אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש ברשותי כ-30 דיסקטים מפורמטים ששוכבים בבית ומשום מה קשה לי לזרוק אותם... אני סנטימנטלי אילהם יותר מדי, פעם אחרונה שהשתמשתי בהם הייתה לפני חצי שנה על מחשב ציבורי ישן... העתקתי אליהם קובץ וורד סתם בשביל הכיף והאזנתי לקול מחט הכתיבה כמו ילד קטן חחח יש למישהו רעיון למה לעשות איתם חוץ מלזרוק לפח? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי לבצע לכונן החיצוני שלי איחוי (Defragmenter) איך שלחצתי על Defragmenter קפץ לי חלון הבא: רציתי לשאול אתכם, האם אפשרי בכלל לבצע איחוי לדיסק חיצוני? ניסיתי מס' כוננים של WD בנפחים שונים, וכל פעם קפץ לי החלון הזה. 1-אשמח מאוד אם תוכלו להסביר לי מהו אותו חלון. 2-האם ניתן בכלל לבצע איחוי לדיסק חיצוני. תודה לעונים.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה, יצא לי לראות היום את המדריך להפעלת dma שבנעוץ (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=43303.0), וראיתי שכונן 1 מתוך ה-2 שיש לי היה pio, והכונן השני היה ultra dma mode 5 (יש לי צורב dvd וכונן cd רגיל, שניהם ide, ההארדיסק הוא sata). פעלתי לפי המדריך, הכל טוב ויפה ועכשיו המצב הוא ששני הכוננים הם ultra dma mode 2. עכשיו 2 שאלות: 1. האם ultra dma mode 2 היא המהירות המקסימילית לצורב dvd? 2. למה הכונן שהיה 5 פתאום נהיה 2? והאם זה ישפיע על הביצועים? תודה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב בערך בשנה האחרונה ההארדיסק שלי עושה בעיות, הווינדווס כל בערך חודש-חודשיים עושה שגיאה שחסר קבצים לווינדווס והוא לא עולה. עכשיו אני כמעט בטוח שהבעיה בהארדיסק כי אני לא רואה שהבעיה יכולה לבוא ממשהו אחר. עשיתי בנצ'מארק עם התוכנה HD TUNE וכל פעם הוא עשה שגיאה בנקודה הזאת: אפשר לראות גם שיש הבדל ענק בין המקסימום למינימום, והגרף "משתולל" בין המהירויות. אפשר לדעת בוודאות אם יש בעיה בהארדיסק לפי התוכנה? אני כבר מתכנן לקנות כונן חדש בגלל הבעיות שהוא עושה. תודה מראש לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס SD גדול ככל האפשר שלא משתמש בטכנולוגיית HC. כ"כ המהיר ביותר (האם כל הX133 למינהם הם HC או לא)
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9879 "לא מומלץ לבצע הארכה של כבל MICROUSB 3.0 המחובר לדיסק קשיח חיצוני 2.5"." החיבור של ה MICROUSB בכוננים החיצוניים ממש קצר וחשבתי לחבר אותם למאריך USB3 שיתחבר לכבל המקורי (25 ס"מ). למה לא מומלץ לעשות זאת?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברים, אני בקרוב נוסע לחול לטיול גדול ורציתי לגבות את התמונות ואת קטעי הוידיאו (יותר תמונות) על מחשב מרוחק פרט למחשב שברשותי. האם למישהו יש ראיון כיצד לעשות זאת? מה ממולץ? אני לא רוצה לשלם לאתרים לצורך איחסון התמונות ואני רוצה שהקבצים ישמרו בצורה מלאה ולא תרד איכותם. אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאול זאת. תודה מראש לעוזרים, noise
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי דיסק קשיח של סמסונג עם 1 TB מדגם HD103SJ האם אני יוכל לעשות איתו RAID 0 עם ST1000DM003 של סיגייט? תודה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
גם אני רכשתי את הדיסק הנ"ל במסגרת קבוצת הרכישה, עברתי על כל מדריך ה-SSD של האתר (ויישמתי את האמור בו), וכן על פוסטים של קונים אחרים כמוני. סה"כ הביצועים נראים טובים, ואני מרוצה מהקניה. עם זאת, בהשוואה לביצועים של כוננים דומים מרחבי הרשת, נראה שדווקא מהירות הכתיבה שלי נמוכה באופן יחסי. (ראו תמונה מצ"ב, האם מהירות הקריאה תקינה לדעתכם?) המחשב שלי הינו בעל מעבד e8400 על לוח אם GB P35-ds3l עם בקר SATA 2 בלבד. האם זה מצדיק את מהירות הכתיבה הנמוכה? בשוליים:1. ראיתי שאנשים רשמו להפעיל את הבקר של אינטל, אני לא יודע איך עושים זאת. 2. בביוס שלי הגדרתי את הכונן על מצב ahci האם להגדיר אותו על מצב RAID זה עדיף?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה? יש לי שאלה בנוגע להעברת נתונים מה יותר מהיר? כרטיסי זכרון או DOK מבוסס USB2? ומה ההבדלים במהירויות של כרטיסי הזכרון? המטרה היא לבצע READY BOOST - השאלה היא מה עדיף לקנות מבחינת ביצועים? מבחינת נפח נראה לי ש4 GIGA יספיק - מבחינת תקציב להיות הגיוניים הכוונה ליחס תועלת מחיר
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחרונה רכשתי צורב lg חצוני מדגם ge20lu11 windows 7 64 bit גם לא מזזה אותו כאן מצוין שהוא אמור לעבוד במערכת ההפעלה שלי http://www.microsoft.com/windows/compatibility/Windows-7/en-us/Details.aspx?type=Hardware&p=LG%20ELECTRONICS%20GE20LU11%20Super%20Multi%20DVD%20Burner&v=LG%20ELECTRONICS&uid=&pf=3π=1&c=Storage%20Devices&sc=CD%2FRW%20%2F%20DVD%2FRW&os=64-bit תודה לעוזרים ושנה טובה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הבנתי שרצוי לקנות מודל אחר במקרה ויש לי רק SATA 2 ולא SATA 3? בנוסף, איפה כדאי לקנות כונן כזה? אני מעוניין להוסיף את הכונן לPC שלי ולעשות מיגרציה של מערכת הפעלה לכונן הSSD. הבנתי שהכונים האלה באים עם תוכנות למיגרציה? אז איפה לקנות ומה כדאי לקנות בדיוק בהנחה ויש לי SATA 2 ולא SATA 3?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי כונן SMASUNG 840 EVO 120GB. בינתיים הוא שוכב בקופסא כי אני אתקין אותו במחשב חדש שעוד לא רכשתי את כל החלקים אליו )המערכת הפעלה תהיה מותקנת על הSSD) ראיתי את הפרסום על התיקון ועלו לי כמה שאלות: האם במידה של פרמוט הכונן דרך ההתקנה של ווינדוס, השדרוג נמחק? האם יהיה לי יתרון בביצועים אם אני אעשה את השדרוג לפני התקנת הווינדוס? במידה וכן, פשוט לחבר עם כבל SATA את הכונן למחשב הקיים? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, קניתי דיסק קשיח של 640GB של WD לפני כ-3 שנים. לאחרונה הרגשתי באיטיות טעינה הן בעליית ווינדוס והם בטעינת משחקים (השוויתי גם לשחקנים אחרים) עם מפרטים פחותים משלי. ביצעתי defragment להארד דיסק וכמו כן בדקתי ואין בו אף סקטור/בלוק דפוק. כשקניתי את הדיסק הרצתי עליו בדיקה ב-hdtune. היום, 3 שנים לאחר מכן, התוצאות שונות. יש תמונות של התוצאות למטה. אולי למישהו יש הסבר למה צנח ה-burst rate ואיך ניתן לסדר את זה? תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני יכול להביא אותו ישירות מארה"ב (ז"א בלי משלוח) http://www.amazon.com/SanDisk-Ultra-2-5-Inch-Height-SDSSDHII-960G-G25/dp/B00M8ABHVQ/ref=cm_cr_pr_product_top?ie=UTF8 מה אתם אומרים על הSSD הזה ספציפית ועל המחיר? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום וברכה, משום מה כאשר אני מוריד עידכון קשוחה, הקובץ מסרב להתקין את עצמו אצלי במחשב בטענה שהוא לא מתאים לוינדוס 7 64 ביט. כנראה הוא מתאים רק ל-32 ביט. לצורך העניין הורדתי את הקובץ מפה. תודה לעוזרים...
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאז שהתקנתי windows xp ה- dvd שלי הפסיק להקרין סרטים - הוא מסוגל לקרוא בכל פורמט שקיים, פרט לדיוידי. אני יודע שזאת בעייה נפוצה בדגם הזה (טושיבה sd-m1502) אבל איך פותרים אותה? itamarke@012.net.il ??? ??? ???
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לא מזמן פתחתי גם נושא במפרטים אבל אחרי שבחרתי מפרט אחד מאלו שהמליצו לי דוד שלי הסביר לי משהו על הדיסק הקשיח ועכשיו אני חושב גם להחליף את זה אז חשבתי שזה יותר מתאים לפה.. תראו אני כנראה הולך לקנות את הדברים הבאים (לא מחשב חדש לגמרי) : Intel Pentium IV 2.4C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BO Motherboard: Asus P4800 Intel 865PE Motherboard (HT, Dual DDR, S-ATA, 5.1 Sound, 3Com G-LAN, USB 2.0) Twinmos DDR-RAM 256MB 3200 Memory X2 Case: Enermax CS-3181L-BBS HEC 300W PSU עכשיו.. החלפת הדיסק הקשיח לא היה בתכנון אבל בן דוד שלי הסביר לי משהו על ה- 8M RAM Cache 7200 RPN. (מה שהוא רשם לי..) הבנתי בערך למה הוא התכוון.. בקיצור יש לי כרגע דיסק קשיח של 60GB והוא אמר לי שאין לי בכל…
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. יש ברשותי כונן חדש WD 1TB קרה לי כבר כמה פעמים שבזמן צפיה בסרט הנגן פשוט מקפיא את התמונה. וכעבור דקה או שתים הנגן ממשיך לנגן כאילו לא קרה כלום שמתי לב גם שברגע שזה קורה בנגן , כל ההורדות לאותו כונן מאיטות כמעט ל0 כל הקבצים שבהורדה\בניגון נמצאים אל אותו כונן. למה זה קורה? יש פתרון?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קראתי באחד האתרים את ההוראות הבאות: לגבי ההתקנה: 1. כאשר אתה מתקין WIN7 על SSD שלך, מומלץ להשאיר מקום של 5% מגודל הכונן לא מפורמט - מאריך את חיי ה-SSD 2. לאחר התקנה תעביר את קבצי ה-TEMP ו- PAGE FILE לאיפשהו, לא על ה-SSD. מומלץ לבנות על דיסק כשיח יחסית מהיר מחיצה של כ-15 גיגה, מפורמטת ב-FAT32 ולעשות את זה עליה. 3. לוודות, שכל הSERVICES שלא אמורים להיות מופעלים, מנותקים. אלו הם: Intexing service Defragmenter System Restore (בדרך כלל אישי, אבל מומלץ לנתקו) Prefetch/Superfetch - לגבי שניים האלה עדיין קיים ויקוח, אם לנתקם או לא. אני לא מנתק. 4. לבדוק, שה-TRIM עובד (ב-CMD מריצים פקודה "fsutil behavior query disabledeletenotify", אם התוצאה 'DisableDeleteNotify = 0' - הTRIM עובד)…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תגידו מחר אני הולך לקנות הארד דיסק 160 ג'יגה ויש לי עכשיו 40. עכשיו מה אני צריך לעשות עם החדש רק לחבר אותו וזהו?? או להתקין עליו וינדוס ?? איך אני ישלב את שניהם ביחד? תודה לעונים.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה בכותר. אשמח לשמוע קצת תגובות בעקבות הפעלה של תוכנות מדידת חום בימים האחרונים כשמחשבי פועל 7\24 באופן רציף כבר שנתיים וחצי עם הדיסק הזה. אציין שזהו הדיסק היחיד שקיים אצלי. תודה מראש.
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בהמלצה לדיסק און קי להתקנת מערכות הפעלה. אני לא כל כך בקיא בתחום, האם יש דיסק און קי מהיר מהרגיל? כמובן אני הולך על גירסאת ה-8GB.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
סתם רציתי ליידע אתכם שכרגע יש את המבצע הזה (קונים 2 מוצרים של VERBATIM, השני ב50% הנחה) תתחדשו :]
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ברצוני לקנות דיסק קשיח חיצוני בנפח של 2TB חשוב לי שיהיה אמין,מהיר,איכותי ומחברת WD אבל לא חייב? ובנוסף מה עלי לדעת לפני שאני קונה דיסק קשיח חיצוני דיסק כזה או אחר ? ומה חשוב שיהיה בו? בתודה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


