עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום לכולם, יש לי את המחשב הזה: asus zenbook ux32vd על הנייר הוא אמור להיות מחשב יחסית טוב.Intel i7 3517M 1.9GHZ - 2.4 GHZRAM: 10 MBNvidia GeForce GT 620M אבל הוא איטי ממש.. הכל לוקח נצח.. אמרו לי שמה שיתפתור את הבעייה הוא מעבר לSSD. אני מחפש SSD 512GB שיתאים למחשב ויהיה מהיר (לא מבין בסוגים כל כך ולא בא לי לקנות אחד, לבוא הביתה לפתוח אותו ולראות שהוא לא מתאים...) בנוסף, האם יש תוכנה שמעתיקה את מה שיש היום על ההארד דיסק הנייד לחדש? (נניח דרך הארד דיסק נייד)? כי איך אני בעצם מעביר את מערכת ההפעלה (וכל התוכנות) שלי לחדש?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by vale,

    שלום, אני מעוניין לצפות בפורמט BLUE RAY במחשב אבל אני לא סגור איזה דרישות יש לצפייה ברמה כזאת: אני מניח שדרוש כרטיס מסך(על זה אני יכול לסמן וי, בקרוב יהיה לי את הGTX260 והבנתי שחוץ ממשחקים הוא נועד גם לבלוריי) דרוש כונן\צורב BLURAY(אני אקנה ביום מן הימים) וכמובן דרוש התקליטור עצמו, האם יש עוד משהו שדרוש? תודה!

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. שלום לכולם, זה סיפור ארוך מעט בבקשה זקוק לעזרה. אני עורך וידאו שעובד עם מחשב ובו 3 מגירות לדיסקים פנימיים. המוצר הזה יש ברשותי כ10 דיסקים קשיחים שנעים בין טרה ל3 טרה כל אחד. הלוח שברשותי הוא : זה מעבד I7 2600 זכרונות 16G כרטיס מסך GTX570 windows 8.1 64 bit הבעיה התחילה לפני שבוע, הכנסתי דיסק של 3 טרה מלא בחומרים, אני רואה שהוא מלא לפי הסימון ב"מחשב זה" הבחנתי שחסרים לי חומרים, נכנסתי לכונן ובדקתי כמה שוקלים כל התיקיות והקבצים בתוך הדיסק, ראיתי שחסרים לי טרה וחצי שנעלמו להם. אבל אני יוצא חזרה ל"מחשב זה" (איפה שכל הכוננים) אני רואה שהוא מראה לי שהדיסק מלא. (לא זה לא קבצים מוסתרים). לאחר מכן עשיתי לו סריקה דרך התוכנה של הווינדוס, זהה בעיה וביקש לתקן, אישרתי ופשוט נמחקו לי ט…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by asaf1462,

    שלום אני עשיתי עבודה ושמרתי אותה ובטעות אח שלי מחק לי אותה בטעות ואני לא יודע איך להחזיר אותה יש אולי תוכנה או אתר או משהו שעוזר תודה לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. https://direct-israline.co.il/sandisk-ultra-dual-drive-luxe-usb-3-1-type-c-256gb-sdddc4-256g-זכרון-נייד.html https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=31633

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by mosheva,

    שלום, אני מאמין שהכונן שלי בימיו האחרונים... יש לי לפטופ DV4-1225DX עם כונן היטאצי בנפח 320GB (דגם HTS543225L9A300 - האם הוא SATA 2 או 3?) רציתי לדעת איזה כונן מומלץ וכיצד אני יכול להעביר את המידע מכונן אחד לשני... יש לי כרגע על הכונן הקיים מחיצה של הוינדוס ריקוברי איך אני מעביר גם אותה? אשמח לתגובה כמה שיותר מהר כי היום ומחר אלו הימים היחידים שיש לי כדי להתעסק עם זה... (סמסטר ב' מתחיל) תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. פיצלתי כונן C בדיסק קשיח בעזרת התוכנה EASEUS וכעת הכונן C מופיע לי כמו שצריך עם 100GB בלבד איך שרציתי אך נעלמו לי 400GB אחרים ! בדקתי ב DISK MANAGEMENT ונראה שם משהו מוזר : למעלה בפירוט מופיע כונן C עם 100GB אך למטה הוא מופיע כ-500GB. אני עובד עם WIN7 את עזרתכם בבקשה. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by elad-k1,

    שלום אני עשיתי משהו אם איזה תוכנה של פיצול רציתי לפצל את הארד דיסק שלי... היה לי כבר פיצול של 56 ושל 20 בערך(יש לי 80 גיגה) ורציתי עוד פיצול שיהיה לי אז לא עבד המחשב המחשב עלה באמצע היה הודעה והיה עושה ריסטרט התקנתי עוד פעם וונידוס ונישאר לי רק כונן c עם 14 גיגה כל השאר נעלם איך אני מחזיר את הגיגה שנעלם תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. מיזם ה-WarpDrive מתיימר להוות את הדור הבא של כונני ה-USB עם יכולות של כונן SSD מלא באריזה זעירה ועמידה - ובמחיר תחרותי יחסית לכתבה

  10. http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1687&CatCode=405 חברה שלי מחפשת הארד דיסק חיצוני. השימושים שלו הם בעיקר אחסון של דברים. הוא לא אמור להיות מחובר למחשב 24/7. כבר כמעט ננעלנו על ה MY BOOK של WD, עד שראינו עכשיו את הכונן הזה ב 100 שקל פחות. יש למוצר 3 שנות אחריות במעבדות אייבורי. את הסיפורים עליהם שומעים מפה ועד אילת. השאלה היא, אם המוצר יידפק במהלך ה 3 שנים האלה, יש סיכוי שהם לא יחליפו אותו? הדבר הכי גרוע שהם יכולים לעשות כשאני חושב על זה הוא להחליף אותו באחד אחר שעבר תיקון. מה אתם אומרים? כדאי ללכת עליו?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Jeka90,

    שלום, יש לי כרגע HD 160 ג'יגה של WD ואני רוצה לקנות HD נוסף של 250 גי'גה אותו דגם. מישהו יכול להסביר לי איך אני מתקין את ההארד דיסק החדש? אני פשוט מחבר אותו וזהו? תסבירו לי בבקשה... תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. שלום, אם אני קונה כונן, נניח EVO 850 בארה"ב והוא מתקלקל לי בארץ, האם סמסונג ישראל יתקנו או יתנו אחריות? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by 00Amir,

    בונה מחשב חדש ושוקל להשקיע ב M.2 ככונן ראשי, לוח אם גיגהבייט gaming7 Z97 .. השיקול הוא בין SSD SATA3 לבין ה M.2 שמציג ביצועים עדיפים וגם לא תופס חיבור SATA. בנוסף יהיו מחוברים למחשב עוד 4 כונני HDD אז גם חוסך בכבלים.. תןדה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by kw,

    הי יש לי 2 דיסקים אחד של wd והשני של היטאצי . מאז שהתחיל הקיץ הטמפרטורה עלתה מאוד והיא בערך 54-55 מעלות ביום ובערך 50-51 בערב . אין לי במארז מאווררים חוץ מהספק והמעבד . מה דעתכם ? זו טמפרטורה גבוהה מדי ומסוכנת ?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. התחדשתי היום בקייס של Rosewill שמאוד מומלץ פה בפורום ביחד עם הרדיסק של סמסונג, גם הוא חביב הקהל - 103SJ של 1TB. זכור לי בעבר ששאלתי פה ונאמר לי שבהעברת נתונים עם eSATA בכוננים של 2.5" המהירות האופיינית היא 60-70 מגה לשניה, ואילו עבור 3.5" ניתן להגיע ל 80-120. ובכן, בהעברת נתונים רגילה בין המחשב, בו מותקן כונן 7200RPM שכמובן מחובר ב SATA לסמסונג שמחובר לכניסת ה ESATA אני נמצא אי-שם באיזור ה -55מ"ב לשנייה. מה שמוזר זה שלמרות שהעתקה אחת תסתכם ב-55מ"ב לשנייה, אם אעתיק במקביל מהרדיסק אחר אליו (לדוגמה אחד שמחובר ב USB2) אוכל לקבל שם 25~מ"ב לשנייה מבלי לפגום ב-55 של ההעתקה הראשונה. אם אני באמת מצליח לקבל מקסימום של 80מ"ב, מדוע איאפשר גם בהעתקה אחת..? האם זה נתון אופטימלי שעלי לה…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by dimokchip,

    למישהו יש רעיון מה אני יכול לעשות אם הדיסקים האלו ברשותי 3 דיסקים מהסוג הזה והבנתי שצריך כרטיס SAS למחשב ה PC בחיבור PCI כדי לחבר אותם אך הם יקרים מדי למישהו יש רעיונות מה אפשר לעשות אתם?????? hp 146gb 10k sas model dg0146farvu כפי שציינתי 3 דיסקים.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by razoli,

    הכוונה לאחד כמו IDE שיש מסטר וסלייב

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אהלן הבקשה שלי היא די פשוטה - אני מעוניין לרכוש הרד-דיסק נוסף שעליו תותקן רק מערכת ההפעלה (WIN7), אני מבקש המלצה לכונן קשיח מהיר בעל נפח של עד 100GB תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. כנראה הולך לקנות את מצלמת וידאו דיגיטלית סמסונג SMX-F40 http://www.camera.co.il/Sale.asp?pid=6170&salenum=# היא מגיעה ללא כ.זכרון רציתי לשאול איזה יהיה מתאים ולכמה שעות וידיאו יספיק. הדרישה שיהיה לפחות 2 שעות של ווידיאו. כמה גיגה אני צריך לקחת? והאם אני צריך ללכת על הדגמים היקרים והמהירים יותר?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. יש לי כונן אחד של 1 TB מתוכו 100 GB מוקצה למערכת ו כול השאר בדיסק השני ( ככה עשו אלה שהתקינו אותו לרישונה החנות ) ה 100GB הזה ניגמר ואני נמצא תמיד על הגבול שלו יש אפשרות להעביר איזה 100GB מהמחיצה של C למחיצה של D ? כי הם גם ככה על אותו כונן .... כבר מאוחר מידי ל "תתקין על הכונן השני, מה הבעיה ? " כי כבר יש עליו הרבה דברים (תוכנות) תודה

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by dans41,

    יש לי כונן 1.5TB של סמסונג מפוצל לשניים ע"י חוצץ. חלק אחד 250GB וחלק שני 1250GB איך אני יכול לחבר אותם ביחד.(נגמר לי המקום ה 250GB ואני לא מצליח להתקין שום דבר בחלק השני של ה 1250GB). למי שלא הבין מדובר על כונן פיזי של 1.5TB שמחולק לשניים. תודה לעוזרים !!!

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. אני מעוניין בתוכנה נוחה שתעזור בניהול אוסף דיסקים שונים. מישהו מכיר תוכנה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. לאחר מספר בדיקות שערכתי רוב ההמלצות מצביעות בסיכום הכללי על כונני SSD החדשים של אינטל - Intel's X25-M כשנמתמודד הראוי הבא הוא OCZ's Vertex. כרגע אני עובד עם WD VelociRaptor 74GB ככונן מערכת WD Caviar Green 750 GB. MSI P45 Neo2 Intel Q8400 4GB 1600mhz GTX260 Coolmax 600W Windows 7 Ultimate 32bit המחשב משמש לניהול העסק והמידע עליו מאוד חשוב,ל מרות הגיבויים אני מעדיף להמנע מתקלות פתאומיות היכלות לצוץ בזמן שימוש שותף (הסיקורים מראים על רמת אמינות גבוהה יותר), הסרטונים והבדיקות מראים ש אכן מהירות העבודה והביצועים גבוהה יותר השאלה אם זה בהבדל שמצדיק קניה חדשה של כונן SSD. התקציב לקניה הוא 200$ -+ שהקניה מתבצעת בארה"ב, נפח הכונן הדרוש הוא כ-80GB. האם לקנות את האינטל?, OCZ, או…

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. שלום, אני חווה העברת קבצים איטית מאוד ב-Windows 7 עם הכונן: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16822136149 כשאני מעביר קבצים ממחיצה אחרת או כונן אחר או מעתיק בתוך הכונן עצמו המהירות מתחילה ב50 או 80 ומהר מאוד מדרדרת לבערך 5 מגה. עברתי על נושאים קודמים בפורום, הרצתי כבר את Data LifGuard, הבדיקה יצאה תקינה. רציתי גם להריץ בנץ' עם HD TACH אבל הוא לא מתאים לווינדוס 7, יש איזשהי אלטרנטיבה של ה HD TACK לווינדוס 7?

  25. זקוק להמלצה לדיסק קשיח חיצוני (עדיפות ל2.5,אך אפשר גם 3.5). לצורכי גיבוי (רק את כונן C,לא משהו גדול) ולניגון סרטי HD וFHD. בן דוד שלי קיבל אם הדיסק הקשיח שלו כבל לבננות של טלוויזיה כך שאפשר לחבר את זה ישר לטלוויזיה ולצפות בסרטי HD-כמה עולה אחד כזה? האם אפשר לקנות את זה באופיס דיפו או בבאג? הנפח לא חשוב,אני לא באמת זקוק ליותר מ250GB. התקציב הוא 250 ועדיף לחסוך ועדיף מאוד לא לסטות. אני יכול להסתפק בUSB2. עדיפות לWD גר באזור פ"ת ואני יכול לקנות באופיס דיפו באג KSP ובכל מקום בסביבה. ראיתי את הקשיח הזה-האם הוא טוב ומשתלם למחיר? http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000pq7i0Lkb0P5OJiDZcB2Gf52:12bbi68k5?id=sp5-4232278 תודה רבה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים