה, וכנ"ל מחוץ לווינדוס. איך נפטרים מהדבר הזה?!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כלומר אני מבין שזה קרן לייזר וכל זה.. אבל למדפסת לייזר למשל צריך טונר, כדי שללייזר יהיה חומר לחמם אותו אם ככה בדיסק שתומך בLS יש סוג של טונר built in שאותו הלייזר מחממת? ואם כן אז זה בטח תומך כרגע רק בשחור נכון?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
על ההארד דיסק יהיו מותקנים הדברים הבאים: מערכת הפעלה: ויסטה 64 ביט תוכנות: פוטושופ CS4 (+ חבילת תוספים ONONE), אופיס 2007, ABBYY FINEREADER 9 כרגע אני על ויסטה 32 ביט ויחד עם כל זה ועוד כמה תוכנות שאני כנראה לא אתקין שוב, הכל שוקל 30GB. אני מחפש כונן SSD שיספיק לי להנ"ל ויאפשר לי עבודה עם תמונות. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. הכונן הקשיח שלי שבק חיים ואני מעוניין לקנות כונן חדש. ראיתי שהכונן נ"ל מאוד משתלם מבחינת המחיר שלו: 540 ש"ח. אך רציתי לדעת איך הוא מבחינת ביצועים. ושאלה נוספת, האם כל כך הרבה נפח בכונן אחד לא משפיע על מהירות הגישה למידע? לא כדאי מספר כוננים בעלי נפח "נמוך" מאשר כונן אחד בעל נפח "גבוה"? כמו כן, אני לא מתכנן RAID. תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי צורב DVD כבר 6 שנים ומשהוא ועדיין לא הבנתי מה ההבדל העיקרי. הבנתי שמתקינים מערכת הפעלה שבאה על DVD אז במחשבים ישנים זה משנה (שהתקנתי WIN 7 על פנטיום 4 ישן היה איזה שגיאה CODE 5 והבוט לא עלה). תודה לעונים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל חוות דעת של המומחים והמנוסים כאן יש לי דיסק קשיח 1TB במהירות 5400RPM שיש עליו מערכת הפעלה. אם אעתיק את המערכת הפעלה (:C) לדיסק קשיח 300GB RAPTOR 10K, עד כמה יהיה שיפור מבחינת מהירות טעינת ווינדוס באתחול, פעילות בווינדוס (תוכנות וכו')? יש לי מערכת הפעלה על כונן 5400 כיוון שבזמנו לא היה לי מספיק תקציב לקנות דיסק קשיח רגיל (7200RPM) ולכן השתמשתי בדיסק קשיח קיים שהיה עליו בחלקו מידע. כעת אני יכול לעבור ל10K ורציתי לדעת לפני המעבר, אם זה אכן משמעותי ועד כמה בערך למי שיש ניסיון עם זה. תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי, יש לי לנובו g580. ראיתי ב specs שהוא sata III compatible. מה זה אומר? לא הבנתי את הקטע של התאימות.. אם אני שם בו ssd, הוא ינצל את כל המהירות? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
איזה צורב כדי יותר ? כי יש הבדל גדול במחיר זה:צורב 1 אוו זה:צורב 2
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב פנטיום 4, 1.8 GHz, לוח אם:Gigabyte GA-8S648FXP-R ואני רוצה לקנות דיסק קשיח ( 80 או 120 ג'יגה), ורציתי לברר כמה דברים: - של איזה חברה לקנות? - איזה סוג לקנות? (SATA, ATA...) - במה עוד אני צריך להתחשב לפני שאני קונה? תודה מראש!
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
תגידו זה רק אני או שהדיקטים נהרסים בשניות? כמעט אף פעם אין דיסקט שעובד כמו שצריך או מה ודיסקטים ישנים בכלל לא עובדים האם זה בגלל הכונן עצמו אולי החברה לא טובה או שלא שמרתי טוב על הדיסקט מה קורה איתם? ???
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי רשת קטנה בארגון בעלת שרת SBS2003 יחיד. השרת אינו מחובר לרשת האינטרנט, ולכן הגיבויים נעשים ע"י קלטות גיבוי ועד היום בנוסף לקלטות, גם ע"י דיסקים חיצוניים של W.D USB יש בשרת המון בעיות ביציאות USB, ניסתי להתקין כרטיס USB PCI-E אך לשווא. עדיין הבעיות קיימות. התייאשתי והחלטתי לשדרג את המערך בכדי לשים קץ לתופעה ולסבל המתמשך באי וודאות האם הדיסק החיצוני הפעם יעבוד או שלא- הפעם לא. אנו ארגון קטן ועם לא מידע של TB, סה"כ כל הגיבויים כיום עומד על 400 ג'יגה, אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי לנכון ללכת על כיוון ה-NAS ולא EMC או NETAPP. NAS מוצר יחסית זול יותר, וניתן לקנות מוצרים כאלו ברמות שונות ולא רעות. אשמח לקבל מכם חוות דעת מקצועית על איזו חברה לגשת ועל אילו דגמים מומלצים…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מי ששלטה בעבר ביד רמה על שוק בקרי ה-SSD מכריזה על הקאמבק הנכסף, תחת Seagate: בקרים חדשים לכל הממשקים ולכל פלחי השוק לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a0%d7%a7%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%95%d7%9c-sandforce-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%a2%d7%9d-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99-ssd-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%9e%d7%a9%d7%95%d7%9b/
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם אני מחבר כרטיס USB 3 ללוח אם ומשתמש עם HD חיצוני USB 3,יהיה לי תמיכה ב USB 3? המחשב הנייח שלי בן שנה +
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום במזל טוב יש לי צורב Aopen עכשיו לפי האתר יש אזהרה שיש להסיר קודם את ה- uninstall Intel Ultra ATA איפה זה בדיוק? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב יחסית חדש[אפשר לראות בצד ימין, מפרט המחשב] יש לי לוח אם msi neo4 platinum ודיסק קשיח של סאמסונג, 120 ג'יגה SATA ושמתי לב שלאט לאט מתחיל להיגמר לי המקום וחשבתי על זה אם כבר אני קונה הארד דיסק חדש אז נברר בקשר ליצירת מערך RAID חשבתי על מערך RAID 0 ורציתי בעצם לשאול אתכם האם הדבר אפשרי במחשבי, מה אני צריך לקנות בשביל זה והאם זה משתלם בכלל. תודה רבה, אבי.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
הי חברה. קניתי תוכנת, תרגונט. היא נחמדה, אבל לא ממש טובה. בכל אופן, מה שמיוחד בה שאי אפשר לצרוב את הדיסק שלה, וגם לא להעתיק אותו לכונן. ואיך הם עשו זאת ? פשוט מאוד. הם השאירו טרק אחד לא צרוב כלל, אבל הוא רשום ב TOC כאילו זה חלק מקובץ. מה שקורה הוא שכאשר מנסים להעתיק או לצרוב, המחשב זורק הודעה של לא מצליח לקרוא מן הדיסק. לעומת זאת בתוכנה, הוא דואג לא לקרוא מן הטרק הזה. אני בטוח שאפשר להכין התקנה תקינה לדבר הזה. אבל מה שאני מחפש היא תוכנת צריבה, שתצרוב אחד לאחד, בלי להיסתכל על ה TOC. אם מישהו יודע, אשמח לתגובות ארז בר-זיו
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי 2 שאלות.. קודם כל האם לדעתכם משתלם לי לקנות את ההארדיסק הזה? Western Digital WD Caviar Green 2TB SATA-3 HDD WD20EARX 7200 RPM CACHE 64 MB מצאתי אותו ב EBAY ב 380 שקל כולל משלוח.. מה אתם אומרים עליו?? יש לי לוח אם של gigabyte ep45-ud3lr האם אפשר לחבר אליו SATA 3? אשמח לתשובה.. זה הלינק למי שגם רוצה לקנות: http://www.ebay.com/itm/Western-Digital-WD-Caviar-Green-2TB-SATA-3-HDD-WD20EARX-/160605254889#ht_4744wt_1345 בנוסף עוד שאלה קטנה אשמח אם תעזרו לי...אני כרגע עם HD103SJ והייתי נורא מרוצה עד לאחרונה (יש לו אותו בערך שנה) בזמן האחרון הוא התחיל לתת לי שגיאות של cycling redundancy check ביצעתי צ'ק דיסק פשוט של ווינדוס והוא הצליח לזהות את הסקטורים הדפוק…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


