אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
כשאני מנסה להיכנס להארד דיסקים שלי המחשב נתקע איזה 5 שניות ואז נכנס בתוך ההארד דיסקים אין שום בעיה רק כשאני מנסה להיכנס מהמחשב שלי הם לא עמוסים או משהו . תודה בכל אופן.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
st1000lm014 וינדוס 8 מחובר למחשב נייד של לנובו. המחשב עולה ואז נכנס למצב תיקון, במצב תיקון אין הרבה מה לעשות, ניתקתי את הדיסק מהמחשב וחיברתי למחשב האישי שלי עם מחבר USB- SATA, המחבר עובד כמו שצריך(בדקתי עם דיסק אחר). הדיסק לא עולה בכלל, המחשב לא מזהה אותו. חיברתי מחדש את הדיסק למחשב נייד המקורי והפעלתי LIVE CD של ווינדוס 10 במטרה להגיע למידע שנמצא על המחשב. אפשר להיכנס לדיסק, אבל אחרי 10 שניות המחשב נתקע ואי אפשר לגשת יותר לדיסק הקשיח. וגם הוא נמחק מרשימת הכוננים הפעילים. יש מה לעשות? אגב, בביוס כן המחשב מזהה את הדיסק. הוא גם לא נשמע כמסתובב. אשמח לכל עזרה, תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
המחשב קופא לי בוידאו (לפעמים במשחקים) בפורום תמיכה אמרו שזה יכול להיות הHD איזה תוכנה להוריד משם ? לדגם הזה Deskstar P7K500-500 HDP725050GLA360
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מספר דיסקים קשיחים , חלקם sata וחלקם ide. זאת עובדה ידועה שקיימים תמיד נזקים קטנים ומצטברים מקפיצות מתח כמעט יום יומיות ברשת החשמל החיצונית וגם הביתית (כמו למשל בעת הפעלת מזגן שיושב על אותו מעגל חשמלי). בתור אחד שיש לו ניסיון מר עם דיסקים קשיחים שהתפגרו טרם זמנם ,אני כיום מצויד ב-ups איכותי , יחד עם זאת אי אפשר להימנע בשיטת העבודה המקובלת (שבה כל הדיסקים הקשיחים מקבלים אספקת מתח בעת הדלקת המחשב) מבלאי הנגרם עקב הסיבות הבאות : בלאי מצטבר בלתי נימנע הנובע מעצם הסיבוב הרציף של הפלטות והמאמץ נידרש מהמנוע החשמלי אשר כידוע כמו כל חלק אלקטרו-מכני סובל מבלאי מצטבר . בלאי נוסף נגרם כל פעם בעת הדלקת המחשב ותחילת סיבוב הפלטות של הדיסקים הקשיחים. עכשיו ,היות ואני ניגש לעיתים…
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן אני רוכש היום סטרימר של פופקורן C200 ואני צריך לרכוש גם דיסק קשיח שיתאים לו מהרשימה הבאה : http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/C-200_Compatibility_Lists איך הדיסק קשיח הזה?: Western Digital Caviar Green WD20EARS אמין? מהיר? יחזיק הרבה חומר של מדיה ... די דחוף אני מתכנן היום או גג מחר לרכוש את הכל. תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח 160 GB ובC יש לי 40 GB סך הכל ובD יש לי 114 GB סך הכל. הבעיה היא שעכשיו בC יש לי רק 4 GB פנויים. 4GB התוכנות תופסות בProgram Files. את התיקייה USERES תופסת 3GB והתיקייה WINDOWS תופסת 20GB. מה כדאי לעשות כדי שיהיה יותר מקום? אני לא רוצה למחוק את התיקייה WINDOWS.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שלושה הארדיסקים במערכת, שניים של WD ואחד מקסטור. על ערוץ IDE אחד יושבים WD800JB ו-WD400BB ועל השני Maxtor SATA 120GB. כמה שאלות: 1. ייתכן שהעובדה שה-BB וה-JB חולקים ערוץ מאיטה את ה-JB? (שניהם ATA100). 2. ה-JB מהיר יותר מה-SATA. זה הגיוני (בגלל שהוא של ווסטרן דיגיטל) או שצריך להניח שמשהו בחיבור שלו או בקונפיגורציה של ה-BIOS או של Windows XP לא אופטימלי? אם כן, מה למשל זה יכול להיות? 3. אני רוצה סט כבלים עגולים ובכל מקום אני מוצא רק ATA133. אפשר להשתמש בכבל ATA133 עם דיסקים שמחוברים על ATA100? תודה מראש לכולם.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברה. חיברתי את הUSB שלי למחשב (XP) והוא זיהה שמשהו התחבר אבל הוא לא מזהה מה זה. למישהו יש דרך שהוא יזהה את הMP3? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם הכונן 2.5 של הלפטופ שלי יכול לעבוד במחשב השולחני ואם כן איך עושים את זה? משיתות בפרומים השונים הבנתי שיש לשני הכוננים מתח שונה (5V ו12V) אבל יש אפשרות להמיר את המתח רק שלא הבנתי איך עושים את זה..
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב הישן שלי (מסדרת 9637 ThinkCentre M55e ) עושה רושם שהדיסק הקשיח שלו הולך למסור את חיו. מבקש לדעת איזה דיסק קשיח מתאים לו , ראיתי שיש לו חיבור SATA , אבל זה מאוד מוזר לי , כי בכול זאת מדובר במחשב משנת 2007 ! זה מהמפרט ברשת עליו : Hard drive features 7200RPM Serial ATA supported וכאן תאור החיבורים על הלוח אם /SATA IDE connectors מתנצל שאני לא יכול לתת את הליניקים ישירות לאתר של לנובו , משום מה בהעתק להודעה כאן , הם מובלים למקום שגוי , אבל חיפוש באתר לנובו תחת 9637 (תת דגם CTO ) יתן את הדגם המדוייק. http://www.lenovo.com/il/en/ אשמח לדעת איזה דיסק קשיח ניתן לקנות עבורו (מספיק לי גם נפח קטן , כיום יש עליו 80 GB ). תודה מראש, דרור .
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נהרס לי לפטופ עם הארדיסק SSD מסוג msata, אני רוצה לגשת למידע הנמצא עליו ואין ברשותי מחשב שתומך בממשק הזה. האם יש דרך לחבר את ההארדיסק באמצעות מתאם/מגירה כמו שאפשר לעשות עם כל הארדיסק רגיל של 2.5 אינטש? אשמח לקישור לכזה מתאם/מוצא (עדיף מהארץ אבל אם אין בארץ אז חו"ל)
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
החלטתי לכתוב מכתב לWD העולמית. מסרתי להם כמה נתונים טכניים ותוצאות בדיקות SMART של ההארד דיסק והם ענו: We are sorry to hear that you are experiencing problems using your WD drive. According to your reply and description provided it seems that the drive has developed a fault and needs to be replaced. The following knowledge base article explains what your best options are for data recovery: אוקיי עד כאן הכל טוב. עכשיו רשמתי להם שוב מכתב שבו אני מתלונן על איכות המוצרים שלהם ושכבר אין לי בטחון להשתמש במוצרים שלהם ושכנראה הם צריכים להחמיר עם הבדיקות איכות. מה ענו לי? We are sorry to hear that you are experiencing problems using your WD drive. According to your reply and desc…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום!! אני מחפש נואשות דיסק קשיח (Western Digital 160G SATA1 (WD1600JD לצערי הלוח אם שלי לא מאפשר לחבר SATA2 (אין לי כבר כח להסביר למה), אז אני חייב SATA1. חיפשתי בהמון חנויות באיזור הקריות וחיפה, ללא הצלחה. קיים מחסור בדיסקים אלו, וכנראה מפסיקים למכור אותו. תעזרו לי בבקשה למצוא חנות באיזור חיפה והקריות שעדיין יש לה במלאי את ההארדיסק הזה :-\
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות כונן SSD בגודל של 80 גיגה. יש לי מחשב חזק, אם דרוש מפרט אני ארשום פה בהמשך. העיניין הוא שאני לא לגמרי מבין איך העסק עובד. אם אני מתקין חלונות 7 על ה SSD ואת כל שאר התוכנות אני אתקין על HDD רגיל שיש לי עכשיו, אני בכלל ירגיש בהבדל כל שהוא ? או בגלל שאני מתקין תוכנות ב HD הרגיל אני לא אראה שום הבדל? האם בכלל משתלם לקנות SSD? תודה מראש ושבת שלום !
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני זקוק לכבל לצורך חיבור כונן SATA חיצוני לכניסת eSATA אשר על לוח האם. איפה ניתן לרכוש כבל כזה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני החברות האלה, מה אתם אומרים???... אני רוצה צורב אמין ואיכותי...(: תקציב 400 ש"ח...
-
היי לכולם, לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער אז אני אשמח להמלצה לגבי רכישה של הארד דיסק חדש בנפח 2TB רוב הסיכויים שאני ארכוש אותו מ-KSP אז אם למישהו יש המלצה למשהו שבמלאי שלהם זה יהיה מעולה. ד"א הלוח אם שלי הוא: Gigabyte GA-990XA-UD3 השימוש העיקרי של המחשב הוא לאחסון סדרות וסרטים ולמשחקים (בעיקר FPS) תודה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתלבט בין הWD10EADS ל WD100FALS . מה ההבדל? האם יש לו משמעות במשחקים?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי DELL M4800 שאני נהנה ממנו מאוד, יש לו מפרץ לדיסק אופטי שאני החלפתי במתאם כזה- https://www.aliexpress.com/item/32863110746.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4c2d1a17drxnvU&algo_pvid=7466a06a-3bf0-48a0-8072-87f654ae62e1&algo_expid=7466a06a-3bf0-48a0-8072-87f654ae62e1-0&btsid=0ab6d69515848312478584804e32c4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ כי אני לא אוהב שהדיסק האופטי עושה רעשים כשאני מדליק את המחשב. כרגע יש לי מפרץ של 2.5 ריק שיושב בלי שימוש. למחשב יש SSD של 1TB, מבחינתך אכסון אני לא צריך עוד שום מיקום אכסון. אופציה-1: חשבתי לשים שם מתאם לכרטיס זיכרון בשביל גיבויים קטנים, לעתים אני עובד על פרויקט שאנ…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
זה הכרטיס השני מדגם זה שנהרס לי לגמרי. אי אפשר להשתמש בכרטיס במצלמות שונות. אי אפשר למחוק תמונות או לפרמט את הכרטיס עם המצלמות. אי אפשר לפרמט ב win7 או XP. אי אפשר לפרמט ע"י SDFormatter4. הכרטיס מזוהה עם נפח של 30.6MB במקום 32GB. הודאות שגיאה אומרות שהכרטיס לקריאה בלבד למרות שבוודאות הוא לא במצב מוגן לכתיבה. ממה שחיפשתי באינטרנט זה מצב פטאלי סופי ללא יכולת תיקון. הכרטיסים נקנו ב KSP כך שהם מקוריים, מקווה שאפשר לממש אחריות עליהם (רשום באתר אחריות לכל החיים) רעיונות אחרים לפני שאני הולך אליהם?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה לצרוב על מדיות שך ksp בצרוב של אסוס שאמור לצרוב ב48 המהירות הגבוהה ביותר במוצעת לי היא 24 מה יכולה ליהיות הבעיה??
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 2 כוננים של WD הראשון הוא 320GB SATA2 16MB 7200RPM והשני הוא 500GB SATA2 16MB 7200RPM אני בקרוב עומד לקנות מחשב, עכשיו אני רוצה לדעת אם שווה לקנות כונן חדש של SATA3 או להשאיר את הכוננים הקיימים הנ"ל? תודה חברים
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


